میز مدیریت چستر تیپ 114L
میز مدیریت و انواع میز مدیریت در شرکت آبادیس

با طرح چند سوال می‌خواهیم ، به شناسایی موارد و اهمیت داشتن میزهای اداری بپردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم .

  • تاثیرات میز مدیریت برای شرکت یا اداره و سازمان به چه میزان می‌باشد ؟
  • اهمیت داشتن میز مدیریت در شرکت یا اداره و سازمان تازه تاسیس ، تا چه اندازه حائز توجه است ؟ و …

در پاسخ به چنین سوالاتی باید بیان نمود ، که میز مدیریت همیشه و همواره جزء اصلی و اساسی و همچنین گل سر سبد همه‌ی میزها در اداره و سازمان یا شرکت‌ها محسوب می‌شود . زیرا با توجه به سلسله مراتب در هر سازمانی بالاترین و مهمترین جایگاه ، مدیر و مدیریت است . بنابراین باید از بهترین ابزار و وسایل در جهت انجام کار و فعالیت روزمره که در راستای اهداف آن سازمان می‌باشد ، صورت پذیرد و مورد استفاده قرار گیرد .

در ضمن طراحی خاص این میزها به زیبایی و نیک منظری محیط و فضای داخلی و دکوراسیون آن کمک ویژه و قابل توجهی می‌کند . به این سبب به هنگام تاسیس هر شرکت یا اداره و سازمان در نظر گرفتن ، میزهای مدیریت و انتخاب دقیق و هوشمندانه آن از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است .

انواع میز مدیریت شرکت آبادیس

انواع میزهای مدیریت

میزهای مدیریتی با در نظر گرفتن کاربرد و دکوراسیون محیط داخلی اداره و سازمان یا شرکت‌ها انتخاب و خریداری می‌شود . که این میزها به صورت تکی یا جدا از هم و همچنین میز مدیریت و کنفرانس قابل طراحی و تولید می‌باشد . انواع آن عبارتند از :

به عنوان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین میزهای مدیریت ، میز مدیریت مدرن است . که عمدتا در هر سازمان و اداره یا شرکتی استفاده می‌شود و به دلیل هزینه مناسب با توجه به طراحی و ساخت و مقرون بصرفه بودن آن در تولید و همچنین تنوع در رنگ و طرح ، به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد .

از قدیمی‌ترین سبک‌های میز در طراحی و دکوراسیون داخلی ، می‌توان از میز مدیریت کلاسیک نام برد . میز مدیریت کلاسیک از چوب تولید می‌شود . که در زیبایی داخلی محیط شرکت یا سازمان و اداره جلوه فوق‌العاده و منحصر بفردی را می‌بخشد . نسبت به میزهای مدیریت مدرن و به دلیل طراحی خاص آن ، گران‌تر می‌باشند . که در هنگام انتخاب باید به قیمت توجه کرد و همچنین دارای تنوع در رنگ و طرح است .

افرادی هستند ، که به سبک سلطنتی بودن میز مدیریت و پر زرق و برق بودن آن علاقه‌ی زیادی دارند ، که زیبایی و جلوه خاص و ویژه‌ای را به محیط و دکوراسیون می‌دهد . این میزها عمدتا از چوب خالص تولید می‌شود ، که عموما از طرح‌های برجسته و منبت‌کاری‌های زیبا در طراحی بهره می‌برند و همچنین اکثرا در رنگ‌های تیره تولید می‌شود .

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

نوع جنس و متریال میزهای مدیریت در تنوع‌های متفاوت ، هم ساخت و هم تولید می‌شود . به همین جهت ، با در نظر گرفتن طرح و سبک‌های مختلف در رنگ‌های متنوع و ویژه‌ای می‌باشد . تنوع در جنس و متریال عبارتند از : چوب ، ام‌دی‌اف ، فلز ، استیل ، شیشه ، لمینیت و کامپوزیت و می‌توان ترکیبی هم باشند .

بیشتر این متریال‌ها در تنوع طرحی و رنگی می‌باشند ، خصوصا در چوب و ام‌دی‌اف‌ها و ترکیبی از آن‌ها ، علاوه بر تنوع در طرح و رنگ ، ویژگی‌های متفاوتی در آن‌ها وجود دارد . برای بیان ویژگی آن‌ها ( مقاوم در برابر ضربه ، مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک ، مقاومت در برابر آب و … ) به این موضوع اشاره می‌کنیم ، که در تولید و طراحی می‌تواند به عنوان ملاک برای متریال و نوع جنس باشد .

یکی از انواع میزهای اداری می‌باشد ، که نسبت به دیگر میزها تقاضای کمتری دارند ولی از ارزش و قیمت بالاتری برخوردار است . میزهای مدیریت علاوه بر ویژگی زیبایی و چشمگیر بودن که باعث می‌شود ، جلوه‌ی محیط خاص شود . باید ویژگی‌هایی همانند کارایی بالا و فراهم کردن حس آرام را به ارمغان آورد ، تا در طول روز که ساعت‌ها در پشت آن مشغول به انجام فعالیت می‌شوند . به جهت القاء چنین ویژگی‌هایی ، از اصلی و اساسی‌ترین ملاک برای میزهای مدیریت می‌باشد .

کیفیت در میزهای مدیریت به چگونگی نوع ساخت و طرح و متریال وابسته است . چنین تابعی به جنس بدنه ، باز و بسته شدن راحت و آسان کشوها و … بستگی دارد و همچنین توجه به یک میز مدیریتی که قرار است در طول زمان بیشتر مورد استفاده قرار گیرد . زیرا یک میز مدیریت با کیفیت ، به نسبت دیگر مبلمان اداری کمتر مورد تعویض و جایگزینی می‌باشد ، مهم است .

میز مدیریت کرنیکت

در طراحی میز و مبلمان اداری اصل آرگونومی ، پیوسته حرف اول را برای تولید و طراحی میز مدیریت دارای استاندارد را می‌زند به این جهت توجه داشتن به نحوه کاربرد میز ، برای کاربر و قرارگیری اجسام و وسایل مورد نیاز آن بر روی میز حائز اهمیت است و ضمنا توجه به نحوه‌ی اتصالات برای سیستم‌های سمعی و بصری ( کامپیوتر ، کیس و تلفن و … ) مهم می‌باشد .

به عنوان مثال یک میز مدیریت دارای استاندارد باید فضای مناسبی جهت قرار گرفتن سیستم ( کامپیوتر و لب‌تاب ) ، ایجاد فضای کافی برای انجام امور ، تعبیه محل مناسب جهت نگهداری و استقرار اسناد ، پرونده و اوراق و در جریان مواردی از این قبیل : وجود کشوهایی در نزدیکی نشیمنگاه و در دسترس‌ترین نقطه برای استفاده‌ی آسان و بهینه‌ی کاربر را داشته باشد .

در اغلب میزهای مدیریت یک کشو ، همیشه به عنوان کشوی امن تعبیه می‌شود که به شکل کامل و اصولی مقاوم‌سازی شده . امکان دسترسی آسان و راحت ، جهت در آوردن اسناد و مدارک یا باز کردن آن را به راحتی فراهم نباشد تا تنها مدیران توانایی بهره‌مندی و استفاده از آن ، به سبب نگهداری وسایل و مدارک مهم خود را داشته باشند .

با استفاده از اصل آرگونومی و همچنین به دلیل هماهنگی کاربری که پشت میز نشسته است باید در قسمت لبه‌ی جلویی میز ، پهنای مناسبی داشته باشد و دارا بودن عمق استاندارد و مناسب نیز از دیگر اولویت‌هاست . بنابراین ، طول میز باید بین 160 سانتیمتر تا 2 متر باشد و همچنین عرض میز مدیریت هم باید بین 80 سانتیمتر تا 1.2 متر باشد ، در نهایت ارتفاع میز مدیریت هم باید بین 70 سانتیمتر تا 1 متر باشد .

البته نباید از تنظیم ارتفاع به این نسبت نگران باشید . زیرا که اصولا صندلی پشت میز امکان تنظیم به کاربر را می‌دهد . میز مدیریت نباید به قدری کوتاه باشد که نیم تنه‌ی کاربر را خیلی بالا نشان دهد و از سوی دیگر نیز نباید به قدری بلند باشد ، که کاربر را کوتاه جلوه دهد یا به دلیل بالا بردن ارتفاع صندلی ، پاهای کاربر را از زمین جدا کند .

میز مدیریت آرک نود تیپ 132L

نکات مهم در انتخاب میز مدیریت می‌توان به شرح زیر باشد .

  • توجه به ابعاد اتاق
  • نور و رنگ مهم می‌باشد تا با انتخاب بهتر رنگ که متناسب با شرایط اتاق آن صورت می‌گیرد
  • هنگام ورود مهمان به اتاق مدیریت نشان‌دهنده تفکر و ذهنیت مدیر و قدرت آن که در راستای اهداف و موفقیت‌های شرکت و مجموعه می‌باشد

می‌توان جزء معیار در میزهای مدیریت باشد . اتاق مدیریت پیوسته از مهمترین بخش‌های بک مجموعه و شرکت‌ها می‌باشد و به طبع آن انتخاب میز مدیریت دارای استاندارد هم مهم است . زیرا، انتخاب میز مدیریت شیک و مناسب باعث می‌شود که افرادی که برای اولین بار وارد یک مجموعه یا شرکت می‌شوند ، در ابتدا قطعا جذب چیدمان و دکوراسیون شرکت یا مجموعه خواهند شد . به همین سبب انتخاب یک میز مدیریت شیک و دارای استاندارد ، دارای اهمیت خاص و ویژه‌ای می‌باشد .

میز مدیریت آبادیس

قیمت براساس نوع متریال و نوع جنس مورد استفاده شده در ساخت و همچنین نحوه طرح و طراحی است ، که قابل تغییر می‌باشد . با اطلاع از ویژگی و خصوصیت‌های محصول از طریق سایت شرکت آبادیس می‌توانید ، جهت خریداری به صورت آنلاین و مجازی یا حضوری با استفاده از مشاوره مساعد و مناسب از گروه مشاوره شرکت آبادیس بهره‌مند شوید و اقدام نمایید .  

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید