میز گردهمایی مدست

شناسایی میز گردهمایی و اجلاس

امروزه در اداره و سازمان یا شرکت‌ها ، لزوم برگزاری گردهمایی و اجلاس به این صورت است که در طول یک سال اصولا به صورت دو یا چند مرحله ، برگزار می‌گردد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . به این سبب از ابزارآلات ویژه‌ای در این بخش استفاده می‌شود ، که دارای استانداردهای می‌باشد . مهم‌ترین ابزار در میز و مبلمان اداری و در این بخش ، میز گردهمایی و اجلاس است . دقت به انتخاب آن نیازمند آشنایی و شناسایی میز گردهمایی و اجلاس می‌باشد .

براساس تحقیقات حاصله ، کارمندان و کارکنان و همچنین شرکت‌کنندگان در جلسات ، نگاه و انتظارات خاصی از ابزارآلات ، به خصوص میز گردهمایی را دارند که با بررسی و واکاوی آن می‌توان به نکاتی پی برد و آن‌ها را عنوان نمود . که تاثیرات چشمگیری در برگزاری جلسات و همچنین در بازده آن موثر است و در پی آن به موفقیت در انجام فعالیت و کسب و کار ختم خواهد شد .

افراد و کارمندانی که در چنین جلساتی شرکت می‌کنند پس از اتمام جلسه‌ی گردهمایی تاثیرات روحی و روانی‌ای مثبتی از تک تک موضوعات حاصل در اتاق گردهمایی به خصوص میزهای گردهمایی و نوع طراحی آن‌ها ، می‌گیرند تا در خلاقیت و بهره‌وری آن‌ها موثر باشد .

میزهای گردهمایی آرمز

انواع میزهای گردهمایی

میز گردهمایی مدرن
میز گردهمایی کلاسیک

جدیدترین و بروزترین نوع میزها ، میز گردهمایی مدرن است که از محبوبیت عمده‌ای برخوردار است . به دلیل این که ، اکثرا از جنس و متریال ام‌دی‌اف می‌باشد . از خصوصیات ویژه‌ی آن به سبکی در وزن ، تنوع در طرح و رنگ‌های بروز و مهم‌ترین آن یعنی قیمت است ،

که از ارزان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع میز گردهمایی ، میز گردهمایی مدرن می‌باشد . این ویژگی‌ها باعث شده تا در نظر کاربران توجه ویژه‌ای داشته باشد .

یکی از خاص‌ترین و ویژه‌ترین محصول در میز و مبلمان اداری ، میز کلاسیک می‌باشد که به عنوان قدیمی‌ترین نوع میز گردهمایی است . عنوان گران‌ترین میز را به خود اختصاص داده است .

زیرا ، به علت این که عموما  از نوع جنس و متریال چوب می‌باشد و همچنین پر زرق و برق بودن در طراحی که حس خاص و منحصر بفرد بودن را دارد . معمولا در طراحی و رنگ‌بندی تیره‌ای ساخته می‌شود .

میز گردهمایی رکتیکال تیپ 703U ، میز گردهمایی رکتیکال ، میز گردهمایی ، میز جلسه ، خرید میز جلسه ، خرید میز گردهمایی ، فروش میز جلسه ، قیمت میز جلسه ، فروش میز گردهمایی ، قیمت میز گردهمایی

با توجه به این که یکی از اجزاء مهم در میز و مبلمان اداری ، میز گردهمایی است و می‌توان به سوالاتی همانند :

  • ویژگی‌های یک میز گردهمایی در چیست ؟
  • مولفه‌ی این ویژگی بر چه اساسی می‌باشد ؟
  • عامل کیفیت چگونه در تعیین یک میز گردهمایی دارای استاندارد ، نقش دارد ؟

با بررسی سوالات می‌توان به ویژگی و کیفیت میز گردهمایی پرداخت ، چرا که جزء مهم در شناسایی و بررسی می‌باشد . از خصوصیات میزهای گردهمایی می‌توان به طراحی و تولید توجه نمود . زیرا به علت این که ، زمان زیادی را کاربران در اتاق گردهمایی جهت مشاوره و گفتگو برای امور شغلی و یا در حوزه‌ی فعالیت یک مجموعه تشکیل می‌شود . در پشت میز گردهمایی به سر می‌برند تا در طول چند ساعت برای دریافت و تبادل نظر هر یک از افراد داخل و یا خارج مجموعه ، به دور یکدیگر جمع شوند .

بنابراین ، حتما ویژگی‌هایی اعم از طراحی ( نحوه قرارگیری سیستم سمعی و بصری به ویژه شبکه و داکت‌ها ، ایجاد فضای مناسب برای قرارگیری ابزار کاربر و … ) مهم می‌باشد . همچنین ایجاد فضایی پر نشاط از طریق طراحی این میزها ، تاثیر خوبی در بازده چنین جلساتی را خواهد داشت . زیرا ، می‌تواند با استفاده از نشاط حاصل شده از طراحی مناسب اتاق گردهمایی و میز آن به خلاقیت و ایجاد فضای شاد در کاربران موثر جلوه کند و …

همچنین از دیگر عوامل برای میز گردهمایی باید به کیفیت میزها اشاره نمود ، که همواره موثر است . عامل کیفیت همیشه به تعیین نوع جنس و متریال میز گردهمایی است . به همین سبب ، هنگام تولید باید به نوع جنس و طراحی توجه بسزایی کرد ، این موضوع را در بخش تولید به آن می‌پردازیم .

میز گردهمایی شیدر تیپ 704C

تولید ، مراحل مختلفی را شامل می‌گردد . هم برای تولیدکنندگان دارای اهمیت است ، که به تولید و ساخت یک محصول ( میز گردهمایی ) دارای استاندارد ختم شود و هم برای کاربران و مخاطبان آن ، زیرا به هنگام انتخاب عامل تاثیرگذار در این امر ، تولید آن می‌باشد . تا انتخاب صحیح جهت بهره‌گیری از میز گردهمایی نمایند ، به این علت باید روند تولید میز گردهمایی را مورد بررسی قرار داد . این بررسی به مدیران هر اداره و سازمانی یا شرکت‌ها کمک مساعدی برای انتخاب یک میز گردهمایی دارای استاندارد ارائه می‌نماید .

طراحی این نوع محصول از میز و مبلمان اداری ، یعنی میز گردهمایی به تعداد و میزان کاربران و افراد یا اشخاصی است . در زمان برگزاری گردهمایی ، به پشت این میزها رفته و برای ارائه و دریافت گفتگویی مناسب از آن بهره می‌ببرند . این شرایط زمانی محقق می‌شود ، که از اصول و قائده‌هایی در تولید و طراحی استفاده می‌کنند . اصل ارگونومی از اولین موضوعاتی می‌باشد که هنگام طراحی به آن توجه می‌شود ، تا در زمان بهره‌مندی از آن استفاده نمایند .

این اصل به کاربران اجازه‌ی مساعد و مناسب در شرایط استاندارد و صحیح را به آن‌ها می‌دهد . همچنین ایجاد فضایی مناسب برای سیستم‌ها ( سمعی و بصری کامپیوتر ، لپ تاپ ، میکروفن و … ) و اتصالات آن جهت بهره‌وری کاربران از آن میز ، نحوه و تعبیه‌ی مناسب و صحیح شبکه ، برق و داکت‌ها در میز گردهمایی مهم است . که در صورت دارا بودن چنین ویژگی‌هایی ، عنوان میز گردهمایی استاندارد را به آن‌ها می‌دهد .

طراحی این میزها اساسا برای کاربران متعدد و زیاد است که به صورت چندین نفره ( 10 ، 20 ، 30 ) تشکیل می‌شود تا در فضایی مناسب و به دور از هر گونه تداخل و بهم ریختگی و فاصله‌ی بین کاربران به نحوه‌ی طراحی می‌شود ، که نه نزدیک بهم بنشینند ( باعث معذب شدن کاربران ) و صندلی‌ها نباید به دور میز بچرخند . معمولا ارتفاع میز گردهمایی 75 سانتی‌متر است و در شکل‌های متفاوت ( مربع ، مستطیل ، لوزی ، دایره و … ) طراحی و تولید می‌شود و طول آن بستگی به تعداد و میزان کاربران دارد .

میز گردهمایی ویو تیپ 705C

تولیدکنندگان میز گردهمایی توجه بسزایی به نوع جنس و متریال را دارند . زیرا ، هر نوع متریالی که مورد استفاده در تولید قرار می‌گیرد از ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برخوردار می‌باشد . این خصوصیات نقش مهمی در قیمت و انتخاب کاربران دارد . بنابراین ، به هنگام تولید نگاه ویژه‌ای جهت تولید و ساخت میز گردهمایی می‌شود تا یک میز گردهمایی دارای استاندارد تولید شود .

برای مثال ، جنس و متریال چوب به علت این که از طراحی‌های خاص و پر زرق و برق استفاده می‌گردد و به ویژه سنگینی که این نوع از میزها دارند ، در قیمت به عنوان گران‌ترین و خاص‌ترین میز گردهمایی تولید می‌شود . در نوع متریال ام‌دی‌اف به دلیل سبکی در وزن و تنوع و تفاوت در طراحی و همچنین تنوع رنگی بالا به عنوان ارزان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین میز گردهمایی ساخته می‌شود . از دیگر متریال و نوع جنس باید به شیشه ، آلومینیوم و یا ترکیبی از این‌ها ، تولید می‌شود .

از نکات و اهمیت میز گردهمایی می‌توان به ، رنگ‌بندی این میزها اشاره کرد . رنگ‌بندی میز گردهمایی بستگی به نور پردازی اتاق گردهمایی دارد . که از رنگ‌بندی‌های متضاد و مخالف در طراحی این میزها استفاده می‌شود . به بیان ساده ، اگر محیط از رنگ‌بندی‌های طبیعی بهره ببرد ، در طراحی از رنگ‌بندی تیره استفاده می‌شود و اگر محیط و فضا از رنگ‌های تیره استفاده شود ، در طراحی میز گردهمایی از رنگ‌بندی‌های روشن بهره می‌برند .

این رنگ‌بندی باید به نحوه‌ی باشد ، که تناسب را در طراحی و دکوراسیون سایر بخش‌ها حفظ کند . همچنین میزهای گردهمایی بدون فضایی مناسب جهت پذیرایی نمی‌باشد . بنابراین ، از نکات و اهمیت در انتخاب میز گردهمایی است .

در دنیای امروز ، دریافت اطلاعات خصوصا محصولات به آسان‌ترین شکل ممکن صورت می‌پذیرد و مشاوره به شکل دائمی می‌باشد ، که توسط مشاوران و تیم مشاوره ارائه می‌گردد . تیم و سایت آبادیس از این قائده مستثنی نمی‌باشد و همواره با ارائه‌ی بهترین و مناسب‌ترین مشاوره و اطلاعات به کاربران کمک مهمی در انتخاب و خرید یک میز گردهمایی داده است . قیمت در بازده‌ی انتخاب نوع طرح و متریال و … می‌چرخد و قابل تغییر می‌باشد ، که به هنگام انتخاب و خرید میز گردهمایی باید به آن توجه شود .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید