میز مدیریت پالاس
خرید میز مدیر عامل در شرکت آبادیس

کارشناسان ما در شرکت آبادیس با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با نکات مهم خرید میز مدیر عامل آشنا کرده تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین میز مدیرعامل را برای محیط اداری خود خریداری کنید .

برای انتخاب و خرید میز مدیر عامل خوب انتخاب طرح مناسب اولین نکته‌ای است که باید آن را مد نظر قرار دهید همچنین میزهای اداری با توجه به نوع کاربری آن‌ها ، فضایی که در اختیار داریم ، نیازهای دفتر کار ، سلیقه‌ها و اهداف مدیران همواره یکی از دغدغه‌های مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است .

میز مدیریت ویزارد

در زمان خرید میز مدیرعامل باید به طراحی مناسب ، کیفیت و از همه مهمتر متریال مصرفی میز مدیرعامل توجه مخصوص داشت . میزی که برای قسمت مدیریت یک شرکت به خصوص شرکت‌های تازه کار انتخاب می‌شود باید با سایر میزها متفاوت بوده و در خور شأن و جایگاه استفاده کننده از آن باشد .

میز مدیرعامل همانند سایر میزهای اداری و کارمندی باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ریسک آسیب به مدیرعامل به حداقل برسد . اتاق مدیرعامل مهمترین بخش هر دفتر کار می‌باشد . برای دکوراسیون آن باید بیشترین توجه به کار گرفته شود زیرا در خیلی از دفاتر کار بیشترین جلسات شرکت در این اتاق انجام می‌شود .

بنابراین باید در هنگام خرید میز مدیر عامل به عوامل مختلفی در دکوراسیون داخلی آن توجه کرد . میز مدیرعامل باید در محلی قرار گیرد که بیشترین نور در اتاق در آنجا قرار دارد و باعث جلب توجه مشتری و مراجعین می‌شود . اولین برداشتی که در نظر اول در ذهن بیننده بوجود می‌آید ، مهمترین است به همین دلیل در انتخاب خرید میز مدیر عامل باید نهایت توجه مبذول شود .

میز مدیریت پاراکن

در خرید میز مدیرعامل به این نکته توجه شود که مدیر باید به راحتی به تمامی لوازم روی میز دسترسی داشته باشد . همچنین این میز باید دارای کشوها و قفسه‌های کافی باشد تا نیاز مدیرعامل را برآورده سازد . مسئله بسیار مهم دیگر در خرید میز مدیر عامل این است که شما چه مقدار فضایی برای قرار دادن میز در نظر گرفته‌اید و سپس با توجه به این نکته ، میز مدیرعاملی را با ابعاد مناسب انتخاب کنید.

خرید میز مدیر عامل باید به گونه‌ای باشد که تمام فضای اتاق را اشغال نکند و قسمتی از فضای اتاق برای باقی وسایل خالی بماند .

باید اندازه میز مدیرعامل به گونه‌ای باشد که فضای کافی برای انجام امور مربوطه داشته باشد و در ضمن بتوان صندلی راحتی در پشت آن تعبیه کرد . هر چه میز مدیرعامل اندازه بزرگ‌تری داشته باشد مدیر مجموعه شما راحت‌تر می‌تواند به امور مربوطه رسیدگی کند .

میزهای مدیرعامل در دو سبک کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند ، که شما بسته به سلیقه و دکوراسیون بخش مدیریت می‌توانید  ، مورد مناسب خود را خریداری کنید . جنس این میزها نیز از چوب ، چرم ، شیشه و … می‌باشد .

رنگ مناسب برای میز مدیرعامل یکی از اصول مهم در خرید میز مدیرعامل می‌باشد . باید بین وسایل اتاق مدیریت و میز مدیریت هماهنگی وجود داشته باشد . از آن جای که بیشترین جلسات شرکت در این اتاق انجام می‌گیرد و قرار ملاقات‌های مهم سازمان با افراد درون سازمانی و برون سازمانی در این اتاق انجام می‌شود رنگ آن باید به گونه‌ای باشد که افراد از حضور طولانی مدت در این اتاق خسته نشوند . رنگ‌های تیره به دلیل جذابیت و پرستیژ خاصی که دارند می‌تواند  ، بهترین انتخاب برای خرید میز مدیر عامل باشند .

میزی که برای بخش مدیرعامل خریداری می‌شود باید از بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم و وسایل در ساخت آن استفاده شده باشد . به دلیل حساسیت قسمت مدیریت در شرکت سعی کنید میز مدیر عامل از بهترین و مرغوب‌ترین جنس باشد . تا بیان‌کننده شکوه و بزرگی این بخش بوده و مراجعین با ورود به این قسمت و مشاهده میز مدیرعامل باشکوه و با کیفیت شما بیشترین اهمیت این بخش را درک کرده و از درستی خدمات ارائه شده توسط شرکت شما اطمینان حاصل کنند .

میز مدیریت ویژن

در خرید میز مدیر عامل باید به متریال آن توجه شود. متریال میز مدیر عامل متفاوت است ، می تواند از ام دی اف باشد یا از چوب و یا فلز و یا ترکیبی از این متریال با یکدیگر . انتخاب جنس مواد مصرفی برای میز های مدیر عامل به فاکتور های خاصی مرتبط است . ابتدا سلیقه شما مهم است و سپس به سبک انتخابی میز مدیرعامل و نوع دکوراسیون فضا و نور پردازی آن باید توجه داشته باشید .

معمولاً میز مدیرعامل با پایه فلز و قاب مبلمان ساخته شده از فلز را می‌بینید . اما امروزه از فلز به عنوان ماده اصلی میز کار نیز استفاده می‌شود . این نوع مبلمان اغلب از ورق استیل ساخته شده‌اند . هنگام خرید میز مدیرعامل با پایه فلزی باید به ضخامت ورق توجه کافی داشته باشید .

چوب متداول‌ترین ماده‌ای است که برای ساخت میز مدیر عامل استفاده می‌شود . مبلمان اداری چوبی و میز مدیرعامل چوبی را می‌توان از تخته سه لا یا چوب جامد تولید کرد . تخته سه لا از نظر بصری جذاب و زیبا به نظر می‌رسد ، اما چوب جامد از دوام و استحکام بالاتری برخوردار می‌باشد . 

ساخت میز مدیر عامل از تخته سه لا آسانتر و سریعتر انجام می‌شود ، اما چوب جامد محکم‌تر است و می‌توان آن را به صورت سفارشی تهیه کرد تا میز مدیرعاملی مخصوص شما را ساخت . بسته به قابلیت استفاده و نیاز به ذخیره‌سازی ، می‌توانید میزهای چوبی را با پایه‌های متحرک ، کشوهای چوبی ، قفسه‌های یک یا دوتایی انتخاب کنید .

میز مدیر عامل ساخته شده از مواد کامپوزیت و لمینت‌ها در انواع طرح‌ها و سبک‌ها موجود است . اگر برای شما عملکرد در مقایسه با سبک اهمیت بیشتری دارد ، یک میز مدیر عامل کامپوزیت یا ورقه ورقه با چوب انتخابی عالی برای شما خواهد بود .

میز مدیریت پیانو

از آنجایی که در گذشته امکانات امروزی وجود نداشته ‌است ؛ از کیفیت و زیبایی میز مدیر عامل آن زمان هم انتظار زیادی نمی‌رود . به طوری که این نوع از محصولات به شکلی بسیار ساده و کوچک تولید می‌شدند . در وصف خرید میز مدیر عامل در گذشته همین کافی‌ است که بدانید یک سطح بر چهار پایه قرار داشته‌ است . اما امروزه با توجه به افزایش کاربرد میز مدیر عامل انواع خاص و مدل‌های مدرن و جدید علاوه بر ابعاد بزرگ‌تر ، قابلیت‌های بیشتری همچون کشو و طبقه جهت قرارگیری وسایل مختلف دارند .

  • معمولا طرح و فرم میزهای مدیرعامل متفاوت با سایر میزها می‌باشد و ساده نیستند و طرح‌های زیبا و خاصی دارند .
  • این میزها قابلیت شستشو و تمیز کردن راحتی دارند .
  • بهترین موقعیت برای قرار دادن میز مدیرعامل به گونه‌ای است که روبروی در ورودی نباشد .
میز مدیریت هگزاگن تیپ 135L

شرکت آبادیس مفتخر است که توانسته خود را به عنوان یکی از برندهای تاثیرگذار در خرید میز مدیر عامل معرفی کند . زیرا در محلی مناسب به تولید و تعیین قیمت و خرید میز مدیر عامل می‌پردازد و با بهره‌گیری از متریال با کیفیت ، رعایت اصول طراحی ، مرغوبیت یراق‌آلات و … در بازار عرضه و تقاضا پاسخ مطلوبی را به نیاز کاربران دهد و همچنین تیراژ تولید ، خدمات و ضمانت این شرکت معیار تولید میز مدیر عامل شده است که موثر در تعیین خرید میز مدیر عامل و میزهای اداری می‌باشد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید