میز کارمندی ساده مدست تیپ 501
میز کارمندی و انواع میز کارمندی در شرکت آبادیس

شرکت یا سازمان و اداره‌ها نیاز ویژه‌ای به کارمندهایی دارند که ، بخش عمده‌ای از نیروی آن‌ها را تشکیل می‌دهد . به همین سبب ، توجه به آن‌ها و همچنین نگاه کردن به ابزارآلات برای استفاده‌ی این گروه از نیروی سازمان و یا شرکت مهم و دارای اهمیت است . در این بخش تعداد و تراکم افراد ، بیشتر از سایر بخش‌های دیگر می‌باشد . اول به علت وجود کارمندان متعدد و دوم به دلیل مراجعه‌ی ارباب‌رجوعان و مخاطبان که در طول روز همواره به شرکت یا سازمان و اداره به جهت انجام فعالیت برای رفع نیاز می‌پردازند .

بنابراین ، یکی از مهمترین و اساسی‌ترین ابزارآلات و وسایلی که دقت به آن مهم تلقی می‌گردد ، میزهای کارمندی است که در مبلمان اداری و میزهای اداری از عضو اصلی در آن به حساب می‌آیند . به این سبب ، باید برای کارمندان هر سازمان و اداره‌ای یا شرکت‌ها میز و مبلمان اداری مناسب و دارای استاندارد ، جهت انجام فعالیت کاربران در آن صورت بگیرد . که میز کارمندی شامل اصلی و اساسی‌ترین عضو می‌باشد .

کارمندان و کاربران در وهله‌ی اول بهره مناسبی از انجام آن کار ببرند و بعد تاثیرگذار در میزان و مقدار مراجعه‌کنندگان و ارباب‌رجوعان را ایجاد کند . پس توجه به میز کارمندی ، اعم از تولید و ساخت و … مهم است . که متناسب با میزان کیفیت و طرح در ساخت و تولید و همچنین توجه به تعداد نیروها ( کارمندان ) صورت می‌گیرد .

میز کارمندی آرمز

انواع میز کارمندی

میزهای کارمندی همانند دیگر محصولات ، در میز و مبلمان اداری از انواع میزها پیروی می‌کند به همین علت به فراخور نیاز هر کاربر و شرکت یا اداره و سازمانی تعیین و انتخاب می‌گردد . این تعیین و انتخاب تنها تولید شرکت یا اداره و سازمان‌ها با قراردادن معیارهای برای ایجاد فضایی مناسب جهت انجام فعالیت و بهره‌وری صحیح صورت می‌گیرد . به سبب اکثریت و تراکم نیرو در این بخش ، همواره توجه به بخش انواع میز کارمندی مهم جلوه می‌دهد . بنابراین به شناخت از انواع میزهای کارمندی می‌پردازیم .

میز کارمندی مدرن
میز کارمندی کلاسیک

عامل مدرنیته بودن میز کارمندی ، استفاده از بروزترین نوع طرح و متریال و … در تولید و ساخت میز کارمندی است ، که توجه به آن موارد به پدیدار شدن میز کارمندی دارای استاندارد ختم می‌شود .

این میزها برای کاربران خود یعنی کارمندان در تنوع رنگی متفاوت و خاص ، طراحی و تولید می‌شود . اصولا در نظر گرفتن طراحی‌های با جزئیات کم و خاص در آن مورد ، استفاده قرار نمی‌گیرد و صرفا در تنوع رنگی خاص و ویژه‌ای هستند ، که همیشه یکی از عامل مهم در انتخاب و تعیین میز کارمندی مدرن می‌باشد .

همچنین در این نوع میزها سبکی وزن نیز ملاک و ویژگی آن است . به علت موارد بیان شده ، باید اظهار داشت که در میزهای کارمندی از ویژگی‌های مهم آن ، مقرون بصرفه بودن میز کارمندی می‌باشد ، پس از محبوبیت عمده‌ای برخوردار هستند . عموما در تولید و ساخت از متریال و جنس ام‌دی‌اف استفاده می‌شود ، تا از چنین قابلیت‌هایی بهره ببرند تا یک میز کارمندی مدرن شکل بگیرد .

محصولات مدرن در مقابل کلاسیک قرار می‌گیرد ، که توجه به آن همیشه و سبب تشکیل یک میز کارمندی کلاسیک می‌گردد . به عنوان خاص‌ترین و ویژه‌ترین محصول در میز و مبلمان اداری میز کارمندی از نوع کلاسیک است .

عمدتا از ویژگی‌هایی همچون دارای طراحی‌های خاص و ویژه‌ای با شکل و زرق و برق متفاوت موجود هستند ، تا حس و احساس کلاسیک بودن آن را برای مخاطبان و کاربران در محیطی خاص و منحصر به فرد ایجاد نماید . اساسا در جنس و متریال آن از چوب‌ها استفاده می‌شود.

که به چند علت از جمله طرحی خاص ، استفاده بهره‌گیر از طرح‌های خاص و منحصر به فرد ، به علت و دلیل سنگینی در وزن و … از قیمت نسبتا گران تشکیل می‌گردد . بنابراین ، برای شرکت یا اداره و سازمانی دارای ارزش و مورد استفاده قرار می‌گیرد .

که برای انتخاب خاص بودن و منحصر بفرد بودن میز کارمندی معیار و ملاک اصلی در انتخاب و خرید میز و همچنین قیمت هم برای آن‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد ، پس هنگام خرید و انتخاب میز کارمندی کلاسیک باید به دو عامل طراحی و قیمت توجه به سزایی داشت.

تولید طی یک سلسله مراتبی می‌باشد ، که به تولید میز کارمندی و تشکیل آن ختم می‌شود . توجه به آن سبب می‌شود که یک میز کارمندی دارای استاندارد ساخته شود . این بخش می‌تواند به کاربران اطلاعات مفیدی ارائه دهد . بنابراین ، موضوعاتی که در تولید صورت می‌گیرد عموما به شکل زیر می‌باشد و می‌توان به آن پرداخت .

میز کارمندی رکتیکال تیپ 503 ، میز کارمندی ، میز ، خرید میز ، فروش میز ، میز اداری ، قیمت میز ، قیمت میز اداری

اولین موضوع و مبحثی که باید به آن پرداخت طراحی است . مهمترین بحث برای تولیدکنندگان میز و مبلمان اداری ، طراحی برای میز کارشناسی است . طراحان یک معیار و ملاک اصلی را جهت طراحی معرفی کرده‌اند ، تا عنوان میز کارمندی دارای استاندارد ساخته شود . علم ارگونومی بیان‌کننده موضوع و برای ایجاد یک میز کارمندی دارای استاندارد آمده و نقش مهمی را ایفا می‌کند .

بنابراین ، طراحی در وهله اول به محیط و فضای اداره و سازمان یا شرکت بستگی دارد . که طراحان پیش از کشیدن آن به محیط و فضا نگاه می‌کنند و اطلاعات را جهت طراحی دریافت می‌نمایند . طراحی هم شکل و انواع متفاوتی را داراست ، که به اشکالی مانند : مربعی ، مستطیلی ، بیضی ، هلالی و دایره‌ای تولید می‌شود .

که به فراخور نیاز کاربران و همچنین مناسب با اندازه محیط و فضای داخلی به ویژه دکوراسیون هر شرکت یا اداره و سازمانی ساخته می‌شود . این طراحی‌ها با توجه به اصل ارگونومی باید به نحوه‌ای طراحی شوند ، که کاربران به هنگام کار و انجام فعالیت نهایت بهره‌وری از آن را داشته باشند . زیرا ، تعداد کارمندان نتیجه مراجعه مکرر ارباب رجوعان با آن شرکت یا سازمان و اداره است .

بنابراین ، همواره باید راحتی و آسودگی کاربران را به دقت و در زمان انجام کار به این افراد القا نمایند . به این سبب اندازه و ابعاد میز کارمندی ، برای مثال ممکن است در ارتفاع محصول بین 140 سانتی متر تا 200 سانتی متر ، در عمق میتواند 70 سانتی متر و در ارتفاع آن 77 سانتی متر باشد ، تا از آن به نحوه مناسب و مساعد بهره ببرند . از دیگر نوع طراحی در میز کارمندی می‌توان ، به میز کارمندی بدون کشو ، همراه کشو و میز کارمندی ال دار اشاره کرد ، که با توجه به نیاز و نحوه کار و فعالیت کاربران مرتبط است .

میز کارمندی ویو تیپ 505FL

بعد از طراحی ، عامل دیگر نوع جنس و متریال میز کارمندی می‌باشد . بعد از نوع جنس و متریال و میزان مرغوبیت و مقاومت آن در برابر عوامل مختلف وابسته است . انواع متریال به شکل زیر می‌تواند باشد . چوب ، ام دی اف ، شیشه ، فلز ، لمینت و کامپوزیت . و ترکیبی تولید می‌گردد . در چوب و ام دی اف به دلیل مقاومت بالا و مقاومت در برابر ضربه ، رطوبت و آب می‌باشد . که طراحی و رنگ‌بندی مختلف ، شیک و زیبا ساخته می‌شود که بخش عمده تولید میز کارمندی را برعهده می‌گیرد .

  • ویژگی و کیفیت چه نقشی در میز کارمندی دارد ؟
  • توجه و اهمیت میز کارمندی در چیست  ؟
  • موثر‌ترین عامل در انتخاب ، چه معیاری می‌باشد ؟

با توجه به سوالات فوق ، باید بیان نمود که نوع طرح و متریال عامل انتخاب می‌تواند باشد . که به هماهنگی خاص و منحصر به فردی برای شرکت یا اداره و سازمان و ارتباط خاص و ویژه از دیگر بخش‌ها ، با بخش کارمندان همچنین به سبب تعداد و میزان کاربران ، در این بخش باید از طرح و متریال مرغوب جهت بهره‌وری مناسب ، سپس بهبود روند مراجعه و نحوه ارائه خدمات انتخاب نمود ، به این جهت دارای اهمیت است .

میز کارمندی اینترست تیپ 506

قیمت ، همیشه تابع معیار و ملاک و انتخاب نوع جنس و متریال و طرح در تولید و ساخت و … می‌باشد . بازده قیمتی همواره بر این اساس قابل تغییر می‌باشد . به همین سبب ارائه بهترین و مساعد‌ترین مشاوره جهت خرید و انتخاب بهترین و خاص‌ترین محصول ( میز کارمندی ) ، شرکت آبادیس به کاربران کمک مناسبی را می‌دهد ، تا در زمینه خرید توسط مشاوران و ارائه اطلاعات از طریق سایت و ایجاد فضایی امن برای دریافت یک محصول دارای استاندارد ، به نحوه صحیح و درست عمل نمایند.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید