میز کارمندی مدست تیپ 501

میز کار ساده در شرکت آبادیس

در این مقاله قصد داریم به معرفی و شناسایی میز کار ساده بپردازیم و برخی از موارد مهم آن را مورد بررسی قرار دهیم . از این رو توجه به موارد و عناوین زیر می‌تواند کمک‌کننده در انتخاب و خرید میز کار ساده باشد و عناوین به شرح زیر است .

  • مزایا میز کار ساده
  • ابعاد سفارشی
  • طراحی ساده
  • قیمت مناسب
  • کیفیت ایده‌آل
  • پایه تاشو و قابل تنظیم میز کار ساده

همگی ما هر روز با میز کار ساده سروكار داريم و بنابراين به خوبی با آن مانوس هستيم . میز کار ساده یکی از محصولاتی است که می‌تواند کاربری‌های بسیار و متنوع داشته باشد . در طراحی میز کار ساده پس از تعیین اصولی همچون اصل ارگونومی ، تناسب رنگ‌آمیزی ، هماهنگی با سایر بخش‌های شرکت‌ها ، سازمان‌ها و دفاتر کار کوچک و … موضوعات مختلفی را رعایت کرد . بنابراین پایه‌های میز کار ساده نسبت به صفحه قابلیت مونتاژ و دمونتاژ آسان را دارد و به طوری که تنها از چهار نقطه صفحه از پایه جدا شده و به راحتی امکان حمل و نقل آن وجود دارد .

میز کارمندی آرمز تیپ 502

میز کار ساده ، در دسته انواع میز اداری و تحریر مدرن قرار دارد که با طراحی ویژه و بسیار خاص طراحی و تولید گردیده است . میز کار ساده را می‌توان با توجه به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص خود ، به عنوان یکی از میزهای مدرن معرفی کرد . زیرا این ویژگی‌ها اساسا برای میزهای مدرن است ، که این ویژگی‌ها شامل سادگی در طراحی ، تنوع رنگی مناسب با محیط ، ابعاد مناسب با اندازه‌ی  محیط ، نصب سریع و آسان ، جابجایی راحت و … می‌باشد .

بنابراین به سبب این ویژگی‌ها ، قابل توجه کاربران متعددی است تا از میز کار ساده بهره ببرند . پایه میز کار ساده ، تاشو می‌باشد و این نکته یک مزیت بسیار مهم برای میز مدرن است . پایه تاشو این امکان را ایجاد می‌نماید تا در زمان جابجایی و حمل و نقل حجم بسیار کوچکی اشغال شود . برای سازمان‌ها ، شرکت‌ها و دفاتر کار که این امکان در آینده برای جابجایی و حمل وجود دارد ، میز کار ساده محصولی کاملا بهینه و مناسب است .

رنگ‌آمیزی میز کار ساده باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر ایجاد فضایی مناسب جهت بهره‌وری کاربران و افزایش ارباب رجوعان برای رفع نیاز آن‌ها ، هماهنگی درون سازمانی صورت گیرد . از این رو گاها ممکن است به دلیل محدودیت فضایی که در محیط سازمان‌ها ، شرکت‌ها و دفاتر کار کوچک به وجود می‌آید و باید در میز کار ساده از رنگ‌بندی‌های روشن استفاده نمود تا این محدودیت از طریق آن احساس نشود .

در تولید میز کار ساده باید از یراق‌آلات مرغوب استفاده کرد تا میز کار ساده دارای استاندارد شکل گیرد . چون یراق‌آلات نقش مهمی را در میز کار ساده ایفا می‌کند و به عنوان اسکلت و تنظیم‌کننده‌ی قطعات مختلف یک میز ، در آن استفاده می‌شود . به این جهت همواره نظم بخشیدن و ارتباط اجزای مختلف میز کار ساده از طریق یراق‌آلات مرغوب صورت می‌گیرد .

پس پایه‌ی میز کار ساده ، بخش مهمی از ساخت یک میز می‌باشد ، که ذهن شما را درگیر می‌کند . انتخاب پایه‌ی مناسب با سبک میز شما ، خیلی مهم است . اغلب میز کار ساده پایه‌های فلزی دارد . این میز کار ساده با ‌پایه فلزی دارای کیفیت مناسب و قابل توجهی است ، هم در برابر وزن زیاد مقاوم است ، هم جابه‌جا کردن آن راحت‌تر است و هم دارای شکل ظاهری زیبا و مناسب است .

میز کارمندی رکتیکال تیپ 503

حال باید نوع جنس و مواد اولیه میز کار ساده را مورد واکاوی قرار دهیم . زیرا در تولید میز کار ساده یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت میز کار ساده می‌باشد و به این جهت باید به شناسایی آن پرداخت . همانطور که بیان شده میز کار ساده می‌تواند همان میز کار مدرن باشد ؛ همین موضوع در تولید میز کار ساده کافی است تا از نوع جنس و مواد اولیه‌ی MDF استفاده شود . از این رو علت استفاده‌ی MDF در میز کار ساده نوع جنس و مواد آن است که با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن همواره مورد استفاده‌ی تولیدکنندگان قرار می‌گیرد .

MDF به علت سبکی در وزن امکان نصب سریع و آسان را به نصابان و یا کارگران می‌دهد تا روند آماده‌سازی میز کار ساده ، به سریع‌ترین شکل صورت پذیرد و کاربران میز کار ساده به راحتی و با خیالی آسوده ، اقدام به سفارش آن بنمایند . همچنین تنوع در رنگبندی این اجازه را به کاربران میز کار ساده و محیط مجموعه ( سازمان ، شرکت ، دفاتر کار کوچک ) می‌دهد تا جهت تاثیرپذیری مضاعف بر روند کاری و شغلی کاربران ، به ویژه بهبود رفت و آمد ارباب رجوعان ؛ از رنگبندی‌های مساعد استفاده شود .

همین امر توانایی تفکیک بخش‌های درون سازمانی مجموعه ( سازمان ، شرکت ، دفاتر کار کوچک ) را دارد و به طور کل رنگبندی مناسب میز کار ساده باعث تفکیک درون سازمانی هر مجموعه‌ای می‌شود . قیمت میز کار ساده ، با توجه به ویژگی‌های بیان شده‌ی جنس و مواد اولیه‌ی MDF معقول و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و دلیل انتخاب و خرید عمده‌ی کاربران میز کار ساده ، قیمت آن است که به آن توجه بسزایی می‌کنند .

میز کارمندی شیدر تیپ 504F

شرکت آبادیس همواره در تلاش بوده است تا خود را به عنوان یکی از برندهای پیشرو معرفی کند و با در نظر گرفتن نیاز کاربران به تولید میز کار ساده بپردازد . پس می‌توان گفت که دستیابی به جایگاه مطلوب خود در گرو نگاه خاص کاربران دانست ، زیرا همیشه در اندیشه‌ی تکریم و نیازسنجی مساعد برای کاربران و مخاطبان بوده است . شما می‌توانید از طروق مختلف به سفارش میز کار ساده بپردازید و همچنین به دریافت اطلاعات میز کار ساده ، جهت اتنخاب و خرید آن اقدام نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید