آبادیس

آبادیس

همانگونه که به طور مفصل درباره ما خوانده یا شنیده‌اید ، آبادیس شرکتی پویا و پر کار در صنعت طراحی و تولید مبلمان اداری است . اما قبل از معرفی و شناسایی دقیق این شرکت و اینکه کاربران چرا آبادیس را انتخاب می‌کنند ، باید به بررسی معنای لغوی آبادیس بپردازیم . در این راستا ، توجه به عناوین زیر حائز اهمیت خواهد بود .

  • معنای کلمه : آبادیس اسمی از نوع و جنس پسرانه می‌باشد که در ریشه پارسی کهن قرار دارد . این واژه متشکل از شش حروف است و معادل ابجد آن 78 می‌باشد و در زبان لاتین به شکل ” abadis ” نوشته می‌شود .
  • تاریخچه کلمه : این واژه از نظر تاریخی به دوره هخامنشی باز می‌گردد و گویا نام یکی از پرشکان سرشناس و مشهور وقت بوده است که در آن زمان می‌زیست .

اما مخاطبان چرا آبادیس را انتخاب می‌کنند ، موضوعی مهم و قابل بررسی است که در این مقاله قصد مورد نقد و مطالعه قرار خواهد گرفت . در این جهت به سوالات زیر توجه فرمایید :

  • چرا آبادیس در موقعیت مکانی مطلوب قرار دارد ؟
  • چرا آبادیس از طراحی‌های مدرن طراحی مبلمان اداری استفاده می‌کند ؟
  • چرا آبادیس خط تولید مطلوب و مطمئنی را دارد ؟
آبادیس

مجموعه مبلمان اداری آبادیس به عنوان یکی از برند و شرکت‌های مهم در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری بشمار می‌آید . تاریخ تاسیس این مجموعه به دهه هشتاد ( ه.ش ) باز می‌گردد که با موسسین و پرسنلی متخصص و زبده شروع به فعالیت در صنعت دکوراسیون و مبلمان اداری کشور نموده است .

این شرکت همواره در جهت طراحی و تولید و ارائه خدمات محصولات مبلمان اداری با کیفیت پیشرو و ثابت قدم می‌باشد . در حقیقت با داشتن ویژگی و خصوصیات مطلوب ، خود را در عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری به شهرت رسانده تا نگاه خاص مخاطبان را به خود جلب کند .

مخاطبان مبلمان اداری قبل از خرید محصولات برای محیط اداری خود به رزومه شرکت‌های طراحی و تولید کننده ، توجه می‌کنند و سپس به انتخاب محصول از یک شرکت معتبر و ارزشمند می‌پردازند . به طور کل ، اعتبار و ارزش شرکت‌ها را می‌توان در خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه فرد آن‌ها ، خلاصه نمود .

جهت شناسایی اعتبار و ارزش این مجموعه باید به بررسی دقیق ویژگی‌ و خصوصیات آبادیس بپردازیم و خصوصیات و ویژگی‌های خاص آن را می‌توان در عناوین مختلف بیان نمود . هر یک از عناوین زیر قابل مطالعه می‌باشد و ممکن است که به عنوان یک معیار برای انتخاب محصول از یک مجموعه مطمئن ، اعمال گردد . در نتیجه برای پاسخ به سوال چرا آبادیس کمک کننده است .

آبادیس

رسالت ما در این مجموعه طراحی اصولی و بنیادین محصولات مبلمان اداری می‌باشد که در راستای تولید محصولی با کیفیت انجام می‌گردد . تمامی محصولات طراحی و تولید شده در این شرکت مطابق استانداردهای بین‌المللی مبلمان اداری است و مورد تایید آن می‌باشد . در واقع ، چرا آبادیس را می‌توان با توجه به این عامل ، مورد واکاوی قرار دهیم .

شایان به ذکر است که این مهم تنها با نوآوری در تولید صنعتی و رعایت اصول مدیریت در بازرگانی ، کیفیت ، ایمنی و رضایتمندی شغلی پرسنل مبلمان اداری آبادیس امکان پذیر است . به روز رسانی تجهیزات نیز همواره از راهکارهای ما برای افزایش کیفیت ، ایمنی و بهره‌وری بوده است .

در حقیقت طراحی و تولید محصولات مبلمان اداری با کیفیت باعث می‌شود تا نگاه و توجه مخاطبان آن به سمت و سوی محصولات دارای استاندارد سوق پیدا کند که در جهت پاسخ به سوال چرا آبادیس کمک مزاعفی را می‌کند . هدف اصلی ما در عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری جلب نگاه و توجه مخاطبان جهت خوشنودی و رضایتمندی آن‌ها از خرید خود می‌باشد .

آبادیس

شاید تصور شود که موقعیت مکانی شرکت‌های فعال در صنعت طراحی و تولید مبلمان اداری ” همچنین چرا آبادیس ” فاقد اهمیت باشد و چنین امری درست و منطقی نیز به نظر می‌رسد ؛ اما به دلیل جو روانی حاکم بر جوامعی مثل ایران اعتماد مخاطب نسبت به بعضی از کشورها و یا شهرهایی که سابقه بهتری در تولید محصول داشته‌اند ، مورد توجه عموم مخاطبان قرار می‌گیرند .

حتی گاها دیده می‌شود که مخاطبان به طور ناخودآگاه مبلغ بیشتری را بابت خرید از قطب تولید مبلمان اداری می‌پردازند . زیرا پیوسته در آن محدوده محصولات مبلمان اداری با کیفیت تولید می‌شود . تنها مجموعه‌های فعال در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری به پیشرو خواهند بود که در قطب آن قرار گیرند .

با توجه به عنوان چرا آبادیس ، این برند با داشتن موقعیت مکانی مطلوب در یکی از قطب‌های تولید مبلمان اداری قرار دارد و به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در کرج می‌باشد که همواره در طراحی و تولید مبلمان اداری پیشتاز است . این شرکت با توجه به چند دهه فعالیت در حوزه تولید مبلمان اداری به طراحی و اجرای محصولات با کیفیت مشغول می‌باشد .

آبادیس

سپس از بررسی چندین موضوع ، در این بخش قصد داریم ، مسیر دستیابی به جایگاه این مجموعه را مورد مطالعه قرار دهیم . زیرا دانستن اینکه یک مجموعه ممتاز در اثر چه عواملی توانسته ، طی سالیان متمادی توجه و اعتماد عمومی مخاطبان را ( برای طراحی و تولید مبلمان اداری ) کسب نماید ، حائز اهمیت است . در حقیقت عاملی برای پاسخ به سوال چرا آبادیس نیز می‌باشد .

در حوزه طراحی و تولید محصولات مبلمان اداری ، برندهای زیادی وجود دارند که یک سری از آنها پیشتاز و ثابت قدم می‌باشند و مابقی برنده‌ها یا دنبال کننده آن‌ها هستند و یا فاصله زیادی با برندهای پیشتاز دارند ولی مسیری که یک شرکت تولید کننده با نام تجاری خود طی می‌کند تا به عنوان فردی مطمئن و مطلوب در دید عمومی مخاطبان تبدیل شود ، مسئله بسیار مهم این می‌باشد .

در جهان امروزی ، آبادیس به جایگاهی رسیده که فارق از لمس محصول توسط مشتری و فقط با نام تجاری خود که از آن به برند یاد می‌کند و در بازار و فرآیند فروش سابقه درخشان و پیوسته را دارد . در واقع ، میزان محبوبیت این برند پیشتاز و معتبر میان مشتری مطابق با عوامل مختلف و نیز سابقه آن می‌باشد . از این‌رو ، جهت شناسایی و بررسی اینکه چرا آبادیس به جایگاه مطلوب خود رسیده ، باید به عناوین زیر توجه کرد .

آبادیس

این برند و شرکت مبلمان اداری با بانگ هنر پردازش فضا در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد و با همفکری و هم‌افزایی جمعی از متخصصین زبده ” که دانش آموختگان رشته‌های مهندسی صنایع چوب ، معماری ، طراحی صنعتی ، صنایع و سایر رشته های مرتبط با صنعت چوب هستند ” در صنعت دکوراسیون و مبلمان کشور شروع به فعالیت نموده است .

به بیان ساده می‌توان گفت که شرکت آبادیس در صنعت طراحی و تولید مبلمان اداری ( به ویژه مبلمان اداری دارای استاندارد ) ، همواره پر تلاش بوده است که با استفاده از کادری مجرب و متخصص و کارکشته برای طراحی و تولید یک محصول منحصربه فرد مشغول می‌باشد . اما باید بدانیم که چرا آبادیس از کادری مجرب بهره می‌برد …؟

در تولید هر  محصولی ، عاملان اصلی کارگران هستند که متناسب با علم روز و نحوه به کارگیری از دستگاه‌ها به تولید مبلمان اداری با کیفیت می‌پردازند . در حقیقت ، کارگران زبده و چیره دست به طور مداوم خود را با آخرین علم و تکنولوژی به روز می‌کنند تا بتوانند نقش مهمی در تولید مبلمان اداری و جذب بازار هدف داشته باشند .

آبادیس نیز به طور دائما در تلاش است تا با بهرگیری از گروه تولیدی زبده و چیره دست ، جایگاه مطلوب و خاص خود را در جامعه تولیدکنندگان و در نهایت فروش مبلمان اداری آشکار کند . تلاش و کمک این گروه از عزیزان را نمی‌توان نادیده گرفت ؛ چراکه همواره کوشش بسیار هستند تا بهترین خدمت را برای مشتریان محترم ارائه نمایند .

مهندسین ایده‌جو دارای خلاقیت ذاتی و هنر منحصربه فردی هستند . ادغام و بهرگیری از این دو خصوصیت برای هر فردی امکان پذیر نمی‌باشد و با توجه به گستردگی دامنه هنر و خلاقیت ، اگر آن دو در جایگاه خود به شکوفایی نرسد ؛ به تباهی کشیده می‌شود و عمدتا به تولید مبلمان اداری نیز ختم نمی‌شود .

به طور کل ، جهت طراحی محصولات مبلمان اداری دارای استاندارد باید از هنر ذاتی توام با ایده‌های نو مهندسین استفاده شود ، زیرا چنین امری نقش کلیدی در این زمینه دارد . اما این شرکت از مهندسین و طراحان خلاق و ایده‌جو بهره می‌برد که پیوسته به طراحی محصولی خاص و منحصربه فرد مشغول می‌باشند .

مدیران و سران خبره و کارآمد می‌توانند با استفاده از تجربه و برنامه نویسی دقیق برای تشکیل یک مجموعه‌ای خاص و مجرب اقدام نمایند تا آن را به جایگاه اصلی خود برسانند . به بیان دیگر ، تعیین جایگاه برای هر مجموعه‌ای ، در دست و برنامه ریزی مدیران و سران لایق مجموعه می‌باشد و می‌توان گفت که نقش اصلی را در این مسیر برعهده دارند .

با توجه به موضوع بیان شده ، تعیین جایگاه خاص مجموعه آبادیس نتیجه تجربه و برنامه ریزی چند دهه سران و مدیران مدبر و کارآمد این مجموعه می‌باشد که امروز در صنعت طراحی و تولید و فروش مبلمان اداری ( با کیفیت و دارای استاندارد ) به جایگاه مطلوبی رسیده است . به طور کلی ، هر یک از این گروه‌ها در رسیدن به پاسخ سوال چرا آبادیس نقشی را ایفا می‌نماید .

آبادیس

به طور طبیعی ذات انسان همواره به سمت برتری و کمال حرکت می‌کند که نسبت به متعلقات او نیزبسط پیدا می‌کند . بنابراین ، داشتن محصولی خاص ، خلاقانه و یونیک ارزش محسوب می‌شود . به این علت ، طراحان مبلمان اداری در حیطه کاری خود به ساختارشکنی همراه با ایده‌های نو ، توجه می‌کنند . به جرات می‌توان گفت که طراحی در صنعت مبلمان اداری ارتباط مستقیمی را با جذابیت و محبوبیت اولیه محصول دارد .

زیرا ، اولین ارتباط مشتری با مبلمان اداری بصری بوده که باید در طراحی آن ، اوج خلاقیت و انعطاف پذیری را دیده شود تا آن محصول بتواند جلب رضایت مشتری را کسب نماید . بنابراین چنین امری می‌تواند ، ما را به پاسخ ” چرا آبادیس ” برساند . اگر طراحی محصول مبلمان اداری به نحو احسن صورت نگیرد ، جایگاه شرکت و تولید را تحت شعاع قرار می‌دهد .

در حقیقت ، صعود به مرحله بعدی فروش ( تعیین قیمت ، کیفیت و مواد اولیه و … ) با توجه به طراحی مطلوب امکان پذیر خواهد بود . لذا می‌توان گفت که طراحی محصول دریچه برای ورود به سهم بازار و تعیین جایگاه شرکت و تولید کننده است . به طور کلی ، رشد و محبوبیت محصولات به طراحی‌های خلاقانه آن‌ها وابسته می‌باشد . اگر به طراحی‌های شرکت‎های فعال و موفق در زمینه مبلمان اداری توجه نماییم ؛ می‌توان تاثیر طراحی را در مشاهده کنیم .

به این سبب ، مزیت طراحی مبلمان اداری باعث تعیین جایگاه شرکت‌های تولید کننده می‌شود که نتیجه آن در شرکت‌های پیشرو همانند آبادیس فزایش تقاضا خواهد بود . امروزه طراحی مبلمان اداری با علم روز و ایده‌های نوین صورت می‌پذیرد که در راستای شناسایی و پاسخ ” چرا آبادیس ” می‌تواند کمک مناسبی در اختیار مخاطبان قرار دهد . از این رو به برخی از اصول طراحی اشاره می‌نماییم :

علم ارگونومی بیان کننده رابطه صحیح و بهینه بین کار و فیزیک انسان می‌باشد . ارگونومی از دو واژه یونانی ( ergon ) به معنی کار و (nomoi  ) به معنی قوانین طبیعی تشکیل شده است و ارگونومی در طراحی مبلمان اداری نقش پررنگ تری را دارد . زیرا محصولات بسیاری در ارتباط مستمر و مستقیم با افراد هستند ؛ مانند : صندلی و میز و …

ارگونومی به دو شکل انجام می‌گردد که اولین آن عمومی است و از طرف Neufert معین سازی می‌شود . سپس ، حالت دوم ارگونومی خصوصی نام دارد که معیار عرف ، آن را پدید می‌آورد . اما پرسش اینجاست که چرا آبادیس از علم ارگونومی استفاده می‌نماید ؟

هدف از پیدایش علم ارگونومی ، جهت حفظ سلامتی و افزایش بهر‌ه‌وری کارکنان است . در حقیقت ، افراد ساعت‌های زیادی در ارتباط با محصولات مبلمان اداری می‌باشند . ارگونومیک بودن طراحی باعث می‌شود تا افراد بتوانند مدت زمان بیشتری را با راندمان بهینه در محیطی با محصولات ارگونومیک سپری نمایند .

بنابراین ، طراحان آبادیس برای ارکونومیک شدن محصولاتشان سعی می‌کنند و همیشه از استانداردهای موجود در رسته خود استفاده نمایند تا حداقل راحتی را برروح محصولاتشان بدمند . طراحی محصول بر اساس ارگونومی می‌تواند ، مجوز صعود به بالاتر قیمت توام با رضایت مشتری را صادر نماید . این امر ، یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در جلب مشتری و رضایتمندی آن‌ها می‌باشد .

با گذشت زمان ، مجموعه‌های اداری نیز در محیط‌های کوچک‌تر نسبت به قبل تشکیل شدند . به همین علت ، تکنیک و ایده‌های نو و مدرن در طراحی محصولات مبلمان اداری بوجود آمده تا حداکثر استفاده را از حداقل فضای موجود ببرند ؛ این تکنیک را بهینه سازی از فضا می‌نامند و موردی ، جهت پاسخ به سوال ” چرا آبادیس ” می‌باشد .

به طور کل ، با توجه به موضوع بیان شده ، تولیدات محصول مبلمان اداری باید بر طبق فضای محیط‌های اداری طراحی شود تا بتوان از ایده بهینه سازی از فضا در مبلمان اداری استفاده نمود . این موضوع در جهت بهبود عملکرد و روند کاری در مجموعه‌ها اداری موثر می‌باشد .

پس از دو عنوان ذکر شده ، امروزه تولید کنندگان مبلمان اداری در طراحی‌های خود از یک راه‌کار و شیوه فنی دیگر نیز استفاده می‌کنند . نام این شیوه و راه‌کار فنی در طراحی مبلمان اداری ” تجمیع کاربری‌ها ” می‌باشد که طراحان در استاندارد سازی از آن بهره می‌برند . چرا آبادیس از این راه‌کار استفاده می‌کند ، سوالی است که می‌توان در این بخش بیان نمود .

همانگونه که از اسم این راه‌کار و شیوه فنی در طراحی مبلمان اداری آشکار است ، تجمیع کاربری‌ها به معنای ادغام و ترکیب کاربرد چند محصول در یک محصول از مبلمان اداری می‌باشد . این ترکیب و ادغام باید به گونه‌ای انجام شود که بیشترین و بهترین کاربرد را داشته باشد و افزون بر آن ، زیبایی و منحصربه فرد بودن را در محصول مبلمان اداری نمایان کند .

آبادیس
محصولات و دکوراسیون داخلی

ساختمان‌ها و فضاي داخلي مجموعه‌های اداری بسيار نمايان ، ملموس و هميشه در ديد هستند . آبادیس نیز با گردآوری محصولات متنوع در این زمینه محصولات مورد نیاز کاربران را فراهم کرده است . این شرکت با فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته توانسته برند خود را به عنوان یکی از پیشگام ترین شرکت‌های تولید کننده مبلمان اداری معرفی نماید . حال می‌خواهیم ، نقش محصولات و تعدد آن را در زمینه اینکه مخاطبان چرا آبادیس را انتخاب می‌کنند ، مورد مطالعه قرار دهیم .

این برند استاندارد سازی را با بهرگیری از اصول ارگونومی ، نوع جنس و مواد اولیه مرغوب در تولید مبلمان اداری ، خدمات و ضمانت مناسبی را برای محصولات خود تعیین می‌کنند . شرکت این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خریدی بی واسطه بهترین انتخاب و بالاترین کیفیت را در  هنگام خرید تجربه کنید . لذا ، این بخش را می‌توان مهم‌ترین مورد برای پاسخ به پرسش چرا آبادیس دانست . زیرا آبادیس دارای محصولات پر طرفدار وکاربردی می‌باشد . * جهت دانلود کاتالوگ محصول مبلمان اداری آبادیس کلیک کنید *

محصولات این برند شامل 15 گروه کاربری اعم از میزها

کانترها

کمدها

و سایر آن‌ها

9 گروه خانواده

آبادیس

با توجه به جهان امروز ، خط تولید به سه کلی ( دسته سنتی نیمه صنعتی و صنعتی ) در صنایع مبلمان اداری تقسیم می‌شود که هر یک در جهت استاندارد سازی و تولید محصولی با کیفیت کمک کننده خواهد بود . بنابراین ، اختصارا توضیحاتی در مورد خط تولید و ارتباط آن را با کیفیت مبلمان اداری و نیز چرا آبادیس را مورد مطالعه قرار می‌دهیم .

خط تولیدی است که مبتنی بر تجربیات با سبک استاد و شاگردی به تمامی مراحل تولید با دخالت مستقیم نیروی انسانی انجام می‌پذیرد تیراژ تولید رابطه مستقیم با تعداد نیروی انسانی شاغل در مجموعه دارد و با توجه به اینکه هزینه نیروی انسانی از عمده‌ترین هزینه قیمت نهایی مبلمان اداری می‌باشد ، می‌تواند در افزایش قیمت مبلمان اداری موثر باشد .

همانا گاها در تولید مبلمان اداری به روش سنتی ، اشتباهات و تفاوت‌های جزئی در محصول نیز بیشتر دیده می‌شود که باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می‌گردد و آن را بدون کیفیت می‌نماید . دلیل این امر ، دخالت مستقیم نیروی انسانی در تولید به روش سنتی می‌باشد .

شایان به ذکر است که تولید محصول به روش سنتی ، نیاز به ظرافت و ریزه کاری بیشتر را دارد که محصول مبلمان اداری را خاص می‌کند و قیمت آن افزایش می‌دهد . اما با توجه به پرسش چرا آبادیس ، این برند همواره با بهرگیری از افراد زبده و چیره دست به تولید محصولی منحصربه فرد مشغول است .

در این روش تولیدی ، ماشین آلات با کمک نیروی انسانی ، سرعت و کیفیت تولید محصول را افزایش می‌دهد که در نهایت باعث کاهش هزینه‌ها و کاهش قیمت نهایی مبلمان اداری می‌گردد و نسبت بین ماشین و انسان تقریباً برابر می‌باشد . با در گرفتن ” چرا آبادیس ” ، این مجموعه برای تولید مبلمان اداری از چنین روشی استفاده می‌کند .

حداقل نیروی انسانی در این سیستم نقش دارد و محور اصلی آن نیز صنعتی و ماشین می‌باشد . این روش هزینه سرمایه‌گذاری اولیه بالایی دارد ولی به دلیل تیراژ بالای تولید و نیز کیفیت مناسب آن و همچنین هزینه کارگری پایین است  . لذا ، با پرداختن به مسئله چرا آبادیس ، این شرکت درتلاش است که با بهرگیری از بروزترین ماشین آلات ، مبلمان اداری با قیمت مناسب را تولید نماید .

آبادیس

نقش مشاوره در چرا آبادیس بسیار مهم می‌باشد . در واقع ، مشاوره برای طراحی و ساخت و اجزاء مبلمان اداری بحثی حیاتی و مهم محسوب می‌شود . به همین منظور ، اگر عدم توجه به نقش مشاوره می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری در تاسیس و شکل گیری سازمان یا اداره پیدا کند .

در بحث مشاوره ، باید از تجربه استفاده شود . زیرا ، مشاوره دهنده یا گروه مشاور با بهرگیری از تجربه خود می‌توانند به مخاطبان کمک بنماید . عدم تجربه ، به سرانجام ارائه مشاوره ختم نمی‌شود یا در صورت ارائه مشاوره ، نمی‌توان آن را به عنوان یک معیار تخصصی و کارشناسی شده دانست . اما چنین امری ، امروزه با توجه به موضوع چرا آبادیس کم‌تر دیده می‌شود .

از طرفی ، موضوع استفاده از تجربه زمانی قابل بیان است که فرد یا گروه مشاور در تولید و طراحی مبلمان اداری فعال و تعداد پروژه‌های اجرایی توسط آن‌ها به حدی باید باشد تا بتوان از آن به هر نحوه استفاده الگویی و مثالی نمود . این امر باعث می‌شود که مشاوره جهت طراحی و تولید و اجراء مبلمان اداری به بهترین نحوه برای مخاطبان ارائه شود .

با توجه به مطالب گفته شده و نیز عنوان چرا آبادیس می‌توان بیان نمود ، مبحث مشاوره امری تخصصی می‌باشد . از سوی دیگر مجموعه آبادیس در تلاش است که با ارائه مشاروه مناسب ، کمک بسزایی در هنگام انتخاب یا اجراء مبلمان اداری به مخاطبان بنماید تا مخاطبان بهترین انتخاب را داشته باشند .

آبادیس

کیفیت باید هماهنگ با قیمت باش و در مبلمان اداری نیز را نباید آن نادیده گرفت . زیرا ، مسئله قیمت مبلمان اداری از دیرباز جز تعیین کننده‌ترین عوامل در انتخاب کالای مورد نیاز مردم بوده است . حال قصد داریم ، این بخش را با در نظر گرفتن آنکه ( عموم مخاطبان مبلمان اداری ) چرا آبادیس را گزینش می‌کند ، مورد بررسی قرار دهیم .

البته کاوش در مورد علل تاثیرگذار برای تعیین قیمت انواع مبلمان اداری می‌تواند ، راهنمای شما در خرید مطلوب و ایده‌آل آن باشد و امید است که پس از مطالعه و شناسایی این بخش توانمندی تشخیص کیفیت هماهنگ با قیمت در انتخاب مبلمان اداری کمک کننده باشد . به این جهت ، عوامل ذیل بر اساس اولویت تاثیر در قیمت انواع مبلمان اداری تعیین و نگارش شده است .

در حقیقت ، مواد اولیه استفاده شده در تولید هر محصولی نقش بسزایی در تعیین قیمت آن را دارد . زیرا ، متریال‌های مختلفی در تولید محصول مبلمان اداری وجود دارد که از نظر خصوصیت و ویژگی ، دارای وجه تفاوت و تمایزاتی هستند و دلیل اصلی اختلاف قیمت ، وجود تمایزات و تفاوت‌ها می‌باشد .

از این رو ، هر چه مواد اولیه استفاده شده در مبلمان اداری مرغوب تر باشند ، قیمت نهایی بالاتری خواهیم داشت . این متریال‌ها شامل : چوب ، MDF ، فلز و … می‌باشد . پس با توجه به پرسمان چرا آبادیس ، این برند از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه و متریال استفاده می‌کند تا یک محصول با قیمت ایده‌آل تولید شود .

بدیهی است که در مبلمان اداری اتصالات به وسیله یراق‌آلات مرغوب صورت می‌گیرد و مواد اولیه تشکیل شده توسط آن به یکدیگر متصل می‌شود . این امر سبب می‌شود تا ماندگاری و کارایی محصول را افزایش یابد . حال باید بدانیم یراق استفاده شده در مبلمان اداری چگونه می تواند روی قیمت محصول تاثیر بگذارد و ارتباط آن را با مبحث چرا آبادیس جستجو نماییم .

به طور کلی ، هرچه تکنولوژی و مکانیزم ساخت یک یراق‌آلات بروزتر باشد ، توانمندی محصول را برای ارائه کارایی بیشتر تضمین می‌کند . طراحی یراق مورد استفاده در مبلمان اداری با هدف زیبایی بیشتر و تسهیل استفاده از محصول صورت می‌گیرد . البته یراق‌آلات مبلمان اداری در معرض استهلاک بیشتری نسبت به مواد اولیه هستند .

بنابراین جهت تداوم استفاده از مبلمان اداری باید از یراق‌آلات مرغوب در ساخت آن استفاده شود . به همین دلیل ، بی توجیهی به آن موجب افزایش قیمت مبلمان اداری می‌شود و علاوه بر آن ، ممکن است که زیبایی و سادگی نهایی محصول را تحت شعاع قرار دهد .

با توجه به این بخش ، باید بیان نمود که چنین امری در جهت پاسخ به پرسش ” چرا آبادیس ” کمک کننده خواهد بود . لذا این برند در تولید محصول مبلمان اداری از مزغوب‌ترین یراق‌آلات برای استاندارد سازی استفاده می‌کند و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و ثابت قدم در این حوزه می‌باشد .

ابتدا قبل از مطلعه این عنوان  سوالی را بیان می‌کنیم که چرا آبادیس دارای ضمانت و گارانتی مطلوب برای محصول مبلمان اداری است … ؟ اولین تصویری که از یک محصول دارای ضمانت در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد اعتماد و حسن سابقه شرکت تولید کننده می‌باشد .

بنابراین ، ضمانت و گارانتی در مبلمان اداری را می‌توان به دو بخش ( مواد اولیه و یراق‌آلات ) تقسیم می‌گردد که با توجه به نوع مصرف مبلمان اداری مواد اولیه آسیب و استهلاک کم‌تری را خواهند داشت . شایان به ذکر است که کیفیت مواد اولیه همواره می‌تواند موثر در داشتن ضمانت شایسته و دلخواه باشد .

ولی در عوض یراق‌آلات آن دائماً در معرض استهلاک هستند . لذا داشتن ضمانت یراق‌آلات در مبلمان اداری برگ برنده‌ای است که به هنگام خرید محصول نصیب مشتری می‌شود و گاها نیز موجب افزایش قیمت مبلمان اداری نیز می‌گردد . به شکل کلی ، با بیان این مطالب می‌توان دریافت که چرا آبادیس مورد انتخاب مخاطبان مبلمان اداری است .

در هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری می‌بایست محصولی را انتخاب نماییم که خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد . چراکه به علت استفاده طولانی مدت از مبلمان اداری ممکن است ، آن‌ها در معرض آسیب و خرابی قرار گیرند . اگر شرکت تولید کننده پوشش مناسب و یا خدمات پس از فروش مطلوبی را داشته باشد ، دچار مشکل در زمان تعمییر یا تعویض قطعات نخواهیم شد .

این امر برای شرکت‌ها هزینه بر بوده و متعاقبا قیمت محصول را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند . پس از بیان این گفتار می‌توان پاسخ مطمئنی را برای پرسش چرا آبادیس مد نظر مخاطبان است ، دریافت نماییم . زیرا ، آبادیس خدمات پس از فروش پسندیده‌ای را برای محصول مبلمان اداری خود قرار داده است .

جهت بررسی اینکه چرا آبادیس دارای محصول با قیمت مناسب است ، باید به این مطلب بپردازیم که تیراژ تولید و سفارش محصول رابطه مستقیم با قیمت مبلمان اداری را دارد . به گونه‌ای که هرچه تیراژ  تولید محصول بیشتر باشد به دلیل کاهش هزینه‌های سربار تولید ، قیمت تمام شده و در نهایت قیمت نهایی مبلمان اداری کاهش می‌یابد .

بدیهی است که در این قسمت باید عناوینی همچون : طراحی ، ویرایش تولید ، بسته‌بندی ، انبار داری ، خطای نیروی انسانی ، تهیه مواد اولیه و مصرفی و … با دقت تمام و در سریع‌ترین زمان انجام بگیرد . به سبب آن ، چنین امری ما را به سمت گرفتن پاسخ پسندیده از ” چرا آبادیس ” می‌برد . چراکه آبادیس با دقت و سرعت زیاد به تیراژ شفارس و تولید محصول متعدد مشغول می‌باشد .

آبادیس

ارتباط چرا آبادیس و بخش فروشگاه را می‌توان اینگونه بیان نمود که ایجاد شرایط مناسب در اوج امنیت و آرامش ، باید به وسیله فروشگاه و سایت ( حقیقی یا حضوری و مجازی یا اینترنتی ) امکان بپذیرد تا مخاطبان جهت انتخاب و خرید مبلمان اداری از آن بهره ببرند . از طرفی ، فروشگاه اینترنتی در دنیای امروز جزء مهمی از بازارهای عرضه و تقاضا می‌باشد .

فروشگاه‌های مجازی یا اینترنتی باید سهولت و آسانی را جهت دریافت اطلاعات ( نوع طرح ، نوع رنگ ، ابعاد و اندازه و … ) محصول مبلمان اداری برای خریداران آن به ارمغان آورد ‌و همچنین بهرگیری از درگاه‌های بانکی معتبر و در نهایت نحوی ارسال محصول مبلمان اداری و تعیین زمان ارسال آن باید در سایت نمایان باشد .

هدف از پیدایش فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری آبادیس فراهم کردن وضعیتی است که ابتدا پاسخی باشد برای پرسش ” چرا آبادیس ” و سپس در آن اطلاعات محصول مبلمان اداری وجود داشته باشد تا مخاطبان مبلمان اداری پس از بهره بردن از آن ( گاها استفاده از تجربه تیم مشاور در فضایی ) در شرایطی مملو از امنیت و آسایش اقدام به خریدی مطمئن و آسوده خاطر بنمایند .

آبادیس

شرکت‌ و مجموعه‌های متعدد و زیادی وجود دارد که به اجرای پروژه‌های مبلمان اداری مشغول هستند . اما با در نظر گرفتن موضوع ” چرا آبادیس ” ، امروزه اجرای سریع پروژه‌های اداری و چگونگی آن نیز برای مخاطبان جهت انتخاب برندهای پیشگام حائز اهمیت است . نحوه اجرای سریع پروژه‌های اداری تحت شرایط معینی انجام می‌شود . در این راستا قصد داریم با بیان این عناوین به بررسی دقیق تر نحوه و چگونگی طراحی و اجرای پروژه‌ها بپردازیم که نگاه به آن برای کاربران کمک کننده است و این عناوین ممکن است برای کاربران ، یک معیار مناسب تلقی گردد :

  • نیاز سنجی مخاطبان
  • طراحی و انتخاب سبک
  • ساخت و مونتاژ مبلمان اداری

در این لحظه قصد داریم که ارتباط میان عناوین ذکر شده را با مسئله ” چرا آبادیس ” مورد مطالعه قرار دهیم . اولین بخش نیاز سنجی مخاطبان می‌باشد که در اجرای سریع پروژه های اداری تاثیرگذار است . زیرا به طور کل در هر پروژه اداری نیاز کاربران حرف اول و آخر را بیان می‌کند و این نیاز سنجی از دو جهت قابل بحث است . ابتدا از طرف مخاطب صورت می‌گیرد که با در نظر گرفتن آن اجرای پروژه‌های اداری شکل می‌گیرد و سپس این نیازهای مخاطبان از طرف کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

پس تاثیر این امر ، در بدوی‌ترین مبحث برای اجرای پروژه‌های اداری و اینکه چرا آبادیس در این زمینه فعال است ، قابل مشاهده می‌باشد . پس از شناسایی و ارزیابی نیاز مخاطبان ، وارد بخش دوم خواهیم شد و این بخش با عنوان طراحی بیان می‌شود که شامل چند عامل دیگر در خود می‌باشد و اثرگذار در اجرای سریع پروژه‌های اداری است . در طراحی باید اصولی را رعایت کرد که در سطور بالا به بیان آن‌ها پرداخته‌ایم و همچنین رعایت رنگ آمیزی نیز مهم است . زیرا در روحیه افراد و بهبود عملکرد آن‌ها موثر خواهد بود .

با دقت به مبحث ، چرا آبادیس می‌توان دریافت که این مجموعه در کوشش بسیار می‌باشد تا مراحل طراحی به انتخاب یکی از سبک‌های آن ( کلاسیک ، مدرن ، ساختارگرایی و … ) ختم و منتهی شود که تمامی مراحل تا انتها تحت نظارت طراح یا گروه طراحی انجام می‌گردد . چرا آبادیس به بودجه مخاطبان مبلمان دارای اهمیت می‌دهد … ؟ جهت پاسخ به این سوال باید بگوییم که توجه به بوجه متناسب با نیاز کاربران تعیین می‌شود .

در واقع ، بودجه مخاطبان ارتباط مستقیمی با تمامی مراحل قبل و بعد خود دارد و به طور کل بر اجرای پروژه‌های اداری اثرگذار می‌باشد که همیشه مورد اعتنای کاربران قرار می‌گیرد . با گذر از دو مرحله قبلی به مرحله پایانی می‌رسیم که آن را ساخت و مونتاژ مبلمان اداری نام گذاری و شناسایی کرده‌اند . در این مرحله ، دادن ایده اولیه باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام بگیرد و علاوه بر آن باید آنالیز به نحو احسن و به مناسب‌ترین شکل انجام شود و دقت در این قسمت کمک بسزایی را در اجرای پروژه‌های اداری می‌کند .

چون که آنالیز را حلقه اتصالی بین طراحی و ساخت یا اجرای پروژه‌ها می‌باشد که در آن به سنجش [ چگونگی برش ، معین سازی ابعاد و اندازه ی اولیه ، تعیین و انتخاب یراق آلات و … ] متریال ( چوب ، MDF ، منبران و … ) و محدودیت آن‌ها ارزیابی می‌‌شود . دانستن چنین امری می‌تواند ، سرعت اجرا پروژه مبلمان اداری را افزایش دهد . بی شک کیفیت و دقت در این بخش‌ها توان اثر گذاری در اجرای سریع پروژه‌های اداری را دارد که هم برای مخاطبان و هم برای تولیدکننده یا اجرا کننده طرح مهم است و به آن اهمیت می‌دهند . بنابراین ، عدم توجه و یا کم اهمیت دانستن هر بخش می‌تواند ، اجرای پروژه مبلمان اداری را مختل نماید .

در موضوع ساخت باید گفت که همان انجام اعمال چگونگی برش ، معین سازی ابعاد و اندازه نهایی ، تعیین یراق‌آلات ، انتخاب مواد مصرفی و تعیین پروسه ساخت می باشد . در این هنگام می‌خواهیم با توجه به اینکه چرا آبادیس در ساخت مبلمان اداری از ابزارآلات یا ماشین بروز استفاده می‌کند …؟ ؛ این بخش را همراه با مثال بررسی نماییم .

برای مثال : چگونگی برش در شرکت آبادیس به بهترین شکل صورت می‌گیرد . بطوری که ابعاد و اندازه‌های ارائه شده با استفاده از کدام ابزارآلات یا ماشین ( همانند CNC دو بعدی یا سه بعدی و در فلزات واترجت ) بریده شود . علاوه بر آن ، آبادیس جهت استاندارد سازی یک محصول با کیفیت از یراق‌آلات مرغوب و مواد مصرفی مناسب در ساخت مبلمان اداری استفاده می‌کند .

عبور از مرحله ساخت که شامل مراحل مختلف بوده ، ما را به مرحله مونتاژ می‌رساند و این مرحله همانند مراحل گذشته موثر در اجرای سریع پروژه‌های اداری است . به طور کلی ، اگر در تمامی بخش‌ها دقت و سرعت عمل افراد و اشخاص زیاد باشد ، اجرای پروژه‌های اداری به سرعت انجام می‌گردد .

از ابتدای موضوع نیاز سنجی از طریق کارشناسان با تجربه آبادیس ، طراحی و انتخاب یک سبک مناسب از طرف طراحان خلاق آن ، ساخت و مونتاژ توسط کارگران چیره دست انجام می‌پذیرد و همچنین پورسه اجرا و ساخت از طرف مدیران و معاونان این برند پیشگام در اجرای پروژه‌های سریع اداری صورت می‌گیرد .

در حقیقت ، این امر پاسخ صحیحی برای پرسش چرا آبادیس می‌باشد . افتخارات آبادیس حاصل نگرش و التفات خاص مخاطبان مبلمان اداری به محصولات منحصربه فرد و دارای استاندارد این مجموعه پیشرو و اجرای آن نیز می‌باشد که طی سالیان گذشته افزون‌تر شده است .

پروژه‌های انجام شده : اگر گمان شود که میان پروژه‌های انجام شده توسط آبادیس و ” چرا آبادیس ” هیچ ارتباطی وجود ندارد ؛ کاملا اشتباه است . زیرا این امر به طور ناخود آگاه پاسخ محکمی برای پرسش ( چرا آبادیس برای انجام و اجرای سریع پروژه‌های مبلمان اداری مورد اطمینان است ؟ ) می‌باشد .

پروژه‌های مبلمان اداری متعددی بوسیله آبادیس به انجام رسیده که شامل پروژه‌های مختلف مبلمان اداری ( اعم از : سازمانی ، بانکی ، اداری ، غرفه‌ای و … ) می‌باشد و همانا در هر یک از این پروژه‌ها ، تک تک عناوین و موضوعات بیان شده را می‌توان به وضوح مشاهده کرد .

آبادیس

اکنون ، با دقت به سلسله عناوین بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که چرا آبادیس یک شرکت و مجموعه پیش قدم و پرچمدار در صنعت طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری به حساب می‌آید . چراکه هموار در تلاش است که با تلفیق هنر ، دانش و تکنولوژی‌های روز دنیا و ارائه ایده‌های نو و خلاقانه محیطی کاربردی و شکیل ، درخور مجموعه‌های اداری ایجاد نماید .

مجموعه مبلمان اداری آبادیس با اتکا بر تجربیات فنی چندساله خود در صنعت مبلمان اداری و با شعار تضمین کیفیت ، قیمت مطلوب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش قصد دارد آرامش و زیبایی و محیطی کاربردی مناسب شرکت و سازمان شما ارائه دهد .

در نهایت با توجه به چالش ” چرا آبادیس ” می‌توان بیان نمود که وجه تمایز ما در این صنعت با دیگر برندها ، تشکیل و راه اندازی بهترین مرکز تخصصی مشاوره رایگان جهت طراحی تجهیزات و مصنوعات چوبی ، لوازم جانبی و مجموعه کامل از نیازهای یک محیط اداری می‌باشد .