تولید کننده و اجرا کننده مبلمان اداری
دیوارکوب اداری در شرکت آبادیس

در دکوراسیون داخلی دیوار بخشی از نمای اصلی است که پس از ورود ، سریع به چشم افراد خواهد آمد . پس توجه به آن و ایجاد زیبایی در آن نکته بسیار مهم برای اکثر طراحان به شمار می‌رود . طراحان اغلب برای کارایی بهتر ، زیباتر شدن و سرعت بخشیدن به کار ، از دیوارکوب استفاده می‌کنند . در بسیاری از نماهای داخلی می‌توان از دیوارکوب استفاده کرد . زیرا سریع‌ترین راه برای پوشش دادن و زینت بخشیدن به نمای آن به شمار می‌رود .

دیوارکوب‌ها با طرح و جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند ، و از آن‌ها می‌توان به عنوان پوششی بسیار عالی برای دیوارهایی که هموار نیستند و یا ترک روی آن‌ها وجود دارد بهره گرفت . از این طریق دردسرهای گچ‌کاری و رنگ که پروسه‌های طولانی‌تری دارند ، فاکتور گرفته می‌شود . پس برای مواقعی که زمان و تمیزکاری اهمیت بالایی برای دکوراسیون داخلی دارد ، بهترین راه ، استفاده از دیوارکوب است .

دیوارکوب اداری نه تنها به اتاق رنگ‌بندی تازه‌ای می‌دهد بلکه خلاقیت و زیبایی را نیز به دفتر کار شما اضافه می‌کند . دیوارکوب‌ها در برابر آتش سوزی ، رطوبت و صدا عایق خوبی هستند . از انواع دیوارکوب اداری می‌توان به دیوارکوب‌های تزئینی اشاره کرد .

دیوارکوب ترمولوز تیپ 3211

دیوارکوب‌ها را می‌توان به واسطه رنگ و طرح به دو گروه عمده تقسیم بندی کرد .

این دسته از دیوارکوب‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در  برابر حرارت همچون آتش سوزی و آب دارند ، بیشتر در سازمان و اداره‌ها استفاده می‌شود . عدم نیاز به نگهداری از دیگر مزایای آن‌ها است به گونه‌ای که اگر قسمتی آسیب ببیند به راحتی قابل تعویض است ، و می‌توان به راحتی آن ها را با آب شستشو داد بدون آنکه دچار پوسیدگی شوند .

دیوارکوب اداری PVC خود به دو دسته ( توخالی و توپر ) تقسیم می‌شوند . از خصوصیات دیوارکوب pvc توخالی ، دوام و مقاومت بالای آن‌ها در برابر رطوبت و پوسیدگی است . این نوع دیوارکوب‌ها در دو طرح چاپی و روکش‌دار به بازار عرضه می‌شوند . و اغلب در سازمان و اداره‌ها از این دسته از دیوارپوش‌ها استفاده می‌شود .

دیوارکوب اداری PVC توپر ویژگی‌های زیادی دارد و به دلیل راحتی کار با این دسته از دیوارکوب‌ها ، سبب تمایز آن‌ها از دیگر انواع آن‌ها شده است . از جمله ویژگی‌های این مدل ، چگالی کم ، قابلیت آسان حمل و نصب ، استحکام و مقاومت بالا ، توانایی برش‌دهی آسان ، امکان استفاده از میخ و پیچ جهت نصب آن‌ها ، مقاوم در برابر ساییدگی ، خش و انواع اشعه معرفی کرد .

این دسته از دیوارکوب‌های اداری برای مکان‌های شلوغ و مکان‌های پر رفت و آمد بسیار مناسب هستند . و به طور کلی هزینه نصب دیوارکوب PVC بسته به جنس ، طریقه نصب و شرکتی که این خدمات را به شما ارائه می‌دهد ، متفاوت است .

دیوارکوب اداری MDF پدیده‌‎ای نوین و منحصر به فرد در طراحی داخلی است ، زیرا ماهیت آن بر مبنای زیبایی و تزئین دیوارها به عنوان المان‌‎هایی برای تقسیم فضا است .

این نوع دیوارکوب‌ها دارای تنوع ، زیبایی و دوام بالا هستند . محبوبیت این متریال بسیار بالا است ، زیرا به فضا جلوه‌ای متفاوت و خاص می‌دهد . دیوارکوب MDF معمولا دارای مقاومت مناسب در برابر گرما و سرما هستند و به حفظ هوای داخلی کمک می‌کنند . اما در برابر آتش سوزی مقاوم نیستند . درباره نحوه نگهداری از آن‌ها باید چنین گفت که به راحتی با دستمالی مرطوب قابل گردگیری و تمیز کردن هستند .

این متریال وزن بیشتری نسبت به PVC دارد . و این نکته را باید در نظر داشت که ، در اماکنی که رطوبت وجود دارد نباید از این جنس استفاده شود . چون پایه اصلی آن از چوب می‌باشد و امکان دارد بعد از مدتی باد کند و زیبایی خود را از دست بدهد . البته مزیت این جنس به این می‌باشد که عایق خیلی مناسب‌تری نسبت به pvc به شمار می‌رود و فقط با نصب فوم زیر آن از رد و بدل شدن صدا ، دما و حرارت جلوگیری می‌کند .

محصولات مشابه
  • اضافه کردن جلوه‌ای لوکس و زیبا به محیط
  • مناسب برای ساختمان‌هایی که به بازسازی ، بدون بنایی و کارهای ساختمانی نیاز دارند .
  • نصب سریع و آسان ( قابل نصب حتی بر روی دیوارهایی که آسیب دیدگی و یا خرابی کمی دارند )
  • شستشوی آسان
  • عایق ( حرارت ، رطوبت و صدا )
  • یک پوشش عالی برای پنهان سازی قسمت‌های آسیب‌دیده و همینطور معایب دیوار
  • حفظ انرژی سرمایی و گرمایی داخل ساختمان
  • مقاومت و طول عمر بالا
  • مناسب برای انواع محیط‌‌ها و دکوراسیون‌‌های مختلف
  • مورد پسند مشتریان با سلایق مختلف
  • امکان برچیدن و نصب مجدد
دیوارکوب کاتوی آبادیس

اولین گام در خرید دیوارکوب این است که نیاز خود را به خوبی بررسی کنید ، سپس مقدار بودجه انتخابی را تنظیم کرده و در آخر شرایط بازار را بررسی کنید . فضای خود را به درستی اندازه‌گیری کنید . بررسی کنید که دیوارها تا چه میزان دچار خرابی هستند و آیا نیاز به زیرسازی دارند یا خیر .

محیط اداری به دلیل رسمی بودن بهتر است از مدل‌های MDF استفاده شوند و اگر محدودیت در بودجه وجود دارد از مدل‌های PVC خریداری کنید . اگر نمی‌خواهید از دیوارکوب اداری در تمام دیوارهای فضای خود استفاده کنید ، بهتر است فضای پذیرش فراموش نشود . زیبایی دیوارهای ورودی می‌تواند در برانگیختن مشتريان و ارباب رجوع تاثیرگذار باشد .

از دیگر نکاتی که باید در خرید به آن توجه کرد ، دیوارکوب در برابر تغییرات دما مقاوم باشد و از حالت خود خارج نشود و زیبایی خود را حفظ کند . دیوارکوب‌های بی‌کیفیت بعد از مدتی باد کرده و رنگ خود را نیز از دست می‌دهند بنابراین انتخاب دیوارکوب اداری با کیفیت و مقاوم بسیار مهم است .

دیوارکوب اینترفیس تیپ 3208 ، دیوارکوب اینترفیس ، دیوارکوب ، دیوارکوب اداری ، خرید دیوارکوب ، فروش دیوارکوب ، قیمت دیوارکوب ، خرید دیوارکوب اداری ، فروش دیوارکوب اداری ، قیمت دیوارکوب اداری

شرکت آبادیس و تیم فروش آن همواره آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره برای طراحی ، نصب و اجرای تمام محصولات اداری می‌باشند ، و برای اطلاعات از قیمت و خرید انواع دیوارکوب‌های اداری می‌توانید به سایت آبادیس مراجعه نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید