میز کارمندی کیوب فریم تیپ 507
انواع میز مطالعه در شرکت آبادیس

سلامت جسمانی افراد در کنار مراقبت‌های لازم و رعایت نکات مربوطه ، برقرار می‌شود . یکی از مراقبت‌های لازم ، توجه به نحوه نشستن طولانی مدت و وضعیت جسمانی است . این وضعیت به مرور روی ستون فقرات و بخش‌های مختلف بدن اثرگذار است که در صورت نادیده گرفتن ، ممکن است باعث عوارض جبران ناپذیری شود . اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مطالعه و انجام دادن کارهای تحریری ، بخشی از زندگی یا اهداف شما را پوشش می‌دهد ، استفاده از میز مطالعه را نمی‌توانید نادیده بگیرید .

میز مطالعه در حقیقت عبارت‌اند از یک میز ساده که از چوب طبیعی یا مصنوعات چوبی تولید می‌شود . میز مطالعه نوعی از میز برای منزل ، شرکت ، مدرسه و … است که برای انجام امور اداری ، مطالعه ، نگارش ، تحریری ، کار با رایانه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد . در هنگام انتخاب میز مطالعه باید به استاندارد بودن آن توجه شود زیرا این کار باعث تامین آرامش و راحتی در هنگام مطالعه می‌شود و حس لذت بیشتری را می‌دهد .

میز کارمندی مدست تیپ 501

پیش از اقدام به خرید میز مطالعه باید بدانید که این میزها مدل‌های متنوع و متفاوت ، بر حسب نیاز شما دارد . اگر می‌خواهید با انواع میز مطالعه آشنا شوید با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید .

  • میز مطالعه‌ی مدرن چند نوع دارد ؟
  • ویژگی‌های از میز مطالعه‌ی MDF چگونه می‌باشد ؟
  • کدام متریال در ساخت میز مطالعه به عنوان گران‌ترین مواد اولیه است ؟

این میزها به صورت چوبی و با استفاده از چوب‌های گران قیمت طراحی می‌شوند . اصولاً برای استفاده در اتاق‌های سلطنتی و به صورت کتابخانه‌ای ساخته می‌شوند و البته دارای طرح‌های مختلفی هستند . هم اکنون این میزها به علت فضای زیادی که اشغال می‌کنند و همچنین به علت هزینه بالای طراحی ، تولید و فروش ، محبوبیت چندانی ندارد و به ندرت در بازار مشاهده می‌شود و معمولا خرید این میزها به صورت سفارشی صورت می‌گیرد .

امروزه مطالعه ، با علوم ارتباطی و رایانه در ارتباط است ، و نیاز به میز مدرن بیشتر به چشم می‌خورد . از این رو بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که دکوراسیون و چیدمان اتاق مطالعه خود را به سبک مدرن انتخاب کنند . میز مدرن علاوه بر اصول طراحی ، که در ساخت آن به کار رفته است ، باید از لحاظ ظاهری نیز با سبک مدرن مطابقت داشته باشد . پس لازم است چنین میزی با توجه به سبک دکوراسیون و چیدمان موجود در اتاق مطالعه صورت بگیرد . در میز مطالعه مدرن توجه به فضای خاص برای استفاده از لپ تاپ و رایانه الزامی است .

میز کارمندی آرمز تیپ 502

میز مطالعه‌ی استاندارد کاربردی و در عین حال بسیار ظریف هستند . شما یک میز مسطح را در ساده‌ترین شکل ممکن تصور کنید ، چنین میزی بیشترین شباهت را به میز مطالعه استاندارد دارد . این نوع بسته به طراحی میز ممکن است کشودار یا بدون کشو باشد . یک میز مطالعه استاندارد ظاهری ساده و بی‌زرق‌ و برق دارد و افزودن آن به دفتر یا اتاق کار ، در عین ایجاد فضای کاری بیشترین ، نمای متمایزی را ایجاد می‌کند .

میز کارمندی رکتیکال تیپ 503

خرید میز مطالعه تاشو بهترین گزینه برای افرادی است که از فضای کمی برخوردار هستند و هزینه کمتری می‌خواهند برای خرید میز مطالعه صرف کنند . میزهای مطالعه تاشو از نظر مدل نیز خود به دو دسته‌ی ، میز تاشوی دیواری و پایه‌دار تقسیم می‌شود .

این مدل میزها به دیوار نصب می‌شوند و از طراحی‌های جمع و جور و در عین حال کاربردی برخوردار هستند . و شما می‌توانید زمانی که نیاز به میز ندارید اهرم‌های زیر میز را به سمت دیوار حرکت داده و به این ترتیب میز مطالعه را جمع کنید .

میز مطالعه تاشو پایه‌دار یکی دیگر از مدل میزهای آپارتمانی و کم‌جا است که امروزه طرفداران بسیاری دارد . از دیگر خصوصیات این میز تاشو ، وزن بسیار کم آن می‌باشد که قابلیت جا به جایی آسان و راحت دارد . جمع شدن این میز مطالعه باعث می‌شود فضای بسیار اندکی را اشغال کند . این مدل کشو و قفسه ندارد و بهترین گزینه برای منازل آپارتمانی و اتاق‌های کوچک است . هم چنین این میزهای کم جا با وجود تنوع زیاد در مدل و متریال ، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند .

میز کارمندی شیدر تیپ 504F

میز مطالعه چوبی معمولا در بازار با توجه به ظاهر و عملکردی که دارد بیشترین استفاده را دارد و در منازل نیز بیشتر دیده می‌شود . این نوع از میزها می‌توانند با چوب‌های راش ، گردو و … ساخته شوند . آنچه که بیشترین تاثیر را روی خرید این میز مطالعه دارد قیمت گران آن نسبت به دیگر انواع آن می‌باشد .

میز کارمندی اینترست تیپ 506

مغز صفحات این نوع میز mdf یا نئوپان است که با پوششی از لمینت یا سایر انواع روکش‌ها پوشیده شده‌اند . لمینت باصرفه و بادوام است و همین‌ طور مقاومت آن بیشتر از چوب خالص یا میز روکش‌دار چوبی است . علاوه بر این‌ها لمینت‌ها رنگ‌بندی زیادی دارند و قیمت میز mdf نیز مناسب‌‌تر از مدل‌های تمام چوب است .

میز کارمندی رک فریم تیپ 508

میز مطالعه آن دست میزهایی است که هر فردی ساعت‌ها پشت آن می‌نشیند . چه فرد دانش آموز باشد چه رئیس اداره ، باید تا حداقل چند ساعتی را پشت این میزها وقت بگذراند . به همین دلیل لازم است تا این میزها با اصول درستی طراحی شوند که هم استاندارد باشد ، هم به بدن آسیب وارد نکند . توجه کنید که هنگام انتخاب میزهایی که خریداری می‌کنید ، میزها متناسب با دکوراسیون اتاق و محل باشد .

لازم به ذکر است مشتریان عزیز می‌توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت آبادیس جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در خصوص انتخاب و خریدی مطمئن کمک بسزایی را همراه خود داشته باشند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید