مبلمان پدر خوانده
میز کامپیوتر و انواع آن در شرکت آبادیس

میزها در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند و هر کدام از آن‌ها برای کار خاصی طراحی می‌شوند که در ادامه قصد داریم کاربرد میز کامپیوتر را برای شما عزیزان شرح دهیم با ما همراه باشید .

میز کامپیوتر طوری طراحی شده است تا در کنار زیبایی لازم بتواند راحتی را فراهم کند تا هم ظاهر قشنگی داشته باشد و هم بتواند تجهیزات مورد نیاز شما را روی خود جای دهد تا در هنگام کار پشت این میزها دچار مشکل نشوید . میزهای کامپیوتر نیز مانند سایر وسایل دکوری دارای مدل‌های مختلف است و از نظر ابعاد و ساختار با هم تفاوت‌هایی دارند .

مبلمان پدر خوانده

همانگونه که کامپیوتر شما از اهمیت زیادی برخوردار است ، میز کامپیوتر هم به عنوان وسیله‌ای مرتبط با کامپیوتر ضروری و مهم است . به همین منظور تصمیم گرفتیم برای کمک به محدود کردن گزینه‌های انتخابی شما ، لیستی از بهترین انواع میز کامپیوتر را که می‌توان خریداری کرد ، برایتان معرفی کنیم .

میزهای ایستاده کامپیوتر برای اشخاصی که تمایل به نشستن طولانی مدت ندارند یا می‌خواهند صندلی‌های خود را بلندتر کنند و اصطلاحا ایستاده به کار و تحقیق بپردازند ، مناسب است .

سبک مینیمالیسم برای افرادی که علاقه‌مند به سادگی هستند ، اقدام به تولید و عرضه میزهای کامپیوتر ساده کرده است . افرادی که تمایل دارند فضای داخلی منزل یا محیط کارشان ساده و بی‌آلایش و در عین حال شیک و منظم باشند ، می‌توانند از این میزها استفاده کنند .

اگر تمایل به خرید میز کامپیوتر مدرن و چشم‌نواز دارید ، می‌توانید میز کامپیوتری به سبک مدرن را برای خود انتخاب کنید . میزهای کامپیوتری که به سبک مدرن طراحی شده‌اند ، مناسب استفاده در فضاهای داخلی ساده و مدرن هستند ، به همین منظور این میزها اغلب طرفداران خاص خود را دارند.

میزهای کامپیوتر ساده اغلب برای کودکان و نوجوانان خریداری می‌شوند ، اگر شما یک گیمر هستید و ساعات زیادی را به بازی کردن سپری می‌کنید ، می‌توانید از این میزهای ساده استفاده نمایید . این میزها در سبک‌ها و استایل‌های شیک و ساده به بازارهای فروش عرضه می‌شوند و قیمت خرید آنها نیز ارزان و مناسب است .

میز کارمندی شیدر تیپ 504F

برای خرید یک میز کامپیوتر خوب باید از ابعاد استاندارد طول صفحه ، عمق و ارتفاع میز آگاهی داشته باشید تا میزی تهیه کنید تا سلامت و راحتی شما را تضمین کند و متناسب با محیط باشد .

اندازه حداقلی طول صفحه میز ۷۰ سانتی‌متر است که این اندازه بسته به نیاز کاربر می‌تواند بزرگتر هم باشد . ولی حتی اگر با محدودیت فضا مواجه هستید تا جائیکه امکان دارد و فضا به شما اجازه می‌دهد میز کامپیوتر با صفحه بزرگ‌تر را به شما توصیه می‌کنیم .

عرض میز کامپیوتر نباید زیاد کوچک یا بزرگ باشد ، در غیر این صورت کار کردن در این نوع میزها بسیار خسته‌کننده خواهد بود . عرض میزهای استاندارد از ۱۶۰ تا ۱۷۰ سانتی‌متر می‌تواند باشد . ولی بسته به مکان و موقعیت قرارگیری میز می‌توان با عرض ۱۲۰ یا ۱۳۰ سانتیمتر نیز میزها را طراحی نمود .

ارتفاع مناسب میز کامپیوتر ۷۶ سانتی‌متر است . این اندازه با توجه به قد کاربر می‌تواند بین ۷۰ تا ۷۶ سانتی‌متر متغیر باشد . اگر ارتفاع زیاد باشد افراد کوتاه قد در زمان تایپ دچار مشکل می‌شوند . زمانی که شما به مانیتور نگاه می‌کنید نباید جهت نگاهتان رو به بالا یا پایین باشد . در هنگام خرید میز کامپیوتر حتما تعادل میان صندلی و ارتفاع صفحه میز را امتحان کنید .

چطور در محیط کار آرامش ایجاد کنیم

جنس و متریال میز کامپیوتر از فاکتورهای مهم است که هم بر وزن و هم قیمت آن تاثیر می‌گذارد . به دلیل استفاده زیاد از میز کامپیوتر در طول روز بهتر است به کیفیت متریال آن مانند ضد خش و ضد آب بودن و غیره توجه کنید . میزهای کامپیوتر معمولا از متریال‌های چون چوب ، شیشه ، فلز و MDF ساخته می‌شوند .

چوب یکی از قدیمی‌ترین متریال‌هایی است که در طراحی میز کامپیوتر استفاده می‌شود و بیشتر در رنگ‌های طبیعی ( رنگ چوب ) ، سفید ، سیاه و خاکستری موجود است . میزهای چوبی محکم و بادوام و نسبت به سایر میزها سنگین‌تر و گران‌تر هستند .

شیشه شکلی مدرن به میز می‌بخشد . بیشتر در دکوراسیون مدرن نیز استفاده می‌شود ، تنوع مدل‌های آن بسیار زیاد است و اغلب مدل‌های آن اسکلت فلزی یا چوبی دارند ، قابل حرکت هستند و می‌توان به راحتی آنها را برداشت و تمیز و تعمیر و جابجا کرد ، فضا را از نظر بصری بزرگتر نشان می‌دهند . در عین اینکه جلوه‌ای زیبا و چشمگیر به فضا می‌بخشند اما به راحتی لک و کثیف می‌شوند . اگر میز شیشه‌ای را انتخاب کردید از نورپردازی مناسب فضا غافل نشوید تا در هنگام کار بازتاب نور از صفحه میز چشمان شما را اذیت نکند .

میزهای فلزی بیشتر کاربردی هستند . ضد لک و خراش اما معمولا سرد هستند که شاید برای برخی از افراد ناخوشایند باشد . میز فلزی در ترکیب با شیشه یا چوب کنتراست فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند . ولی در مقایسه با چوب و شیشه طرفدار کمتری دارد اغلب در طراحی‌های مدرن و صنعتی استفاده می‌شود .

این میز کامپیوتر ارزان‌تر و سبک وزن‌تر از سایر میزها است . بدون دردسر و زحمت جابجا و حمل می‌شود . طرفداران زیادی دارد و در برابر فشار ، ضربه و حرارت مقاوم است .

تاثیر مبلمان اداری در محیط کار

با توجه به بودجه‌تان میز کامپیوتر انتخاب کنید :

میزهای کامپیوتر در برند ، مدل و قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند . انتخاب مدل و برند بستگی به بودجه مورد نظرتان برای خرید دارد . نکته مهم دیگری که باید در خرید میز کامپیوتر در نظر داشته باشید این است که زمانی که شما به مانیتور نگاه می‌کنید نباید جهت نگاهتان رو به بالا یا پایین باشد . در هنگام خرید میز کامپیوتر حتما تعادل میان صندلی و ارتفاع صفحه میز را امتحان کنید .

انتخاب میز و صندلی مناسب و همچنین رعایت ارگونومی علاوه بر حفظ سلامتی شما و جلوگیری از آسیب‌های حین کار با کامپیوتر ، می‌تواند سرعت و کیفیت انجام کارها را نیز بالا ببرد .

فایل کشو اینترست تیپ 1506

شما در این مقاله با ویژگی‌های میز کامپیوتر و انواع آن آشنا و آگاه شدید و امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخابتان کمک کرده باشیم . برای مشاوره و سفارش میز کامپیوتر با اندازه خاص می‌توانید با ما در شرکت آبادیس در ارتباط باشید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید