طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، طراحی و اجرای غرفه ، طراحی و اجرای غرفه بانک ، طراحی غرفه نمایشگاهی ، اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی ، قیمت اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی و اجرای غرفه ، قیمت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی غرفه ، قیمت اجرای غرفه

غرفه های نمایشگاهی آبادیس

از دیرباز تا به امروز ، در بازار عرضه و تقاضا ، نمایش فیزیکی ، نوع و طرح محصولات حائز اهمیت بوده است . به همین سبب غرفه‌ های نمایشگاهی خود را به عنوان ابزاری قدرتمند و مدرن معرفی کرد . این به منزله‌ی ویترینی است برای به نمایش آوردن ، انواع فعالیت و تکنیک‌های فروش ، جهت برآورده شدن نیازها می‌باشد .

به عنوان دیگر ، غرفه‌ های نمایشگاهی یک نمایش چند بعدی از فرایند بازاریابی و فروش است . علت به وجود آمدن این پدیده ، تشکیل واسطه بازاریابی یک پارچه‌ای است . که از ویژگی‌های فیزیکی خود برای ایجاد فرصت‌های عرضه و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند .

اکنون باید یک تعریف مناسبی ارائه کرد ، که می‌توان اینگونه عنوان کرد ، که غرفه‌ های نمایشگاهی به معنی ایجاد یک محیط محدود فروشگاهی که معمولا به شکل موقت در زمان‌های کوتاه است ؛ که با گذشت زمان از دیرباز تا به امروز ، شکل ساده و بی‌آلایش خود را که با کمترین امکانات و تجهیزات انجام می‌شد ، به یک سازه‌ی جداکننده‌ی چوبی یا فلزی نمایشگاهی مدرن تبدیل کرد .

طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، طراحی و اجرای غرفه ، طراحی و اجرای غرفه بانک ، طراحی غرفه نمایشگاهی ، اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی ، قیمت اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی و اجرای غرفه ، قیمت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی غرفه ، قیمت اجرای غرفه

همواره تنوع در طراحی و نوع ، عامل موثری در زیبایی و نیک منظری دارد . بنابراین ، در صنعت غرفه های نمایشگاهی ، تنوع وجود دارد . که به طور اختصار به آن‌ها می‌پردازیم .

همانطور که از نام این غرفه نمایشگاهی پیدا است ، ساختار تشکیل دهنده‌ی این نوع از نئوپان ، MDF و حتی در مواردی از آهن که در چارچوب قوانین نمایشگاه شکل می‌گیرد ، از ویژگی و مزیت‌های این نوع غرفه‌های نمایشگاهی می‌توان گفت ؛ از طرح و رنگ‌های مختلف در ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده می‌گردد و همچنین طراحی غرفه نمایشگاهی به طور دلخواه می‌باشد .

این سازه از پایه ، قرنیز و پنل که معمولا با ارتفاع ۲۴۰ سانتیمتر و در فاصله‌ی یک متری از هم به یکدیگر اتصال داده‌اند ، طراحی و ساخته می‌شود که در متراژها می‌توان تفاوت قائل شد که قابل اجرا می‌باشد . باید گفت که مکان مناسب برای بهره‌گیری از این نوع سازه ، فضاهای بسته می‌باشد . زیرا ، در برابر آب و باد آسیب پذیر و دارای ضعف می‌باشد .

یکی دیگر از مدل‌های ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی که سریعاً شکل می‌گیرد ، غرفه نمایشگاهی ماکسیما یا سازه‌ی ماکسیما می‌باشد . سازه ماکسیما یا غرفه ماکسیما از پایه ، قرنیز و پنل ساخته می‌شود ( مانند : غرفه‌های متداول ) با تفاوت اینکه ترکیب رنگی و نوع قرنیز و پنل متفاوت می‌باشد . گفتنی است که نوع سازه و غرفه ماکسیما به طراحی شرکت‌ها بستگی دارد و همین عامل باعث تفاوت برای هر یک از طراحان شرکت در تشکیل این سازه است .

این نوع غرفه و سازه را می‌توان جزو محکم‌ترین سازه‌ها و غرفه‌ها دانست که در نمایشگاه‌هایی قابل استفاده می‌باشد ، که نیاز به غرفه‌ها و سازه‌هایی با استحکام بالا است . و در تشکیل آن از فلز استفاده می‌شود ، که باید در محیط و فضاهای باز باشد . که با برزنت و چادر مسقف می‌شوند ؛ همچنین ، در تزئین این نوع سازه یا غرفه نمایشگاهی از بنر و فلکسی بهره‌مند است . باید بیان نمود که چنین سازه‌های ، برای استفاده از برگزاری ستادها و یا در فضاهای باز ، برای بازدید عموم می‌باشد .

طراحی و اجرای غرفه بانک ، طراحی و اجرای غرفه ، طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، طراحی غرفه نمایشگاهی ، اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی ، قیمت اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی و اجرای غرفه ، قیمت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، قیمت طراحی غرفه ، قیمت اجرای غرفه

خلاقیت و ایده پردازی در محیط و زمان کم می‌تواند ، اساسی‌ترین مورد در طراحی غرفه‌سازی باشد . و همانطور که به کرات گفته می‌شود ؛ در زمینه‌ی برگزاری نمایشگاه ، طراحی نقش بسزایی دارد . زیرا ، اگر غرفه به درستی طراحی شده باشد که در نمایشگاه با وجود تغییر غرفه برای ارائه و نمایش و همچنین ازدحام جمعیت در نمایشگاه باعث می‌شود تا تأثیرگذاری قوی به مخاطبان خود ارائه کند .

باید توجه داشت که در زمان بازدید از غرفه ، در زمان محدود عموما ۵ الی ۲۰ دقیقه بتوان نظر بازدیدکننده را جلب کرد ، که امری رقابتی برای غرفه‌ها و همچنین طراحان غرفه‌ساز تلقی می‌گردد .

  • برای طراحی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
  • رنگ و تم رنگی چه تاثیری بر مخاطبین و بازدیدکنندگان دارد ؟
  • چه فضایی را برای ، غرفه انتخاب کنیم ؟
  • آیا استفاده از سیستم سمعی و بصری مهم است ؟

سوال متفاوت و متعددی در این رابطه وجود دارد که با طرح و بیان عناوین زیر می‌توان پاسخ مناسبی به این پرسش‌ها ارائه کرد . بنابراین به موارد زیر دقت نمایید .

شرکت با توجه به نوع نمایشگاه از قبیل ( عمومی ، تخصصی ، اختصاصی و .‌‌.. ) و با استفاده از مواردی همچون اطلاع و ذهنیت صحیح از نمایشگاه و تجربه خود در طراحی صحنه و دکوراتیو ، ضمن داشتن طراحانی خوش فکر و خوش ذوق باید همسو با فکر شرکت کننده ( مدیر غرفه ) باشد ، به انتخاب طرح مناسب می‌پردازد .

یکی از عوامل جلب توجه و جذب مخاطب رنگ‌ها می‌باشند که باید مطابق با مواردی مانند ، تم رنگی محصولات یا برند و همخوانی با اجزای تشکیل دهنده‌ی درون غرفه ( میز ، صندلی ، مبل و … ) دارا باشد . باید در نحوه‌ی چیدمان هم دقت کرد ، که با انتخاب صحیح در رنگ‌های همسو و مکمل یکدیگر باشند . همچنین ، در امر نورپردازی که مورد مهم در جذب مخاطب است و با بهره‌گیری صحیح از این عامل می‌توان جذابیت غرفه را افزایش داد .

بنابراین ، نور ملایم تاثیر آرامش بخشی را برای مخاطب در داخل غرفه تداعی می‌کند تا از شلوغی و ناآرامی بیرون از غرفه دور باشد . باید دقت نظر داشته باشیم ، که تنوع در نورپردازی توجه مخاطب را از سوی محصول به سوی دیگر معطوف می‌نماید . در نورپردازی در نظر گرفتن تأثیرات گوناگون نورهای مختلف به روی روح و روان افراد باشد . ضمنا باید از میزان تولید گرما و یا آتش زا بودن آن ابزار اطلاع داشته باشیم .

و در نهایت باید دقت نمود که نورپردازی به نحوی صورت پذیرد ، که ابتدا محصول به درستی نمایان شود و بعد مخاطب دچار خیرگی نشود . با استفاده از وسایل سمعی و بصری می‌توان علاوه بر ارائه توضیحات مناسب در رابطه با محصول اطلاعات کامل و مساعدی را در اختیار مخاطبان قرار داد و بعد عاملی مهم در جذب مخاطب به ایفای نقش می‌پردازد . در انتها با ارائه‌ی کلیپ‌های به طور خلاصه از سوابق و انجام فعالیت‌ها در حیطه شغلی خود نقش موثری برای جذب و جلب توجه مخاطب را دارا باشد .

غرفه های نمایشگاهی

علاوه بر موارد بیان شده در سطوح بالا باید با بهره گرفتن از علم گرافیک که متناسب با محصول و فضای نمایشگاه ، اهداف شرکت در آن را با پیامی مناسب به مخاطبان القا نمود و باید از خستگی و سردرگمی مخاطبان اجتناب کرد و از طراحان گرافیکی ساده و واضح استفاده کرد . زیرا ، اثربخشی مضاعفی بر مخاطبان را دارد . حال می‌توان با بیان این ویژگی‌ها ، خصوصیات غرفه‌ی مناسب را یافت و آن را انتخاب نمود .

قیمت و خدمات همراه با انتخاب طرح ، نوع و ابزار مورد استفاده در تولید و اجرا که متناسب با نیاز شما صورت می‌گیرد ، بستگی دارد . شرکت آبادیس نزدیک به دهه فعالیت و با گذر از فراز و نشیب‌ها ، به حفظ جایگاه خود می‌پردازد . در لیست شرکت‌های غرفه‌سازی قرار گرفته و همیشه در تلاش بوده تا با بهره‌گیری از تجربیات مطلوب و فعالیت در عرصه‌ی ساخت غرفه نمایشگاهی به شما عزیزان کمک و راهنمایی خوبی را ارائه نماید . شما می‌توانید با ارتباط گرفتن از راه‌های مختلف ، با مشاوران خبره‌ی شرکت آبادیس صحبت و تبادل نظر و مشاوره نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید