تریبون مدست تیپ 1901
خرید تریبون در شرکت آبادیس

یکی از مهمترین انواع مبلمان اداری که امروزه استفاده از آن در اغلب شرکت‌ها و ادارات رایج می‌باشد ، خرید تریبون است . میز تریبون یکی از ضروری‌ترین و مهمترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده در همایش‌ها و سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه‌ها هستند ، که شما امروزه می‌توانید انواع بسیاری از مدل‌های مختلف و به روز آن را مشاهده کنید . اگر شما هم می‌خواهید که میز تریبون اداری شیک و با کیفیت تهیه کنید با ما همراه شوید .

تریبون آرمز تیپ 1902

میز تریبون را غالبا در سالن‌های همایش به منظور سخنرانی فردی برای سایر حضار مورد استفاده قرار می‌دهند . استفاده از این میزها علاوه بر محیط‌های کاری و سازمان‌ها ، در مدارس ، دانشگاه‌ها و … نیز متداول می‌باشد .

این میز از آن جهت که از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در ادارات و شرکت‌ها می‌باشد ، به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که توجه حاضرین در همایش را به خود جلب نموده و تمرکز سخنران را نیز حفظ می‌نمایند . مدیران ، استادان ، دانشجویان و … همه و همه تجربه استفاده از میز تریبون را دارند . پس در هنگام خرید میز تریبون به عملکرد میز تریبون و زیبایی آن توجه کنید .

خرید تریبون بسته به کاربری که دارد می‌تواند شکل کلاسیک‌تر و ساده و یا مدرن‌تر و یا با پیچیدگی بیشتر مورد طراحی قرار بگیرد . میزهای تریبون پیشرفته امروزی دارای پورت‌های ویدئویی برای  لپتاپ‌ها و همچنین کنترل‌های میکروفون ، روشنایی و صفحه نمایش را دارد .

تریبون رکتیکال

انواع مختلفی از میز تریبون موجود است و شما در هنگام خرید تریبون باید به انواع مدل‌های میز تریبون و قابلیت آن‌ها توجه نمایید ، که می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • ابعاد استاندارد برای میز تریبون
  • فضای آزاد برای جابجایی مجری
  • فضای مناسب برای نگه داشتن مدارک
  • وصل شدن به امکانات صوتی
  • قابلیت جابجایی و حمل آن‌ها

یکی از مهمترین مواردی که می‌بایست در خرید تریبون به آن توجه کرد ، آشنایی با ویژگی‌هایی این محصولات می‌باشد . لازم است بدانید که هر یک از این میزها از یک سری از مهمترین و اصلی‌ترین مشخصات برخوردار هستند و شما می‌توانید قبل از خرید در خصوص این ویژگی‌ها اطلاعات موثقی را به دست آورده و سپس با خیال راحت سفارشتان را به ثبت برسانید .

مقاومت و دوام میزهای تریبون از مهمترین و اصلی‌ترین مشخصات و ویژگی‌های این محصولات می‌باشد که شما می‌توانید میزی را انتخاب کنید که از کیفیت و ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد .

رنگ و طرح میزهای تریبون بایستی همخوانی لازم را با دکوراسیون شرکت و اداره شما داشته باشد که برای این امر می‌توانید مشاوره‌ی لازم را با همکاران ما داشته باشید .

قیمت از مهمترین فاکتورهای خرید برای هر خریداری می‌باشد که این امر در خرید میزهای تریبون نیز صدق می‌کند . خریداران دوست دارند با کیفیت‌ترین محصول را با قیمت ارزان‌تر تهیه و خریداری کنند . میز تریبون در طرح و رنگ‌های متفاوت برای مصرف‌کنندگان عرضه می‌شوند .

فرد باید راحتی لازم هنگام اجرای سخنرانی خود داشته و به تمامی قسمت‌های میز دسترسی لازم را داشته باشد .

تریبون شیدر تیپ 1904

میز تریبون با متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها از جنس چوب ، MDF ، فلز و اکریلیک می‌باشد . تا چند سال پیش اکثرا میز تریبون چوبی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با توجه به قیمت بالای این نوع متریال در سال‌های اخیر میز تریبون ام‌دی‌اف توانسته جایگاه خود را پیدا کند . تریبون‌های تولید شده در شرکت آبادیس علاوه بر زیبایی با رعایت استانداردهای لازم ، دارای کارایی بالایی می‌باشد . تا سخنرانی که پشت تریبون سخنرانی قرار می‌گیرد بتواند با آرامش و تمرکز سخنرانی خود را پیش ببرد .

از جمله ویژگی‌هایی که باعث جذابیت جنس ام‌دی‌اف برای ساخت میز تریبون می‌شود استفاده کرد وزن سبک ، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت ، داشتن قابلیت ضدخش بودن و در نهایت دوام بالای آن است . علاوه بر تمام آنچه که باعث کارآمد بودن این جنس در میز تریبون می‌شود ، ام‌دی‌اف از زیبایی زیادی نیز برخوردار است و رنگ غالب ام‌دی‌اف در کنار لوازم و وسایل اداری ، انتخابی مناسب خواهد بود .

عموما کالاهای ساخته شده از چوب ، ظاهری زیباتر و اصیل‌تر دارد . میز تریبون چوبی محکم و بادوام و نسبت به سایر جنس‌ها سنگین‌تر و گران‌تر هستند .

در این نوع سازه معمولا از قفسه‌ها و محافظ استفاده می‌شود به همین علت پایه ان‌ها طول و عرض زیادی دارد .

گفته شد که از این جنس برای خرید تریبون برای ایجاد جلوه مدرن استفاده می‌شود . از طرفی معمولا قطر این تریبون‌ها کم است . طراحی تریبون اکریلیک برای ارائه حرفه‌ای بسیار مناسب است و در حوزه تجاری کاربرد فراوان دارد . این مدل چون شفاف هستند ، هدفشان توجه کامل مخاطبان به ظاهر فرد است به همین دلیل معمولا قفسه و نگهدارنده ندارند .

تریبون اینترست تیپ 1906

در خرید تریبون باید به ارتفاع آن توجه شود . معمولا اندازه ارتفاع این سازه چیزی حدود 120 سانتیمتر است و در صورتی که برای محیط و یا افراد خاصی طراحی شود ، اندازه آن ممکن است کمتر شود . این ارتفاع به جنس مورد استفاده و البته فضای ارائه سخنرانی نیز بستگی دارد . برای مثال در فضاهای مدرن معمولا از سازه‌های با ارتفاع کم تا حدود 1 متر نیز استفاده می‌شود . عرض این سازه‌ها نیز چیزی حدود 60 سانتی متر است .

اگر قد سخنران حدود 180 سانتیمتر باشد ، این تریبون‌های استاندارد ، مناسب هستند و در غیر این صورت باید با ارتفاع کمتری ساخته شوند . این ارتفاع براساس دید مخاطبان طراحی می‌شود .

برای خرید تریبون پس از اطمینان از ابعاد مورد نیاز  و تعیین رنگ و طرح متناسب با محیط شرکت و اداره می‌توانید با خرید مستقیم از تولیدی ، هم در هزینه صرفه‌جویی کنید و هم با اطمینان بیشتری خرید کنید و در پایان حتما توجه کنید که جنس محصول و کیفیت یراق‌آلات و البته ساخت تمیز میز تریبون با مقداری دقت قابل تشخیص است و با استفاده از مطالبی که توی این مقاله گفته شد می‌توانید مثل یک حرفه‌ای نسبت به خرید بهترین میز تریبون برای شرکت و … خودتون اقدام کنید .

شرکت آبادیس با رعایت استانداردها و ابعاد نمونه‌های مختلف از اداری ، آموزشی ، مذهبی گرفته تا بانک‌ها و موسسات تجاری ، به طراحی و ساخت تریبون می‌پردازد . البته در صورت وجود شرایط خاص و یا سلیقه مخاطب ، این اندازه‌ها می‌توانند تا حدی متفاوت باشند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید