10 ایده جدید برای دکوراسیون اداری
طراحی دکوراسیون اداری در شرکت آبادیس

طراحی دکوراسیون اداری این روزها تنها به عنوان یک فاکتور زیبایی‌شناسی و تزئینی در دفاتر اداری به کار نمی‌رود . در واقع طراحی دکوراسیون اداری می‌تواند بر موارد بسیاری از جمله روش کار کارکنان ، نوع ارتباطات درون سازمانی ، میزان بهره‌وری و … به طور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر بگذارد . به همین دلیل بسیار مهم است که برای طراحی و اجرا از افراد خبره ، با دانش و با تجربه کافی در این زمینه بهره ببریم .

همچنین برای کارمندان محیطی دلچسب ایجاد کند تا با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضای دوستانه و آرام راندمان کار افزایش یابد . رنگبندی و چیدمان در هر صنفی مطابق با روانشناسی مخاطبان آن انجام شود و نوع طراحی و دکوراسیون اداری بهتر است متناسب با کاربری سازمان عرضه شود .

طراحی و دکوراسیون اداری در سال‌های اخیر ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است . به همین دلیل طراحان داخلی همواره به دنبال ارائه راه حل‌هایی برای فضای اداری راحت و استاندارد که نیاز کارمندان را بر طرف کند ، هستند . در این مقاله ما با بررسی نکات مهم در خصوص طراحی و دکوراسیون اداری به شما کمک خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

استفاده از مبلمان اداری با رنگ تیره در طراحی و دکوراسیون اداری باعث می‌شود ، تا فضای شما جلوه‌ای مینیمال و خلوت داشته باشد و علاوه بر این تضاد بوجود آمده در این شرایط می‌تواند ، تاثیرات نهایی مطبوعی داشته باشد . البته باید در نظر داشته باشید که تضاد رنگی بین مبلمان و سایر قسمت‌های طراحی و دکوراسیون اداری باعث می‌شود تا فضا منظم و بزرگتر به نظر برسد .

در این میان پیشنهاد می‌شود که در زمان انتخاب لوازم التحریر ، فایل‌ها و … سراغ رنگ‌های مختلفی بروید که فضایی شاد و پر انرژی را برای شما بوجود می‌آورند . همچنین این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که استفاده از پالت رنگی مناسب برای طراحی و دکوراسیون اداری باعث افزایش انرژی و کاهش میزان خستگی کارمندان شما خواهد شد ، پس به هیچ عنوان تاثیرات آن را نادیده نگیرید .

10 ایده جدید برای دکوراسیون اداری

نورپردازی یکی از بخش‌های تفکیک ناپذیر در طراحی و دکوراسیون اداری می‌باشد و علاوه برای اینکه باعث زیباتر شدن محیط می‌شود ، به کاربردی شدن آن نیز کمک چشمگیری می‌کند . این کار باید با دقت و مهارت زیادی انجام شود . زیرا طراحی و اجرای نامناسب نورپردازی باعث ایجاد فضایی نامطلوب و غیر کاربردی می‌گردد . در طراحی دکوراسیون اداری ، هدف از نورپردازی ایجاد جلوه بصری و همچنین افزایش عملکرد کارمندان است .

به طور کلی نور مورد نیاز از طریق دو منبع تأمین می‌گردد . یکی منبع طبیعی است ، که منظور از آن استفاده از نور خورشید می‌باشد . منبع دیگر نورپردازی مصنوعی می‌باشد که این کار از طریق لامپ و چراغ‌ها تامین می‌گردد .

در دکوراسیون اداری استفاده از متریال فلز و مبلمان مشکی باعث رسمی شدن محیط می‌گردد و می‌توان برای جلوه بخشیدن بیشتر به آن از رنگ قرمز استفاده کرد . توصیه می‌گردد در طراحی و دکوراسیون اداری از مبلمان و صندلی‌های چرم استفاده گردد ، به این دلیل که راحت‌تر تمیز می‌گردد و مقاومت بهتری در برابر نظافت زیاد دارد .

دیوارکوب نئو تیپ 3210 آبادیس 2

راهکارهای مختلفی برای طراحی و دکوراسیون محوطه‌های اداری وجود دارد ، اما همه آنها عملی نیست . به عنوان مثال : اگر مشکل کمبود اتاق‌های اداری را داشته باشید ، همیشه امکان اضافه کردن اتاق‌های دیگر با ساخت دیوار آجری فراهم نمی‌شود . اما در طراحی و دکوراسیون اداری مدرن راهکاری به نام پارتیشن‌بندی فضا وجود دارد که پایان همه‌ی کمبودهای فضای خصوصی خواهد بود .

به هر حال هر چه فضای در اختیار شما کوچکتر باشد برای طراحی و دکوراسیون اداری نیاز به ایده‌های دقیق‌تر و ماهرانه‌تری دارید . از آنجایی که با پیشرفته‌تر شدن جامعه فعالیت‌های کاری نیز شکل پیچیده‌تری به خود گرفته‌اند ، سبک‌های مختلفی از طراحی و دکوراسیون اداری شکل گرفته است .

هیچ فردی علاقه ندارد در میان سر و صدا مشغول به کار شود . در هر حال کارمندان برای تمرکز نیاز به سکوت و آرامش خواهند داشت که این نکته باید در طراحی اداری رعایت شود . برای این کار می‌توان واحدها را طوری طراحی کرد که دفاتر کار و محیط‌هایی که در طراحی اولیه برای کارمندان در نظر گرفته شده در جهت مخالف خیابان اصلی قرار بگیرد .

یکی از راه‌های کم هزینه و موثر برای ایجاد فضایی شاداب و حس طراوت در فضای اداری استفاده از گیاهان می‌باشد ، که نه تنها انرژی و حس طراوت را به افراد تزریق می‌کند ، بلکه سبب تهویه هوا و ایجاد هوایی پاک‌تر در محیط اداری می‌گردد . استفاده از انواع گل و گیاه طبیعی می‌تواند القاکننده حسی تازه و روحیه‌ای شاد به کارمندان ، مدیران و حتی افرادی که روزانه در آنجا رفت و آمد می‌کنند ، باشد . استفاده از گیاهان در طراحی و دکوراسیون اداری علاوه بر ایجاد یک فضای خوب باعث بهره‌وری بالای کارکنان می‌شود .

همان ‌طور که از نام آن پیداست ، این اتاق برای برگزاری جلسات مختلف و گردهمایی‌ها طراحی می‌شود . در طراحی و دکوراسیون اداری آن باید از میز بزرگ و صندلی‌هایی که به راحتی جابه‌جا می‌شوند ، استفاده کرد . همچنین وجود یک پروژکتور یا LCD بزرگ و یک تخته وایت‌ برد از ملزومات مهم یک اتاق کنفرانس می‌باشد .

  • دکوراسیون فضای اداری در روحیه کارکنان تاثیرگذار است و باید به آن توجه شود .
  • استفاده از آثار هنری در چیدمان دفتر کار یکی از راه‌های تقویت روحیه کارکنان است .
  • نزدیک کردن رنگ فضای سازمان به رنگ برند و آویختن تابلوهایی از عکس‌های کارکنان از راه‌های تقویت روحیه است .
  • رنگ وسایل اداری نیز اهمیت دارد و رنگ‌های تند و برجسته خلاقیت را افزایش می‌دهند .
میز مدیریت کرنیکت

طراحی دکوراسیون اداری یکی از انواع دکوراسیون داخلی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . امروزه در سراسر دنیا برای بهترین مدل طراحی دکوراسیون اداری هزینه و وقت زیادی صرف می‌کنند . زیرا آن‌ها به این نکته مهم دست یافته‌اند که عناصر و جزئیات بهترین طراحی دکوراسیون بر روی روان و آسایش فرد تاثیر زیادی دارد . از این رو طراحی دکوراسیون اداری باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود . شرکت آبادیس با بکارگیری نیروی مجرب ، آماده طراحی بهترین دکوراسیون اداری برای مشتریان عزیز است .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید