میز جلو مبلی آرمز تیپ 1702
خرید مبلمان اداری در ایران

مبلمان اداری به یکی از شاخه‌های صنعتی تولید اشتغال و ثروت در کشورهای در حال پیشرفت و نیز یکی از شاخه‌های مهم تجارت بین‌الملل تبدیل شده است ، پیشرفت این صنعت می‌تواند تاثیر زیادی در داخل کشور داشته باشد این در حالی است که کشف نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی در یک فضای رقابتی با تولیدکنندگان منطقه‌ای به رقابت بپردازد . رقابت و تلاش برای رسیدن به پایداری و برتری در این عرصه این امکان را به وجود آورده است تا توجه به مشتری و کسب رضایت وی از اهمیت بالایی برخوردار باشد .

طراحی مبلمان فضای كار ؛ يک توصيف بصری قوی از ” فرهنگ و هويت ” يک سازمان است . ظاهر و حس مبلمان به بازديدكنندگان يک حس اوليه موثر منتقل می‌كند و بر كارمندان تاثيری قوی ، بر جو كلی محيط كار خواهد داشت . با همه پيشرفت‌ها در زمينه تكنولوژی ؛ اشخاص در دنيای ديجيتال امروز هم به مبلمان مناسب ( مبلمان اداری ) برای انجام امور شغلی خود نياز دارند و هنوز تعامل رو در رو برای زيست اجتماعی سازمان‌ها حياتی هستند .

یکی از مهم‌ترین مسائل این است که سازمان‌ها و واحدهای مختلف می‌توانند انتخاب‌های متفاوتی نيز داشته باشند به طور كلی سازمان‌ها ، واحدهای كاری مشابه و همگنی نيستند ، بلكه تركيبی از جريان‌ها ، افراد و فرهنگ‌های متفاوت هستند . در نهايت ، مشخص است كه همه افراد ، دفتركاری موثر و مفيد ، انعطاف‌پذير ، بادوام می‌خواهند . مساله اين است كه اين اهداف انتزاعی چگونه بايد تفسير شوند و كدام يک از ديگری مهمتر می‌باشد .

هدف اصلی ايجاد يک ساختمان اداری ، پشتيبانی از افراد جهت انجام فعالیت‌هایشان با حداقل هزينه و بيشترين رضايت می‌باشد . در كنار اين هدف ، ساختمان‌های اداری كاربرد اجتماعی و نمادین مهمی دارند . طرح و چيدمان فضاها می‌تواند ، تعامل و خلاقيت را رونق و توسعه بدهد .

علاوه بر اين ، دفتر كار می‌تواند پيام فرهنگی قدرتمندی را به كارمندان و بازديدكنندگان درباره هويت يا برند سازمان منتقل كند . محل کار باید قبل از هر چیزی استانداردهای اساسی راجع به ارگونومی و فضای داخلی همخوانی داشته باشد ارتباط میان محیط کار فیزیکی و بهره‌وری در هر صورت پیچیده است با وجود این طراحی محل کار دارای اهمیت بالایی است .

دیوارکوب پیانو تیپ 3204 بنفش

در مورد بازار داخلی می‌توان گفت به نقطه اشباع رسیده‌ایم صنعت مبلمان ایران در داخل کشور و همچنین در جهان ، به عنوان سه صنعت نخست صنایع کوچک دنیا مطرح است و جزو صنایع کوچک بسیار سودده و زود بازده در نظر گرفته می‌شود . آنچه هم اکنون درحال انجام است ، خرید خارجی مصرف‌کنندگان خارج از کشور است که با توجه به مزیت مبلمان اداری تولید شده در ایران ، به صورت مستقیم اقدام به خرید مبلمان اداری از کشور ما می‌کنند .

ساختار صنعت مبلمان ایران همانند صنعت مبلمان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از آن جهت مورد تایید و توجه قرار دارد که امروزه گذر از تولید انبوه به تولید ناب با ظهور مباحث ابزار مدیریت به عنوان ضرورت در کشورها مطرح است . خرید مبلمان اداری در ایران هم به شکل بسیار ویژه‌ای در حال پیشرفت است چرا که با زیاد شدن شرکت‌های خصوصی و نیمه خصوصی نیاز به مبلمان اداری نیز رو به افزایش است يكی از پيامدهای فناوری جديد ، تغيير شكل مشاغل ، از شكل يدی به ذهنی يا خدماتی است .

به نحوی كه امروزه بسياری از افراد برای گذران زندگی کار می‌کنند و در محيط‌های اداری بيشتر وقت خود را نشسته ، سپری می‌كنند و مبلمان اداری جز لاينفک از زندگی شغلی آنان گرديده است . نحوه كنار آمدن با مبلمان از موضوعاتی است كه برای بسياری از كارمندان و مديران جذاب است . انتخاب مبلمان اداری مناسب ، ارتباط مستقيمی با افزايش رضايت شغلی ، كاهش خستگی ، سلامت جسمی و روانی ، افزايش بهره‌وری سازمانی ، صرفه‌جويی در انرژی‌های جسمی و روحی ، هماهنگ شدن مشاغل با شرايط كاركنان ، تسلط بر محيط كار و مديريت بر تجهيزات دارد .

از این رو بهترین راندمان کاری زمانی صورت می‌گیرد که هر بخش از سازمان و شرکت از محصولات متنوع و خاص استفاده کنند ؛ به همین دلیل محیط کار مناسب تاثیر مستقیمی در بازدهی و بهره وری یک سازمان و یا شرکت دارد مهمترین هدف افزایش بهره وری هماهنگی مناسب میان هزینه‌های مربوط به محل کار و تاثیر آن بر عملکرد افراد اشاره می‌کند .

میز جلو مبلی شیدر تیپ 1704

مشخص کردن میزان بودجه قبل از اقدام به خرید ، یک امر اساسی و مهم است و باید در نظر داشته باشید که هزینه خرید محصولات اداری به نوعی سرمایه‌گذاری روی کار و سلامت کارکنان به شمار می‌رود .

بالا بردن كارايی محل كار و افزايش تراكم دفتر كار به شكل قابل توجه‌ای به سر و سامان دادن هزينه‌ها كمک خواهد كرد . مبنای ديگری كه موجب كاهش هزينه‌ها می‌شود ، استاندارد كردن ابعاد و جانمايی در محل است كه باعث كاهش هزينه‌های ناشی از جابجايی‌های داخلی می‌شود . همیشه گران خریدن به منزله خرید با کیفیت محصول نیست پس با تحقیق و مشورت و مطابق بودجه ، محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

میز و صندلی اداری هر چه با کیفیت‌تر باشند راندمان کار افزایش پیدا می‌کند . اما در عین حال قبل از اقدام به خرید باید تعداد اقلام مورد نیاز هر فرد تعیین شود .

صندلی و میز اداری باید راحت ، ارگونومیک و مقرون‌به‌صرفه باشد . همچنین باید با دکوراسیون و طراحی داخل محل کار هم مطابقت داشته باشد .

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

ساختمان‌ها و فضای داخلی آن‌ها بسيار نمايان ، ملموس و هميشه در ديد هستند . شرکت آبادیس هم با گردآوری محصولات متنوع در این زمینه محصولات مورد نیاز کاربران را فراهم کرده است . شرکت آبادیس با فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته توانسته برند خود را به عنوان یکی از پیشگام‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی مبلمان اداری معرفی نماید .

این برند استانداردسازی را با بهره‌گیری از اصول ارگونومی ، نوع جنس و مواد اولیه‌ی مرغوب ، در تولید مبلمان اداری ، خدمات و ضمانت مناسبی را برای محصولات خود تعیین می‌کنند . شرکت آبادیس این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خریدی بی‌واسطه بهترین انتخاب و بالاترین کیفیت را در هنگام خرید تجربه کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید