کمد دکوراتیو بلند آرمز تیپ 1102T
کتابخانه اداری در شرکت آبادیس

طراحی کتابخانه اداری یکی دیگر از نکات مهم و اصلی در دکوراسیون داخلی هر اداره‌جاتی می‌باشد که سبب زیبایی و تنوع در قسمت داخلی اداره‌ها می‌شود تا علاوه بر زیبایی باعث هماهنگی و نظم در همه‌ی قسمت‌ها ، به ویژه فضا و مکان یک اداره خواهد شد . کتابخانه‌ها نیز مانند همه‌ی ابزارات دکور و دکوراسیون در انواع جنس ، طرح و رنگ و سایز و ابعاد مختلف طراحی و تولید شده است که برای هر سلیقه و هر سبکی در دنیای دکوراسیون وجود دارد .

در این مقاله ما می‌خواهیم شما را با کتابخانه‌های اداری آشنا سازیم تا طبق سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی فضای خود ، بهترین انتخاب را کرده باشید . با چند پرسش شما را نسبت به کتابخانه‌ی اداری آگاه می‌کنیم :

  • آیا طراحی کتابخانه‌ی اداری اهمیت و ضرورت خاصی دارد ؟
  • انواع کتابخانه اداری چیست ؟

در سال‌های اخیر ، شاهد پیشرفت و رشد روز افزون طراحی و دکوراسیون بودیم که این رشد سبب پیدایش ، شکل‌گیری و پیشرفت طراحی دکوراسیون داخلی در محل کار و اداره‌ها شده است چرا که هر اداره‌ای با داشتن دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری شیک و خاص می‌تواند بر روی مشتری‌ها بسیار تأثیرگذار باشد . کتابخانه‌ی اداری جزء یکی از اصلی‌ترین اعضا در مبلمان اداری محسوب می‌شود ، که با یک سبک از طراحی‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد می‌تواند باعث ایجاد یک فضا و دکوراسیون داخلی ویژه در محیط مجموعه شود .

بدون وجود کتابخانه محیط اداره و کار ، بی نظم و ناهماهنگ خواهد بود و نظم دادن و سازماندهی فضای کار باعث شده است که کتابخانه‌های اداری یکی از مهمترین و پر کاربردترین ابزار و اجزای دکوراسیون‌های اداری باشد و بهترین مکان برای جای‌گیری و قرارگیری انواع اسناد ، مدارک ، پرونده‌ها و … می‌باشد .

بنابراین در دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری یک مجموعه وجود کتابخانه لازم و ضروری است و به افراد و اشخاصی که نظم محیط و فضای کار برایشان بسیار مهم است ، کتابخانه‌ی اداری توصیه می‌شود که در طراحی دکوراسیون داخلی محیط خود به کار گیرند .

کمدهای بلند اینترست تیپ 1206-45

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد کتابخانه‌ها یکی از مهمترین اجزا طراحی دکوراسیون داخلی و محیط کاری یک مجموعه محسوب می‌شود . حال می‌خواهیم شما را با انواع کتابخانه اداری آشنا سازیم :

انواع مختلف کتابخانه اداری درب دار

انواع مختلف کتابخانه اداری دکوراتیو

انواع مختلف کتابخانه اداری بدون درب

محصولات مشابه

کتابخانه‌ی درب دار در انواع مختلفی مانند کتابخانه درب دار ریلی ، کتابخانه‌ی درب دار شیشه‌ای ، کتابخانه‌های درب دار چوبی طراحی و تولید شده است .

یکی از انواع کتابخانه‌ها درب دار به صورت ریلی می‌باشد . این نوع کتابخانه‌ی اداری درب دار از مزایای بسیاری برخوردار است چرا که به خاطر وجود ریل برای درب‌های این نوع دیگر نیاز نیست ، با باز و بسته کردن درب‌ها فضا و مکان اداره اشغال شود . بنابراین این نوع اغلب در دکوراسیون داخلی مجموعه‌هایی که دارای فضا و مکان کوچک هستند استفاده می‌شود .

این نوع کتابخانه درب دار از جنس چوب و یا فلز ساخته شده است و بر روی درب آن شیشه جای می‌گیرد و به دلیل به کارگیری شیشه در طراحی و ساخت آن دارای سبک مدرن است و برای فضاهای اداری دارای طراحی دکوراسیون مدرن گزینه مناسبی می‌باشد .

کتابخانه‌ی اداری چوبی با انواع جنس چوب مانند MDF ، هایگلاس و … طراحی و ساخته می‌شود که به علت ، به کارگیری در همه‌ی سبک‌ها استقبال زیادی از این نوع کتابخانه شده است و انواع رنگ‌ها ، مدل‌ها و جنس‌های کتابخانه درب دار چوبی در دنیای دکوراسیون طراحی و عرضه می‌شود .

به لوازم و کالای دکوری که دارای مزایای کاربردی هم هستند ، دکوراتیو می‌گویند که در آن علاوه بر تغییر و زیبایی فضای مجموعه ؛ استفاده از آن نسبت به بقیه‌ی کتابخانه‌ی اداری آسان‌تر و مفیدتر هم می‌کند ، چرا که به جاسازی و چیدمان بهتر وسایل هم کمک می‌کند .

این مدل کتابخانه‌ی دارای محصولات دیگر دکوری و دکوراسیون می‌باشد مانند : انواع میز ( میز تحریر ، میز ناهار خوری ، میز اداری ، میز عسلی ، میز پذیرایی ، میز مدیریت ، میز تلویزیون ) کنسول و دراور ، جاکفشی‌های مختلف ، مبلمان ( خانگی و اداری ) ، انواع تخت ( تاشو و ثابت ) ، آیینه‌های قدی و کوتاه ، کابینت آشپزخانه و … است .

کمد درب کشویی کوتاه شیدر تیپ 1304-120

در آن برای اداره‌هایی با فضا و محیط کوچک بسیار مناسب و معقول است ؛ چرا که دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب‌ها نیست و فضایی در اداره به جهت همین موضوع اشغال نمی‌شود . استفاده از کتابخانه بدون درب در هر محیطی به خصوص در محیط‌های اداری و کاری موجب نظم بخشیدن و سازماندهی فضای اداری می‌شود علاوه بر آن سبب می‌شود افراد به راحتی پرونده ، اسناد و فایل مورد نظر خود را پیدا کنند .

به دلیل وجود جایگاه دکوری در طراحی این نوع کتابخانه‌ها با استفاده از وسایل دکوری می‌توانید بخش زیبا و متنوعی در محیط و فضای مجموعه ایجاد کنید . اساس و نوع طراحی و متریالی که در ساخت و تولید ، بدون درب استفاده شده است ؛ قیمت این نوع کتابخانه‌ی اداری متفاوت دارد .

برخی طرح‌ها متریال‌هایی که در طراحی و تولید کتابخانه اداری بدون درب استفاده شده است بسیار ساده می‌باشد که همین امر موجب کاهش قیمت آن خواهد شد ، پس کتابخانه اداری بدون درب نسبت به بقیه‌ی کتابخانه‌ها قیمت مناسب و البته قیمت‌های متنوعی دارد و این نوع کتابخانه‌ی اداری نیز مانند بقیه انواع رنگ ، مدل ، جنس و متریال متنوع می‌باشد . 

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-90T

کتابخانه اداری همانطور که گفته شد جزء مهمترین وسایل دکوراسیون داخلی اداره‌جات می‌باشد ، پس باید در انتخاب آن اهمیت ویژه داشت و باید توجه نمود که کتابخانه را طبق طراحی و دکوراسیون فضا مجموعه انتخاب نماییم تا مشکل و نقضی در چیدمان مبلمان اداری به وجود نیاید . طراحان شرکت آبادیس اینجا هستند تا در این زمینه به شما کمک کنند .

همچنین ما را در ترب و ایمالز دنبال کنید