کمد دکوراتیو بلند آرمز تیپ 1102T
کمدهای اداری

کمدهای اداری ، قفسه‌ها یا طاقچه‌های اداری هستن که برای مرتب بودن و زیباسازی فضای اداری استفاده می‌شوند و کمدهای اداری در هر اداره یا شرکتی باید موجود باشد و دارای خصوصیات بسیار زیادی و کیفیت بالایی برخوردار است .

انتخاب درست کمدهای اداری در یک فضای کاری ، باعث جلب توجه مشتریان می‌شود ؛ از این سو ، با طراحان دکوراسیون داخلی ارتباط مستقیم دارند و باعث اثرگذاری مفید بر روی محیط اداری می‌شود .

استاندارد میز مطالعه

انواع کمدهای اداری به دو دسته کلی ، کلاسیک و مدرن در دکوراسیون داخلی تقسیم می‌شوند :

برای داشتن کمدهای اداری کلاسیک بهتر است به رنگبندی و سبک دکوراسیون داخلی شرکت و یا اداره توجه کرد تا ناهماهنگی ایجاد نشود ، زیرا این کمدهای اداری بزرگ و جاگیر هستند و از متریال بیشتر و رنگ‌های تیره‌تر به کار برده می‌شود . کمدهای اداری کلاسیک دارای قفسه‌های بیشتری می‌باشند ، و معمولا متریال مصرفی در این نوع کمدها از جنس چوب است ، که باعث افزایش قیمت در خرید این نوع کمدها هستند .

معمولا کمد اداری مدرن از جنس کمتری استفاده شده است و از طیف‌های رنگی روشنی بیشتر به کار برده می‌شود ، همچنین در تقسیم شلف‌ها بیشتر از طبقه‌های فلزی و شیشه استفاده می‌شود تا فضای مدرن برای کارمندان ایجاد کند و کلا در سبک مدرن از سادگی بیشتری استفاده می‌شود کمد اداری مدرن نیز از پرطرفدارترین سبک‌های عرصه‌ی امروزی می‌باشد .

کمدهای کوتاه شیدر تیپ 1304-90

کاربرد کمد اداری در فضای اداره‌ها به منظور آسان پیدا کردن وسایل برای افراد به کار برده می‌شود و برای دسته‌بندی اوراق ، برگه‌ها و فایل‌ها می‌باشد .

کمدهای اداری چوبی یک وسیله‌ی فوق العاده خاص و البته بسیار گران قیمت هستند ، این نوع کمدها به علت گران بودن در مکان‌های عمومی ، سازمان‌ها و اداره‌ها استفاده نمی‌شوند ، بیشتر مشتریان این جنس کمدها را برای خانه یا مکان‌های مهم مثل : ( اتاق رئیس ، اتاق جلسه و یا اتاق مدیران خریداری می‌کنند )

ساختار ام دی اف ترکیبی از خرده‌های چوب نرم و سخت به همراه موم و رزین است که این مواد به یکدیگر پرس شده و فیبر را ایجاد می‌کنند و دارای مقاومت بیشتری هستند . کمدهای اداری ام دی اف نسبت به چوبی ارزان‌تر هستند ، همچنین دارای طرح‌های متنوع همراه با رنگ‌های مختلف می‌باشد و همراه با سلیقه‌ی مشتری در همه‌ی مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

و سومین نوع این کمدهای اداری فلزی هستند این کمدها برای همه‌ی افراد جلوه‌ی قشنگ و خوبی ندارند و به دلیل جنس آن در مکان‌های عمومی استفاده می‌شود و هزینه‌ی کمتری برای مصرف‌کنندگان دارد و نسبت به کمدهای چوبی و ام دی اف سبک‌تر هستن .

کمد درب کشویی کوتاه اینترست تیپ 1306-120

اندازه‌ی مناسب در کمدهای اداری مهم‌ترین بخش به شمار می‌آید ، که مدیران بستگی به نیاز خود آن را انتخاب می‌کنند .

این نوع کمدها دارای عرض بیشتری هستند که می‌توان پوشه و پرونده‌های را در کنار یکدیگر  قرار داد و این کمدهای اداری افقی از جنس چوب و فلز ساخته‌اند .

این کمدها نیز دارای طول بیشتری هستند که می‌توان به نسبت کمدهای افقی پوشه و پرونده‌های بیشتری روی هم قرار دهیم و فضای بیشتری دارد که ظاهر آن کوچک و کم اما جای وسیعی دارند .

کمدهای اداری فایل ، جلوه و ظاهر کوچیکی دارند این دسته از کمدهای اداری را می‌توان به راحتی جابه‌جا کرد چون آن‌ها دارای غلطک می‌باشند و به خاطر همان بیشتر برای دفاتر به کار برده می‌شود و جنس آن‌ها معمولا از MDF سبک است .

این کمد دارای فضای مناسب برای نگهداری اسناد و مدارک است و دارای ابعاد مختلف در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و برای دسترسی راحت و آسان از این کمدهای اداری زونکن خور استفاده کرد و به عنوان ذخیره‌سازی هوشمند گفته می‌شود .

کمد اداری کشویی یا به عبارتی همان فایل اداری برای نگهداری انواع زونکن و پرونده مناسب می‌باشد . در این کمدها کشوها به صورت مجزا می‌باشد و هر کشو برای نگهداری مدارک خاص استفاده می‌شود .

این نوع از کمدها اداری درب ندارند و به راحتی می‌توان وسایل داخل آن را جا به جا کرد و در محیط‌هایی استفاده می‌شود که تعداد زیادی از پرونده‌ها بر روی میز انباشته می‌شود .

کمد دکوراتیو کوتاه رکتیکال

طراحی بیرونی کمد اداری دارای طراحی درب‌ها می‌باشد . اما طراحی داخلی کمد اداری شامل طبقه‌بندی و استفاده از وسایل تزیینی در داخل کمد است . اثر کمد اداری در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در طراحی داخلی باید از خلاقیت ذهنی استفاده کرد با استفاده از طراحان و چیدمان محیط‌های مختلف و نظرسنجی افراد در فضای کار اطلاعاتی را جمع‌آوری کرد .

عوامل مختلفی بر قیمت کمدهای اداری تاثیرگذار هستند و می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد از جمله جنس ، ابعاد و اندازه‌ی کمد اداری این کمدها می‌باشد . خرید کمد اداری به عنوان یک وسیله‌ی ضروری برای محیط کاری کارکنان به حساب می‌آید که هنگام خرید باید توجه زیادی به آن کرد و زیبایی و یک عوامل مهم است که در انتخاب کمد اداری تاثیرگذار خواهد بود .

کمد درب کشویی دیواری آرمز

کمدهای اداری مختلف برند آبادیس با طراحی‌ها و رنگ‌های بسیار شیک و متنوع ، در این سایت قابل رویت است و شما می‌توانید کمد مورد نظر خود را به سادگی یک کلیک به سبد خریدتان اضافه کنید و در کمترین زمان ممکن ، تحویل بگیرید . ما در شرکت مبلمان اداری آبادیس سعی داریم همواره بهترین کیفیت را در کنار مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید