خرید انواع میز کارشناسی آبادیس
کمد درب کشویی دیواری مدست تیپ 120-1401
میز کارشناسی آبادیس

یکی از مهم‌ترین اجزا تشکیل‌دهنده مبلمان اداری میزهای اداری هستند پس باید دقت کنید که میزهای اداری باید با توجه به نیاز کارکنان انتخاب شوند . از انواع میزهای مورد استفاده در اداره‌ها می‌توان به میز کارشناسی اشاره کرد . ویژگی‌ها و مشخصات میز کارشناسی با توجه به شغل فرد دارای انواع گوناگونی می‌باشد و انتخاب صحیح یک میز کارشناسی می‌تواند در بالا بردن انرژی و سلامتی شخص نقش مهمی داشته باشد .

میزهای کارشناسی فقط برای محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای مدیران و کارشناسان رده‌ بالا طراحی شده است . میز کارشناسی آبادیس به شکل ال هستند و تفاوت عمده این مدل از میزها با میزهای کارمندی طول و اندازه میز و دارا بودن ال می‌باشد .

میزها معمولا دارای متریال مختلفی هستند که با توجه به نوع سلیقه و یا دیزاین یک اداره یا شرکت ممکن است انتخاب شوند . میزها دارای سه متریال مختلف هستند :

میزهایی از جنس چوب همیشه از اولویت‌های خرید به حساب می‌آیند زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند . این کیفیت بالا ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد . میزهای چوبی معمولا از چوب درخت‌های متفاوتی از جمله چوب گردو ، افرا ، گیلاس و بلوط ساخته می‌شوند که این چوب‌ها جزو با کیفیت‌ترین نوع چوب‌ها هستند .

از مهمترین ارکان اصلی در هنگام خرید لوازم و وسایل ، دوام و پایداری است . میزهای فلزی با دوام هستند به همین سبب دوام و پایداری از فاکتورهای مهم در هنگام خرید به حساب می‌آید و می‌توانند ظاهر خوبی را به محیط اداره ببخشند . این نوع میزها چون از جنس فلز هستند ، به آسانی تمیز می‌شوند و هر نوع آلودگی به راحتی با شست و شوی ساده از بین می‌رود .

میزهای لمینت گزینه‌ی جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به چوب طبیعی هستند در میزهای لمینیت دست شما برای انتخاب نوع و سبک ساختاری آن بازتر است و استایل زیباتری را به محیط اداری می‌بخشد . میزهای لمینیت نیز طرفداران خاص خود را دارند و یک نوع میز پر کاربرد و با کیفیت است لمینت یکی از بهترین گزینه‌ها برای محیط‌های اداری و بودجه‌ی محدود است .

میز کارشناسی شیدر تیپ 404L
میز کارشناسی آبادیس دارای چند ویژگی خاص و مهم است

تمام میزهای کارشناسی با توجه به ظاهر بسیار زیبای خود قیمت نسبتاً به ‌صرفه‌ای دارند . به نوعی که همه اقشار می‌توانند به ‌راحتی انواع میزهای کارشناسی را تهیه نمایند در واقع اکثر افراد توقع ندارند که میزها با توجه به ظاهر زیبا و کاربرد بالا ، قیمت کمی داشته باشند .

امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی اکثر افراد به‌ دنبال میزهایی هستند که هم کاربرد بالایی داشته باشد و هم به دکوراسیون و زیبایی محیط و کار بیافزاید و هم‌ قیمت مناسبی داشته باشد . به‌ همین دلیل میز کارشناسی یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه و بسیار عالی در این زمینه است .

میز کارشناسی ویو تیپ 405L

ارتفاع میزهای کارشناسی حدوداً از 120 الی 160 سانتی‌متر شروع می‌شود این اندازه ارتفاع با درنظر داشتن ارگونومیک بدن شخص تعیین می‌شود و متغیر است و به‌طور کلی حدودا طول میزهای کارشناسی از 90 تا 250 سانتی‌متر می‌باشد طول میز کارشناسی هم مانند ارتفاع متغیر است و با توجه به ابعاد محیط و تخصصی که افراد انجام می‌دهند تعیین می‌شود از عمده‌ترین و مهم‌ترین تفاوت‌های میز کارشناسی ، طول میز می‌باشد .

ارتفاع ، سایز و ابعاد و حتی طراحی باید به ‌نحوی باشد که فرد در هنگام استفاده دچار مشکلات جسمانی نشود . به‌ عنوان مثال شما نمی‌توانید میزی را انتخاب کنید که کوچک است و از وسایل شما پشتیبانی نمی‌کند . این موضوع جزو ویژگی‌های آن نیز محسوب می‌شود . زیرا اکثر میزهای کارشناسی استانداردهای بالایی دارند و طبق آن‌ها تولید و ساخته می‌شوند .

اگر کارمندان شما به فضای بیشتری نیاز دارند می‌توان در زمان ثبت سفارش کشوها و کمدهای بیشتر را برای میز کارشناسی در نظر گرفت . برای قرار دادن کیبورد کامپیوتر بر روی میزهای کارشناسی می‌توان از طراحی ال متحرک کمک گرفت که فضای بیشتری بر روی میز ایجاد شود . در میزهای کارشناسی از متریال بهتر و باکیفیت‌تری استفاده می‌شود که این متریال‌ها در طول عمر میزها بسیار تأثیرگذار هستند .

کاربرد ، یکی‌ دیگر از ویژگی‌های میز کارشناسی است . در واقع کاربرد این میزها به‌ قدری ساده است که شما هم می‌توانید به‌ عنوان میز کارمندی هم به‌ عنوان میز مدیریت و هم میزهای دیگری از آن استفاده کنید . زیرا همان‌طور که بیان شد این میزهای کارشناسی ، به نوعی طراحی ‌شده‌اند که شما در هر کاری می‌توانید به ‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید . همچنین کارکرد آن‌ها بسیار ساده است و افراد در هنگام استفاده احساس راحتی دارند . همچنین شما به عنوان یک میز گروهی نیز می‌توانید از مدل میزهای کارشناسی استفاده نمایید .

میز کارشناسی اینترست تیپ 406L

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های میز کارشناسی طراحی زیبای آن می‌باشد . در واقع این میزها نسبت ‌به طراحی خود ، میز کارشناسی نامیده شده‌اند . یک میز کارشناسی مناسب باید حتما دارای طراحی درست و ظاهری زیبا باشد .

به ‌عنوان مثال فرقی نمی‌کند که شما برای کدام محیط در محل کار خود این مدل میز را استفاده کنید . ظاهر این میزها باید به ‌قدری خوب باشد که علاوه ‌بر این‌ که هم خوانی با دکوراسیون محیط داشته باشد ، زیبایی بیشتری را نیز به محیط کار بیافزاید . توجه داشته باشید که اکثرا میزهای کارشناسی متفاوت ‌با دیگر میزها هستند علت این تفاوت طرح‌های بیشتر آن است .

تفاوت چندانی در نوع ماده‌ی سازنده‌ی میز کارشناسی با سایر میزها وجود ندارد . یک نکته مهم که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که میز کارشناسی به دلیل اندازه‌ی بسیار بزرگی که دارد و همینطور ساختاری شبیه به ال دارد باید از چوب مرغوب و یا صفحات ام‌دی‌اف مرغوبی ساخته شده باشد . میز کارشناسی همانطور که اشاره شد دارای یکی از طرح‌های پرطرفدار یعنی ال شکل است .

اما شما این امکان را دارید تا میزی با توجه به سلیقه‌ی خود و همینطور ارگونومی محل کار خود داشته باشید . میز کارشناسی استاندارد ، میزی است که متناسب با نیازها و ظرفیت هر فضا انتخاب شود . درباره فضای کار خانگی و انتخاب میز کارشناسی هم همینطور است . باید دقیق و حساب‌ شده اندازه‌گیری کنید تا بیخود و بی‌جهت فضای محدود خود را از دست ندهید .

میزهای کارشناسی نیاز اساسی هر فضای اداری است ، زیرا آن‌ها میزهای مخصوص کارکنان هستند . این میزها باید در برگیرنده همه نیازهای کارکنان برای انجام کارهای روزانه خود باشند . کیفیت در کنار ویژگی‌های گوناگون برای این میزها بسیار مهم هستند .

میز کارشناسی کیوب فریم شرکت آبادیس 1

شرکت آبادیس این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است که براساس معیارهای راحتی ، استحکام ، طراحی آرگونومیک و زیبایی منحصربه‌فرد که در تمامی محصولات این شرکت وجود دارد ، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند . از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم با محصولات آبادیس می‌توانید اتاق کار منحصربه‌فردی برای خود داشته باشید . در این راستا ، برای اطلاع از نحوه فروش و لیست قیمت انواع میزهای کارشناسی با کارشناسان ما در آبادیس تماس حاصل فرمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید