میز های کارگروهی مدست

میز کارگروهی در شرکت آبادیس

از گذشته تا به امروز ، محصولات و ابزارآلات دائما در حال تغییر و پیشرفت بوده است و همواره به سمتی می‌رود ، که نحوه‌ی بهره‌مندی کاربران از ابزارآلات خود را با حداکثریت بهره‌وری در مقابل حداقلات ، به انجام فعالیت‌های روزمره و شغلی خود بپردازند . بنابراین ، در هر سازمان و اداره یا شرکت‌هایی ملاک حداکثریت ( کاربران و کارمندان ) ابزارآلات تا حدود بسیاری از اهمیت بسزایی برخوردار نیست و امروزه می‌توان عنوان نمود ، در برابر حداقلات باید به حداکثر بهره‌وری در روند کاری کاربران ختم شود .

در دیرباز توجه به ابزارآلات و نگاه ویژه به اندازه‌ی محیط و فضا مهم و حائز اهمیت بوده ، که رابطه‌ی مستقیمی با تعداد ابزارآلات و اندازه‌ی محیط و فضای داخلی شرکت یا اداره و سازمان‌ها در بهره‌وری و بهره‌مندی کاربران به هنگام انجام وظایف آن‌ها دارا بوده است . اما گذشت زمان و تغییرات نوین ، حاصل از انقلاب و تحول در طراحی و تولید یک محصول به ویژه میزها ( میز کارگروهی ) شده ، که نتیجتا ملاک محیط بزرگ برای استفاده حداکثریت نیرو کاری و بهره‌وری در کار و انجام فعالیت‌های شغلی شکسته شده و دیگر جایگاه و نگاه عمده‌ای برای سازمان و اداره یا شرکت‌ها ندارد .

با این وجود نگاه آن‌ها به حداکثریت بهره‌وری کاربران از استفاده‌ی حداقلات می‌باشد . پس به این جهت بهره‌مندی کاربران از ابزارآلاتی که در محیط کوچک به کار آن‌ها می‌آید ، که به دلیل تعداد کاربر و کارمند در بخش‌های مختلف یک مجموعه ، به پدیدار شدن یک محصول کاربردی شده که در انجام فعالیت تاثیرگذار است . نام این محصول که برای هر شرکت یا سازمان و اداره‌ای مهم می‌باشد ، میز کارگروهی است و به هنگام تعدد کاربر و کارمند در فضایی کوچک و محدود مورد بهره و استفاده قرار می‌گیرد .

میز های کارگروهی آرمز

انواع میزهای کارگروهی

توجه به انواع محصولات در اداره و سازمان یا شرکت‌ها به ویژه میزها ( میز کارگروهی ) از امور مهمی تلقی می‌گردد . چرا که ، در زیبایی و نیک منظری نقش بسزایی را دارد . بنابراین ، همانند دیگر محصولات و ابزارآلات به شکل و انواع گوناگونی می‌باشد . که می‌توان به صورت زیر عنوان نمود و مورد توجه کاربران و استفاده و بهره‌وری آن‌ها قرار می‌گیرد .

میز کارگروهی مدرن
میز کارگروهی کلاسیک

میز کارگروهی مدرن ، با استفاده از طرح و رنگ‌هایی مختلف و متفاوت تولید می‌شود . که از متریال و نوع جنس بروز شده ساخته می‌شود . به همین سبب نوع جنس و متریال در تولید ، اکثرا از ام‌دی‌اف می‌باشد . زیرا ، در وزن کمتری است برای نصب سریع و یا تعویض قطعات آن نیاز به نیرو و افراد کمتری می‌باشد .

به همین علت است ، که از محبوبیت عمومی برخوردار هستند . اما علت اصلی علاوه بر موارد بیان شده ، قیمت ارزان آن است . زیرا به عنوان مقرون بصرفه‌ترین نوع میز می‌باشند . در زمان انتخاب و خرید ، پرطرفدارترین و محبوب‌ترین میز ، میز کارگروهی است .

یکی از قدیمی‌ترین و شیک‌ترین میزهای کارگروهی است ، که مخاطبان خاص و ویژه‌ی خود را به شکل متفاوت دارا می‌باشد . این نوع میز به عنوان لوکس‌ترین محصول در اداره و سازمان یا شرکت‌ها است . زیرا به دلیل داشتن طرح و رنگ‌های خاص و پر زرق و برق با اشکال خاص و زیبا می‌باشد .

همچنین عموما از جنس و متریال چوب خالص در ساخت استفاده می‌شود و توجه به وزن آن که به هنگام نصب سنگین هستند ، از قیمت بالایی برخوردار است . بنابراین ، به هنگام انتخاب و خرید از انتخاب‌های خاص و شیک هستند ، که یکی از ویژگی‌های عمده‌ی این نوع میزها یعنی میز کارگروهی است و می‌توان در رنگ بندی‌های تیره طراحی شود ، که از ویژگی‌های دیگر آن می‌باشد .

این نوع میز اصولا جهت استفاده دو یا چند نفره برای کاربران متعدد تشکیل می‌شود . که به طور همزمان امکان کار و انجام فعالیت را به کاربران در فضایی دوستانه و صمیمی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند ، تا در این فضا و محیط که به شکل شیک و زیبا پدیدار شده است . بهره‌وری در چنین محیط و فضایی افزایش می‌یابد . همچنین روند کاری در شرکت یا اداره و سازمان را بالا می‌برد . نشاط را در این بخش می‌تواند ، روز افزون بیافزاید . چرا که ، در چنین شرایطی بر روی تک تک کاربران موثر است .

قیمت میز کار گروهی ، میز اداری کار گروهی ، میز کار گروهی

تولید همیشه در گرو طراحی و ساخت در نوع جنس و متریال است ، توجه به آن تاثیر بسزایی در تولید یک میز کارگروهی دارای استاندارد را دارد و مواردی از این قبیل ، در تولید حائز اهمیت اول برای تولیدکنندگان و بعد از آن برای مخاطبان و کاربران می‌باشد . تولید میز کارگروهی شامل مراحل زیر می‌باشد ، که به ترتیب زیر شکل می‌گیرد .

  • طراحی در میزهای کارگروهی چگونه صورت می‌پذیرد ؟
  • طراحی و ابعاد چگونه می‌باشند ؟
  • نقش کاربران در ابعاد چیست ؟

ملاک و معیار در طراحی اول اصول ارگونومی و بعد در تعداد و میزان کاربران می‌باشند . بنابراین ، اصل ارگونومی اجازه‌ی بهره‌وری چند کاربر را به صورت همزمان به کاربران متعددی می‌دهد ، که به شکل دو یا چند نفره به انجام کار و فعالیت می‌باشند . این اصل به نحوه‌ی صحیح ، طراحی و تولید یک میز کارگروهی دارای استاندارد می‌پردازد . تا آن‌ها به صورت مناسبی در شرایط راحت و آرامی انجام وظیفه کنند . ابعاد هم همواره به تعداد کاربران مرتبط می‌باشد . به همین سبب هر چه میزان آن‌ها بیشتر ، ابعاد متفاوت‌تر می‌باشد .

میز کارگروهی شیدر تیپ 1004T

مرحله دوم در تولید ، نوع جنس و متریال میز کارشناسی می‌باشد که همیشه از اهمیت به خصوصی برخوردار است . پس از طراحی ، نوع جنس و متریال است که به صورت مختلف شکل می‌گیرد .

این متریال ممکن است ، در نوع چوب ، ام‌دی‌اف ، فلز ، شیشه و ترکیبی تشکیل و تولید شود ، که عموما از چوب و ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند . که از ویژگی‌های آن‌ها باید به مواردی همچون ، مقاومت در برابر ضربه و همچنین مقاومت در برابر آب و رطوبت هم می‌باشند . بنابراین ، به هنگام خرید و انتخاب باید به نوع جنس و متریال توجه نمود ، که نوع چوب همواره گران‌تر می‌باشد .

میز کارگروهی ویو تیپ 1005T

نکات و اهمیت میز کارگروهی به این گونه می‌باشد ، که به هنگام انتخاب باید به تعداد کاربران و افراد توجه کرد ، که به صورت دو یا چهار نفره یا چند نفره تولید می‌شود . تا به هنگام انجام فعالیت و کار به شکل همزمان ، هماهنگی مناسب و مساعدی اول برای کاربران جهت بهبود روند کاری که همیشه موثر در نشاط آن‌ها و بعد برای دکوراسیون داخلی شرکت یا اداره و سازمان‌ها برای هماهنگی و زیبایی داخلی آن مهم می‌باشد ، که اهمیت ویژه‌ای دارد .

هر کاربر دارای یک کشوی امن می‌باشند . دارای فضای مناسب و همچنین فضای مناسب برای دسترسی راحت کاربران به کامپیوتر و کیس و محل عبور کابل و شبکه به درستی تعبیه می‌شود تا شکل و نمای بهتر به میز کارگروهی و محیط دهد .

ایجاد فضای مناسب جهت کارگروهی ، استفاده‌ی آسان از دستگاه‌های اشتراکی مانند : پرینتر ، اسکنر و فکس ، ایجاد رابطه‌ی دوستانه بین کاربران و افزایش نشاط در آن‌ها ، دسترسی آسان به فایل‌ها و کمد اداری ، افزایش خلاقیت و نظم بخشیدن به محیط و جلوگیری از پراکندگی میزها

عدم حریم شخصی ، کاهش تمرکز در هنگامی که فعالیت مجموعه به شکل گروهی نمی‌باشد و برای شرکت‌هایی که تعدد مراجعه و ارباب‌رجوعان بسیار است استفاده از این میز توصیه نمی‌شود .

میز کارگروهی اینترست تیپ 1006T

توجه به قیمت همواره از موضوعات مهم هنگام خرید میز کارگروهی است ، که این معیار قیمت در بازده‌ی انتخاب طرح و نوع جنس و متریال ، متناسب با نیاز محیط و کاربران تعیین کرده است قابل تغییر بوده . بنابراین ارائه‌ی مشاوره می‌تواند نقش موثری در انتخاب و خرید داشته باشد . اطلاعات محصول و همچنین دریافت مشاوره مناسب توسط گروه مشاوره و از طریق سایت شرکت آبادیس می‌باشد ، که همیشه در این راه کوشا و ثابت قدم بوده تا برای ارائه‌ی بهترین اطلاعات از طریق سایت و دریافت مشاوره‌ی مناسب توسط تیم مشاوره اقدام نمایند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید