میز مدیریت آرک نود تیپ 132L
میزهای اداری مبلمان اداری آبادیس

امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار و تجهیزاتی که در اداره‌ها وجودش الزامی ، میزهای اداری و مبلمان اداری است . که به کسب و کار شما رسمیت و اعتبار می‌بخشد . حال اهمیت انتخاب میز و وسواس برای مدیران زمانی دو چندان می‌شود ، که به انواع و نوع کاربرد آن‌ها پی ببرند و انتخاب میزهای اداری و مبلمان اداری امری تخصصی و نیازمند مشاوره است ، که شرکت آبادیس در این راه ثابت قدم بوده تا بتواند راه مناسبی را جهت انتخاب صحیحی برای شما عزیزان ایجاد کند .

در تولید میز و مبلمان اداری همواره از مواد اولیه‌ی مناسبی نظیر شیشه ، MDF ، استیل ، چوب استفاده می‌شود ، که متناسب با محیط کاربردی و رنگ و اصل آرگونومی هم تولید می‌شود .

میز مدیریت کستل

میزهای اداری به فراخور نیاز ، زمانی و محیط کاربردی در زمان‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند .

این میزها ظاهری زیبا و شکیل متناسب با اصل آرگونومی را دارد و قابلیت مجهزسازی و اتصال به امکانات صوتی است و فضای نگهدارنده مدارک و اسناد و نکات را به هنگام سخنرانی را دارا است . عرض استاندارد آن ۷۰ سانتیمتر است ، همچنین به علت جابه‌جایی و حمل و نقل آسان و راحت در هر زمان و مکان ، جزو یکی از مهمترین انواع میزهای اداری محسوب می‌گردد ، ضمناً می‌تواند در طراحی از لوگوی مجموعه نیز استفاده نمود .

ضرورت داشتن میز کنفرانس در هر مجموعه‌ای ، اعم از کوچک و بزرگ برای استفاده در جلسات گروهی و همایش‌های علمی ، فرهنگی و تجاری نیاز است ، که در طرح‌ها و اشکال مختلف و متناسب با نظر مشتریان از جنس‌های نظیر چوب ، شیشه و … می‌باشند و شامل رنگبندی و سایزهای متفاوت است .

این نوع میز ، محصول و فرایند شیوه‌ی طراحی مدرن و جدید می‌باشد ، که امکان کار همزمان برای چند نفر در یک مجموعه را فراهم می‌نماید ، دلیل طراحی این محصول برای دفاتر باز و کارهای گروهی است که در هر مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد ، همچنین به دلیل کاهش هزینه در طراحی دکوراسیون داخلی به وجود آمده ، مزیت آن نسبت به میزهای فردی اینست که این محصول در کنار پارتیشن اداری یا حتی بدون پارتیشن ، راه حلی مناسب برای استفاده بهتر از فضای محیط را به فرد می‌دهد .

میز کارشناسی در حقیقت همان میزی است که توسط پرسنل یک مجموعه یا اداره ، مورد استفاده قرار می‌گیرد . که به دلیل استفاده مداوم از آن باید در تولید و طراحی برای افراد به نکاتی ، نظیر اصل آرگونومی ، متریال ، فضای محیطی و … توجه کرد .  زیرا ، افراد در طول روز ، زمان زیادی را پشت آن سپری می‌کنند . همچنین ، در راندمان و عملکرد افراد تاثیر بسزایی دارد . این میز دارای اجزای مختلفی ، مانند : کشو ، فضای باز ، رنگبندی مختلف و … است که به افراد قدرت بهبود عملکرد را می‌دهد .

در طراحی دکوراسیون اداری یکی از مهم‌ترین اجزای بخش‌ها ، میز مدیریت است ، که باید از مرغوب‌ترین متریال و در طراحی بهترین و خاص‌ترین آن باشد ، تا بتواند از نظر ویژگی ظاهری ، در نگاه اول جلوه باشکوهی از خود نشان دهد . همچنین ، باید از تمامی جوانب ، نظیر سایز و جزئیات در طراحی ، متفاوت و متمایز با تمامی میزهای طراحی شده برای محیط باشد .

که این تفاوت همواره باید در راستای باشد که بتواند جایگاه مدیریت را نسبت به دیگر کارکنان برای مراجعه‌کننده بشناساند و این موضوع را در نگاه اول تشخیص دهد . بنابراین حساس‌ترین بخش در طراحی تولید میزهای اداری ، میز مدیریت است که در رنگبندی‌های مختلفی می‌باشد .

میز مدیریت رکلاین

مبلمان اداری با توجه به نیاز افراد ، به دو دسته تقسیم می‌شود ، که در ادامه به توضیح این دو مورد می‌پردازیم .

مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری مدرن ، اغلب از جنس چوب ، فلز و شیشه طراحی و تولید می‌شود ، که نسبت به مبلمان اداری کلاسیک ارزان‌تر است و سبک جدید و نوینی در طراحی و تولید صنعت مبلمان اداری محسوب می‌گردد . همچنین ، توانسته جایگاه خود را برای مخاطبان دست و پا کند و بخش عمده‌ی بازار صنعت تولید میز و مبلمان اداری را برعهده گیرد . بنابراین می‌توان در رنگبندی‌های مختلف و متفاوت‌تری طراحی و تولید کرد .

این نوع مبلمان اداری ، کهنه‌ترین و قدیمی‌ترین سبک در صنعت طراحی و تولید مبلمان اداری می‌باشد . به متناسب با نظر مخاطب می‌توان تولید کرد و باید در نظر داشت که نسبت به مبلمان اداری مدرن هزینه بالاتری دارد ، زیرا سفارشی تولید می‌شود .

میز مدیریت فلکسیبل تیپ 139L
  • در رنگ‌بندی مبلمان اداری مدرن محدودیت وجود دارد اما در رنگ‌بندی مبلمان اداری کلاسیک به مراتب بیشتر و متنوع‌تر است .
  • در مبلمان اداری مدرن طراحی‌ها ، سلیقه‌ای و عموما ساده و زیبا هستند .
  • مبلمان اداری کلاسیک در هر فضایی قابل اجرا نیست و دارای طراحی‌های شلوغی می‌باشد و نیاز به فضای زیادی دارد .
  • محصولات مبلمان اداری مدرن کاملاً آرگونومی هستند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید