کانتر بانکی مدست
شناسایی باجه و کانتر بانکی

رفت‌ و آمد به اداره و سازمان‌هایی مثل بانک در دنیای امروز ، موضوعی ضروری و برای همه‌ی اقشار جامعه جهت استفاده و بهرمندی از تسهیلات آن ، امری طبیعی به حساب می‌آید . در هر جامعه‌ای بانک‌ها و سازمان‌های بانکی یکی از بخش‌های موثر در توسعه و تعاون می‌باشد . بانک‌ها و سازمان‌های بانکی جهت اعطای تسهیلات و ارائه‌‌ی وام برای اشخاص هر جامعه‌ای ایجاد شدند ، که همواره در راستایی بهبود شرایط زندگی تلاش می‌کنند و همچنین برای بالا بردن سطح رفاهی در هر بخش از جامعه را دارند .

هر چقدر میزان اعطای تسهیلات و ارائه‌‌ی وام‌ها بهتر و بیشتر باشد ، تمایل اشخاص برای سرمایه‌گذاری در بانک و سازمان‌های بانکی بالا می‌رود . در حقیقت یکی از عمده‌ترین علل مهم در پدیدار شدن بانک‌ها و سازمان‌های بانکی ، جذب مخاطبان و سرمایه‌های بیشتر جهت انجام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری است که موثر در رونق اقتصادی می‌باشد .

به این سبب می‌توان عنوان نمود که دکوراسیون و نحوه‌ی طراحی داخلی بانک‌ها و سازمان‌های بانکی را یکی از مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در جذب مخاطب و سرمایه‌گذار دانست . بنابراین باجه و کانتر بانکی جزء اصلی ، در دکوراسیون بانک‌ها و سازمان‌های بانکی است که همه‌ی آن‌ها جهت تاثیرگذاری فراوان در زیبایی و نیک منظری محیط و فضای داخلی ، به باجه و کانتر بانکی نیاز مبرم دارند .

شرکت آبادیس مفتخر است با گفتار این مقاله به شناسایی و بررسی صحیح ، جهت ارائه‌ی بهترین اطلاعات محصول ( باجه و کانتر بانکی ) برای کاربران میز و مبلمان اداری ایجاد نماید تا به انتخاب درست و مناسب منتهی شود ، اشاره می‌کنیم .

کانتر بانکی شیدر تیپ 904
انواع باجه ‌‌و کانتر بانکی

در این بخش باید به معرفی انواع باجه و کانتر بانکی بپردازیم ؛ هر محصولی از تنوع و انواع مختلف پیروی می‌کند . پس باید بیان کرد که باجه و کانترهای بانکی هم در انواع مختلف ساخته می‌شود و شناخت آن‌ها برای هر بانک یا سازمان‌های بانکی مهم است . به این جهت به طور اختصار به دو نوع عمده‌ی آن اشاره می‌کنیم .

باجه و کانتر بانکی مدرن
باجه و کانتر بانکی کلاسیک

جدیدترین نوع محصول در صنعت میز و مبلمان اداری ، باجه و کانتر بانکی مدرن هستند . از نظر نوع رنگ‌بندی و مدل در طراحی ، همچنین در نوع جنس و متریال در ساخت ، از بروزترین آن‌ها استفاده می‌شود تا یک باجه و کانتر بانکی مدرن ( دارای استاندارد ) تولید شود .

به جهت آن می‌توان ویژگی‌های این نوع محصول در صنعت میز و مبلمان اداری ( باجه و کانتر بانکی ) را مورد بررسی قرار دهیم . سبکی در وزن و نصب آسان ، تنوع در طرح و رنگ ، عموماً از متریال MDF ساخته می‌شوند ، به همین علت از قیمت ارزان ‌‌ و مقرون به صرفه هم برخوردار است . بنابراین عامل مناسبی برای محبوبیت در بین مخاطبان و کاربران می‌باشد .

در مقابل محصولات مدرن همواره مدل‌های دیگری ( کلاسیک ) هم وجود دارد که برای کاربران خود حائز اهمیت است و توجه به آن‌ها می‌تواند در تعیین و انتخاب کاربران موثر باشد .

از ویژگی‌های این محصول ( باجه ‌ و کانتر بانکی کلاسیک ) باید به مواردی همچون : طراحی پر زرق و برق ، رنگ‌بندی متنوع و متفاوت ، زیبایی خاص و ویژه ، سنگینی در وزن و دشواری در نصب اشاره نمود و غالباً در نوع جنس و متریال چوب تولید می‌شود .

به علت عوامل بیان شده ، می‌توان دلیل گرانی آن را جزء جدایی ناپذیرترین خصوصیت در باجه و کانتر بانکی کلاسیک دانست و به سبب آن ویژگی و خصوصیت خاص ، از کاربران و مخاطبان منحصربه‌فردی بهره می‌برند .

کانتر بانکی آرمز تیپ 902

 همانطور که می‌دانیم پدیدار شدن بانک‌های ایرانی ، در طول تاریخ به سالیان دور برمی‌گردد و تمامی طراحی و دکوراسیون بانک‌ها ، اساسا به زمان تأسیس بانک و سازمان‌های بانکی باز برمی‌گردد . به بیان دیگر اکثر این طراحی و دکوراسیون قدیمی محسوب می‌شوند و متاسفانه فضا و محیط مطلوبی ندارند ، در این بانک و سازمان‌های بانکی از میز و مبلمان اداری ساده و حتی گاهاً کهنه استفاده می‌شود . به این سبب ارتباط ارباب رجوعان با پرسنل هم از پشت پیشخوان‌ MDF یا شیشه انجام می‌شود .

پرسنل و بانکداران از پشت باجه و کانتر بانک ( میز کانتر ) به برقراری ارتباط و صحبت می‌پردازند . در حقیقت باجه و کانترهای قدیمی ارتباط را با ارباب رجوعان را محدود می‌کند . بانک و سازمان‌های بانک جزء شلوغ‌ترین و پر ترددترین مراکز هستند که در طول روز ، همواره مردم به آن‌ها مراجعه می‌کنند و ممکن است مدت‌ها در آنجا به انجام امور بانکی مشغول شوند و همچنین خود بانکداران در طول روز به طور مداوم جهت پاسخ به امور مشتریان ، ساعت‌ها مشغول به انجام فعالیت هستند و به سبب این وضعیت ، بانکداران حس خستگی و حتی کلافگی در آن‌ها به راحتی احساس می‌شود .

پس برای التیام‌ چنین شرایطی چیدمان صحیح و اصولی تاثیرگذار در بهبود روحیه اشخاص می‌باشد . بنابراین طراحی و چیدمان صحیح و اصولی به ایجاد فضایی پویا و خلاق ، همچنین جلوگیری از کسالت و خستگی بیش از حد کمک ویژه‌ای می‌کند . در حقیقت طراحی و دکوراسیون خوب و مطلوب می‌تواند انرژی زیادی را به هر یک از افرادی که داخل بانک و سازمان‌های بانکی به انجام فعالیت مشغولند ، القا نماید تا در احساس خستگی دیرتر موثر باشد . به همین علت طراحی و چیدمان صحیح و اصولی می‌تواند در بهره‌وری کارکنان و همچنین روحیه‌ی مشتریان اثر بخش باشد .

کانتر بانکی رکتیکال
  • تولید‌ باجه و کانتر بانک‌ چگونه صورت می‌پذیرد ؟
  • در تولید ، طراحی چه نقشی را ایفا می‌کند ؟
  • در تولید حیاتی‌ترین موضوع چه امری می‌باشد ؟

با بیان موضوعات زیر می‌توان ، به پرسش‌ها پاسخ داد . تولید باجه و کانتر بانکی ، با توجه به مراحل تولید است . مراحل تولید عمدتاً شامل دو مرحله است ، که به سر انجام تولید و ساخت باجه و کانتر بانکی دارای استاندارد منتهی می‌شود . بررسی و واکاوی آن امری ضروری و مهم است .

ابعاد و طراحی باجه و کانتر بانکی باید به گونه‌ای باشد ، که کارمندان در طول زمان بسیاری از آن استفاده می‌کنند ، امکان بهره‌گیری مساعد از کلیه‌ی فضا و محیط ایجاد شده جهت قرار گرفتن مانیتور در سمت چپ یا راست میز ، تعبیه کشوها‌ ، محل مناسب برای قرار گرفتن کیس در دو طرف میز با دسترسی آسان به سوکت‌های پشت کیس ،

الکتریک باکس تلفنی و شبکه برق اضطراری ، داکت روی میز جهت عبور کابل‌ها و تجهیزات از روی میز به زیر میز و بست سیم‌گیر مهم و دارای اهمیت است ، که اصل ارگونومی در تایید این استانداردها پدیدار شده تا باجه و کانتر بانکی استاندارد طراحی شود . اما ابعاد و اندازه در طول همواره بین 140cm تا 180cm است و سایر ابعاد متناسب با مدل و نیاز کاربران و کارمندان تعیین می‌گردد و برای انتخاب امری اساسی تلقی می‌شود .

نوع جنس و متریال باجه و کانتر بانکی، در تولید امری حیاتی و مهم به حساب می‌آید . به همین سبب به هنگام تولید از متریال و جنس مرغوب استفاده می‌شود تا در جهت تولید باجه و کانتر بانکی دارای استاندارد ، ختم شود . این متریال عموما به شکل چوب یا MDF می‌باشد و از ویژگی‌های آن دو که از پرطرفدارترین نوع جنس و متریال هستند ، می‌توان به مواردی مانند : مقاومت در برابر آب و رطوبت ، مقاومت در برابر ضربه ، طول عمر نسبتا بالا ، تنوع طرحی و رنگی و … اشاره کرد .

اما وجه تمایزاتی هم در این دو نوع جنس و متریال وجود دارد ، که به مواردی مثل سنگینی در وزن ، طراحی و نصب دشوار ، طراحی پر زرق و برق ، قیمت بالا در نوع و متریال چوب و تنوع طرح و رنگ بروز شده ، سبکی در وزن و نصب آسان ، همچنین مقرون به صرفه بودن برای جنس و متریال MDF توجه نمود . ضمنا می‌توان به موارد دیگری هم ( نوع جنس و متریال شیشه ، فلز ، ترکیبی و … ) که در تولید و ساخت توجه بنماییم .

کانتر بانکی اینترست تیپ 906

یکی از نکاتی که بانک و سازمان‌های بانکی هنگام تعیین و انتخاب به آن‌ها اهمیت می‌دهند ، میزان مراجعه ، تردد و جمعیت حاضر در بانک است . از این‌رو باید از متریال مرغوب استفاده شود تا به ندرت جهت تعویض یا تعمیر اقدام کنند . همچنین نحوه‌ی چیدمان و طراحی باید به گونه‌ای باشد ، که در حین استفاده صحیح و درست از فضا ( تناسب در طراحی با تمامی اجزا داخلی ) را دارا باشد تا محیطی دنج و کاربردی در اوج آرامش و امنیت ، ابتدا برای کارمندان و بعد برای مشتریان ایجاد کند .

تعیین رنگ‌بندی نقش بسزایی در عملکرد کارکنان و رغبت مشتریان را دارد ، به همین علت تعیین صحیح و اصولی رنگ‌ها می‌تواند احساسات متفاوتی را در فضای داخلی ، برای اشخاص ایجاد کند . انرژی ، نشاط ، احساس امنیت و آسایش موضوعاتی هستند که رنگ‌ها توانایی القاء آن را دارند و به همین دلیل در تعیین رنگ ، متناسب با دکوراسیون داخلی بانک دقت بیشتری می‌گردد‌ تا نهایت تاثیرگذاری را داشته باشد .

کانتر بانکی ویو تیپ 905

قیمت مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوع در انتخاب و خرید باجه و کانتر بانکی است که در بازه‌ی زمان ، معیاری ( انتخاب طرح ، رنگ ، جنس و متریال ، ابعاد و اندازه و … ) قابل تغییر می‌باشد و اطلاعات محصول ( باجه و کانتر بانک ) هم در این زمینه نقش دارد . علاوه بر آن ، ارائه‌ی مشاوره هم جهت بهره‌مندی از تجربه‌ی مشاوران ، موثر در تعیین و انتخاب این محصول ( باجه و کانتر بانک ) می‌باشد .

پس به جهت آن ، شرکت آبادیس در تلاش بوده تا بهترین اطلاعات محصول را از طریق سایت شرکت و همچنین شرایط مناسبی را برای بهره‌مندی از تجربه‌ی مشاوران ، جهت انتخاب و خرید صحیح برای کاربران و مخاطبان ایجاد نماید . پس می‌توان با استفاده از اطلاعات محصول ( باجه و کانتر بانک ) در سایت شرکت و دریافت مشاوره از تیم مشاوره شرکت آبادیس ، به انتخاب و خرید اصولی اقدام نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید