خرید انواع دیوارپوش
دیوارکوب اینترفیس تیپ 3208
دیوارپوش چیست؟

به پوشاننده سطوح مختلف در دیواره‌ها به اصطلاح “دیوارپوش” گفته می‌شود . این پوشش‌ها از ترکیب پنل‌های گچی و پروفیل‌های سبک فولادی ساخته می‌شوند . دیوارپوش‌ها از ابزارهای بسیار مهم و پرکاربرد در طراحی داخلی می‌باشد که امروزه استفاده از انواع دیوارپوش‌ها در کنار کفپوش ، پارکت و قرنیز در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌ است ، این نوع دیوارها برگرفته از کاغذ دیواری‌ها و پوشش‌های ساخته شده از پی‌‌وی‌‌سی می‌باشند .

همانطور که گفته شده است دیوارپوش‌ها از ضرورات و نقش‌های مهم و اصلی در تزئینات دکوراسیون داخلی ساختمان شمرده می‌شود ، به همین دلیل باید این پوشش‌ها را به‌جا و باآگاهی کامل مورد استفاده قرار گیرند در غیراین‌صورت از جلوه و زیبایی و کیفیت آن‌ها کاسته می‌شود . آیا می‌دانستید که قدیمی‌ترین نوع دیوار پوش‌ها همان انواع کاغذهای دیواری می‌باشند که همه‌ی ما با آن آشنایی داریم ، اولین نوع دیوارپوش ساخته شده کاغذی می‌باشد ، که این نوع کاغذ دیواری‌ها از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در بازار عرضه شده است .

نسل جدید این نوع دیوارپوش‌ها به شیوه‌ای طراحی شده است که هم استحکام دیوار را افزایش می‌دهد و هم برای شیک نشان دادن فضاها و دیوارهای داخلی ساختمان از آن‌ها می‌توان بهره گرفت . استفاده از دیوارپوش برای فضاهای مسکونی چندان مناسب نمی‌باشد ، مگر اجرای آن روی یک ستون یا فضای بین کابینت‌های آشپزخانه ، چون فضا را بی‌روح می‌کند .

استفاده از دیوارپوش برای فضاهای اداری و تجاری مناسب‌تر است و در صورتی که طبق اصول دکوراسیون اجرا شود ، فضا را بسیار شیک و رسمی می‌کند به‌طوری‌که هیچ متریال دکوراتیو دیگری حتی کاغذ دیواری‌های گران قیمت نیز نمی‌توانند چنین زیبایی به فضا ببخشند .

دیوارپوش‌ها به دو دسته دیوارپوش‌های داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند که در بخش‌های بعدی توضیح خواهیم داد . دیوارپوش‌ها براساس جنس خود دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند ، بنابراین قبل از خرید آن‌ها بهتر است با انواع دیوار پوش‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید ، سپس به فروشگاه‌ها و یا نمایندگی‌های شهر خود مراجعه نموده و نسبت به خرید اقدام کنید . برای آشنایی با انواع دیوارپوش‌های داخلی می‌توانید به طراحان مراجعه کنید .

دیوارکوب پیانو تیپ 3204 بنفش

یک دیوارپوش خوب باید به‌نحوی باشد که با ضربه خوردن ناشی از وسایل منزل ، کمد و قفسه و یا حتی بازی بچه‌ها آسیبی نبیند . بنابراین دیوارپوش توپر از این لحاظ مقاوم در برابر ضربه و بهتر از دیوارپوش‌های تو خالی بوده و به هیچ عنوان در برابر ضربه سوراخ و یا شکسته نمی‌شوند و مشکلی که به جهت شکستگی قسمتی از دیوارپوش به زیبای منزل یا محل وارد می‌شود را در دیوار پوش‌های توپر نمی‌توان دید .

دیوارکوب کاتوی آبادیس

محافظت از دیوار در برابر رطوبت

زیباسازی دیوار و محیط

ایجاد عایق در برابر گرما و سرما

مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

غیر قابل نفوذ در برابر حشرات

شستشوی آسان

سبک و بادوام

نصب سریع و آسان

تنوع در طرح و رنگ

قابل نصب روی تمام سطوح

مقاوم در برابر اشعه خورشید

ضد باکتری و کاملاً بهداشتی

کاهش میزان عبور صدا

قابلیت استفاده به‌ عنوان عایق‌ حریق

دیوارکوب 3206 آبادیس 4
  • سطح دیوارپوش باید کاملا صاف و یک‌دست باشد ، به‌طوری‌که هیچ‌گونه برجستگی و برآمدگی در سطح آن دیده نشود .
  • رنگ دیوارپوش‌ها باید با سلیقه مشتری تطابق داشته باشد . رنگ‌آمیزی سطح دیوارپوش‌ها باید یک پارچه انجام شود و هیچ‌گونه نامرتبی در آن به چشم نخورد .
  • دیوار پوش‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که در برابر باد ، ضربه و حرارت مقاوم باشد . در صورتی که در تهیه دیوارپوش‌ها به این موارد توجه نشود ، محصول مورد نظر از ویژگی‌های استاندارد برخوردار نخواهد بود .

در دهه‌‌های قبلی استفاده از رنگ و کاغذ دیواری برای تزئین دیوار خیلی مرسوم بوده است اما امروزه معماران و طراحان داخلی برای دیزاین منزل مشتریان ، حتما دیوارپوش‌ها را هم پیشنهاد می‌دهند .

نسل قدیمی دیوارپوش می‌توانست سنگ و چوب باشد اما نسل جدید دیوارپوش معمولا از جنس PVC می‌باشند و دارای عمر بالا ، کاهش هزینه‌های جانبی نصب و نگهداری ، قابل ترمیم و بازسازی ، تنوع بی‌نظیر رنگ و طرح ، مقرون‌به‌صرفه ، داشتن طرح چوب و سنگ دارا هستند .

دیوارکوب دیاموند تیپ 3207 ، دیوارکوب دیاموند ، دیوارکوب ، دیوارکوب اداری ، خرید دیوارکوب ، فروش دیوارکوب ، قیمت دیوارکوب ، خرید دیوارکوب اداری ، فروش دیوارکوب اداری ، قیمت دیوارکوب اداری

طراحی و اجرا برای دیوار پوش سوله‌های صنعتی

اجرا برای ویلا و ساختمان‌های مسکونی

قابل اجرا در سالن مرغداری و انبارها

استفاده در مراکز پزشکی ، اداری ، تجاری و …

اجرا در فضای داخلی فرودگاه‌ها و راه‌آهن و ….

قیمت دیوارپوش با توجه به جنس و برند آن متفاوت می‌باشد . امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید دیوار پوش فعالیت می‌کنند . از این رو این امکان برای مشتریان فراهم است با توجه به قیمت و تنوع طرح نمونه‌ای مناسب از آن را انتخاب و در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار دهند.

سفید ساده

مات و براق

روکش دار

چاپی و شیاردار

دیوارکوب اینترفیس تیپ 3208 6

پی‌وی‌سی

ام‌دی‌اف

چوبی

چرمی

آلمینیومی

شیشه‌ایی

تولید کننده و اجرا کننده مبلمان اداری

دیوار پوش‌ها پوشش‌هایی هستند که وابسته به مکان دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند . هر کدام از انواع آن‌ها دارای جنس مختلف و در طرح‌های گوناگون ساخته شده است که مزایا و معایب خاص خودش را دارد . شرکت آبادیس همواره آماده ارائه مشاوره برای معرفی انواع دیوارپوش‌ها و نصب و اجرای آن‌ها است شما می‌توانید برای مشاوره و خرید انواع دیوارپوش به سایت آبادیس مراجعه کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید