استاندارد میز مطالعه
خرید و قیمت کمد ورودی دکوراتیو در شرکت آبادیس

اولین جایی که افراد بعد از ورود به خانه با آن روبرو می‌شوند ، ورودی مجموعه و دفاتر کار است . ورودی هر مجموعه و دفاتر کار ممکن است یک فضای بزرگ باشد یا یک راهروی کوچک . معمولاً ورودی مجموعه و دفاتر کار با کمد ورودی دکوراتیو تزیین می‌شود ، این موضوع در بسیاری از مجموعه و دفاتر کارهای ایرانی دیده می‌شود . مهم این است که طراحی و دکوراسیون ورودی خانه باید در عین زیبایی ، کاربردی هم باشد .

کمد دکوراتیو کوتاه رکتیکال تیپ 1103S

در سال‌‌های اخیر در بحث طراحی داخلی و دکوراسیون مجموعه و دفاتر کار به فضای ورودی بسیار توجه شده است ، و ایده‌های مفیدی در این زمینه به اجرا در آمده است . کمد ورودی ، معمولا بر روی درب آن آینه و داخل آن دارای جالباسی و جا کفشی است . مسلما نمی‌توان نرخ واحدی را برای این محصول در نظر گرفت ؛ زیرا پارامترهایی که بر ارزش نهایی این محصول اثر می‌گذارند بسیار متنوع هستند .

در این مطلب به بررسی خرید و قیمت کمد ورودی دکوراتیو زیبا و کاربردی خواهیم پرداخت .

محصولات مشابه
کمد دکوراتیو بلند آرمز تیپ 1102T

جنس ، کیفیت مواد اولیه به کار برده شده ، تزئینات به کار رفته شده در آن ، ابعاد و اندازه کمد لباس ، مدل درب کمد ، از جمله عواملی است که در قیمت کمد لباس تاثیرگذار است .

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تعیین قیمت ، جنس آن است . انواع متفاوت جنس عبارتند از :

در کمد ورودی دکوراتیو چوبی اولین مسئله‌ای که به آن توجه می‌شود ، اینکه چوب خریداری شده چه ویژگی و کیفیتی دارد . این ویژگی‌ها بسیار مهم هستند و باعث قیمت نهایی کمد می‌شود . چوب خوب معمولا باید استقامت ، زیبایی و انعطاف خاصی داشته باشد .

چوب ظریف کاری‌های زیادی دارد . معمولا این قبیل کمدهای با ظرافت که به کنده‌کاری طرح‌های اسلیمی و نقش‌های دیگر که بر روی چوب می‌پردازند منبت‌کاری می‌گویند که یک عامل بسیار مهم در خرید و قیمت کمد ورودی چوبی می‌باشد  .

قیمت کمد ورودی ام دی اف بسیار مناسب است . زیرا از کیفیت استاندارد و قابل قبولی برخوردار می‌باشد . به عبارت دیگر می‌توان گفت کمد دیواری ام دی اف برای افرادی که به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند ، بسیار ایده آل است .

کمدهای ام دی اف ، به دلیل نرخ مناسب‌تر نسبت به کمدهای چوبی مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند . از آنجا که بیشتر دکوراسیون‌های امروزی به سبک مینیمال و مدرن است ؛ این نوع کمد ورودی دکوراتیو خریداران بیشتری دارند زیرا با دکوراسیون‌های مدرن و امروزی هماهنگی بیشتری دارند .

کمد ورودی دکوراتیو ام‌ دی ‌اف دارای مزیت‌هایی چون مقاومت در برابر خط و خش هستند  .

کمد دکوراتیو بلند شیدر تیپ 1104T

درهای متفاوتی برای هر کمد ورودی طراحی و تولید می‌شود . انواع مختلف در عبارتند از :

  • در ریلی
  • در لولایی

برخی از کمدهای ورودی دکوراتیو ، درهای ریلی دارند . بدین ترتیب با کشیدن یک در به سمت دیگر ، یک قسمت کمد باز شده و می‌توانید از کمد ورودی استفاده کنید . مکانیزم استفاده شده در ریل و قرقره‌‌ها کمی پیچیده است . به همین دلیل ، در ریلی نسبت به در لولایی قیمت گرانتری دارد . باید این نکته را نیز فراموش نکرد که گاهی انتخاب در ، سلیقه‌ای نیست . بلکه به طرح کمد و فضای آن بستگی دارد . به طور کلی در لولایی ، ارزانترین نوع در است .

همچنین جنس درها نیز بسیار متنوع است . درهای شیشه‌ای ، یا آینه‌ای باعث می‌شود که کمد ورودی شما بسیار زیبا به نظر رسیده و فضای شما وسیع‌تر دیده شود .

منظور از یراق آلات دستگیره و لولا می‌باشد . هر چقدر جنس یراق آلات به کار رفته در کمد با کیفیت و مرغوب‌تر باشد خرید و قیمت کمد ورودی بیشتر خواهد بود .

محصولات مشابه
کمد بلند آرمز تیپ 45-1202

شما می‌توانید پس از انجام تحقیقات لازم ، متریال ، سبک و مدل کمد ورودی خود با کمک افراد متخصص ، طرح نهایی و مناسب را انتخاب کنید . متخصص حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا طرحی مناسب با بودجه و فضای ورودی خود انتخاب کنید .

رنگ‌ها در دکوراسیون ورودی مجموعه اهمیت زیادی دارند . بنابراین سعی کنید ، اصول روانشناسی رنگ‌ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید .‌ استفاده از رنگ‌هایی که تناژ شدیدی دارند ، معمولاً برای ورودی مجموعه و دفاتر کار مناسب نیستند .  پس در هنگام خرید کمد ورودی ، به رنگ آن توجه کنید . رنگ‌های خنثی و مات بهترین گزینه محسوب می‌شود و با سایر دکوراسیون دفاتر اداری سازگار هستند .

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

کمد ورودی دکوراتیو خانه در سال 2022 اغلب مدرن بوده و از سبک‌های مینیمال کمک گرفته است . به این ترتیب فضای داخل دفاتر اداری جذاب‌تر شده و سبب می‌شود ، که موقعیت دفاتر اداری زیباتر به نظر برسد . اما اگر فکر می‌کنید ایده‌های مدرن بسیار ساده هستند ، می‌توانید رنگ‌های کلاسیک را به آن بیفزایید . ما در این مقاله به شما کمک کردیم تا بتوانید در خرید و قیمت کمد ورودی دکوراتیو آگاهی کامل را به دست بیاورید  .

شرکت آبادیس در تلاش مضاعف بوده است تا در تولید محصولات اداری دارای استاندارد و همچنین در خرید و قیمت کمد ورودی دکوراتیو پیشرو و پیشگام باشد که همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است و در خرید و قیمت کمد ورودی از آن بهره می‌برند تا خرید مطمئن صورت پذیرد .

همچنین ما را در ترب و ایمالز دنبال کنید