طراحی ست دکوراسیون اداری
عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت مبلمان اداری

ما در این مقاله می خواهیم درباره ی، عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت تمام شده ی مبلمان اداری بپردازیم. تا بتوانیم، راهنمای مناسبی برای خریداران محترم ارائه کنیم. شاید در وهله اول به  اشتباه تصور کنید که موضوع قیمت مبلمان اداری، حائز اهمیت نیست اما با بررسی بخشی از این مورد به اشتباه بودن تصور غلط می توان پی برد، که در هر اداره ای وجود مبلمان اداری مناسب با چیدمان درست امری ضروری محسوب می گردد.

با توجه به اینکه صحبت درباره ی تمامی عوامل تاثیرگذار در قیمت مبلمان اداری کاری بسیار سخت و دشوار است اما، به بررسی بخشی از این موضوع می توان پرداخت و به اختصار اشاره ای به بررسی

  • سایز مبلمان اداری
  • نوع و
  • جنس پارچه استفاده شده
  • طراحی زیبا و شکیل
  • ظاهر و زیبایی متناسب با محیط
  • سبک ساخت
  • و حتی برند مبلمان اداری

و … خواهیم کرد.

پتروشیمی پتروناد آسیا

برای مثال، اگر اداره ای با فضای زیاد اقدام به خرید مبلمان اداری نماید باید به این موضوع توجه کند که، هر چه حجم و اندازه بیشتر باشد مواد اولیه تولید هم متناسب با این مورد بیشتر می شود و در نهایت قیمت مبلمان هم قابل تغییر است.

یکی دیگر از عوامل قیمت در مبلمان اداری،  جنس و متریالی است که در ساخت آن به ‏کار رفته است به‌طور حتم اگر جنس و متریال در تولید مبلمان،  خوب و مرغوب باشد قیمت هم به همون نسبت قابل تغییر است.

برای مثال اگر جنس استفاده شده در تولید یک مبلمان اداری از شیشه و فلز باشد مسلماً قیمت مناسب تری در تولید حاصل می گردد و در نقطه مقابل اگر جنس به کار رفته از MDF باشد میزان قیمت، بالاتر از دیگر اجناس به کار رفته در تولید است، بنابراین MDF شکل خاصی در تولید مبلمان است زیرا، نسبت به شیشه و فلزات دوام و مقاومت بهتری دارد.

یکی دیگر از عوامل قیمت، جنس روکش و پارچه ای است، که مورد استفاده ی تولید کنندگان در صنعت تولید مبلمان اداری است.

قیمت مبلمان اداری

برای مثال، اگر جنس پارچه و روکش از چرم و یا پارچه مرغوب باشد، میزان قیمت تولید بالاتر از جنس های در حد متوسط می باشد. چراکه پارچه به کار رفته مطلوب و یا از جنس چرم باشد میزان آسیب پذیری روکش کم تر و ضعیف تر می باشد.

به نظر می رسد که، تنها عواملی که به دور از تصور در قیمت مبلمان اداری است طراحی خاص و منحصر به فرد است که متناسب با لوگو و تم رنگی شرکت یا اداره است که، قابل تطبیق می باشد. بنابراین باید بپذیریم طراحی و مبلمان یک شرکت یا یک اداره به عنوان کت و شلوار آنها محسوب می گردد. همچنین، در نهایت هم، در مواقع انعقاد قرارداد تاثیر روانی مثبتی می توان قائل شد.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید