کمد بلند آرمز تیپ 45-1202
کمدهای اداری

کمدهای اداری با توجه به جنس ، نحوه طبقه‌بندی ، ابعاد و سایر شاخص‌ها در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند . نوع کاربرد این کمدها ، می‌تواند در ادارات مختلف ، جلوه متفاوتی داشته باشد . به بیان دیگر نمی‌توان یک مدل از کمد را برای تمام ادارات و کاربردهای حرفه‌ای ، مناسب دانست . چرا که در ادامه عامل‌های مهمی که در هنگام انتخاب و خرید یک کمد استاندارد اداری اهمیت بالایی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد .

خرید کمد کوتاه
کمدهای کوتاه مدست تیپ 1301-90

مهم‌ترین عامل در خرید کمدهای اداری قیمت آن است که باید قبل از خرید از آن اطلاع پیدا کرد طبیعتاً هر کسی طبق بودجه خودش دست به خرید می‌زند . و با توجه به بودجه قیمت‌ها و عوامل تاثیرگذار بر تفاوت قیمت‌ها را بررسی می‌کند .

پرسشی که به وجود می‌آید این است که چه چیزی باعث تفاوت قیمت می‌شود . اولین مورد جنس مواد اولیه مصرفی است . طبیعتاً کمدهای اداری ‌ام دی اف قیمت پایین‌تری نسبت به کمدهای کلاسیک چوبی دارد . مورد دوم که بر قیمت کمدهای اداری مؤثر است طرح و رنگ آن است و مورد بعدی ابعاد محصول مورد نظر شما می‌باشد .

کمد اداری از چوب ، ام دی اف ، فلز ، پلاستیک و …. می‌توانند ساخته شوند و هر کدام قیمتی متفاوتی دارند .

برای مثال اگر شما مواد اولیه چوبی را انتخاب کنید ، خود چوب از انواع مختلفی برخوردار است . و دارای رنگ‌های متفاوتی می‌باشد .

هر کمد با توجه به محیط و در اندازه و سبک متفاوتی ساخته می‌شوند .

استاندارد میز مطالعه

در مطالب بالا اشاره‌ای به اهمیت انتخاب کمد کردیم . در واقع کمدها وسیله‌‌ای هستند که اکثر افراد وسایل مورد نیاز خود و حتی مهمی را در آن قرار می‌دهند . به ‌همین دلیل باید کاربرد بسیار راحت و ساده‌ای داشته باشند . به گونه‌ای که ان کار وقت ‌گیر نباشد و همه افراد بتوانند به راحتی از کمد استفاده نمایند . از آنجایی ‌که شما قصد دارید یک کمد برای محیط کار انتخاب نمایید بهتر است به نکات مهمی توجه داشته باشید .

به‌ عنوان مثال کاربرد این کمد نباید به نوعی باشد که شما برای خارج کردن یک مدارک بسیار مهم بخواهید ساعت‌های بسیار طولانی با آن درگیر باشید . همچنین از آنجایی ‌که محیط کار یک مکانی است که مشتریان و مخاطبان بسیار زیادی به آن‌ جا رفت ‌و آمد می‌کنند ، حتی باید به کوچک‌ترین جزئیات محل نیز دقت نمود تا کاملاً محیط جو کار را به خود بگیرد .

شاید با خود ‌بیاندیشید که کمدها اهمیت چندانی در دکوراسیون ندارند و می‌توان از آن‌ها چشم ‌پوشی کرد ، اما باید بیان کنیم فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید کمد مدیریتی تهیه کرده یا کمد برای استفاده بقیه کارمندان ، باید طرح و ظاهر و حتی کاربرد و به نوعی باشد که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و وجهه محیط کار و خراب نشود .

زمانی‌ که شما یک کمد اداری مناسب با محیط کار خود تهیه کنید ، علاوه ‌بر این ‌که کارها ساده‌تر انجام می‌شود و ظرفیت بیشتری برای استفاده کردن از آن و چیدن مدارک برای داخل کمد دارید می‌توانید جلوه زیباتری را نیز به محیط کار خود دهید .

در نهایت در هر فضای کاری از ادارات ، مجتمع‌های تجاری تا کارگاه‌ها اگر اسناد و مدارک و اوراق داشته باشد نیاز به خرید کمد اداری مناسب وجود دارد . سازماندهی مناسب تجهیزات در محیط اداری می‌تواند شرایط کاری و روانی افراد را بهتر کند که در نتیجه بازدهی را بالا می‌برد . باید توجه داشت که در انتخاب یک کمد اداری مناسب حتما بررسی فضای کاری و مبلمان موجود از اهمیت بالایی برخوردار است .

میز مدیریت ویپار

بعضی از این کمدهای اداری یا خانگی دارای درب هستند و حتی قفل می‌شوند که این به خاطر این است که محافظت بیشتری از کتاب‌ها به عمل آید و کتاب‌ها را خطرات ناشی از گرد و غبار و رطوبت و نم دور نگه دارند . در زمینه کتابخانه اداری در شرکت آبادیس محصولات متنوع و زیبایی وجود دارد و البته ممکن است همین امر انتخاب را برای شما قدری سخت کند .

به خاطر همین موضوع تصمیمی گرفتیم تا بعضی از مهمترین نکاتی را که باید در زمان خرید کتابخانه به آن توجه کافی داشته باشید را به صورت آیتم وار برایتان بازگو نماییم . اولین آیتمی که باید قبل از اقدام به خرید کمد به آن توجه کنید فضایی است که قرار است کتابخانه در آن قرار بگیرد مکانی را که برای کتابخانه تخصیص داده‌اید به درستی اندازه‌گیری کنید اگر این مکان داخل یه فرو رفتگی می‌باشد حتما دقت کنید که حالت ذوزنقه‌ای نداشته باشد .

اگر همه چیز در جای خود قرار بگیرد ، در نتیجه سازماندهی آن آسان خواهد بود . نباید فراموش شود که برای ادامه‌دار شدن سازماندهی پس از اتمام کار همه چیز باید در جای خود قرار بگیرد .

کمدهای مختلف برند آبادیس با طراحی‌ها و رنگ‌های بسیار شیک و متنوع ، در این سایت قابل رویت است و شما می‌توانید کمد مورد نظر خود را به سادگی یک کلیک به سبد خریدتان اضافه کنید و در کمترین زمان ممکن ، تحویل بگیرید . ما در شرکت مبلمان اداری آبادیس سعی داریم همواره بهترین کیفیت را در کنار مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید