کمد درب کشویی دیواری مدست تیپ 120-1401
کمد دیواری و کتابخانه در شرکت آبادیس

اصولا هدف ما از ساخت کمد دیواری و کتابخانه ایجاد فضای ذخیره‌سازی برای سر و سامان دادن به وسایل ، لباس‌ها و کتاب‌هایمان است ، تا زیباتر کردن دکوراسیون اتاق خواب . کمد دیواری و کتابخانه ، نظم خاصی را به محیط می‌بخشند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند . به نوعی می‌توان گفت نبود کمد دیواری و کتابخانه ، در خانه برای ساکنان مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد .

بنابراین ، دکوراسیون کمد دیواری و کتابخانه نیاز به فکر و بررسی زیادی دارد و عاقلانه آن است که به استفاده بهینه و هوشمندانه از فضا به منظور افزایش کارایی ، هزینه کنیم تا سبک و طرح آن . در ادامه به معیارها و ویژگی‌های یک کمد دیواری وکتابخانه مناسب پرداخته می‌شود .

کمدهای دیواری مدست تیپ 1401-90S

در دکوراسیون اتاق کمد دیواری و کتابخانه نقش مهمی دارد ؛ البته نه فقط در زیبایی آن بلکه در کاربردی بودنش پس باید دسترسی به قفسه‌ها در کتابخانه و رگال آویز کمد دیواری آسان باشد تا شما مجبور نشوید خود را بیش از اندازه بالا بکشید یا خم شوید .

در کمد دیواری ، عمق کشوها و قفسه‌ها نباید به اندازه‌ای باشد که برای دسترسی به انتهای آن و وسایل درونش سختی بکشید . لباس‌های فصل‌های دیگر را در طبقات بالایی بچینید و در صورت نیاز به آن‌ها از چهار پایه یا نردبان استفاده کنید . در قسمت پایینی کمد دیواری جاکفشی در داشبوردی طراحی کنید ، زیرا دسترسی به کفش‌ها در آن‌ها بسیار راحت‌تر از قفسه‌های معمولی است .

برای انتخاب کمد دیواری و کتابخانه مناسب ، کیفیت اهمیت بسياري دارد . برای این که این وسیله‌ها از موارد بسیار کاربردی هستند ، که در طی روز مدام برای برداشتن وسایل و کتاب‌ها با آن سر و کار داریم و از طرفی باید تحمل وزن سنگین وسایل را داشته باشند . بدین ترتیب انتخاب جنس ، طرح ، رنگ و … اهمیت دارد .

کمدهای دیواری آرمز تیپ 1402-90S

شاید به نظر برسد که یک کمد دیواری و کتابخانه تنها باید فضای مناسبی برای قرار دادن لوازم و وسیله‌های شما داشته باشد اما از آنجایی که امروزه تنوع گسترده‌ای از جنس‌ها و طرح‌های مختلف برای کمد دیواری و کتابخانه ایجاد شده ، شما می‌توانید با توجه به طراحی و سبک خانه و سلیقه خودتان کمد دیواری و کتابخانه‌ای را که با نیازهای شما سازگارتر است انتخاب کنید .

از طرف دیگر شما باید در نظر بگیرید که برای کمد دیواری و کتابخانه ، چه معیارهایی بیشتر برایتان اهمیت دارد و چقدر فضا برای قرار دادن کمد دیواری و کتابخانه دارید و اینکه قرار است چقدر هزینه کنید ، سپس با توجه به همه این مسائل طرح کمد دیواری و کتابخانه خود را انتخاب کنید . برای خیلی از افراد که کتاب و لوازم و لباس‌های زیادی دارند ، محکم بودن کمد دیواری و کتابخانه اهمیت زیادی دارد و از این رو بهتر است از کمد دیواری و کتابخانه ، با چهارچوب فلزی استفاده کنند و یا توجه داشته باشند که چهارچوب ام‌دی‌اف کمدشان حتماً دوگانه باشد .

از طرف دیگر انتخاب یراق‌آلات با کیفیت نیز نقش مهمی در نتیجه کار خواهد داشت و از این رو بهتر است در زمان ساخت و یا خرید کمد دیواری و کتابخانه به این موضوع توجه کنید . ساخت یک کمد دیواری و کتابخانه باید به دست افرادی متخصص و ماهر انجام شود و این موضوع روی کیفیت نهایی کار و حتی ظاهر کمد شما نیز مؤثر خواهد بود .

از گذشته برای ساخت کمد ، استفاده از فرآورده‌های چوبی رایج بوده است و کماکان نیز این رویه ادامه دارد . در حال حاضر و پس از فراگیری محصولات MDF ، کمدهای دیواری و کتابخانه ، هم اغلب با استفاده از این محصول ساخته می‌شوند ، که کیفیت‌ مختلفی دارند . در کنار این‌ها برای روکش کمد نیز از جنس‌های متفاوتی استفاده می‌شود که با MDF ساده تفاوت‌هایی دارد .

کمد درب کشویی دیواری شیدر تیپ 120-1404

انتخاب رنگ مناسب کمد تأثیر زیادی بر دکوراسیون اتاق شما خواهد داشت . کمد دیواری و کتابخانه با رنگ سفید فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان خواهد داد . اگر اتاق کوچک است و با رنگ‌های تیره دکور شده ؛ استفاده از رنگ سفید تعادل دید را به وجود می‌آورد . همین طور اگر یکی از دیوارها با کاغذ دیواری شلوغ و پر نقش تزیین شده است کمد دیواری سفید بهترین انتخاب است .

استفاده از رنگ مشکی در کمد دیواری باعث می‌شود فضا کوچک‌تر به نظر برسد ؛ اما ترکیب آن با رنگ روشن می‌تواند جذاب باشد . وقتی دکوراسیون اتاق خیلی ساده است ، کمد دیواری و کتابخانه اتاق بیشتر از همیشه به چشم می‌آید . به همین دلیل سعی کنید کمد رنگی داشته باشید . حتی می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای تزیین استفاده کنید .

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-90T

بسیاری از خانه‌های نوساز در مراحل پایان کار ساخت و ساز و با سفارش سازنده و معمار خانه ، صاحب کمد می‌شوند . البته این موضوع در برخی موارد صرفا به کارگذاری چارچوب فلزی و آماده‌سازی بستر کار برای ساخت درها برای کمد دیواری ، براساس ذائقه و سلیقه صاحب اصلی خانه منجر می‌شود . کمد دیواری و کتابخانه ، در نقاط مختلف خانه ساخته ‌می‌شوند .

کمد دیواری ، از کمدهای کوچک‌تری که در ورودی داخلی خانه ، برای نگهداری لباس مهمان یا کفش‌های اهالی خانه نصب می‌شوند ، تا آنهایی که در اتاق‌ خواب خانه ، محل قرارگیری همه لباس‌ها و کفش‌ها و بخش زیاد و متنوعی از دارایی‌هایی خانواده است ، یا بخش‌های بالایی که در نگهداری وسایلی که نیاز روزمره و مدام ندارند ، همه و همه در این دسته‌بندی کار نجاری قرار می‌گیرند . هزینه ساخت کمد به عوامل گوناگونی برمی‌گردد که چوب مصرفی در ساخت و مدل درها و بخش‌بندی‌های داخلی کمد دیواری و کتابخانه از جمله این موارد هستند .

کمدهای دیواری اینترست تیپ 90-1406

به عنوان کلام آخر باید بگوییم که کمد دیواری و کتابخانه ، صرفا طرح‌های معمولی و ساده نیستند که میتوانند توسط شما در منزل و به عنوان کمد به اجرا درآیند . می‌توانید از کمد دیواری و کتابخانه‌های نوینی استفاده کنید ، که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب کند . در این مقاله سعی شد تا به شما در مورد بررسی و یا ساخت کمد مناسب در منزل اطلاعات مهمی داده شود . امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد . طراحان شرکت آبادیس اینجا هستند تا در این زمینه به شما کمک کنند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید