عوامل موثر در فروش مبلمان اداری
میز کارشناسی و انواع میز کارشناسی در شرکت آبادیس

هر سازمان و اداره یا شرکتی نیازمند استفاده از افرادی است ، که در رده کارشناس مشغول به انجام فعالیت هستند که در راستای حیطه کاری خود صورت می‌پذیرد . برای ارائه بهترین فعالیت یا مطلوب بودن کار همواره باید از مناسب‌ترین و صحیح‌ترین ابزار و وسایل استفاده کرد .

این بهره‌گیری و استفاده رابطه‌ی مستقیمی با میز کارشناسی دارد . زیرا در طول روز بیشترین استفاده را از آن نسبت به دیگر ابزار و وسایل ، جهت انجام فعالیت شغلی صورت می‌پذیرد . توجه به میزهای کارشناسی به علت تاثیر و اثرگذاری ویژه و خاص در عملکرد و روحیه و بهره‌وری کاربر و بعد از آن موثر در دیگر بخش‌های سازمان ، اداره یا شرکت می‌باشد .

چون هماهنگ‌کننده در رابطه با دیگر بخش‌های شرکت یا اداره و سازمان می‌باشد . به همین سبب ، نحوه‌ی طراحی و همچنین نوع جنس و متریال در ساخت و تولید و به ویژه انتخاب و خرید میز کارشناسی دارای اهمیت قابل توجهی می‌باشد ، تا میز کارشناسی دارای استاندارد شکل گیرد . و مورد انتخاب و خرید توسط کاربران قرار گیرد .

کمدهای دیواری آرمز تیپ 1402-90

انواع میزهای کارشناسی

همانند دیگر محصولات ، میز کارشناسی هم از تنوع و انواع مختلفی برخوردار است ، که متناسب با شرایطی همچون سلیقه کاربر و مقدار بودجه سازمانی یا فردی و همچنین میزان هماهنگی و ارتباط میان دیگر اجزاء و بخش‌های سازمان ، اداره یا شرکت به ویژه از نظر طراحی و رنگ باید هماهنگ باشند . به این سبب باید برای شناخت بهتر از انواع میز کارشناسی، به بررسی و واکاوی آن بپردازیم . پس انواع میز کارشناسی به شرح زیر می‌باشد .

میز کارشناسی مدرن
میز کارشناسی کلاسیک

میز کارشناسی مدرن ، نوع امروزی و بروز شده‌ی میزهای است که اصولا با استفاده از متریال روز که در تنوع طرح و رنگ می‌باشند ، شکل می‌گیرد تا این نوع میز به عنوان میز کارشناسی دارای استاندارد را به خود بگیرد . به همین علت در ساخت ، به دلیل جزئیات کم‌تر نسبت به دیگر نوع آن و هم چنین سبکی و ساخت راحت و آسان آن در تولید است . که از نظر قیمتی ، مقرون بصرفه و ارزان می‌باشد .

عموما متریال و نوع جنس این میز از ام‌دی‌اف است ، که به دلیل مقرون بصرفه بودن و همچنین تنوع در طرح و رنگ ، باعث شده که تا از محبوبیت و تقاضای زیادی برای کاربران برخوردار باشد .

نوع قدیمی میزهای کارشناسی می‌باشد ، که همیشه مخاطبان و کاربران خود را به شکل خاص و ویژه‌ی دارا است . این نوع با بهره‌گیری از متریال خاص ( عموما ) چوب و با استفاده از طرح‌های ویژه یک میز کارشناسی دارای استاندارد را تشکیل می‌دهد .

تا کاربران نهایت حس آرامش و آسایش را به هنگام انجام فعالیت و کار به دست آورند . این نوع میز کارشناسی در رنگ‌بندی‌های متفاوت اما عموما تیره می‌باشد . چرا که ، اقتضاء میز کارشناسی کلاسیک آن را می‌طلبد . طرح‌های پر زرق و برق را می‌توان ، در این میزها شکل داد .

زیرا ، برای جلوه دادن یک میز کارشناسی کلاسیک به آن طرح‌ها نیاز است . ضمنا به علت این که میز کارشناسی کلاسیک از نظر طرح و متریال و نوع جنس رنگ‌بندی خاص و همچنین به دلیل وزن بالایی که دارد ، در هنگام تولید و ساخت نیازمند حساسیت ویژه‌ای است . از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد .

تولید یک محصول همیشه تشکیل شده ، از مراحل مختلفی می‌باشد . از طراحی و انتخاب طرح با توجه به نوع متریال ساخت می‌باشد ، که به بیان و بررسی آن‌ها می‌پردازیم . مهمترین بخش برای تولیدکنندگان این موضوع می‌باشد تا بتوانند وجه تمایز را در خود ایجاد کنند و با تولید میز کارشناسی دارای استاندارد سهم مهمی را در این بازار و صنعت به ارمغان آورند . بنابراین به بررسی دقیق این بخش ، به شرح زیر می‌پردازیم .

میز کارشناسی رکتیکال تیپ 403L ، میز کارشناسی ، میز ، خرید میز ، فروش میز ، میز اداری ، قیمت میز ، قیمت میز اداری

بدوی‌ترین موضوع در این بخش ، طراحی و ابعاد میز کارشناسی است ، که باید به آن توجه کرد . براساس اصل ارگونومی که به عنوان یک معیار و ملاک جهت استانداردسازی در طراحی و تولید از آن استفاده و بهره می‌برند ، به این سبب طبق این اصل باید ابعاد آن مطابق اندازه‌های زیر باشد . اندازه در طول مابین 160 سانتیمتر تا 220 سانتیمتر ، در عمق هم 75 سانتیمتر ، ارتفاع به اندازه 77 سانتیمتر و در طول فایل نیز به اندازه 165 سانتیمتر است . به همین سبب این میزان و اندازه به محیط و فضا اجازه بهره‌مندی مناسب را به کاربر می‌دهد تا به نحوه احسن از آن استفاده کنند .

نحوه استفاده از محیط و فضای ایجاد شده توسط کاربر جهت قرار دادن اوراق و مدارک مد نظر کاربر و همچنین برای کامپیوتر و سیستم‌ها با این اندازه‌ها فضای مساعدی را ایجاد می‌کند ، تا به راحتی از آن استفاده کند و تعبیه‌ی کشوهایی ، به کاربر اجازه‌ی بهره‌مندی از آن را جهت نگهداری و قراردادن لوازم شخصی و همچنین اوراق و مدارکی که دارای ارزش زیادی هستند ، در آن قرار گیرد .

بعضی از آن‌ها به خاطر اهمیت موارد بیان شده گاها به شکل کامل ایمن شده که با استفاده از قفل صورت می‌گیرد . در طراحی و شکل‌گیری یک میز کارشناسی دارای استاندارد نحوه اتصالات و شبکه برق و همچنین داکت روی میزی برای عبور کابل‌ها و تجهیزات از روی میز به زیر میز ، از اهمیت به خصوص و ویژه‌ای برخوردار است . پس رعایت تمامی موارد بیان شده و بالاخص اصل ارگونومی که با در نظر گرفتن آن می‌توان میز کارشناسی را استاندارد دانست .

میز کارشناسی ویو تیپ 405L

استفاده از نوع جنس و متریال میز کارشناسی برای کاربران اهمیت ویژه‌ای می‌باشد . چرا که ، باید از جنس و متریال مرغوبی در تولید و ساخت میز کارشناسی استفاده شود که همواره رابطه‌ی مستقیمی با بودجه و قیمت آن محصول یعنی میز کارشناسی دارد .

همچنین باید ویژگی و خصوصیات متریال و جنس آن را مورد بررسی قرار دهیم ، تا متناسب با نیاز مخاطبان و کاربران انتخاب شود . بنابراین انواع متریال و نوع جنس در ساخت میز کارشناسی به مواردی همچون : چوب ، ام‌دی‌اف ، فلز ، شیشه ، لمینیت و کامپوزیت و ترکیبی تولید شوند .

که غالیا در چوب و ام‌دی‌اف به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و آب و همچنین مقاومت در برابر ضربه دارا هستند و در رنگ‌بندی‌های متفاوت و مختلف می‌باشد که با توجه به اتاق و دکوراسیون و تم رنگی شرکت یا اداره و سازمان انتخاب می‌شود .

از ویژگی‌ها و کیفیت در میز کارشناسی باید به موردی نظیره ، طرح و انتخاب طرح خوب به علاوه نوع جنس و متریال در ساخت و تولید باید به هماهنگی و ارتباط آن با سایر و دیگر بخش‌های اداره و سازمان یا شرکت توجه نمود . که همواره دارای اهمیت در هنگام انتخاب و خرید میز کارشناسی می‌باشد .

اصولا این هماهنگی به عهده‌ی طرح و رنگ‌بندی است که باید به آن نگاه ویژه ای کرد. این ویژگی‌ها سبب شده که یک میز کارشناسی استاندارد تولید شود ، که باعث بهبود روند کاری ابتدا برای کاربر و سپس در دیگر بخش‌ها برای افراد و در نهایت تاثیرگذاری در میزان مراجعه ارباب رجوعان می‌گردد

  • اهمیت میز کارشناسی در چیست ؟
  • در انتخاب میز کارشناسی به چه ویژگی‌هایی باید دقت کرد ؟
  • کیفیت در میز کارشناسی به چه عواملی مرتبط است ؟

و سوالاتی از این قیبل که ، با توجه به موارد بیان شده می‌توان پاسخ سوالاتی از این قبیل را پیدا کرد .

میز کارشناسی شیدر تیپ 404L
  • قیمت میزهای کارشناسی به چه عواملی بستگی دارد ؟
  • مشاوره برای خرید چه تاثیری دارد ؟
  • بهترین مشاوره از آن کیست ؟
  • از کجا بهترین میز کارشناسی را انتخاب و خرید کنیم ؟

قیمت اساسا در بازده‌ی معیاری و ملاکی نوع جنس و متریال همچنین به طرح در تولید و ساخت و … در حال تغییر می‌باشد و وابستگی ویژه‌ای به آن دارد ، بنابراین شرکت آبادیس با ارائه بهترین و تولید خاص‌ترین محصولات همواره در این زمینه پر تلاش بوده تا با استفاده از مساعد‌ترین و مناسب‌ترین مشاوره که توسط گروه مشاوره به مخاطبان و کاربران ارائه می‌گردد ، تا بهترین و مناسب‌ترین خرید را در محیطی امن و مطمئن برای مخاطبان و کاربران ایجاد کند .  

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید