طراحی ست دکوراسیون اداری
دکوراسیون داخلی اداری

در دکوراسیون داخلی اداری ، از مهمترین موارد تاثیرگذار بر جلوه یک شرکت است . امروزه محیط کاری اکثر شرکت‌ها به طراحی اداری و بازنگری جدیدتری نیاز دارند . طراحی دکوراسیون داخلی اداری با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می‌توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید .

تولید کننده و اجرا کننده مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی اداری هم برای کارمندان حیاتی است و هم برای مشتریان می‌باشد . این روزها تنها حقوق و دستمزد یا غرامت مالی تنها عاملی نیست که کارمندان را به محل کار سوق می‌دهد . فضای کاری ممکن است دارای کارمندان زیادی با وظایف مختلف و متفاوتی باشد . پس نیاز است برای هر کدام فضایی خصوصی و یا حداقل نیمه خصوصی در نظر گرفت تا در کمال آرامش بتوانند به کارهای خود برسند .

برای مشتریان ، دکوراسیون داخلی فضای اداری ، رساننده الگوی کسب و کار و داستانی در مورد برند ، تخصص و چگونگی موفقیت را تعریف می‌کند . در نهایت ، دکوراسیون خوب ، موجب بهره‌وری حداکثری و جلب اعتماد مشتری خواهد شد .

برای آنکه بهترین و بهینه‌ترین استفاده از فضای داخلی اداری خود داشته باشید باید نکات مختلفی را هنگام شروع کار ، دکوراسیون داخلی اداری مد نظر داشته باشید . تا در نهایت با کمترین هزینه و زمان ، بهترین تغییرات را در دکوراسیون داخلی اداری خود داشته باشید .

اولین نکته در مورد دکوراسیون داخلی اداری نورپردازی محیط کار است ، که باید بدان توجه نمود . بطوریکه تا حد ممکن سعی نمایید از نور طبیعی استفاده کنید . زمانی که نورپردازی به شکل صحیحی انجام شود ، کارمندان فضای کاری بهتر و کارآمدتری خواهند داشت . نوری که مناسب و با کیفیت باشد ، موجب افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارمندان خواهد شد . همچنین زمانی که در محیط کاری نور کم و بی‌کیفیت باشد ، کارمندان هم از انرژی ضعیفی برخوردار خواهند بود . نور کم موجب خستگی چشم و سردرد می‌شود ؛ برای همین است که راندمان کار کاهش می‌یابد .

نکته دیگر که در خصوص دکوراسیون داخلی اداری باید رعایت کرد ، مبلمان و تجهیزات اداری است . توجه داشته باشید که هنگام تهیه مبلمان و سایر تجهیزات اداری ، هارمونی را در کلیت طراحی حفظ کنید . باید توجه نمایید که تجهیزاتی را که برای دکوراسیون داخلی اداری مدرن استفاده می‌کنید ، مدرن باشند . جنس ، رنگ و شکل تجهیزات را متناسب با فضای دفترتان انتخاب کنید . سلیقه شخصی مهم است ، اما بهتر است در طراحی داخلی اداری سلیقه جمعی و استانداردهای کلی را لحاظ کنید . به کارگیری خلاقیت در طراحی دکوراسیون داخلی اداری را هرگز فراموش نکنید .

پتروشیمی پتروناد آسیا

نکته مهم دیگر در دکوراسیون داخلی اداری ، انتخاب رنگ است . شما می‌توانید در طراحی از رنگ سازمانی خود استفاده کنید و یا می‌توانید به سراغ رنگ‌های دیگری نیز بروید . هر رنگ دارای قدرت و مفهوم خاصی است برای همین در انتخاب هر یک از آنها برای دکوراسیون اتاق کار اداری خود ، حتما با یک طراح داخلی مشورت نمایید . اگر رنگی اشتباه انتخاب شود می‌تواند آثار سوء بر کار و عملکرد کارمندانتان و همچنین بر ذهن مشتریان شما داشته باشد .

فضا‌‌‌‌ی استراحت یکی دیگر از فاکتورهایی که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید مورد توجه قرار گیرد ، در نظر گرفتن فضا برای استراحت مشتریان است . در کنار مبلمان اداری بهتر است ، مبل‌های راحتی جهت استراحت افراد در نظر گرفته شود .

از دیگر نکاتی که موجب آرامش بیشتر پرسنل در محیط کار می‌شود تزیین دیوار با کاغذ دیواری و یا پوسترهایی از طبیعت و مناظر زیبا است ، که طراحان می‌بایست در حین طراحی دکوراسیون داخلی اداری به آن توجه نمایید . بنابراین محیط‌های اداری را می‌توانید با گل و گیاهان طبیعی و آکواریوم‌های زیبا و گلدان‌های مصنوعی و تابلوها تزیین کنید .

دکوراسیون تالار گفتگو

طراحی دکوراسیون اداری شامل دو دسته طراحی دکوراسیون داخلی اداری باز و طراحی دکوراسیون بسته می‌باشد :

 این روش طراحی یک روش امروزی و مدرن به شمار می‌آید . در این طراحی فضای کاری گسترده و باز است و دیوارهای کمتری در فضا دیده می‌شود . استفاده از این نوع طراحی مزایا و قابلیت‌های بسیاری را به دنبال دارد ، به گونه‌ای که کارمندان دسترسی راحت‌تر و آسان‌تری نسبت به یکدیگر دارند . همچنین کارمندان به راحتی می‌توانند در یک فضای صمیمی و دوستانه مشغول به کار شوند . از طرفی این فضا به نوعی باعث تسلط بیشتر مدیران بر کارمندان خواهد شد .

طراحی دکوراسیون اداری به صورت بسته ، روش قدیمی در دکوراسیون داخلی دفاتر کار است که در این نوع از طراحی بیشتر از دیوارها و یا پارتیشن اداری جهت جداسازی هر بخش استفاده کنند .

نوع و غلظت رنگ ، آشنایی با فلسفه و تاثیرات رنگ‌ها ، نوع چیدمان اشیاء ، نوع طرح‌های استفاده شده ، نورگیر بودن قسمت‌های مهم ، جنس وسایل به کار برده شده و … مواردی هستند که باید طراح داخلی به آنها توجه داشته باشد . البته موارد بالا برای مکان‌های مختلف اداری متفاوت است . به طور مثال استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع ، تاثیر مثبتی بر روحیه کارکنان و مشتریان خواهد داشت .

اگر برای شما بعنوان یک مدیر تمرکز کارمندانتان اهمیت دارد ، پارتیشن اداری بهترین گزینه است ، که می‌توانید برای هر یک از کارمندانتان یک اتاق شخصی جداگانه در نظر بگیرید . در صورتی که نیاز است کارمندان بخش خاصی با یکدیگر بطور دائم در ارتباط باشند می‌توان با استفاده از همین پارتیشن‌بندی بخش‌های مخصوص را از دیگر بخش‌ها جدا کنید . پارتیشن‌بندی در جذب مشتری نیز تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت . به هیچ وجه نمی‌توان از زیبایی‌هایی که پارتیشن به دکوراسیون داخلی اداری در دیزاین مجموعه می‌دهد را فراموش کرد و همین زیبایی نظر مشتری را به شدت به خود جلب می‌کند .

این مهم است که دکوراسیون داخلی اداری شما با فن‌آوری‌های نوین به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . ما در شرکت آبادیس می‌توانیم به شما کمک کنیم تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده‌آل برای کارمندان و ارباب‌رجوع ایجاد کنید و به خواسته‌ها و استانداردهای لازم در دکوراسیون داخلی اداری برسید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید