میز جلو مبلی مدست تیپ 1701

لیست قیمت میز جلو مبلی و عسلی در شرکت آبادیس

برخی از افراد تصور دارند که فقط مبلمان نشانه‌ی آراستگی است و باید در خرید به آن توجه نمود ؛ میز جلو مبلی و عسلی دیده نمی‌شوند و اهمیت بسزایی ندارند . اما این موضوع یک باور کاملا غلط است چرا که میز جلو مبلی و عسلی همانطور که از اسمش پیدا است جلوی مبل قرار می‌گیرد و در دید شخص و افرادی است که بر روی مبل می‌نشینند . بنابراین در انتخاب میز جلو مبلی و عسلی باید توجه ویژه‌ای داشت تا بهترین را انتخاب نماییم .

همانطور که در خرید مبلمان به دلیل تنوع در سبک و مدل ، طرح و رنگ ، سایز و ابعاد و جنس و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت آن با قیمت‌های متفاوت مواجه می‌شویم این امر نیز در قیمت‌های میز جلو مبلی و عسلی وجود دارد . حال ما می‌خواهیم شما عزیزان را با این عوامل مؤثر در تعیین قیمت این نوع میز و علت تفاوت قیمت آشنا سازیم .

میز جلو مبلی آرمز تیپ 1702

همانطور که در قسمت بالا به طور خلاصه گفته شد یکی از عوامل و می‌توان گفت مهمترین عامل موثر در تعیین قیمت میز جلو مبلی و عسلی جنس و متریال استفاده شده در طراحی و تولید این نوع میز می‌باشد . امروزه با توجه به جنس و متریال‌های متفاوت در ساخت میز جلو مبلی و عسلی ؛ تنوع بسیار بالایی دارند ، مانند :

این نوع میز جلو مبلی و عسلی از جنس استیل ساخته شده است و در انواع طلایی و نقره‌ای در بازار دکوراسیون عرضه می‌شود . سبک آن مدرن است ، برای فضاها و مکان‌های مدرن توصیه می‌شود . میز جلو مبلی و عسلی استیل به دلیل زیبایی که در طراحی دکوراسیون فضا ایجاد می‌کند و به خاطر مقاومت و استحکامی که در جنس دارد ؛ طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و مورد استقبال افراد زیادی در طراحی دکوراسیون قرار گرفته است .

امروزه به دلیل زیاد شدن واسطه‌ها ، فروش میز جلو مبلی و عسلی استیل زیاد شده و در همه جای می‌توان به خرید این نوع میز جلو مبلی و عسلی اقدام نمود ، اما باید گفت که این نوع میز جلو مبلی استیل را می‌توان با قیمت پایین‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم تهیه کرد ولی به دلیل مقاومت جنس آن واسطه‌ها با قیمت نجومی این نوع میز را به فروش می‌رسانند . شما عزیزان با پیدا کردن تولیدکنندگان و فروشنده‌های اصلی میز جلو مبلی استیل می‌توانید به قیمت کمتر و مناسب‌تر تهیه کنید .

این نوع میز برای فضاها و منازل کوچک بسیار مناسب است چرا که نور را منعکس کرده ، فضا و مکان را بزرگتر و نورانی‌تر جلوه می‌دهد . میز جلو مبلی و عسلی شیشه‌ای گزینه‌ی شیک و جذابی برای دکوراسیون داخلی خانه است و جنس آنها با MDF با کیفیت است ، پایه‌های آن نیز از جنس چوب راش گرجستان می‌باشد . البته میزهای جلو مبلی شیشه‌ای وجود دارند ، که تمام شیشه هستند و پایه‌های آنها از فلز ساخته شده است .

این مدل از میز به خاطر وجود انواع مختلف آن در بازار ، قیمت‌های متفاوتی دارد ؛ دارای قیمت‌های ارزان و گران است و این موضوع به جنس پایه‌ها ، ترکیب آن با چوب یا فلز ، ضخامت شیشه و سایز و ابعاد آن بستگی دارد .

این نوع میزها برای دکوراسیون و چیدمان فضاهای مدرن و منازل بزرگ توصیه می‌شود . میز جلو مبلی چوبی به خانه‌های شما اصالت و گرما می‌بخشد . این نوع میزها در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته شده است . قیمت آنها در بازار مانند تمامی میزهای جلو مبلی و عسلی متفاوت می‌باشد . قیمت آنها به نوع جنس چوب به کار رفته ، سایز و ابعاد و وزن آن بستگی دارد . همچنین بعضی از این میزها به دلیل منبت کاری حاشیه‌ها و پایه‌های آن ، قیمت بالایی نسبت به سایر این نوع میزها دارد .

همانطور که می‌دانید MDF انواع مختلفی دارد ؛ ساده ، هایگلاس و … که به خاطر سبکی آن نسب به چوب طرفداران زیادی دارد به خصوص در دنیای مدرن و مینیمال . میز جلو مبلی و عسلی MDF اغلب در مدل‌های فانتزی و خاصی طراحی و تولید شده است و فضا را بسیار شیک و منحصربه‌فرد می‌کنند . این مدل میز جلو مبلی نیز در تعیین قیمت به سبک آن ، مدل و نوع جنس MDF بسیار توجه می‌شود و طبق این عوامل قیمت گذاری می‌شوند .

پرطرفدارترین سبک میز جلو مبلی و عسلی ، سنگی می‌باشد . انواع مختلفی از این نوع میزها طراحی و تولید شده است که برخی از آنها با سنگ‌های طبیعی و برخی دیگر با رویه و روکش سنگی ساخته شده است . این نوع میزها به دلیل وجود طرح‌های زیبا و متنوع ، رنگ‌های مختلف و سطح براق و ساب خورده‌ای که دارند باعث جلوه بخشیدن بیشتر به دکوراسیون داخلی فضا  و مکان مورد نظر می‌شود .

اصلی‌ترین عوامل مؤثر در تعیین قیمت این میزها می‌توان به نوع سنگ به کار رفته در طراحی و ساخت آن اشاره نمود . انواع مختلف سنگ‌ها در ساخت این نوع میز جلو مبلی و عسلی استفاده می‌شود ، مانند : سنگ مرمر ، سنگ کوارتز و سنگ گرانیت ؛ این سنگ‌ها به دلیل با ارزش بودن نسبت به سایر سنگ‌های استفاده شده در ساخت میز جلو مبلی سنگی موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود و مسلماً قیمت این میزها از این نوع جنس سنگ نسب به بقیه سنگ‌ها گران‌تر می‌باشد .

یکی دیگر از این عوامل جنس پایه‌های آن است که استفاده از جنس استیل و چوب قیمت متفاوتی دارد . استفاده از پایه‌های مختلف در ساخت و تهیه‌ی میز جلو مبلی سنگی بر قیمت نهایی میز تآثیرگذار است .

میز جلو مبلی رکتیکال تیپ 1703

در راستای لیست قیمت میز جلو مبلی و عسلی ، قیمت براساس نوع متریال و نوع جنس مورد استفاده شده در ساخت و همچنین نحوه طرح و طراحی است ، که قابل تغییر می‌باشد . با اطلاع از ویژگی و خصوصیت‌های محصول از طریق سایت شرکت آبادیس می‌توانید ، جهت خریداری به صورت آنلاین و مجازی یا حضوری با استفاده از مشاوره مساعد و مناسب از گروه مشاوره شرکت آبادیس بهره‌مند شوید و اقدام نمایید . 

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید