کمد دکوراتیو بلند آرمز تیپ 1102T
کمدهای اداری

کمدهای اداری، قفسه‌ها یا طاقچه های اداری هستن که برای مرتب بودن و زیبا سازی فضای اداری استفاده می شوند و کمدهای اداری در هر اداره یا شرکتی باید موجود باشد و دارای خصوصیات بسیار زیادی و کیفیت بالایی برخوردار است .

انتخاب درست کمدهای اداری در یک فضای کاری ، باعث جلب توجه مشتریان می شود ؛ ازاین سو ، با طراحان دکوراسیون داخلی ارتباط مستقیم دارند و باعث اثر گذاری مفید بر روی محیط اداری میشود .

استاندارد میز مطالعه

انواع کمدهای اداری به دو دسته کلی ، کلاسیک و مدرن در دکوراسیون داخلی تقسیم می شوند :

برای داشتن کمد های اداری کلاسیک بهتر است به رنگ بندی وسبک دکوراسیون داخلی شرکت و یا اداره توجه کرد تا نا هماهنگی ایجاد نشود ، زیرا این کمد های اداری بزرگ و جاگیر هستند و از متریال بیشتر ورنگ های تیره تر به کار برده می شود . کمد های اداری کلاسیک دارای قفسه های بیشتری می باشند ، ومعمولا متریال مصرفی در این نوع کمد ها از جنس چوب است ، که باعث افزایش قیمت در خرید این نوع کمد ها هستند .

معمولا کمد اداری مدرن از  جنس کمتری استفاده شده است و از طیف های  رنگی روشنی بیشتر به کار برده می شود ، همچنین در تقسیم شلف ها بیشتر از طبقه های فلزی و شیشه استفاده میشود تا فضای مدرن برای کارمندان ایجاد کند و کلا در سبک مدرن از سادگی بیشتری استفاده می شود  کمد اداری مدرن نیز از پرطرفدارترین سبک‌های عرصه ی امروزی می باشد .

کمدهای کوتاه شیدر تیپ 1304-90

کمدهای اداری چوبی یک وسیله ی فوق العاده خاص و البته بسیار گران قیمت هستند ، این نوع کمد ها به علت گران بودن در مکان های عمومی ، سازمان ها و اداره ها استفاده نمی شوند ، بیشتر مشتریان این جنس کمد ها را برای خانه یا مکان های مهم مثل : ( اتاق رئیس ، اتاق جلسه ویا اتاق مدیران خریداری می کنند ) .

ساختار ام دی اف ترکیبی از خرده های چوب نرم و سخت به همراه موم و رزین است که این مواد به یکدیگر پرس شده و فیبر را ایجاد می کنند و دارای مقاومت بیشتری هستند . کمد های اداری ام دی اف نسبت به چوبی ارزان تر هستند ، همچنین دارای طرح های متنوع همراه با رنگ های مختلف می باشد و همراه با سلیقه ی مشتری در همه ی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد .

و سومین نوع این کمد های اداری فلزی هستند این کمد ها برای همه ی افراد جلوه ی قشنگ وخوبی ندارند و به دلیل جنس آن در مکان های عمومی استفاده می شود وهزینه ی کمتری برای مصرف کنندگان دارد و نسبت به کمد های چوبی و ام دی اف سبک تر هستن .

کاربرد کمد اداری در فضای اداره ها به منظور آسان پیدا کردن وسایل برای افراد به کار برده می شود وبرای دسته بندی اوراق ، برگه ها و فایل ها می باشد .

کمد درب کشویی کوتاه اینترست تیپ 1306-120

این نوع کمد ها دارای عرض بیشتری هستند که می توان پوشه و پرونده های را در کنار یک دیگر  قرار داد و این کمد های اداری افقی از جنس چوب وفلز ساخته اند .

این کمد ها نیز دارای طول بیشتری هستند که می توا ن به نسبت کمد های افقی پوشه و پرونده های بیشتری روی هم قرار دهیم و فضای بیشتری دارد که ظاهر آن کوچک وکم اما جای وسیعی دارند .

کمد های اداری فایل ، جلوه وظاهر کوچیکی دارند این دسته از کمد های اداری را می توان به راحتی جابه جا کرد چون آن ها دارای غلطک می باشند و به خاطر همان بیشتر برای دفاتر به کار برده می شود و جنس آن ها معمولا از MDF سبک است .

این کمد دارای فضای مناسب برای نگهداری اسناد ومدارک است ودارای ابعاد مختلف در اختیار مشتری قرار می گیرد و برای دسترسی راحت وآسان از این کمد های اداری زونکن خور استفاده کرد وبه عنوان ذخیره سازی هوشمند گفته می شود .

کمد اداری کشویی یا به عبارتی همان فایل اداری برای نگهداری انواع زونکن و پرونده مناسب می باشد. در این کمد ها کشو ها به صورت مجزا می باشد و هر کشو برای نگهداری مدارک خاص استفاده می شود .

این نوع از کمد ها اداری درب ندارند و به راحتی می توان وسایل داخل آن را جا به جا کرد و در محیط هایی استفاده می شود که تعداد زیادی از پرونده ها بر روی میز انباشته می شود .

اندازه ی مناسب در کمد های اداری مهم ترین بخش به شمار می آید ، که مدیران بستگی به نیاز خود آن را انتخاب می کنند .

کمد دکوراتیو کوتاه رکتیکال

طراحی بیرونی کمد اداری دارای طراحی درب ها می باشد . اما طراحی داخلی کمد اداری شامل طبقه بندی و استفاده از وسایل تزیینی در داخل کمد است .

اثر کمد اداری در طراحی واجرای دکوراسیون اداری در طراحی داخلی باید از خلاقیت ذهنی استفاده کرد با استفاده از طراحان و چیدمان محیط های مختلف ونظر سنجی افراد در فضای کار اطلاعاتی را جمع آوری کرد .

عوامل مختلفی بر قیمت کمد های اداری تاثیرگذار هستند و می توان به موارد زیادی اشاره کرد از جمله جنس ، ابعاد واندازه ی کمد اداری این کمد ها می باشد . خرید کمد اداری به عنوان یک وسیله ی ضروری برای محیط کاری کار کنان به حساب می آید که هنگام خرید باید توجه زیادی به آن کرد و زیبایی و یک عوامل مهم است که در انتخاب کمد اداری تاثیر گذار خواهد بود .

کمد درب کشویی دیواری آرمز

کمدهای اداری مختلف برند آبادیس با طراحی‌ها و رنگ‌های بسیار شیک و متنوع، در این سایت قابل رویت است و شما می‌توانید کمد مورد نظر خود را به سادگی یک کلیک به سبد خریدتان اضافه کنید و در کمترین زمان ممکن، تحویل بگیرید. ما در شرکت مبلمان اداری آبادیس سعی داریم همواره بهترین کیفیت را در کنار مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید