کمدهای دیواری مدست تیپ 1401-90
لیست قیمت کمد دیواری در شرکت آبادیس

کمد دیواری فضایی سر پوشیده که معمولا شامل یک در است ، گفته می‌شود . کمد دیواری یک وسیله‌ی کاربردی است . که در هر جایی که قرار بگیرد ، باعث می‌شود که شلوغی در آنجا کم شده و مکانی آرام و مرتب به وجود آید . کمد دیواری وسیله‌ای است که می‌توانید برای نگهداری از پوشاک و لوازم مختلف ، همانند : نگهداری رختخواب ، وسایل کوچک و بزرگ مانند : جاروبرقی ، چمدان‌ها ، کیف و کفش نیز استفاده کرد ، که ذخیره‌سازی و نظم باشکوهی را در منزل ایجاد می‌کند .

از بین همه وسایل مختلفی که در خانه وجود دارد کمد دیواری یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل‌های است که می‌تواند در خانه مفید واقع شود . البته برای رسیدن به این هدف ، لازم است کمد به شکل استانداری تعبیه شده باشد تا هم فضای اتاق را اشغال نکرده باشد و هم دارای قفسه‌بندی‌های مناسب باشد تا بتوان لوازم و وسایل بیشتری را درون آن جای داد . کمدهای دیواری را می‌توانید برای قسمت‌های مختلف خانه و با توجه به کاربری آن فضا طراحی کنید و این که استفاده آینه بر روی درب کمد دیواری که فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد .

اینکه کمد دیواری ما ویژگی‌های مدرن داشته باشد یا کلاسیک ، موضوعی است که به سبک خانه و چیدمان وسایل و حتی اندازه خانه بستگی دارد . کمد دیواری‌ مدرن ظاهر ساده‌تری نسبت به نمونه‌های قدیمی و کلاسیک دارد در کمد دیواری‌های مدرن طرح‌ها و تزئینات پر زرق و برق خبری نیست . 

در طرح‌های کلاسیک کمد دیواری‌ها معمولا 2 یا چند رنگ استفاده می‌شود و از یک رنگ برای قاب آن استفاده می‌کنند ، کمد دیواری‌های مدرن معمولا تک رنگ هستند . برای سفارش کمد دیواری باید به نکات مهمی توجه کنید تا بعد از ساخت و استفاده از آن دچار مشکل نشوید .

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-45

در گذشته معمولا کمد دیواری‌ها را از جنس چوب می‌ساختند ولی امروزه به دلیل گرانی چوب و پیشرفت‌های بسیار در ساخت مشتقات چوب ، از ام‌دی‌اف ، شیشه و مواد دیگر برای ساخت آنها استفاده می‌شود . امروزه این طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کمدهای ام‌دی‌اف باعث می‌شود بتوان اثرگذاری بهتری بر دکوراسیون داشت .

دیگر مزیت کمدهای ام‌دی‌اف این است که با انواع دکوراسیون‌ها تطابق دارند . اگر به دنبال کمد دیواری‌های بسیار لاکچری می‌گردید باید بگوییم کمد دیواری‌های شیشه‌ای می‌توانند بهترین گزینه برای کمدهای شما باشند . این کمدها به دلیل داشتن شفافیت و عبور نور می‌توانند فضای اتاق شما را بزرگ‌تر از پیش جلوه دهند .

کمد های دیواری آرمز تیپ 1402-45

انتخاب درب‌های کمد یکی از مهمترین کارها است و فکر شما را مشغول خود خواهد کرد . چون این درب‌ها هستند که نوع باز شدن کمد و استفاده از آن را مشخص می‌کنند . از مهمترین و اصلی‌ترین انواع کمدهای دیواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

کمد دیواری ریلی یکی از انواع کمد دیوارهایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد و یکی از اولین انتخاب‌های افرادی است که قصد نصب این کمدها را دارند . علت اصلی محبوبیت آنها باز و بسته شدن راحت و ریلی درب کمد و جلوه خاصی است که به منزل اضافه می‌کند . این نکته را همیشه در ذهن خود داشته باشید که در زمان تغییر یا ایجاد یک دکوراسیون جدید ، راحتی و کاربردی بودن وسایل مهمترین مساله است .

کمد دیواری‌های لولایی و بازشو یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین کمدهای دیواری به شمار می‌آید که مناسب برای اتاق خواب‌های بزرگ بوده و شما می‌توانید شیک‌ترین و زیباترین این تجهیزات را تهیه و آن را در اتاق خواب خود نصب کنید .

درب‌هایی که مجهز به مکانیزم درب آکاردئونی هستند ، در زمان باز شدن قابلیت حرکت بر روی تمام ریل را دارند و لزوما به دیواره‌ی کمد نمی‌چسبند . بنابراین به راحتی می‌توانید از تمام حجم کمد خود استفاده کنید . مکانیزم درب تاشو فقط برای کمدهای دو درب ، چهار درب و شش درب مورد استفاده قرار می‌گیرد .

طراحی بیرونی کمد شامل طراحی درب‌هاست و در مورد درب کمدها مطالبی گفته شد . اما طراحی داخلی کمد چگونه است ؟ طراحی داخلی کمد شامل طبقه‌بندی و استفاده از اکسسوری‌ها در کمد است . این طراحی خیلی به کاربردی که شما برای کمد در نظر دارین و مدل کمد اتاق بستگی داره .

اگر قصد طراحی داخلی کمد دیواری کوچکی را دارید ، اولین پیشنهاد ما به شما اضافه کردن فضاهای ذخیره‌سازی طبقه‌بندی شده به آن است . طراحی داخلی کمدهای دیواری بستگی به کاربرد آن دارد . مثلا کمد دیواری برای خانم و یا آقاست و یا این کمد برای کودک یا نوجوان است ، با هم تفاوت دارند  .

کمدهای دیواری اینترست تیپ 1406-45

برای انتخاب کمد دیواری مناسب کیفیت اهمیت بسیاری دارد . چون این وسیله از موارد بسیار کاربردی است که در طی روز مدام برای برداشتن وسایل با آن سر و کار داریم و نکته دیگر در رابطه با انتخاب چهار چوب کمد دیواری باید متذکر شویم که حتما فلزی باشد . به این خاطر که چارچوب فلزی بسیار مستحکم‌تر از کمد دیواری با چارچوب دوبل شده از ام‌دی‌اف می‌باشد .

این مشکل را زمانی متوجه خواهید شد که وسایل را داخل کمد دیواری قرار می‌دهید و احساس می‌کنید که چهار چوب طبقات کمد دیواری بسیار ور آمده است . در چارچوب فلزی به خاطر داشتن زوار ، طبقه کمد دیواری داخل زوار قرار می‌گیرد و وزن سنگین را متحمل می‌شود . طراحان شرکت آبادیس اینجا هستند تا در این زمینه به شما کمک کنند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید