خرید انواع تریبون سخنرانی
تریبون مدست تیپ 1901
تریبون سخنرانی

تریبون اداری استاندارد و زیبا به سخنران کمک می کند تا با تمرکز بالا یک سخنرانی با کیفیت ارائه دهد . تریبون سخنرانی معمولا در مجموعه های متفاوت قابل استفاده است. این تریبون ها بیشتر در ادارات و سازمان ها ، فضای تجاری ، مدارس و مساجد ، وزارتخانه ها و مکان های ورزشی که نیازمند سخنرانی است کاربرد دارد.

باید نظر داشته باشید که کیفیت این محصول به نوع مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن تاثیر دارد و به همین دلیل شرکت ها در انتخاب مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این محصول بسیار حساس عمل میکنند. از این رو که هر چه کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد طول عمر آن محصول بیشتر است و در نتیجه هزینه های مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری از محصول کاهش خواهد یافت.

با توجه به کاربرد تریبون سخنرانی و مزیت های استفاده از آن بسیاری از اداره ها و شرکت ها نیاز به این محصول دارند. هر چه طراحی و نمای این محصول بهتر باشد افراد بسیاری در مکان های مختلف از آن بهره مند خواهند شد. شرکت های تولیدی سعی بر آن دارند در ساخت و طراحی انواع تریبون ها از افراد مجرب در این حوزه استفاده نموده و تا با کیفیت ترین و بهترین انواع این محصول را عرضه کنند.

یکی دیگر از مزیت های این محصول سبک وزن بودن آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه می باشد که امکان حمل و نقل و جا به جایی را بسیار آسان نموده. به گونه ای می توان گفت استفاده از انواع تریبون ها بسیار ساده بوده و نیاز به نصب و تخصص در این زمینه نمی باشد از این رو نظر و توجه اغلب افراد را به استفاده از آن در اماکن مختلف جذب کرده است.

در ساخت تریبون ها می توان از روش های مختلفی مانند حکاکی و چاپ گرافیک های خاص استفاده کرد سازمان ها معمولا برند خود را در زمان ساخت تریبون سخنرانی می توانند چاپ کنند تا هویت میز و شرکت خود را مشخص کنند. همچنین تریبون ها قابلیت ساخت در تمام رنگ ها و با موادی مانند چوب، فلز، اکریلیک و گلاس را دارند این محصولات نیز با توجه به سلیقه مشتریان مختلف، می تواند متفاوت باشد.

تریبون شیدر تیپ 1904

ابعاد استاندارد و کاربردی

فضای داخلی جهت قرارگیری وسایل

قابلیت استفاده و جا به جایی در هر فضایی

مجهز بودن به فضای عبور سیم بر روی صفحه میز

قابلیت سفارش بر اساس طرح ، رنگ و ابعاد دلخواه

طول و عرض یک تریبون نباید بیش از حد باشد ابعاد غیر استاندارد تریبون می تواند باعث این شود که تمرکز مخاطب را از بین ببرد. استفاده از یک تریبون با ارتفاع مناسب، از دیده شدن سخنران و ارتباط و تعامل وی با مخاطب اطمینان حاصل می کند. معمولا میزهای تریبون دارای ابعاد مشخص و استاندارد می‌باشند تا کاربر در زمان استفاده از آن بتواند به راحتی و بدون خستگی به فعالیت خود ادامه دهد.

ساخت تریبون سخنرانی و طول، ارتفاع و عرض آن با توجه به نیاز سخنران و مخاطب او و همچنین مکان سخنرانی برای نصب تخصیص داده می شود. تریبون های قابل تنظیم، دارای قابلیت تنظیم دستی یا اتوماتیک هستند و اجازه می دهند سطح پیشخوان بالا یا پایین بیاید.

از مهمترین این آیتم ها می توان به جنس میز اشاره کرد. از انواع میزهای تریبون می توان به مواردی از جمله میز تریبون ام دی اف، میز تریبون چوبی، میز تریبون فلزی اشاره کرد. علاوه بر این به دلیل سادگی در طراحی تریبون می توان آن را با سایر مبلمان تطبیق داد و به عنوان عنصری در تبلیغات استفاده نمود. تریبون ها به روش های مختلفی دسته بندی می شوند و هر کدام کاربرد خود را دارند

تریبون اینترست تیپ 1906

در مکان های عمومی از تریبون های چوبی و سنتی استفاده می شود و در فضاهای خصوصی بیشتر از تریبون های مدرن استفاده می شود. تریبون های مدرن در حال حاضر با انواع سیستم صوتی داخلی، دکوراسیون باز، نگهدارنده لپ تاپ، تبلت و… ساخته می شوند و روزانه در محیط های مختلف آموزشی، پزشکی و حرفه ای یا کلاس های دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت ها و موسسات برای تبلیغ از برند خود برای نقش روی آن استفاده می کنند تا به مخاطبان اعلام کنند که دقیقا با چه گروهی ارتباط دارند.

زمانی که تعداد مخاطبان زیاد باشد و یا رویداد ویژه ای مانند جشن فارغ التحصیلی و سخنرانی انتخاباتی در جریان باشد، از فضای باز استفاده می شود.

برخی از تریبون ها نیز برای حمل و نقل سریع و جابه جایی ساخته می شوند. تریبون های متحرک برای مواردی مانند نمایشگاه و یا رویداد فضای باز و رویدادهای موقتی استفاده می شوند.

این نوع از تریبون ها تجهیزاتی مانند میکروفون، بلندگو، چراغ هایی برای نورپردازی و گاهی صفحه نمایش دارند.

ما در شرکت مبلمان اداری آبادیس سعی داریم طرح های خاص و شیک را در همه دسته های مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهیم که طبیعتا تریبون های اداری نیز از این موضوع مستثنی نیستند. در مجموعه های اداری معمولا تریبون در اتاق همایش و کنفرانس استفاده می شود که البته شکل و شمایل کار را رسمی تر و بهتر می کند .

برای خرید یک تریبون سخنرانی شما بهتر است طرح های شیک را از شرکت های معتبر در زمینه مبلمان اداری بخواهید . ما در مجموعه آبادیس، بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهیم .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید