میز تلویزیون مدست تیپ 1601
خرید میز تلویزیون با جدیدترین مدل ها در شرکت آبادیس

در دکوراسیون داخلی بعضی نقاط به‌ عنوان نقاط کانونی هستند که بیشترین توجه به آن‌ها جلب می‌‌شود و خرید میز تلویزیون دارای اهمیت بسزایی می‌باشد . زیرا در اتاق نشیمن تلویزیون و میز تلویزیون یک نقطه کانونی است و معمولاً جایگذاری آن به صورتی است که از همه سمت دید خوبی داشته باشد .

میز تلویزیون مدست تیپ 1601

این روزها یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین وسایل و مبلمان منزل که به نوعی تکمیل‌کننده دکوراسیون نشیمن نیز به حساب می‌آید ، میز تلویزیون است که باید در خرید میز تلویزیون دقت کرد . میز تلویزیون باید شیک ، کاربردی و استاندارد باشد . میز تلویزیون علاوه بر اینکه از تلویزیون شما محافظت می‌کند ، فضایی را برای ذخیره کردن لوازم جانبی دستگاه و حتی دیگر اشیای دم دستی منزل در اختیار شما قرار می‌‌دهد . 

میز تلویزیون به ‌عنوان نقطه کانونی فضاست ؛ بنابراین باید درست به نظر برسد و هنگام تماشای تلویزیون ، نمی‌توانید به میز تلویزیون توجه نکنید . پس در خرید میز تلویزیون باید به این نکات توجه نمود .

امروزه خرید میز تلویزیون‌های موجود در بازار جزئیات زیادی دارند و همین خرید را سخت‌تر می‌کند و گاهی خرید یک میز تلویزیون برای خانه ، از خرید خود تلویزیون پیچیده‌تر می‌شود . اگر در انتخاب و خرید میز تلویزیون برای منزل خود سردرگم هستید ، با ما همراه باشید .

میز تلویزیون آرمز تیپ 1602

خرید میز تلویزیون شامل پرسیدن چند سؤال از خودتان است تا بفهمید چه چیزی برای خانه‌‌تان بهتر جواب می‌دهد . این سؤالات ، شامل موارد زیر می‌شود :

  • سایز تلویزیون چقدر است ؟
  • اتاق و یا نشیمنی که تلویزیون در آن می‌خواد قرار بگیرد ، مناسب میز و تلویزیون است ؟

    اولین گام برای خرید میز تلویزیون اندازه آن است .

    خرید میز تلویزیون به اندازه خود تلویزیون اهمیت دارد که به هنگام خرید میز تلویزیون کمک‌کننده می‌باشد . چون میز تلویزیون است که این وسیله را در مبلمان و دکوراسیون خانه جا می‌اندازد و سر و شکل هماهنگی به آن می‌دهد ، علاوه بر اینکه در استفاده درست از تلویزیون نقش مهمی ایفا می‌کند . هنگام خرید میز تلویزیون بیش از همه باید به اندازه تلویزیون و میز آن و همچنین فضای اتاقی که قرار است ، این وسیله‌ها در آن قرار گیرند ، توجه کنید .

    به هنگام خرید میز تلویزیون باید توجه داشت که میز تلویزیون نباید هم اندازه و یا کوچکتر از تلویزیون باشد چون علاوه بر اینکه زیبا نیست ، زیبایی تلویزیون را هم می‌گیرد . میز باید از هر طرف ۳۰ سانت بیشتر از تلویزیون باشد .

    حتما باید اندازه فضای اتاق خود قبل از خرید میز تلویزیون را ، مد نظر خود قرار دهید . اگر فضای خانه ، که تلویزیون در آن وجود دارد ، بزرگ باشد ، یک میز تلویزیون کوچک برای آن مناسب نخواهد بود و آن میز در فضا گم خواهد شد . و بالعکس آن ، اگر میز تلویزیون بزرگ باشد فضایی که برای قرارگیری آن نیاز هست هم باید وسیع و دلباز باشد که در زمان خرید میز تلویزیون باید این موضوع را در نظر داشت .

    میز تلویزیون رکتیکال

    با مطرح کردن چند سوال به ادامه‌ی مطلب می‌پردازیم :

    • ارتفاع میز تلویزیون باید به چه اندازه باشد ؟
    • تعیین ارتفاع میز ، چگونه شکل می‌گیرد ؟
    • معیار معین‌سازی ارتفاع میز تلویزیون چگونه است ؟

    با دقت و توجه به سوالات بیان شده ؛ در خرید میز تلویزیون باید به ارتفاع میز توجه شود ، بنابراین مرکز صفحه تلویزیون باید در راستای خط دید بیننده باشد ، تنظیم این ارتفاع بستگی به ارتفاع مبلی که روی آن می‌نشینید دارد . هرچه ارتفاع مبل بیشتر باشد باید تلویزیون در ارتفاع بالاتری قرار بگیرد تا هنگام تماشای تلویزیون مجبور نباشید زیاد سر خود را خم کنید و گردنتان آسیب ببیند .

    با توجه به اینکه معمولا در جلوی تلویزیون از مبل راحتی استفاده می‌شود بهتر است ارتفاع ۵۰ سانتی را برای میزتان در نظر بگیرید که در زمان خرید در نظر گرفتن آن دارای اهمیت به خصوصی است . به چند سوال زیر توجه نمایید :

    • انواع میز تلویزیون به چه شکل است ؟
    • آیا در هنگام خرید میز تلویزیون توجه به طرح و مدل آن دارای اهمیت است ؟
    • طرح و مدل میز تلویزیون باید چگونه باشد ؟

    با توجه به پرسش‌های عنوان شده ، در زمان خرید میز تلویزیون ، طرح و مدل میز تلویزیون باید متناسب با دکوراسیون خانه شما انتخاب شود یعنی اگر وسایل منزل شما سلطنتی و کلاسیک است ، میزهایی را انتخاب نمایید که دارای منبت‌کاری و تراشکاری هستند همچنین هنگام انتخاب میزها به رنگ آن‌ها توجه داشته باشید و سعی نمایید رنگ آن را مشابه با مبلمان انتخاب کنید و یا از رنگ‌های مکمل سایر وسایل استفاده نمایید تا دکوراسیون شما زیباتر به نظر بیاید .

    میز تلویزیون شیدر تیپ 1604

    مهمترین فاکتور در کیفیت و خرید میز تلویزیون ، جنس میز تلویزیون می‌باشد . امروزه میز تلویزیون‌ها در انواع طرح و رنگ‌ها مانند : چوبی ، ام‌دی‌اف ، شیشه‌ای و … طراحی می‌شوند . می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید و اقدام به خرید میز تلویزیون نمایید .

    یکی از انتخاب‌ها به هنگام خرید میز تلویزیون برای کاربران ، میز تلویزیون چوبی گزینه عالی برای افزودن گرما و بافت رنگ به اتاق است . میز تلویزیون چوبی معمولا محکم و با دوام است و رنگ‌‌‌های مختلفی نیز از آن در بازار وجود دارد . چوب‌های سخت مانند : چوب بلوط ، کاج و افرا معمولا کیفیت بهتر و طول عمر بیشتری دارند .

    یکی از انواع این میزها که در زمان خرید میز تلویزیون به آن نگاه ویژه‌ای دارند ، میز تلویزیون ام‌دی‌اف است که از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار هستند . در عین حال ، از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار هستند .

    مدل‌های میز تلویزیون شیشه‌ای ، ظاهری براق و برجسته برای محیط ایجاد می‌کنند . این مدل‌ها فضا را بازکرده و وسایل الکترونیکی را به زیبایی به نمایش می‌گذارند . این نوع میزها معمولاً با قطعات نگه‌دارنده فلزی همراه هستند و برای افرادی که به داشتن فضای مدرن بسیار اهمیت می‌دهند ، گزینه مناسبی است که به هنگام خرید میز تلویزیون باید توجه کرد .

    میز تلویزیون اینترست تیپ 1606

    در راستای خرید میز تلویزیون قیمت براساس نوع متریال و نوع جنس مورد استفاده شده در ساخت و همچنین نحوه طرح و طراحی است ، که قابل تغییر می‌باشد . با اطلاع از ویژگی و خصوصیت‌های محصول از طریق سایت شرکت آبادیس می‌توانید ، جهت خریداری به صورت آنلاین و مجازی یا حضوری با استفاده از مشاوره مساعد و مناسب از گروه مشاوره شرکت آبادیس بهره‌مند شوید و اقدام نمایید .

    همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید