راهنمای ثبت سفارش آبادیس

راهنمای مشتریان

چالش‌های زیادی " اعم از انتقادها و درخواست و پیشنهادات " در هنگام خرید مبلمان اداری وجود دارد که پاسخ مثبت به آن‌ها می‌تواند وفاداری مشتریان ثابت را تحکیم ببخشد و علاوه بر آن ، مشتریان جدید را به خرید ترغیب نماید . یکی از روش‌های بازاریابی و تشویق مشتریان به خرید ، ارائه راهنمای خرید مشتریان است که در آن به تمامی چالش‌های خرید مبلمان اداری پاسخ داده می‌شود .

طراحی و مشاوره رایگان جهت انجام پروژه‌های دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری و مبلمان خانگی طی مراحلی انجام می‌گردد . آبادیس یکی از مجریان طراح در صنعت مبلمان می‌باشد که این مراحل را با عنوان راهنمایی خرید مشتریان مورد بررسی قرار داده است .

میز مدیریت ویژن

در راستای ثبت سفارشات از شرکت مبلمان اداری آبادیس ، ابتدا مشتریان تماسی را با واحد فروش جهت ثبت سفارش و یا دادن اطلاعات اولیه در خصوص محل و حجم پروژه می‌گیرند . تیم فروش آبادیس اطلاعات تماس را به ثبت می‌رساند .

سپس انتقال اطلاعات به واحد دفتر فنی و طراحی شرکت آبادیس صورت می‌گیرد تا بعد از هماهنگی با کارفرما محترم ، طراحان به منظور بازدید از محل پروژه و رولوه و دریافت دیزاین اوردر اعزام شوند . در این مرحله آن‌ها ، تمامی نکات ( مانند نیازهای کارفرما ) را برای شروع عملیات طراحی و چیدمان مربوطه ، یاداشت برداری می‌کنند .

میز مدیریت کاپیکن

پس از جلسه حضوری در محل پروژه همکاران طراح ما با تکیه بر تجربه و خلاقیت خود ، رولوه و دیزاین اوردر را انجام می‌دهند و شروع به تشکیل نقشه ازبیلت و انجام پروسه چیدمان و دکوراسیون مبلمان اداری یا مبلمان خانگی بصورت دو بعدی می‌نماید .

اکنون لازم است تا براساس نقشه‌های تهیه شده توسط طراحان آبادیس و نیز هماهنگی‌های انجام شده مجازی با کارفرمای محترم ، تایید نقشه‌ها و ادامه پروسه طراحی سه بعدی با نرم افزار تری دی مکس ، در دست اقدام مجموعه آبادیس قرار ‌گیرد .

ارسال نقشه‌های دو بعدی چیدمان و همچنین طرح‌های سه بعدی دکوراسیون به حضور کارفرما می‌رسد تا آن را بررسی و تایید نمایند . اما در صورت نیاز به انجام اصلاحات در طراحی و نقشه‌ها که با اعلام کارفرما صورت می‌گیرد ، تیم فنی و طراحی شرکت آبادیس دوباره بر روی پروژه کار خواهند کرد تا رضایت حداکثری کارفرما و براورده شدن همه نیازهایشان به دست آید .

تامین کننده مبلمان اداری ، خرید و فروش مبلمان اداری

پس از تایید نقشه‌ها و طرح‌های سه بعدی ، پروسه متره پروژه جهت برآورد هزینه ریالی توسط همکاران دفتر طراحی و فنی در دستور کار قرار خواهد گرفت و پس از آماده شدن آن به واحد فروش شرکت آبادیس منتقل می‌گردد .

پیش فاکتور عملیات اجرایی پروژه بشکل دقیق و براساس طرح‌ها و نقشه‌های تایید شده ، آماده و توسط تیم فروش به حضور کارفرما ارسال می‌گردد . کارفرما محترم باید در سریع‌ترین زمان آن را ارزیابی نماید و تایید خود را به اطلاع مدیر فروش یا مدیر پروژه برساند . البته نکته قابل توجه این است که در تمامی مراحل سپری شده ، تیم مشاوره آبادیس همراه و یار کارفرمایان خواهد بود تا اطلاعات مفید و دقیقی را به نظر آن‌ها برساند .

دیوارکوب ترموزیگ تیپ 3212

در صورت تایید پیش فاکتور و مجموع قیمت ریالی اجرای پروژه از طرف کارفرمای محترم ، تیم فروش شرکت آبادیس اقدام به تهیه مقدمات اجرایی شامل قرارداد و نحوه دریافت و پرداخت‌های مالی می‌نماید . قرارداد تنظیم شده با حضور کارفرمای محترم و مدیر فروش شرکت آبادیس به امضاء طرفین در می‌آید و پس از انعقاد قرارداد پروسه اجرا به واحد دفتر فنی و طراحی شرکت منتقل می‌شود .

در این مرحله انجام عملیات آنالیز مصنوعات چوبی و دکوراسیون آغاز می‌شود و توسط تیم فنی شرکت آبادیس جهت برآورد متریال و یراق و ابزار مورد نیاز پروژه مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد . به عنوان مثال : چگونگی برش دهی و تعداد برش‌ها باید بطور دقیق صورت بگیرد یا اینکه یراق مورد نیاز باید تعیین شود .

قیمت انواع میز مدیریت آبادیس

اکنون نوبت ارجاع کار به واحد تدارکات و تولید شرکت آبادیس است تا یک پروژه به اجرا برسد . در این مرحله ابتدا واحد تدارکات اقدام به تهیه متریال و یراق مورد نیاز پروژه می‌نماید ، با انتقال موارد فوق به انبار شرکت آبادیس پروسه برش ، نوار پی وی سی ، الیت ، مونتاژ و بسته‌بندی آغاز می‌گردد .

در نهایت مرحله حمل و نقل و نصب است که پس از آماده سازی تمامی اقلام پروژه و بسته‌بندی آن‌ها ، با هماهنگی کارفرما روز و تاریخی مشخص می‌گردد و تمامی اقلام به محل اجرای پروژه منتقل می‌شود . گروه نصب آبادیس که متشکل از افراد ماهر است ، عملیات نصب را آغاز و اقدام به اجرای سریع پروژه می‌کند .

0
سبد خرید شما
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.