میز تلویزیون رک فریم تیپ 1608
میز تلویزیون دیواری و زمینی در شرکت آبادیس

در دکوراسیون فضای یک خانه و البته می‌توان گفت فضای اتاق نشیمن یکی از مهمترین وسایل‌های دکوراسیون میز تلویزیون است . میز تلویزیون باید به بهترین نحو طراحی و ساخته شده باشد که مناسب تلویزیون و دکور فضا و مکان مورد نظر باشد . امروزه در دنیای دکوراسیون برای نقش داشتن و به کارگیری دیوار در طراحی یک فضا میز تلویزیون دیواری طراحی شده است . در ادامه‌ی مقاله با انواع میزهای تلویزیون دیواری و زمینی آشنا می‌شوید .

میزهای تلویزیون دیواری و زمینی در انواع جنس‌ها ، مدل‌ها و رنگ‌ها طراحی و ساخته شده‌اند . میز تلویزیون دیواری و زمینی هر دو شگفتانه‌ای در دنیای طراحی و دکوراسیون ایجاد کردند و میز تلویزیون دیواری به تنهایی در دنیای مدرن و مینیمال شگفتانه‌ای ایجاد کرد . میز تلویزیون دیواری و زمینی متنوع هستند  و در انواع رنگ‌ها ، جنس‌ها و سبک‌ها ساخته شده‌اند .

حال سؤال پیش می‌آید که ؛

  • میز تلویزیون دیواری و زمینی چیست ؟
  • دارای چگونه سبکی است ؟
  • جنس آن‌ها چگونه است ؟
  • فرق بین میز تلویزیون دیواری و زمینی چیست ؟
  • معایب و فواید میز تلویزیون دیواری و زمینی چیست ؟
میز تلویزیون رک فریم تیپ 1608

همانطور که پیدا است میز تلویزیون دیواری ، روی دیوار جای می‌گیرد و اندازه‌اش به سایز و اندازه‌ی تلویزیون مورد نظر بستگی دارد . این نوع میز تلویزیونی محل قرارگیری تلویزیون را مشخص‌تر نشان می‌دهد .

میز تلویزیون زمینی بر روی زمین قرار می‌گیرد و این مدل میز تلویزیون زودتر از میز تلویزیون‌های دیواری وارد دکوراسیون شده است به همین جهت تنوع در جنس ، رنگ و مدل آن زیاد است . بنابراین برای هر سلیقه‌ای میز تلویزیون مورد پسند و معقول وجود دارد .

میز تلویزیون کیوب فریم تیپ 1607

میزهای تلویزیون دیواری و زمینی در سبک‌ها و مدل‌های مختلف تولید شده‌اند . میز تلویزیون دیواری اغلب سبک مدرن و مینیمال دارد و برای فضا و مکان‌های مدرنیته مناسب است . میز تلویزیون زمینی در انواع سبک‌ها مانند سبک کلاسیک ، ساده ، مدرن و … طراحی شده است و می‌توان به راحتی برای هر فضا و دکوری انتخاب نمود . پس فضا و مکان بر انتخاب میز تلویزیون تأثیرگذار است ؛ باید به آن توجه نمود و اهمیت بسزایی داد .

میز تلویزیون کیوب فریم تیپ 1607

میزهای تلویزیون دیواری و زمینی جنس‌های مختلفی دارند و از متریال متنوعی ساخته شده‌اند . میز تلویزیون زمینی از جنس‌های شیشه ، چوب ، MDF و … ساخته شده است ، که البته میز تلویزیون‌های دیواری بیشتر از جنس MDF و نوع‌های مختلف MDF مانند هایگلاس ، ساده و … تولید می‌شود . به دلیل اینکه نسبت به چوب معمولی سبک‌تر است و این جنس مناسب است ، چرا که به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شود و همینطور باید جنس مقاومی داشته باشد که شیشه برای ساخت این نوع میز تلویزیون مناسب نیست .

جنس و متریال میزهای تلویزیون دیواری و زمینی در ساخت و طراحی آن مؤثر و مهم می‌باشد و در انتخاب میز تلویزیون اهمیت دارد به این دلیل که باید نسبت به فضا و مکان ، دکور خانه و جنس بقیه وسایل دکوراسیون مناسب باشد .

میز تلویزیون اینترست تیپ 1606

تا اینجا مقاله با میز تلویزیون دیواری و زمینی ؛ انواع جنس‌ها و مدل‌های آن آشنا شدید . همانطور که از اسم میز تلویزیون دیواری و زمینی پیدا است ؛ میز تلویزیون‌های دیواری بر روی دیوار قرار می‌گیرد و باعث زیبایی دیوار می‌شود ، میز تلویزیون زمینی برخلاف میز تلویزیون دیواری بر روی زمین جای می‌گیرد و پایه آن زمین است . این موضوع اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت بین میز تلویزیون دیواری و زمینی است .

میز تلویزیون‌های دیواری و زمینی از نظر جنس هم همان گونه که گفته شد با هم متفاوت هستند و تنوع جنس میز تلویزیون زمینی بیشتر است ، چرا که میز تلویزیون دیواری فقط از یک جنس و متریال طراحی شده است .

قیمت‌های میز تلویزیون‌های دیواری و زمینی نیز متفاوت هستند و بستگی به اندازه و نوع متریال استفاده شده در ساخت آنها دارد . بنابراین ، این موضوع در هنگام خرید میز تلویزیون‌های دیواری و زمینی نسبت به همه‌ی این تفاوت‌ها باید توجه ویژه‌ای داشت تا خریدی آگاهانه داشته باشید .

میز تلویزیون شیدر تیپ 1604

در این بخش شما را با فواید میز تلویزیون دیواری و زمینی آشنا می‌کنیم . یکی از مهمترین فواید میز تلویزیون دیواری سایز و جای‌گیری کمتر نسبت به میز تلویزیون زمینی است و برای آپارتمان‌ها ، خانه‌های نقلی کوچک و البته خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند ، گزینه‌ی بسیار مناسبی است . میز تلویزیون‌های دیواری باعث زیبایی دیوار در طراحی و دکوراسیون خانه و فضا شده است و این موضوع یکی از فواید این نوع میز تلویزیون است که سبب شده است مورد استقبال بسیاری از افراد در خرید میز تلویزیون دیواری شود .

از فواید میز تلویزیون زمینی می‌توان گفت که وزن تلویزیون را به خوبی تحمل می‌کند . تنوع در نوع جنس و مدل میز تلویزیون زمینی پاسخگوی همه‌ی سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان است . در معایب میز تلویزیون دیواری و زمینی ، میز تلویزیون زمینی فضای بسیاری را اشغال می‌کند برای خانه و فضاهای کوچک مناسب نیست ؛ اگر فضا در طراحی محدود نیست می‌توان از نوع میز تلویزیون استفاده کرد .

در انتخاب میز تلویزیون اینکه خانه برای خود شخص باشد یا اینکه مستأجر باشد بسیار مهم است ، چرا که بسیاری از صاحب خانه‌ها دوست ندارند دیوار خانه‌شان را سوراخ کنید یا اثر دکوراسیون چسبیده بر روی دیوار باقی بماند ؛ در این صورت میز تلویزیون زمینی انتخاب جایز و درستی است .

در طراحی میز تلویزیون زمینی جایگاهی برای قرار گرفتن سایر دستگاه‌های متصل به تلویزیون مانند DVD ، ماهواره ، کنسول بازی و … وجود ندارد و همین موضوع یکی از مشکلات بزرگ ، این نوع میزها است که سبب شد میز تلویزیون دیواری طراحی شود و این مشکل در دنیای دکوراسیون حل شد .

میز تلویزیون رکتیکال تیپ 1603

شرکت آبادیس با این مقاله شما را در انتخاب میز تلویزیون مناسب با سلیقه ، نیازها و دکوراسیون فضا و مکان مورد نظرتان راهنمایی می‌کند ، تا شما همیشه بهترین‌ها را انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید