خرید انواع دیوارپوش
دیوارکوب مدست تیپ 3201 آبادیس
دیوارپوش

از نخستین روزهایی که بشر به ساخت سرپناه برای خود پرداخت ، با اندیشیدن به این موضوع که چگونه فضای زندگی خود و به خصوص ديوارها را تزيين نمايد که نتيجه آن به ابداع ديوارپوش های متفاوتی منجر شد . به طور کلی ديوارپوش ها را می‌توان به دو دسته ديوار پوش های خارجی و داخلی تقسيم کرد .

ديوارپوش های خارجی بايد از لحاظ پايداری بسيار با دوام بوده و در برابر عوامل محيطی مانند تابش مستقيم نور خورشيد و بارندگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد . از اين دسته ديوارپوش ها می‌توان به موارد زير اشاره کرد : آجر ، سيمان ، سنگ ، شيشه ، ورق‌های کامپوزيت و … در استفاده از ديوارپوش های خارجی علاوه بر مقاومت بايد جنبه زيبايی را نيز در نظر گرفت که امروزه با تلفيق اين ديوارپوش ها طرح‌های زيبايی به دست می‌آيد .

ديوار پوش های داخلی به اين علت که از عوامل محیطی دور است از فرسايش کمتری برخوردار است و نيز سلايق بيشتر و از تنوع فراوانی می‌توانیم بهره‌مند شویم که اين تنوع رقابتی سخت بين توليدکنندگان و طراحان ايجاد کرده که توليدات آن‌ها باعث به وجود آمدن مواد و متريال خاص و جديد گردیده است .

امروزه با وجود مدرن‌تر شدن زندگی ، مردم توجه بیشتری به طراحی داخلی نشان می‌دهند ، به خصوص با وسواس خاصی به دیوارها و بالطبع انتخاب دیوارپوش‌ ها فکر می‌کنند . دیوارپوش همانطور که از نام این محصول پیداست جنسی است که بر روی دیوار اصلی قرار می‌گیرد و آن را پوشش می‌دهد . معمولا به علت‌های متفاوتی از دیوارپوش استفاده می‌کنند . دیوارپوش‌ها برای ایجاد جلوه بصری بر روی دیوارها استفاده می‌شود .

به طور مثال برای ساخت یا بازسازی منازل و دفاتر و حتی برای تغییر دکور و انتخاب دکور جدید ، دائم به دنبال ایده‌های جدیدتر و مدرن‌تر هستند ، تا اینگونه ، رنگ و درخشش ویژه‌ای به اطرافشان ببخشند استفاده از انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی مدرن با کاربردی گسترده باعث بهره‌مندی از مزایای متعدد آن می‌شود . به تبع ، دیوارپوش ها ابزاری کارآمد برای زیبا سازی منازل و محل کار است . تنوع مدل ، رنگ ، جنس و بافت ، دیوارپوش ها ، آن‌ها را به ابزاری کارآمد برای دکوراسیون تبدیل کرده است . سایت آبادیس سعی دارد شما را با انواع دیوارپوش‌ ها و کاربرد آن‌ها آشنا کند .

دیوارکوب ترمولوز تیپ 3211 شرکت آبادیس

رنگ دیوار از قدیمی‌ترین دیوارپوش ها و تقريباً مکمل گچ می‌باشد . از ويژگی‌های رنگ دیوار می‌توان به راحتی انجام دادن ، قيمت مناسب ، تنوع بالا ، مقاومت در برابر عوامل محیطی ( رطوبت و گرد و غبار ) و … اشاره نمود ولی در مقابل دارای نقاط ضعفی چون عايق نبودن در برابر صوت و دما و عدم مقاومت در برابر ضربه می‌باشد .

دیوارکوب نئو تیپ 3210 آبادیس 1

قدیمی‌ترین و به نوعی آشناترین دیوارپوش که همه ما با آن آشنایی داریم ، انواع کاغذهای دیواری هستند . كاغذ ديواری به عنوان يكی از مصالح تزئينی داخلی ساختمان از مدت‌ها قبل مورد استفاده بوده است و هم اكنون نيز در بسياری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد . كاغذ ديواری علاوه بر طرح‌های سنتی در طرح‌های چوب ، پارچه ، سنگ ، آجر و نقش‌های ديوار نما نيز تهيه می‌شود .

دیوارکوب 3206 آبادیس 4

دیوار پوش سه بعدی نسل جدیدی از انواع دیوارپوش تزئینی است که جایگزینی مناسب و زیبا برای سایر پوشش‌های دیوار از جمله کاغذ دیواری ، صفحه ام دی اف ، سنگ ساختمانی مانند سنگ آنتیک به حساب می‌آید . دیوارپوش سه بعدی با توجه به جنس‌شان طبقه‌بندی می‌شوند .

اما می‌توان دیوارپوش سه بعدی را در دو دسته اصلی توپر و توخالی تقسیم کرد . دیوارپوش توپر معمولاً از جنس پی وی سی فومیزه شده فشرده و یا ام دی اف می‌باشد .

استفاده از چوب به عنوان ديوار پوش قدمتی به اندازه ساخت اولين کلبه‌های چوبی دارد . چوب به خاطر طرح و نقش و رنگ خاص خود آرامش و امنيت خاصی به فضا می‌بخشد .

ولی امروزه به علت گران بودن قيمت و نيز محافظت از محيط زيست از چوب‌های مصنوعی مانند MDF ، HDF و … و يا ديوار پوش های P.V.C با روکش‌های طبيعی يا مصنوعی بسيار استفاده می‌شود . اين نوع ديوارپوش ها عايق صوت و دما بوده و در برابر ضربه مقاوم و نيز به راحتی و بدون نياز به زيرسازی اساسی قابل نصب و اجرا می باشد .

دیوارکوب دیاموند تیپ 3207 ، دیوارکوب دیاموند ، دیوارکوب ، دیوارکوب اداری ، خرید دیوارکوب ، فروش دیوارکوب ، قیمت دیوارکوب ، خرید دیوارکوب اداری ، فروش دیوارکوب اداری ، قیمت دیوارکوب اداری

ديوارپوش های سنگی به علت تنوع در طرح و رنگ و نوع بافت یکی از پر مصرف‌ترین دیوارپوش ها در صنعت ساختمان بوده و خيلی مورد استفاده قرار می‌گيرند . در فضاهای داخلی معمولاً از سنگ‌هايی مانند سنگ های آنتيک ، الماس تراشه ، اسيد شور و … استفاده می‌شود البته این نوع از سنگ‌ها ضخامت کمتر اما تنوع بيشتری دارند .

 اين نوع ديوارپوش تقريباً در اکثر فضاها از آن استفاده می‌گردد . به صورت فراگیر با نام‌های متفاوت در بازار موجود بوده و اساس آن‌ها از الياف مصنوعی – سلولز – رزين‌های ساختمانی و پيگمنت‌های مقاوم تشکیل شده است . از ويژگی‌های مهم آن می‌توان به پوشانندگی کامل ، تنوع در طرح و رنگ و عايق و صوت حرارت و … اشاره کرد  .

دیوار پوش ها به عنوان یکی از عناصر متفاوت در پوشاندن دیوارها و جلوه‌دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها اهمیت ویژه‌ایی دارد . اگر کاربرد انواع مختلف از این محصول با بررسی تخصصی مزایا و معایب دیوارپوش بر اساس اصول درست دکوراسیون داخلی انتخاب شوند می‌توانند فضای بی‌روح دیوارها را به شکل مناسبی روح ببخشند .

دیوارکوب کاتوی آبادیس
  • ضد آب و رطوبت
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و فرسایش
  • شستشوی راحت و آسان
  • مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارند
  • از طرح‌ها و نقش‌های متنوع برخوردارند
  • نصب بسیار راحت و آسان در کمترین زمان ممکن
  • انعطاف و فرم پذیری بالا در هنگام نصب
  • برای مناطق تجاری و اداری و شرکت‌ها و بیمارستان و آزمایشگاه و مطب بسیار ایده آل است
دیوارکوب پیانو تیپ 3204 بنفش

تلاش ما در فروشگاه آبادیس بر این است که با قیمت‌های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم . هم چنین اگر در این زمینه سوال یا تجربه‌ای داشتید در بخش دیدگاه ، نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید