هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان
مسیر هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

در مورد مسیر هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌توان به درستی و بی گفتگو اقرار نمود که طراحی و تولید در صنعت مبلمان به سمت آینده‌ای درخشان خود حرکت می‌کند و امروزه این مهم از طروق متفاوت ( با بهرگیری از نوآوری ، فناوری ، کار و پژوهش بروز ) به طراحی و تولیدات پیشرفته و بهینه ختم می‌شود .

اما ، تنها تعداد محدودی از مجموعه‌های فعال در زمینه طراحی و تولید مبلمان می‌توانند در این راه قدم بگذارند و بتوانند خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالان صنعت مبلمان اداری معرفی کنند . شایان به ذکر است که در محصولات این گروه‌ها طراحی خلاقانه هنری به وضوح قابل مشاهده است .

در واقع شرکت‌هایی که در مسیر هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان هستند ، به تنهایی در زمینه تولید مبلمان اداری و انواع میزهای اداری پیشرو می‌باشند . این مجموعه‌ها فضای شرکت یا سازمان‌ها را با رعایت تمام استانداردهای جهانی تجهیز می‌نمایند که همواره با بکارگیری متخصصین خاص خود به طراحی و تولید بهترین مبلمان در این صنعت مشغول می‌باشند .

تولیدات آن‌ها با به کارگیری دانش روز دنیا و پیشرفته‌ترین تکنیک‌های روز و ارائه طراحی‌های پیشرفته و مدرن امکان می‌پذیرد که شما را در تامین بهترین مبلمان اداری در ایران همراهی می‌کنند . مسیر هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان بسیار متفاوت است و تحت شرایط مختلف امکان می‌پذیرد . این شرایط را می‌توان در عناوین گوناگون بیان و معرفی نمود .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

طراحی صنعتی ( بویژه صنعت مبلمان اداری ) نوعی فرآیند خلق هنری بحساب می‌آید که بازخورد و نتیجه آن منجر به تولید و ارائه محصول مبلمان اداری ختم می‌گردد . چنین امری باعث می‌شود تا روند و روال طراحی محصول مبلمان اداری متنوع گردد که تنها توسط یک تیم گسترده و فعال امکان پذیر می‌باشد .

از طرفی ، دو فاکتور مهم ” ( هنر و خلاقیت ) و ( علم و تجربه ) ” در طراحی‌های مبلمان اداری وجود دارد که هر دو آن‌ها در موازات قرار می‌گیرند . در حقیقت ، این عوامل در جهت ایجاد نقشی منحصربه فرد ، کاربرد مناسب ، ارگونومی فیزیکی ، توسعه نام تجاری ، پایداری و فروش در مبلمان اداری نقش دارند .

به عنوان مثال جهت معرفی یک طرح صنعتی ( مبلمان اداری ) مناسب می‌توان به چارلز ایمز اشاره کرد که در آن به این دو فاکتور توجه شده . وی ابتکارات مطلوبی را در زمینه طراحی مبلمان بعمل آورده است که سبب ایجاد تغییرات مثبت و متعدد در آن گردیده . این شخص را می‌توان به عنوان یکی از پیشگامان طراحی صنعتی و طراحی مبلمان مدرن نامید .

جهت دستیابی به هدف مورد نظر ، ابتدا پرسش‌هایی را می‌توان مطرح کرد تا با بهر‌گیری از پاسخ آن‌ها به جمع‌آوری داده‌ها صحیح در این زمینه مشغول شود . پس در نظر گرفتن پرسش‌های زیر برای شناسایی هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌تواند کمک بسزایی را به هنگام انتخاب و خرید آن بنماید ؛ به سوالات زیر توجه فرمایید :

  • نقش گروه تولیدی زبده و چیره دست در شرکت‌هایی که از هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان پیروی می‌کنند ؛ چگونه است ؟
  • آیا برندهای برتر هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان از ایده‌های نو استفاده می‌کنند ؟
  • تعدد محصولات شرکت آبادیس چه اهمیتی را در زمینه هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان دارد ؟

اختراعات و آفرینش‌های نوین در چرخه صنعت مبلمان اداری برای پدیدار شدن یک محصول خاص می‌باشند . شرکت‌های مبلمان اداری باید با همفکری و هم‌افزایی جمعی از متخصصین زبده صنعت دکوراسیون استفاده بنمایند . مؤسسین و پرسنل باید دانش آموختگان رشته‌های مهندسی صنایع چوب ، معماری ، طراحی صنعتی ، صنایع و سایر رشته های مرتبط با صنعت چوب باشند .

هدف از توسعه در شرکت‌های مبلمان اداری جلب رضایت مشتریانمان جهت پایداری در این صنعت می‌باشد . نیک می‌دانیم که این مهم تنها با نوآوری در تولید صنعتی و رعایت اصول مدیریت در بازرگانی ، کیفیت ، ایمنی و رضایتمندی شغلی پرسنل مبلمان اداری آن‌ها امکان پذیر است .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

در مطالعات پیشین موضوع این مقاله ، به بازخوانی و شناسایی دانش ضمنی و ساماندهی شیوه‌های طراحی و تولید محصول مبلمان اداری کمتر پرداخته شده است . هدف مطالعه حاضر ، آن است تا با شناسایی و مؤثر دقت دانش ضمنی و ساماندهی شیوه‌های طراحی و تولید محصول مبلمان اداری به بررسی هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان بپردازیم .

به کار گیری علم و خرد تنها با همفکری و هم‌افزایی جمعی از متخصصین زبده ” که دانش آموختگان رشته‌های مهندسی صنایع چوب ، معماری ، طراحی صنعتی ، صنایع و سایر رشته‌های مرتبط با صنعت چوب هستند ” در صنعت دکوراسیون و مبلمان کشور امکان پذیر است .

به بیان ساده می‌توان گفت که شرکت‌های فعال در صنعت طراحی و تولید مبلمان اداری ( به ویژه مبلمان اداری دارای استاندارد ) ، همواره در تلاش بسیار هستند که طراحی و تولید یک محصول منحصربه فردي و دارای استاندارد را با استفاده از کادری مجرب و متخصص و کارکشته به سرانجام برسانند .

گروه تولیدی متشکل از کارگران زبده و چیره دست است که به طور مداوم خود را با آخرین علم و تکنولوژی به روز می‌کنند تا بتوانند به تولید مبلمان با کیفیت و دارای استاندارد بپردازند . درواقع ، در تولید هر محصولی ، عاملان اصلی کارگران هستند که متناسب با علم روز و نحوه به کارگیری از دستگاه‌ها در ساخت ، نقش مهمی در تولید مبلمان اداری و جذب بازار هدف دارند .

شرکت‌هایی که از هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان پیروی می‌کنند نیز به طور دائما می‌کوشند تا با بهرگیری از گروه تولیدی زبده و چیره دست ، جایگاه مطلوب و خاص خود را در جامعه تولیدکنندگان و در نهایت فروش مبلمان اداری آشکار کند . همانا ، تلاش و کمک این گروه از عزیزان جهت ارائه بهترین خدمت را برای مشتریان محترم می‌باشد .

مهندسین خلاق و ایده‌جو دارای خلاقیت ذاتی و هنر منحصربه فردی هستند . ادغام و بهرگیری از این دو خصوصیت برای هر فردی امکان پذیر نمی‌باشد ؛ زیرا دامنه هنر و خلاقیت گسترده است . در صورتی که این دو خصوصیت در جایگاه خود به شکوفایی نرسد ؛ به تباهی کشیده می‌شود و نیز عمدتا به تولید مبلمان اداری نیز منتهی نمی‌شود .

شایان به ذکر است که جهت طراحی محصولات مبلمان اداری دارای استاندارد باید از هنر ذاتی توام با ایده‌های نو مهندسین استفاده شود ؛ زیرا چنین امری نقش کلیدی در این زمینه دارد . شرکت‌هایی که در زمینه هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان فعال هستند ، از مهندسین و طراحان خلاق و ایده‌جو بهره می‌برد که پیوسته به طراحی محصولی خاص و منحصربه فرد مشغول می‌باشند .

نقش اصلی را در مسیر تعیین جایگاه برعهده مدیران و سران خبره و کارآمد است که با استفاده از تجربه و برنامه نویسی دقیق برای تشکیل یک مجموعه‌ای خاص و مجرب اقدام نمایند تا آن را به جایگاه اصلی خود برسانند . به بیان دیگر تعیین جایگاه هر مجموعه‌ای ، در دست و برنامه ریزی مدیران و سران لایق مجموعه می‌باشد .

به طور کل ، تعیین جایگاه خاص مجموعه‌هایی که از هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان پیروی می‌کنند ؛ نتیجه تجربه و برنامه ریزی چند دهه سران و مدیران مدبر و کارآمد آن می‌باشد که امروزه در صنعت طراحی و تولید و فروش مبلمان اداری ( با کیفیت و دارای استاندارد ) به جایگاه مطلوب خود رسیده‌اند .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

در این بخش ، ابتدا باید بدانیم که کدام یک از محصولات مبلمان اداری مورد نیاز محیط‌های اداری می‌باشد . زیرا ، هر یک از این محصولات کاربرد به خصوصی دارند که موثر در بهره روی و عملکرد کاربر و به ویژه میزان مراجعه ارباب رجوع است . در این راستا ، استفاده از انواع بهترین مبلمان اداری می‌تواند کمک کننده باشد .

با در نظر گرفتن حجم رفت و آمد اربارب رجوعان به مجموعه و سازمان‌های اداری برای دریافت خدمات ارئه شده که روزمره به طور یک یا چند مرتبه انجام می‌شوند . مجموعه‌های اداری در تلاش هستند تا سرعت ارائه خدمات را افزایش دهند که باعث می‌شود ؛ تمام ارباب رجوعان از خدمات ارائه شده بهرمند شوند .

باید بیان نمود که محصولات مبلمان اداری ( اعم از : میز و صندلی ، کمد و کشوها ، اقلام تکمیلی و پارتیشن‌ها و ) نیاز مجموعه‌های اداری را پاسخ می‌دهند و مانع آشفتگی و به هم ریختگی در مجموعه می‌شود . بطور کل نیاز سنجی مطلوب که توسط مجموعه‌هایی هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان انجام می‌شود ، می‌تواند راندمان کاری کاربر و نیز میزان مراجعه ارباب رجوع را افرایش دهد .

در هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت نمی‌توان همه چیز را در قیمت خلاصه کرد ؛ اما باید در نظر داشت که در بسیاری از مواقع قیمت و بودجه امری مهم است . خصوصا علم به مقدار بودجه به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهینه و عاقلانه‌ای داشته باشید . شرکت‌هایی که در زمینه هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان فعال هستند ؛ همواره به این نکته توجه می‌کنند .

در صورت محدود بودن یا کم بودن مقدار بودجه ، کیفیت را قربانی خواهد شد ؛ زیرا بازده این محصولات مبلمان اداری ، در سالیان دراز خواهد بود . اگر این محصولات فاقد کیفیت خوب و مطلوب باشند ؛ بعد از مدتی به علت تخریب ، محکوم به پرداخت هزینه مجدد جهت تعویض و تعمییر در سالیان سال خواهید بود .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

به طور فطری ، ذات انسان همواره به سمت برتری و کمال حرکت می‌کند که نسبت به متعلقات او نیز بسط پیدا می‌کند . با توجه به اینکه داشتن محصولات خاص ، خلاقانه و یونیک یک ارزش محسوب می‌شود ؛ طراحان مبلمان اداری در حیطه کاری خود به دنبال ایجاد ساختارهای ایده‌آل ، همراه با ایده‌های نو می‌باشند .

به ضرس قاطع می‌توان بیان نمود که طراحی در صنعت مبلمان اداری ارتباط مستقیمی را با جذابیت و محبوبیت اولیه محصول دارد و این ارتباط ابتدا با نگاه مشتری به مبلمان اداری اتفاق می‌افتد . به همین علت هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان اینگونه می‌باشد که در طراحی آن‌ها ، اوج خلاقیت و انعطاف پذیری را دیده شود تا محصول بتواند جلب رضایت مشتری را کسب نماید .

در صورتی که طراحی محصول مبلمان اداری به نحو احسن صورت نگیرد ، جایگاه شرکت و تولید را تحت شعاع قرار می‌دهد . در حقیقت ، تعیین جایگاه شرکت‌هایی که هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان را دارند ، با توجه به طراحی مطلوب امکان پذیر خواهد بود . لذا می‌توان بیان نمود که طراحی محصول دریچه برای ورود به سهم بازار و تعیین جایگاه شرکت و تولید کننده است .

به طور کلی ، رشد و محبوبیت محصولات به طراحی‌های خلاقانه آن‌ها وابسته می‌باشد . اگر به طراحی‌های شرکت‎های که هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان هستند ، توجه نماییم ؛ می‌توان تاثیر طراحی را در مشاهده کنیم . به این سبب ، مزیت طراحی مبلمان باعث تعیین جایگاه شرکت‌های تولید کننده می‌شود که نتیجه آن در شرکت‌های پیشرو همانند آبادیس فزایش تقاضا خواهد بود .

امروزه طراحی مبلمان اداری با علم روز و ایده‌های نوین صورت می‌پذیرد که در راستای شناسایی و معرفی شرکت‌های ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” می‌تواند کمک مناسبی در اختیار مخاطبان قرار دهد . از این رو به برخی از اصول طراحی اشاره می‌نماییم :

علم ارگونومی بیان کننده رابطه صحیح و بهینه بین کار و فیزیک انسان می‌باشد . ارگونومی از دو واژه یونانی ( ergon ) به معنی کار و (nomoi  ) به معنی قوانین طبیعی تشکیل شده است و ارگونومی در طراحی مبلمان اداری نقش پررنگ‌تری را دارد . زیرا محصولات بسیاری در ارتباط مستمر و مستقیم با افراد هستند ؛ مانند : مبل و میز و صندلی و …

ارگونومی به دو شکل انجام می‌گردد که اولین آن عمومی است و از طرف Neufert معین سازی می‌شود . سپس ، حالت دوم ارگونومی خصوصی نام دارد که معیار عرف ، آن را پدید می‌آورد . اما پرسش اینجاست که چرا شرکت‌های پیرو هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان از علم ارگونومی استفاده می‌نماید ؟

هدف از پیدایش علم ارگونومی ، جهت حفظ سلامتی و افزایش بهر‌ه‌وری کارکنان است . در حقیقت ، افراد ساعت‌های زیادی در ارتباط با محصولات مبلمان اداری می‌باشند . ارگونومیک بودن طراحی باعث می‌شود تا افراد بتوانند مدت زمان بیشتری را با راندمان بهینه در محیطی با محصولات ارگونومیک سپری نمایند .

بنابراین ، طراحان برای ارکونومیک شدن محصولاتشان سعی می‌کنند و همیشه از استانداردهای موجود در رسته خود استفاده نمایند تا حداقل راحتی را برروح محصولاتشان بدمند . طراحی محصول بر اساس ارگونومی می‌تواند ، مجوز صعود به بالاتر قیمت توام با رضایت مشتری را صادر نماید . این امر ، یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در جلب مشتری و رضایتمندی آن‌ها می‌باشد .

با گذشت زمان ، مجموعه‌های اداری نیز در محیط‌های کوچک‌تر نسبت به قبل تشکیل شدند . به همین علت ، تکنیک و ایده‌های نو و مدرن در طراحی محصولات مبلمان اداری بوجود آمده تا حداکثر استفاده را از حداقل فضای موجود ببرند ؛ این تکنیک را بهینه سازی از فضا می‌نامند و مورد توجه شرکت‌های هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌باشد .

به طور کل ، با توجه به موضوع بیان شده ، تولیدات محصول مبلمان اداری باید بر طبق فضای محیط‌های اداری طراحی شود تا بتوان از ایده بهینه سازی از فضا در مبلمان اداری استفاده نمود . این موضوع در جهت بهبود عملکرد و روند کاری در مجموعه‌ها اداری موثر می‌باشد .

امروزه تولید کنندگان مبلمان اداری که از هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان پیروی می‌کنند ؛ در طراحی‌های خود از یک راه‌کار و شیوه فنی دیگر نیز استفاده می‌نمایند که نام این شیوه و راه‌کار فنی در طراحی مبلمان اداری ” تجمیع کاربری‌ها ” می‌باشد که طراحان در استاندارد سازی از آن بهره می‌برند .

با توجه به نام این راه‌کار و شیوه فنی در طراحی مبلمان اداری آشکار است که تجمیع کاربری‌ها به معنای ادغام و ترکیب کاربرد چند محصول در یک محصول از مبلمان اداری می‌باشد . این یکپارچگی و ادغام باید به گونه‌ای انجام شود که بیشترین و بهترین کاربرد را داشته باشد و افزون بر آن ، زیبایی و منحصربه فرد بودن را در محصول مبلمان اداری نمایان کند .

در خصوص دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری باید توجه داشت که هنگام انتخاب مبلمان اداری و سایر تجهیزات ، طراحی مناسب با هارمونی دکوراسیون اداری باشد . در واقع باید جنس ، رنگ و شکل تجهیزات را متناسب با محیط اداری انتخاب گردد . اما شرکت‌هایی که دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان هستند از طراح‌های مدرن دکوراسیون داخلی اداری استفاده می‌کنند .

پس از معرفی و بررسی عنوان و موضاعات بالا ، باید یک نکته بسیار مهم توجه داشت که استفاده از پالت رنگی مناسب برای طراحی و دکوراسیون اداری باعث افزایش انرژی و کاهش میزان خستگی کارمندان و ارباب رجوعان خواهد شد ، پس به هیچ عنوان تاثیرات آن را نباید نادیده نگیرید . این موضوع همواره مورد توجه شرکت‌های است که دارند‌ هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌باشد .

برای مثال : استفاده از مبلمان اداری با رنگ تیره در طراحی و دکوراسیون اداری باعث می‌ شود تا محیط جلوه‌ ای مینیمال و خلوت داشته باشد و علاوه بر آن باید در نظر داشت که تضاد رنگی بین مبلمان و سایر قسمت‌ های طراحی و دکوراسیون اداری باعث می‌شود تا فضا منظم و بزرگ‌تر به نظر برسد . البته این تضاد بوجود آمده در این شرایط می‌‌تواند ، تاثیرات نهایی مطبوعی داشته باشد .

سپس نکته‌ای که باید در مورد دکوراسیون داخلی اداری بدان توجه نمود ، نورپردازی محیط اداری است . جهت ایجاد نورپردازی مطلوب تا حد ممکن باید از نور طبیعی استفاده شود ؛ زیرا کارمندان فضای کاری بهتر و کارآمدتری را خواهند داشت . به طور کلی چنین موضوعی موجب افزایش بهره وری و راندمان کاری کارمندان خواهد شد .

از سویی هنگامی که در محیط اداری نور کم و بی‌کیفیت باشد ، کارمندان هم از انرژی ضعیفی برخوردار خواهند بود . در واقع نور کم موجب خستگی چشم و سردرد می‌شود ؛ برای همین است که راندمان کار کاهش می‌یابد . اما چنین موضوعی برای شرکت‌هایی که از هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان پیروی می‌کنند ؛ بسیار حائز اهمیت می‌باشد .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

در راستای آنکه از بهترین و بهینه‌ترین طرح در محیط‌های اداری استفاده شود ، باید نکات مختلفی را هنگام شروع کار در نظر داشت . یکی از این نکات مهم توجه به دکوراسیون داخلی اداری مد نظر است که باعث می‌شود تا در نهایت با کم‌ترین هزینه و زمان ، بهترین تصمیمات را برای دکوراسیون داخلی اداری خود داشت .

بصورت کلی سلیقه شخصی مهم است ، اما بهتر است که در طراحی داخلی محیط اداری سلیقه جمعی و استانداردهای کلی را لحاظ شود . در حقیقت به کارگیری خلاقیت در طراحی دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری که از سوی شرکت‌های دارند هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان اعمال می‌گردد را هرگز فراموش نکنید .

همانطور که می‌دانید ، تمامی محصولات مبلمان دارای سبک‌های طراحی مخلتفی ( اعم از : کلاسیک ، مدرن ، ساختارگرایی و … ) هستند . مبلمان اداری نیز از سبک‌های کلاسیک و مدرن پیروی می‌کند . این دو سبک از محبوبیت و طرفداران خاص خود بهره می‌برد و عمدتا در تولیدات از سبک مدرن استفاده می‌شود .

این سبک به عنوان منحصربه فرد ترین سبک است و خصوصیاتی مانند : پر زرق و برق بودن ، شیک و زیبا ، دارای رنگ‌بندی متفاوت و … را دارد . علاوه بر آن ، طول عمر این سبک بسیار بالا است که دلیل آن استفاده از متریال چوب در سبک کلاسیک می‌باشد . این خصوصیات در سبک کلاسیک باعث می‌شود تا قیمت آن بالاتر از دیگر سبک‌های باشد .

سبک مدرن دارای طرفدارن متعددی می‌باشد ، دلیل چنین امری استفاده از متریال ام.دی.اف در این سبک است که بیشتر شرکت‌های دارند هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان برای مبلمان خود انتخاب می‌کنند . سبک مدرن از طراحی ساده پیروی می‌کند و در عین حال زیبایی خاصی را به محصول می‌دهد . گفتنی است که سبک مدرن دارای تنوع طرحی و رنگی بروز شده می‌باشد .

کیفیت پرچمدارترین عوامل تاثیرگذار برای شرکت‌های هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌باشد که تایید آن توسط مشتری و مخاطب ، بهترین توجیه در فروش آن محصول مبلمان است . با توجه به ماندگاری این عامل در ذهن مشتریان برندهای مختلف نگاهی خاص به این موضوع دارند .

حتی می‌توان بیان نمود که کیفیت مطلوب آغازکننده صعود به قله برندینگ محصولات می‌باشد ؛ چراکه محصولی با مواد اولیه عالی ولی با کیفیت پایین در بازار فروش محبوب نخواهد داشت و بالعکس . همانا این موضوع همیشه مورد توجه شرکت‌های هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان قرار می‌گیرد .

از این رو کیفیت مبلمان اداری می‌تواند گزینه کلیدی در تخصیص سهم اعظم بازار به شرکت تولید کننده و نیز هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان باشد . به شکل کلی ، کیفیت مناسب عاملی برای افزایش میران رضایت مشتری است . بروز رسانی تجهیزات نیز همواره از راهکارهایی برای افزایش کیفیت ، ایمنی و بهره‌وری می‌باشد .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

مواد اولیه استفاده شده در تولید هر محصولی نقش بسزایی در ساخت و تولید آن را دارد . زیرا ، متریال‌های مختلفی در تولید محصول مبلمان اداری استفاده می‌شود که از نظر خصوصیت و ویژگی ، دارای وجه تفاوت و تمایزاتی هستند . شرکت‌هایی که دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌باشند ؛ ( بعلت وجود این تمایزات و تفاوت‌ها ) در تولید به استفاده از هر یک می‌پردازند .

از این رو ، باید هر یک از این مواد اولیه‌ها را مورد بررسی و همچنین میزان کیفیت و مرغوبیت هر کدام را در ساخت مبلمان اداری مورد شناسایی قرار داد . این متریال‌ها شامل : چوب ، MDF ، شیشه و … می‌باشد که در راستای تولید و ساخت مبلمان اداری دارای استاندارد از آن‌ها بهره می‌برند .

در این بخش به سنجش جنس‌های مختلفی ( همچون : چوب ، MDF ، فلز و … ) که در تولید و ساخت محصول برای شرکت‌های هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان استفاده می‌شود ؛ اشاره خواهیم کرد . ممکن است که به صورت تکی یا به شکل ترکیبی هم ساخته شوند . اما در بیشتر مواقع از متریال‌های MDF و چوب استفاده می‌گردد که دارای ظاهری شیک و زیبا هستند .

متریال چوب دارای ویژگی‌های خاص است که می‌تواند هر محصول و میزی را منحصربه فرد نماید . این ویژگی‌ها را می‌توان در موضوعاتی ( مانند : داشتن مقاومت برابر ضربه و فشار ، داشتن رنگ‌نبدی شیک ، طول عمر بسیار بالا و … ) خلاصه نمود و دارای قیمت بسیار بالایی می‌باشد که اصولا برای خاص جلوه دادن به کار می‌روند .

اما متریال MDF همواره بخش قابل توجهی از تولیدات را برعهده داشته که از خصوصیات ویژه‌ای برخوردار است . این خصوصیات شامل : سبکی در وزن ، تنوع در طرح و رنگ ، مقاوم در برابر ضربه و … می‌باشد و این متریال دارای قیمت مناسب است . باید بیان نمود که این نوع متریال از محبوبیت به خصوصی بهرمند است . زیرا ، مقرون به صرفه و مقاوم و عمر طولانی را دارد .

در این قسمت شرکت‌هایی که دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان هستند ، ارزش و جایگاه خود را با گزینش بهترین طرح و متریال نمایان می‌کنند . چراکه این مواد اولیه‌ها تحت وضعیت خاص بوجود می‌آیند و بکارگیری هر یک از آن‌ها در شرایط بخصوصی امکان پذیر است که تنها در دستان این مجموعه‌ها قرار دارد .

استاندارد مبلمان اداری

شرکت‌های دارند هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان از خط تولید ( سه دسته کلی : دسته سنتی نیمه صنعتی و صنعتی ) در صنایع مبلمان اداری استفاده می‌کنند که هر یک در جهت استاندارد سازی و تولید محصولی با کیفیت کمک کننده خواهد بود . بنابراین ، اختصارا توضیحاتی در مورد خط تولید و ارتباط آن را با کیفیت مبلمان اداری مورد مطالعه قرار خواهیم داد .

خط تولیدی است که مبتنی بر تجربیات با سبک استاد و شاگردی به تمامی مراحل تولید با دخالت مستقیم نیروی انسانی انجام می‌پذیرد تیراژ تولید رابطه مستقیم با تعداد نیروی انسانی شاغل در مجموعه دارد و با توجه به اینکه هزینه نیروی انسانی از عمده‌ترین هزینه قیمت نهایی مبلمان اداری می‌باشد ، می‌تواند در افزایش قیمت مبلمان اداری موثر باشد .

همانا گاها در تولید مبلمان اداری به روش سنتی ، اشتباهات و تفاوت‌های جزئی در محصول نیز بیشتر دیده می‌شود که باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می‌گردد و آن را بدون کیفیت می‌نماید . دلیل این امر ، دخالت مستقیم نیروی انسانی در تولید به روش سنتی می‌باشد .

شایان به ذکر است که تولید محصول به روش سنتی ، نیاز به ظرافت و ریزه کاری بیشتر را دارد که محصول مبلمان اداری را خاص می‌کند و قیمت آن افزایش می‌دهد . اما شرکت‌هایی که از هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان پیروی می‌کنند ؛ همواره با بهرگیری از افراد زبده و چیره دست به تولید محصولی منحصربه فرد مشغول هستند .

در این روش تولیدی ، ماشین آلات با کمک نیروی انسانی ، سرعت و کیفیت تولید محصول را افزایش می‌دهد که در نهایت باعث کاهش هزینه‌ها و کاهش قیمت نهایی مبلمان اداری می‌گردد و نسبت بین ماشین و انسان تقریباً برابر می‌باشد . با در گرفتن ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” ، این مجموعه برای تولید مبلمان اداری از چنین روشی‌هایی استفاده می‌کند .

حداقل نیروی انسانی در این سیستم نقش دارد و محور اصلی آن نیز صنعتی و ماشین می‌باشد که هزینه سرمایه‌گذاری اولیه بالایی دارد ولی به دلیل تیراژ بالای تولید و نیز کیفیت مناسب آن و همچنین هزینه کارگری پایین است  . لذا ، با پرداختن به مسئله هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ، این شرکت‌ها با بهرگیری از بروزترین ماشین آلات ، مبلمان اداری با قیمت مناسب را تولید نمایند .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

نقش مشاوره در مبحث ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” بسیار مهم می‌باشد . در واقع ، مشاوره برای طراحی و ساخت و اجزاء مبلمان اداری امری حیاتی و مهم محسوب می‌شود . به این علت ، اگر عدم توجه به نقش مشاوره می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری در تاسیس و شکل گیری سازمان یا اداره پیدا کند .

در بحث مشاوره ، باید از تجربه استفاده شود . زیرا ، مشاوره دهنده یا گروه مشاور با بهرگیری از تجربه خود می‌توانند به مخاطبان کمک بنماید . عدم تجربه ، به سرانجام ارائه مشاوره ختم نمی‌شود یا در صورت ارائه مشاوره ، نمی‌توان آن را به عنوان یک معیار کارشناسی شده دانست . اما چنین مسئله‌ای ، امروزه با توجه به موضوع هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان کم‌تر دیده می‌شود .

از طرفی ، موضوع استفاده از تجربه زمانی قابل بیان است که فرد یا گروه مشاور در تولید و طراحی مبلمان اداری فعال و تعداد پروژه‌های اجرایی توسط آن‌ها به حدی باید باشد تا بتوان از آن به هر نحوه استفاده الگویی و مثالی نمود . این امر باعث می‌شود که مشاوره جهت طراحی و تولید و اجراء مبلمان اداری به بهترین نحوه برای مخاطبان ارائه شود .

با توجه به مطالب گفته شده و نیز عنوان هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌توان گفت که مبحث مشاوره امری تخصصی و کارشناسی شده می‌باشد . از سوی مجموعه‌های فعال در این زمینه همانند آبادیس در تلاش هستند که با ارائه مشاروه مناسب ، کمک بسزایی در هنگام انتخاب یا اجراء مبلمان اداری به مخاطبان بنماید تا مخاطبان بهترین انتخاب را داشته باشند .

پس با توجه به پرسمان چرا آبادیس و نیز موضوع هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ، تنها برندها و شرکت‌های پیشرو می‌توانند در جهت استاندارد سازی محصول مبلمان اداری به چگونگی برش و نیز نقشه آن بپردازند . در غیره این صورت ممکن است که کیفیت نهایی محصول زیر سوال برود .

لذا می‌دانیم که هر محصولی که توسط شرکت‌های دارند هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان تولید می‌شود ، با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارند . این ابعاد و اندازه‌ها در هر محصولی از مبلمان اداری بسیار متفاوت است که به وسیله معیارهای بین‌المللی ارزیابی می‌شوند .

پس از تعیین ابعاد و اندازه مناسب در هر محصولی ، نوبت به نحوه و چگونگی برش متریال می‌رسد که باید با دستگاه‌های مربوط به مواد اولیه انجام گردد . به عنوان مثال دستگاه‌هایی ( همچون : CNC دو بعدی یا سه بعدی و PVC  و … ) وجود دارد که برای برش متریال مخصوص خود کاربرد خواهد داشت و این فرآیند به دستان این برندها امکان پذیر است .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان اینگونه می‌باشد که مونتار و سوار کردن را به نحوه احسن انجام می‌دهد . در واقع مهندسین مبکر و خلاق همراه با گروه تولیدی زبده و کارآمد این شرکت‌ها در کوشش بسیار هستند تا بهترین نحوه و چگونگی قرار گرفتن قطعات محصول را برای استانداد سازی مبلمان اداری انجام دهند .

از طرفی در این مرحله علاوه بر استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین اتصالات و یراق‌آلات ، باید نحوه صحیح بکارگیری و بهرگیری از اتصالات و یراق‌آلات تعیین شود تا محصول مبلمان اداری بدون نقص از مرحله مونتاژ و سوار کردن عبور نماید . موضوعی که برای تولیدات با کیفیت بسیار دارای اهمیت بسزایی است .

پورسه تولید همان مراحل طراحی و انتخاب سبک ، سنجش و تعیین متریال و مواد اولیه ، استفاده از خط تولید مناسب و … می‌باشد که توسط شرکت‌های دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان معین می‌گردد . هر چه این شرکت‌ها در مراحل مختلف میزان دقت زیادی توام با سرعت مساعد را داشته باشند ؛ نقش پر رنگ‌تری را در این صنعت خواهند داشت .

سپس باید نقشه درست ارسال توسط شرکت‌های دارند هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان تعیین شود . زیرا هر محصولی از مبلمان اداری دارای ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی هستند که گاها بسیار حساس و مهم می‌باشند . به عنوان مثال می‌توان به حساسیت نصب برخی از این محصولات اشاره کرد که به هنگام ارسال حتما باید نصاب همراه شود .

مخاطبان هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان به هنگام انتخاب و خرید هر محصولی از مبلمان اداری به خدمات پس از فروش مناسبی توجه می‌کنند . زیرا به علت استفاده طولانی مدت از مبلمان اداری ممکن است که آن‌ها در معرض آسیب و خرابی قرار گیرند .

اگر شرکت تولید کننده پوشش مناسب و یا خدمات پس از فروش مطلوبی را داشته باشد ، دچار مشکل در زمان تعمییر یا تعویض قطعات نخواهیم شد . این امر برای شرکت‌ها هزینه بر بوده و متعاقبا قیمت محصول را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند . اما ضمانت و خدمات پس از فروش پسندیده‌ای تنها برای محصول مبلمان اداری از برندهای دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌باشد .

استاندارد مبلمان اداری

کیفیت باید هماهنگ با قیمت تعیین می‌گردد و در مبلمان اداری نیز را نباید آن نادیده گرفت . زیرا ، مسئله قیمت مبلمان اداری از دیرباز جز تعیین کننده‌ترین عوامل در انتخاب محصول مورد نیاز مردم بوده است . حال قصد داریم ، این بخش را با در نظر گرفتن موضوع ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” را مورد بررسی مختصر قرار دهیم .

لذا کاوش در مورد علل تاثیرگذار برای تعیین قیمت انواع مبلمان اداری می‌تواند ، راهنمای شما در خرید مطلوب و ایده‌آل آن باشد . به شکل کلی تعیین قیمت همواره تحت شرایط ویژه و با توجه به عناوین مختلف ( نوع سبک طراحی ، جنس استفاده شده ، نوع تولید و ساخت محصول و … ) بستگی دارد .

ساختمان‌ها و فضاي داخلي مجموعه‌های اداری بسيار نمايان ، ملموس و هميشه در ديد هستند . آبادیس نیز با گردآوری محصولات متنوع در این زمینه محصولات مورد نیاز کاربران را فراهم کرده است . این شرکت با فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته توانسته برند خود را به عنوان یکی از پیشگام ترین شرکت‌های هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان معرفی نماید .

حال می‌خواهیم ، نقش محصولات و تعدد آن را در زمینه اینکه مخاطبان چرا آبادیس را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برند دارند هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان شناسایی می‌کنند را مورد مطالعه قرار دهیم . این موضوع باعث می‌شود تا شناخت مخاطبان آبادیس بهتر شود .

مبلمان پدر خوانده

این برند استاندارد سازی را با بهرگیری از اصول ارگونومی ، نوع جنس و مواد اولیه مرغوب در تولید مبلمان اداری ، خدمات و ضمانت مناسبی را برای محصولات خود تعیین می‌کنند . چنین امری باعث می‌شود تا آبادیس در محور هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان حرکت کند .

در واقع آبادیس اطمینان را به شما می‌دهد تا با خریدی بی واسطه بهترین انتخاب و بالاترین کیفیت را در  هنگام خرید تجربه کنید . آبادیس دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان و محصولات پر طرفدار وکاربردی می‌باشد . * جهت دانلود کاتالوگ محصول مبلمان اداری آبادیس کلیک کنید *

محصولات این برند ( هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ) شامل 15 گروه کاربری اعم از :

کانترها

کمدها

و سایر آن‌ها

9 گروه خانواده

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

جهت بررسی اینکه چرا آبادیس دارای هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان و نیز قیمت مناسب می‌باشد ؛ باید به این مطلب بپردازیم که تیراژ تولید و سفارش محصول رابطه مستقیم با قیمت مبلمان اداری را دارد . به گونه‌ای که هرچه تیراژ تولید محصول بیشتر باشد به دلیل کاهش هزینه‌های سربار تولید ، قیمت تمام شده و در نهایت قیمت نهایی مبلمان اداری کاهش می‌یابد .

  • پروژه‌های انجام شده : اگر گمان شود که میان پروژه‌های انجام شده توسط آبادیس و ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” هیچ ارتباطی وجود ندارد ؛ کاملا اشتباه است . زیرا این امر به طور ناخود آگاه پاسخ محکمی برای پرسش چرا آبادیس به عنوان یکی از برندهای فعال هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان بحساب می‌آید است .

پروژه‌های مبلمان اداری متعددی بوسیله آبادیس به انجام رسیده که شامل پروژه‌های مختلف مبلمان اداری اعم از : سازمانی ، بانکی ، اداری ، غرفه‌ای و … می‌باشد و همانا در هر یک از این پروژه‌ها ، تک تک عناوین و موضوعات بیان شده ( بویژه هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ) را می‌توان به وضوح مشاهده کرد .

ارتباط هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان و بخش فروشگاه را می‌توان اینگونه بیان نمود که ایجاد شرایط مناسب در اوج امنیت و آرامش ، باید به وسیله فروشگاه و سایت ( حقیقی یا حضوری و مجازی یا اینترنتی ) امکان بپذیرد تا مخاطبان جهت انتخاب و خرید مبلمان اداری از آن بهره ببرند . از طرفی ، فروشگاه اینترنتی در دنیای امروز جزء مهمی از بازارهای عرضه و تقاضا می‌باشد .

فروشگاه‌های مجازی یا اینترنتی باید سهولت و آسانی را جهت دریافت اطلاعات ( نوع طرح ، نوع رنگ ، ابعاد و اندازه و … ) محصول مبلمان اداری برای خریداران آن به ارمغان آورد ‌و همچنین بهرگیری از درگاه‌های بانکی معتبر و در نهایت نحوی ارسال محصول مبلمان اداری و تعیین زمان ارسال آن باید در سایت نمایان باشد .

با توجه به مسلئه ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” هدف از پیدایش فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری آبادیس فراهم کردن وضعیتی است که در آن اطلاعات محصول مبلمان اداری وجود داشته باشد تا مخاطبان مبلمان اداری پس از بهره بردن از آن ( گاها استفاده از تجربه تیم مشاور در فضایی ) در شرایطی مملو از امنیت و آسایش اقدام به خریدی مطمئن و آسوده خاطر بنمایند .

هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان

اکنون ، با دقت به سلسله عناوین بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که چرا آبادیس یک شرکت و مجموعه پیش قدم و پرچمدار در هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان بحساب می‌آید . چراکه هموار در تلاش است که با تلفیق هنر ، دانش و تکنولوژی‌های روز دنیا و ارائه ایده‌های نو و خلاقانه محیطی کاربردی و شکیل ، درخور مجموعه‌های اداری ایجاد نماید .

مجموعه مبلمان اداری آبادیس با اتکا بر تجربیات فنی چندساله خود در صنعت مبلمان اداری و با شعار تضمین کیفیت ، قیمت مطلوب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش قصد دارد آرامش و زیبایی و محیطی کاربردی مناسب شرکت و سازمان شما ارائه دهد که تنها شرکت‌های پیشرو در زمینه هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان می‌توانند آن را عرضه می‌کنند .

در نهایت با توجه به چالش ” هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان ” می‌توان بیان نمود که وجه تمایز ما در این صنعت با دیگر برندها ، تشکیل و راه اندازی بهترین مرکز تخصصی مشاوره رایگان جهت طراحی تجهیزات و مصنوعات چوبی ، لوازم جانبی و مجموعه کامل از نیازهای یک محیط اداری می‌باشد .

مأموریت اصلی ما در شرکت مبلمان اداری آبادیس جلب رضایت مشتریانمان است . نیک می‌دانیم که این مهم تنها با نوآوری در تولید صنعتی و رعایت اصول مدیریت در بازرگانی ، کیفیت ، ایمنی و رضایتمندی شغلی پرسنل مبلمان اداری آبادیس امکان پذیر خواهد بود . بروز رسانی تجهیزات نیز همواره از راهکار های ما برای افزایش کیفیت ، ایمنی و بهره‌وری می‌باشد .

امید است که پس از مطالعه و شناسایی شرکت‌ها و برندهای فعال و پیشگام در زمینه هنر و معماری سازنده اصلی مبلمان توانمندی تشخیص کیفیت هماهنگ با قیمت در انتخاب مبلمان اداری کمک کننده باشد تا به هنگام انتخاب و خرید مبلمان با کیفیت و دارای استاندارد از آن استفاده بنمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید