شرایط و ضوابط آبادیس

کاربر گرامی لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی آبادیس به دقت ملاحظه فرماييد .

ورود کاربران به وب‏‌سايت آبادیس هنگام استفاده از پروفايل شخصی ، طرح‏‌های تشويقی ، ويدئوهای رسانه تصويری آبادیس و ساير خدمات ارائه شده توسط آبادیس به معنای آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس‌‏ها و خدمات آبادیس است . توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معنی پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين آبادیس از سوی کاربر است . لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج ، جايگزين کليه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود .

توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه‏‌های آبادیس منطبق با قوانين جمهوري اسلامی ايران ، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانين مندرج ، رويه‏‌ها و سرويس‏‌های آبادیس تغييراتی در آينده ايجاد شود ، در همين صفحه منتشر و به‌روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معنی پذيرش هرگونه تغيير است .

مشتری يا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است ، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات آبادیس اقدام کند . همچنين از آنجا که آبادیس يک وب‌سايت عمده‌فروشی آنلاين است ، طبق قانون تجارت الکترونيک مشتری يا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت يا شغل حرفه‌ای به خريد کالا يا خدمات اقدام می‌کند .

هنگامی که شما از سرويس‌‏ها و خدمات آبادیس استفاده می‏‌کنيد ، سفارش اينترنتی خود را ثبت يا خريد می‏‌کنيد و يا به آبادیس ايميل می‏‌زنيد ، اين ارتباطات به صورت الکترونيکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنيد که آبادیس به صورت الکترونيکی ( از طريق پست الکترونيکی ، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس‌های الکترونيکی ) به درخواست شما پاسخ دهد .

همچنين آدرس ايميل و تلفن‌هايی که مشتری در پروفايل خود ثبت می‌کند ، تنها آدرس ايميل و تلفن‌های رسمی و مورد تاييد مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طريق آنها صورت می‌گيرد . جهت اطلاع‌رسانی رويدادها ، خدمات و سرويس‌های ويژه يا پروموشن‌ها ، امکان دارد آبادیس برای اعضای وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد . در صورتی که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند ، می‌توانند عضويت دريافت خبرنامه آبادیس را در پروفايل خود لغو کنند .

توجه داشته باشيد که 09121321685 – 02128427852 تنها شماره‌‌‌هايی است که آبادیس از طريق آن برای کاربران و مشتريان خود پيامک ( اس ام اس ) ارسال می‌کند . همچنين اين شماره‌‌ سامانه ارسال پيامک است که وضعيت پردازش سفارش يا رويدادها ، خدمات و سرويس‌های ويژه آبادیس را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دريافت پيام‌های شما از طريق آن وجود ندارد . همچنين ممکن است آبادیس از طريق شماره 09121321685 برای برخی کاربران يا مشتريان خود ، سوال نظرسنجی ارسال کند .

بنابراين ارسال هرگونه پيامک تحت عنوان آبادیس ، با هر شماره ديگری تخلف و سوءاستفاده از نام آبادیس است و در صورت دريافت چنين پيامکی ، لطفاً جهت پيگيری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهيد .

آبادیس به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده مي‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت مي‏‌کند . آبادیس متعهد می‌شود در حد توان از حریم خصوصی شما دفاع کند و در اين راستا ، تکنولوژی مورد نياز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سايت را ، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سايت آبادیس ، شما رضايت خود را از اين سياست نشان می‏‌دهيد .

همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات آبادیس ، مانند متن ، گرافيک ، آرم ، آيکون دکمه ، تصاوير ، ويدئوهای تصويری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ها و کليه محتوای توليد شده توسط آبادیس جزئی از اموال آبادیس محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آبادیس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پيگرد قانونی را براي آبادیس محفوظ می‏‌دارد . علاوه بر اين ، اسکريپت‌ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط آبادیس و علائم تجاری ثبت شده نيز در انحصار آبادیس است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پيگرد قانوني دارد .

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از ليست محصولات ، مشخصات فنی ، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سايت آبادیس و يا هر يک از خدمات و يا مطالب ، دانلود يا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، روبات ، يا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت برای آبادیس محفوظ است .

در صورت استفاده از هر يک از خدمات آبادیس ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئوليت فعاليت‌‏هايی که تحت حساب کاربری و يا رمز ورود انجام می‏‌پذيرد به عهده کاربران است . تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما ، پايگاه رسمی اين سايت يعنی www.abadise.com است . ما با هيچ روش ديگری جز ارسال ایمیل از طرف آدرس‏‌های رسمی و تاييد شده در سايت ، با شما تماس نمی‌‏گيريم .

وب سايت آبادیس هيچگونه سايت اينترنتی با آدرسی غير از www.abadise.com و همچنين ، هيچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اينترنتی همچون Yahoo Messenger يا MSN Messenger و غيره ندارد و هيچ ‏گاه با اين روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گيرد . کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطيلات عمومی در ايران است و کليه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولين روز پس از تعطيلات پردازش می‌‏شوند . آبادیس به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد .
  • کليه سفارش‌‏های ثبت شده در سايت آبادیس به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و پيش فاکتور از طريق ايميل ، در صف پردازش قرار می‏‌گيرند . آبادیس همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش‌‏های ثبت شده ، نهايت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد . با وجود اين ، در صورتی که موجودی محصولی در آبادیس به پايان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي آبادیس محفوظ است و يا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسيده ، محصول ديگری را جايگزين کند .
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهايی سبد خريد مانند اتمام موجودی کالا يا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طي 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واريز خواهد شد .
  • آبادیس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گيری جديد ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گيری ، پردازش و ارسال می‌‏شود . حق قطع فروش کليه و يا بخشی از محصولات به هر دليلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای آبادیس محفوظ است .
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالی کالاهای موجود در سايت آبادیس ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خريد انجام شده توسط مشتری ، برای آبادیس محفوظ است . آبادیس در اسرع وقت وجوه دريافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واريز و عودت می‌نمايد و مشتری با ورود به سايت آبادیس می پذيرد از اين امر آگاهی داشته و در اين خصوص ادعايی نخواهد داشت .
  • کاربران بايد هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند . بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست ، سفارش کاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود . بنابراين درج آدرس ، ايميل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است و در صورتی که اين موارد به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد ، آبادیس جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری ، اطلاعات تکميلی و بيشتری درخواست کند .

همچنين ، مشتريان می‌توانند نام ، آدرس و تلفن شخص ديگری را برای تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد ، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايی همراه داشته باشد .

  • کاربری هر مشتري شامل نام و نام خانوادگی بايد با اطلاعات مدارک شناسايی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق ، فروشگاه‌‌های اينترنتی مجاز به ارائه خدمات به اين گروه از مشتريان نخواهد بود . لذا خريداران محترم می بايست با ارائه تصوير کارت ملی خود و خريد از طريق کارت بانکی متعلق به شخص خريدار که با هويت سفارش دهنده در تطابق می باشد ، اقدام به ثبت سفارش نمايند . لازم به ذکر است که اين امر به منظور جلوگيری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظير جلوگيری از خريد با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
  • با توجه به ثبت سيستمی سفارش ، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتوری که به نام شخص حقيقی صادر شده ، به نام شخص حقوقی وجود ندارد . بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش ، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نياز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود ، هنگام ثبت سفارش خود ، با انتخاب گزينه “تکميل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر ، برای خريد سازمانی و دريافت فاکتور رسمی اقدام کنند .

همچنين آدرسی که خريدار به عنوان آدرس تحويل‌گيرنده ثبت يا انتخاب می‌کند ، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به اين نکته توجه کافی داشته باشند ، چرا که تغيير آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تاييد سفارش ، به هيچ عنوان امکان‌پذير نخواهد بود .

  • تحويل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان‌پذير نيست و لازم است آدرس تحويل ، دقيق و قابل استناد باشد .
  • در صورت خريد اعتباری ( استفاده از کد تخفيف يا ووچر ) پس از نهايی شدن سبد ، از نظر قانونی امکان اعمال تغيير در سبد خريد ، و تغيير مبلغ فاکتور به دلايل انصراف از خريد ، حذف يا تغيير کالا يا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغييری را داشته باشد ، ووچر يا کد تخفيف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد .
  • در رابطه با سرويس تحويل اکسپرس فروشگاه اينترنتی آبادیس ، سفارش درب اصلی ساختمان ( منتهي به خيابان ) تحويل داده می‌شود .
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خريد به معنی رزرو کالا نيست و هيچ گونه حقی را برای مشتريان ايجاد نمی‌کند . همچنين تا پيش از ثبت نهايی ، هرگونه تغيير از جمله تغيير در موجودی کالا يا قيمت ، روی کالای افزوده شده به سبد خريد اعمال خواهد شد .

بنابراين به مشتريانی که تمايل و تصميم به خريد قطعی دارند ، به‌ويژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگيز که دارای محدوديت تعداد هستند ، توصيه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهايی کنند تا با اتمام موجودی يا تغيير قيمتی کالاها روبرو نشوند . شايان ذکر است سفارش تنها زمانی نهايی می‌شود که کاربران کد سبد خريد سفارش خود را دريافت کنند و بديهی است که آبادیس هيچ‌گونه مسووليتی نسبت به کالاهايی که در سبد خريد رها شده است ، ندارد .

آبادیس همواره نهايت تلاش خود را می کند تا کليه سفارش‏‌ها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد . با توجه به بسته‌بندی ايمن و استاندارد همه مرسولات ، تحويل به هر يک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ( درج در سبد خريد و اطلاع رسانی از طريق سرويس پيام کوتاه ) به اين معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و آبادیس تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهيل امور پيگيری ، خسارت را جبران می‌‏کند .

آسيب‏‌های ناشی از حمل و نقل بايد در عرض 24 ساعت کاری پس از تحويل سفارش به خدمات پس از فروش آبادیس اطلاع داده شود و کالای آسيب ديده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کليه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آبادیس ارسال شود . برای اطلاعات بيشتر به صفحه رويه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنيد .

هدف از ايجاد بخش نظرات در آبادیس ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خريد و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد . بديهی است بخش نظرات آبادیس با ديگر سايت‌ها و شبکه‌های اجتماعي متفاوت است . در اين بخش ، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرايط و قوانين سايت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تاييد ، نظرش را روی سايت مشاهده کند .

بديهی است که اگر قوانين سايت در نظرات کاربری رعايت نشود ، تاييد نمی‌شوند و در نتيجه در سايت به نمايش درنمی‌آيند . آبادیس در قبال درستی يا نادرستی نظرات منتشرشده در اين قسمت ، هيچ‌گونه مسئوليتی ندارد . نمايش نظرات کاربران در سايت به‌هيچ‌وجه به معنی تاييد فنی آبادیس درباره‌ی محتويات نظر نيست ؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود ، نظرات را اصل و پايه ی انتخاب و تصميم‌گيری خود قرار ندهند .

  1. فارسي بنويسيد و از کيبورد فارسی استفاده کنيد . بهتر است از فضای خالی ( Space ) بيش از حد معمول ، کشيدن حروف يا کلمات ، استفاده‌ی مکرر از يک حرف يا کلمه ، شکلک و ایموجی در متن خودداری کنيد .
  2. برای نظر يا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنيد . يک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغيب خواهد کرد .
  3. نقد کاربران بايد شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزايا و معايب به‌صورت خلاصه و تيتروار در محل تعيين‌شده درج شود . لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمايی مزايا يا معايب محصول خودداری کنيد .
  4. نقد مناسب ، نقدی است که فقط معايب يا فقط مزايا را در نظر نگيرد ؛ بلکه به‌طور واقع‌بينانه معايب و مزايای هر محصول را در کنار هم بررسی کند .
  5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قيمت‌های آن‌ها ، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قيمت آن صورت گيرد ؛ نه به‌صورت مطلق .
  6. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازديدکنندگان سايت ، لازم است هنگام نوشتن نقد ، مطالب غيرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفيد را در نقدتان لحاظ کنيد .
  7. با توجه به ساختار بخش نظرات ، از سوال‌کردن يا درخواست راهنمايی در اين بخش خودداری کرده و سوال يا درخواست راهنمايی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنيد .
  8. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبيات محترمانه استفاده کرده و از توهين به ديگر کاربران يا ساير افراد پرهيز کنند . بديهي است هرگونه توهين به فرد يا افراد و استفاده از کلمات نامناسب ، باعث تاييدنشدن نظر کاربر می‌شود .
  9. قسمت نظرات سايت ، با تالارهای گفت‌وگو ( فروم ) متفاوت است ؛ لذا برای حفظ ساختار ، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد ، تاييد نخواهد شد .
  10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعايت قوانين ، در سايت منتشر کنند ؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعيت ، جانب‌دارانه يا اشتباه يافتيد ، نبايد نظردهنده را مخاطب قرار دهيد يا از وی انتقاد کنيد . هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند .
  11. از طريق نمودار تغيير قيمت در سايت می‌توانيد از تغييرات قيمت آگاه شويد ؛ لذا به‌هيچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قيمت» را ذکر نکرده ، درباره‌ی آن سؤال نکنيد و نظری ندهيد .
  12. در نظرات خود ، از بزرگ‌نمايی يا اغراق درباره‌ی قوت‌ها يا ضعف‌های محصول خودداری کنيد . بديهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آميز يا به دور از واقعيت تاييد نخواهد شد .
  13. با توجه به مسئوليت سايت در قبال لينک‌های موجود در آن ، نبايد لينک سايت‌های ديگر را در نظرات خود ثبت کنيد . دقت داشته باشيد تا جای ممکن از هرگونه لينک‌دادن ( فرستادن ) ديگر کاربران به سايت‌های ديگر و درج ايميل يا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنيد .
  14. تنها نظراتی تاييد خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند ؛ لذا بحث‌های متفرقه و غيرمرتبط با محصول را مطرح نکنيد .
  15. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از آبادیس را در قسمت مربوط اعلام کنند ؛ لذا هيچ‌گونه نقدی را درباره‌ي سايت يا خدمات آن در قسمت نظرات ننويسيد .
  16. توجه داشته باشید ، مسائلی را که از آن اطمينان نداريد ، به‌هيچ‌وجه در نظرات ثبت نکنيد ؛ همچنين از بازنشر شايعات يا اطلاعات غيرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنيد .
  17. بهتر است مطالبی در اين بخش ثبت شود که برای بازديدکنندگان سايت مفيد باشد ؛ لذا از بيان هرگونه مطالب شخصی ، غيرمرتبط يا غيرضروری در اين بخش پرهيز کنيد .
  18. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات يا استفاده از ادبيات محاوره تا جای ممکن خودداری کنيد . استفاده از ادبيات نوشتاری که قابليت نمايش در سايت را داشته باشد ، لازمه‌ی تاييد نظرات کاربران است .
  19. کامنت هايی که با عرف جامعه مغاير هستند مثل کامنت های کالاهای جنسی تاييد نخواهند شد .
  • بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد ؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعايت شده باشد .
  • برای آگاهی از تغييرات قيمت از نمودار تغيير قيمت در سايت استفاده کنيد و به‌هيچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد « قيمت » نپرسيد .
  • از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس ساير فروشگاه‌های فيزيکی يا اينترنتی و استفاده از لينک خودداری کنيد .
  • پرسش خودتان را فقط يک بار و زير محصول موردنظرتان بنويسيد .
  • از ثبت اطلاعات شخصی از قبيل ايميل ، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهيز کنيد .

توجه داشته باشيد که نظر يا پرسش و پاسخ فقط بايد در رابطه با کالا باشد ، بنابراين براي پيگيری يا سوال درباره سفارش يا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتريان آبادیس ( 02633343351 – 02128427852 پاسخگويی هفت روز هفته ) تماس بگيريد يا از طريق فرم صفحه “تماس با آبادیس” با انتخاب موضوع پيگيری سفارش يا خدمات پس از فروش ، سوال يا درخواست خود را مطرح کنيد .

براي ارسال ساير درخواست‌ها يا پيشنهادها ، انتقاد يا شکايت‌هاي خود نيز به ايميل آدرس [email protected]  ايميل ارسال کنيد .

آبادیس نهايت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرويس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‌کند . لازم به ذکر است آبادیس تضمين نمی‏‌کند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاری از خطا باشد . اگر محصول ارائه شده توسط آبادیس دارای هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل ، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است .

وب ‏‌سايت آبادیس هيچ گونه مسئوليتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سايت خود و يا لينک‏‌های مرده نمی‌‏پذيرد . سرويس‌‏های سايت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سايت آبادیس تحت هيچ شرايطی مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبيعى ، نيروى انسانی ، مشکلات اينترنتى ، خرابی تجهيزات کامپيوترى ، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد .

سايت آبادیس ممکن است دارای سرويس‌‏هايی با قابليت مشارکت عمومی موسوم به سرويس‌‏های جمعی ، همچون اتاق گفتگو ، تابلوی اعلانات ، تالار گفتگو ، نقد ، گروه‌‏های خبری ، شبکه دوستان و سرويس‏‌های ديگری باشد که برای تسهيل ارتباط شما با ديگران ( چه در مقياس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقياس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان ) ارائه می‏‌شوند . شما توافق می‏‌کنيد که از اين سرويس‏‌های جمعی ، فقط برای ثبت ، ارسال و دريافت پيام‏‌هايی استفاده کنيد که مناسب و مرتبط با آن سرويس خاص باشد .

© کليه محتويات سايت آبادیس شامل قانون حق تکثير شده و به سايت آبادیس تعلق دارد .

سياست قيمت‌‏گذاری در آبادیس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است . قيمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در آبادیس قيمت‏‌های عمده فروشی است که غالباً توسط توليد‏کننده و يا تامين‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعيين شده است و ساير کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنين کالاهای مشابه در بازار تعيين قيمت می‌‏شوند .

با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده سبد محصولات ، آبادیس نمی‌تواند قيمت و موجودی نهايی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نمايد . در مواردی بسيار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هايی در بازار و يا اشتباه در قيمت‌‏گذاری ، اگر سفارشی قابل تحويل نباشد ، آبادیس موظف است در اسرع وقت اين موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نمايد .

لازم به ذکر است در صورتی که کالايی پس ثبت سفارش شامل کاهش قيمت شود ، سفارش به روز رسانی و قيمت جديد اعمال می‏‌شود . قيمت محصولاتی که شامل مالیات بر ارزش افزوده می باشد با احتساب ماليات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت ماليات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزينه‏‌های بسته‌بندی ، ارسال و بيمه حمل کالا بسته به شرايط سفارش که در فرم سبد خريد اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود ، ممکن است جداگانه محاسبه شود .

طرح تشويقی شگفت‌انگيز به منظور ايجاد تجربه يک خريد خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در اين بخش تعدادی از محصولات با تخفيف‏‌هايی بسيار ويژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ويژه درج می‏‌شود که اين کالاها تنها برای ساعت‏‌هايی امکان سفارش گذاری دارند . در مواردی که به دليل استقبال کاربران موجودي کالا زودتر از موعد مقرر به پايان رسد ، وضعيت کالا به ناموجود تغيير می کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت .

در صورتی که کالايی در روز قبل از فروش شگفت‌انگيز به سبد خريد اضافه شود و در هنگام پردازش ، کالا در طرح شگفت‌انگيز باشد ، قيمت شگفت‌انگيز اعمال می‏‌شود . به دليل اينکه اين طرح تنها يک طرح تشويقی خريد ( پروموشن ) است ، آبادیس تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود . همچنين ، هرينه ارسال سفارش برای بخش شگفت‌انگيز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغيير ندارد .

آبادیس در هيچ نقطه‏‌ای از کشور نمايندگی فروش و يا خدمات پس از فروش ندارد و کليه سرويس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طريق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود . لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از اين دست ، مراتب را جهت پيگرد قانونی به روابط عمومی آبادیس اطلاع دهيد . در حال حاضر آبادیس در شهرهای تحت پوشش تحويل اکسپرس ، تنها خدمات ارسال و تحويل سفارش را از طريق مراکز توزيع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خريد تنها بايد به وب سايت آبادیس مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد .

تمامی شرايط و قوانين مندرج ، در شرايط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه ، آبادیس هيچ گونه مسئوليتی ندارد . آبادیس خود را ملزم به رعايت حریم شخصی کاربران می ‌داند ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، مراتب را از طريق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در ميان بگذاريد .

0
سبد خرید شما
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.