میز مدیریت آبادیس حاصل طراحی‌های خاص و ترکیبی ساده و در عین حال اصولی می‌باشد. این محصول در ابعاد مختلف و طراحی زیبا و منحصربه‌فرد و با بهره‌گیری از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ساخته شده و دارای ضمانت 15 ماهه و خدمات پس‌ازفروش 60 ماهه می‌باشد. استحکام و دوام یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است  .  نشانه شاخص یک میز مدیریت ، کارآمدی ، کارآیی و اثربخشی و بازدهی آن و تداعی‌کننده تسلط و اقتدار یک مدیر است.

میز مدیریت برای افکار ، ایده‌ها و گفتگوها فضاهایی را ایجاد می‌کند و این یک شیوه درست برای مدیریت یک سازمان است .  اتاق مدیریت نیاز به تجهیزات خاص خود دارد و حتی باید در نوع خود بهترین باشد پس رنگ‌بندی مناسب این محصول اتاق مدیریت شما را شیک و تاثیرگذار می‌کند.  یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک دکوراسیون اداری برای انواع دفاتر ، میز مدیریت است که می‌تواند به سازمان شما اعتبار دهد و شما را در ذهن افراد ماندگار کند.

میز مدیریت آبادیس

میز مدیریت تولید شده در شرکت مبلمان اداری آبادیس هنر پردازش فضا 

دفتر کار مدیریت یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک شرکت است که بیشتر از سایر واحدها مورد توجه افراد قرار می‌گیرد . با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت‌تر از سایر بخش‌ها باشد . بنابراین ، توجه به زیبایی و دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت نقش بسیار مهمی در چشم افراد ایفا می‌نماید . در دکوراسیون داخلی و ظاهر ، دفتر کار مدیریت یکی از مهم‌ترین و پر رنگ‌ترین وسایل ، میز مدیریت است .

به همین دلیل ، به تاثیرات و اهمیت میز مدیریت در اداره یا شرکت خواهیم پرداخت و توضیحاتی در مورد آن ارائه خواهیم داد  . میز مدیریت ، در وهله اول می‌بایست رنگ و طرح مناسب را دارا باشد که در چشم مشتری تاثیر مثبتی داشته باشد . از آنجایی که کاربرد این میزها با سایر میزهای اداری متفاوت است ، معمولا ابعاد و اندازه میز مدیریت بزرگتر از سایر مدل‌های موجود در اداره یا شرکت است،  ضمن اینکه تعداد کشو و فضای بیشتر نیز یک امر مهم است که نه باید مغفول از توجه باشد .

چرا که مدیران به مراتب ، اسناد و مدارک زیادی را نیاز دارند که می‌بایست در دسترس باشد . نکته مهم بعدی که در خرید میز مدیریتی باید به آن توجه کرد لوکس و با کیفیت بودن این میز است  .

میز مدیریت

همان‌طور‌که بیشتر نیز گفته شد ، میزهای مدیریت معمولا در اندازه‌ و ابعادی بزرگتر از سایر میزهای اداری ، طراحی و تولید می‌گردند و از این رو ، در زمان خرید و انتخاب یک میز مدیریت ، لازم است دقت نمایید که آیا فضای کافی و مناسب به منظور جای‌گیری آن در اتاق ، در اختیار دارید یا خیر . از آنجایی که در دفتر  مدیریت معمولا میز پذیرایی ، صندلی میهمان و گاها میز گردهمایی نیز قرار می‌دهند،  توجه به این نکته ، بسیار حائز اهمیت است.

در طراحی و تولید میزهای مدیریتی ، از روکش‌های متنوعی مانند ام دی اف و یا پروفیل فلزی استفاده می‌گردد که دارای رنگ‌بندی‌های متنوع نیز می‌باشند اما شایسته  است به منظور حفظ رسمیت و شان میز مدیریتی ، هنگام خرید میز مدیریت رنگ‌های تیره مانند ونگه، گردویی، آبنوس و … مورد توجه و انتخاب قرار گیرد . این رنگ‌ها جذابیت و تاثیر گذاری بیشتری نیز دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می‌نمایند . البته باید دقت نمود که تناسب رنگ و چیدمان فضای داخلی اتاق مدیریتی با این رنگ‌ها ، هماهنگی دارد یا خیر .

پیشتر نیز گفته شد که از نظر طراحی و مدل نیز میز مدیریتی با میزهای اداری دیگر باید تفاوت داشته باشد.

عموما طراحی و تولید میزهای مدیریت ساده و سهل نبوده و برای تولید آن از طراحی‌های متنوع و  زیبای فراوانی استفاده می‌گردد ، به عنوان مثال میزهای نیم‌دایره یا منحنی ، میزهای ال شکل ، میزهای مستطیلی و … بنابراین در  هنگام خرید میز مدیریت باید شکل و مدلی که دلخواه شماست و مناسب فضای اداره یا شرکت شما است را انتخاب نمایید.

شایان ذکر است که یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید میز مدیریت باید مورد توجه قرار گیرد ، جنس میز می‌باشد، چرا که مواد مصرفی در طراحی و تولید میز مدیریت باید بسیار مناسب و  مرغوب باشند تا نمای زیبا و تاثیرگذاری نیز داشته باشد . البته در تولید میز مدیریتی بیشتر از ام دی اف‌های درجه یک استفاده می‌گردد  .

نکته حائز اهمیتی که در هنگام خرید میز مدیریت نباید از آن غافل گردید آن است که دراور، کمد، میز جلومبلی و عسلی، کتابخانه و … دارا باشد چرا که تاثیر و  زیبایی دوچندانی به اتاق مدیریت می‌بخشد.

ضمنا ، میزهای مدیریت باید از نظر ارتفاع و طراحی ساختاری نیز به گونه‌ای تولید گردیده باشند که شرایط ارگونومی بدن در آن لحاظ شده باشد و مدیر به راحتی به تمام سطوح آن دسترسی داشته باشد ، چرا که مدیران محترم ساعت‌های متوالی زیادی را پشت میز سپری می‌نمایند، بنابراین لازم است ابعاد و اصول استاندارد ، خاصه و ویژه ، از ارتفاع در طراحی میز مدیریت مورد توجه قرار گیرند .

میز مدیریت
نمایش محصول در محیط

تیم توسعه محتوای آبادیس همواره در تلاش بوده که بهترین امکانات را برای تکریم مشتریان ایجاد نماید ، سرویس نمایش محصول در محیط ( واقعیت افزوده ) برای نمایش محصول در محیط واقعی برای مشتریان محترم در همین راستا راه اندازی شده است . شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود هر یک از محصولات را در محیط واقعی خود قرار داده و از نزدیک مورد انتخاب قرار دهید. 

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise

مجله مبلمان اداری آبادیس

میز مدیریت

شرکت آبادیس یکی از بهترین میزهای مدیریت را با رعایت اصول و شاخصه‌های گفته شده در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید نموده است . میز مدیریت ، مبلمان اداری آبادیس ، از جنس MDF و همچنین با استفاده از پروفیل‌های فلزی طراحی و ساخته شده و این میز از رنگ‌بندی‌های متنوعی برخوردار است این رنگ‌بندی‌ها ، محیط مجموعه را زیبا ، شیک و بسیار مقبول می‌نماید . همچنین تاثیر بسزایی در روحیه  افراد شاغل در مجموعه خواهد داشت . شرکت آبادیس امید آن دارد که رضایت مدیران و مشتریان گرامی و ارزشمند را حاصل نماید .

میز مدیریت

نظر به اینکه روزانه در دنیا طرح ها و ایده های بی شماره خلق و اجرا میشود برخی از سایت هایی که در این زمینه فعال هستن و محصولات به روز به نمایش میگذارند خدمت شما معرفی می گردد:

1- https://www.pinterest.com/search/pins/?q=%D9%85%DB%8C%D8%B2%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA&rs=typed

2- https://www.amazon.com/Home-Office-Furniture-Sets/b?ie=UTF8&node=3733661

3- https://torob.com/browse/2437/%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA/

4- فروشگاه اینترنتی دیجیکالا – میز مدیریت

5- فروشگاه اینترنتی ایمالز – میز مدیریت

6-

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7077265741674098688

0
سبد خرید شما
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.