قیمت میز مدیریت
قبل
بعدی
میز مدیریت

ميز وسيله اي از اثاث محيط كاري است كه از يك صفحه رويي و پايه هايي كه آن را نگه ميدارند تشكيل شده است و غالباً براي نگه داشتن تجهيزات اداري در ارتفاعي مناسب براي استفاده راحت در هنگام نشستن به كار ميرود.

راس یک مجموعه مدیر آن می باشد که تمام تصمیم های مهم در نهایت با تایید مدیر انجام می شود، از این رو در انتخاب میز مدیریت مناسب باید دقت کرد تا میزی تهیه شود که برازنده شخصیت یک مدیر باشد.

میز مدیریت مهمترین عامل در مبلمان اداری است و استاندارد بودن این میز از اهمیت زیادی برخوردار است ، قسمت مدیریت از مهمترین قسمت های شرکت می باشد که با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت تر از سایر بخش ها باشد. زیرا هنگام ورود به این بخش اولین چیزی که توجه بیننده را جلب می کند میز مدیریت است که با انتخاب مناسب آن می توان تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه کننده ایجاد کرد.

ميز مديريت یک نوع میز اداری است که در ادارات و سازمان ها وجود دارد. وجود مبلمان اداري باعث افزايش كارايي كاركنان و مدير مي شود و به همين دليل، ميز مديريت هم از اين قضيه مستثنا نيست و بايد در انتخاب این میز هم دقت و توجه بسيار زيادي به خرج داد تا يك ميز مديريت عالي در يك سازمان وجود داشته باشد.

میز مناسب در روحیه مدیران و کارمندان و ارتباط آنها با هم تاثیر زیادی دارد. چرا که مدیران ساعات زیادی را پشت این میز مشغول به کار هستند. به همین علت انتخاب میز مناسب در راحتی آنها بسیار تاثیر گذار است. عوامل متعددی مانند رنگ، طرح، اندازه و ابعاد و نوع مواد اولیه آنها در انتخاب میز مناسب تاثیر دارند.

یکی از معیار های مهم در انتخاب میز ابعاد مناسب می باشد. ابعاد میز به فضای دفتر شما بستگی دارد ولی به طور کلی باید فضای لازم برای قرار دادن وسایل مورد نیاز روی میز را داشته باشد. جابجايي ميز مديريت موردي است كه بايد بدان توجه داشته باشيد، بزرگي ميز در جابجايي ميز تاثير دارد و مي تواند گاهي اوقات تاثير منفي نيز بگذارد.

همچنین انتخاب رنگ و طرح مناسب برای میز های مدیریت و سایر مبلمان های اداری تاثیر بسیار زیادی در کاهش خستگی مدیران و کارمندان دارند. به طور کلی استفاده از رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند.

ميز مديريت بايد با كليه عناصر دكوراسيون اتاق مديريت يكپارچه باشد تا بتواند زيبايي خود را نشان دهد و در غير اين صورت بايد تضاد رنگي زيبايي را ايجاد كند تا مشتريان و شركاي تجاري تمايل داشته باشند كه مدت زمان طولاني تري را در اتاق مديريت سپري كنند.

میز مدیریت ویپار

ظاهر ميز مديريت يك ويژگي مهم به شمار مي رود. حرفه اي بودن ظاهر ميز مهم ترين مشخصه به شمار مي رود.

استحكام و مقاومت، یکی از ويژگي های ميز مديريت به شمار مي رود. در صورتي كه ميز مديريت باكيفيتي را خريداري كنيد هرگز آن را دوباره تعويض نخواهيد كرد.

راحتي نه تنها براي كاركنان بلكه براي مديران نيز مهم است، زماني كه شما راحت باشيد،؛ راحت تر كار خواهيد كرد.

میز مدیریت پاسارگاد

مدل‎های مختلفی در ارتفاع میز مدیریتی، وجود دارد به عنوان مثال بلندی و کوتاهی میز،  که نباید میز مدیریت بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد که دسترسی به وسایل روی میز، مدیر را با سختی مواجه کند. از سوی دیگر کوتاه بودن میز مدیریت، به معنای خم شدن بیش از حد مدیر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می‎شود.

به طور کلی ارتفاع میز در انتخاب انواع میز مدیریت می‎تواند از 72 (زیر صفحه) تا 85 (بالای صفحه) متغییر باشد که بیشتر و کمتر آن به هیچ وجه توصیه نمی‎شود زیرا کاربران را با مشکلات جسمی حرکتی مواجه می کند.

میز مدیریت پالاس

میز های مدیریتی در دو دسته بندی کلی مدرن و کلاسیک ساخته می شوند

میزهای مدرن از چوب ، ام دی اف ، فلز و … تولید می شود. البته نوع مواد اولیه به سبک محصول بستگی دارد. متریال مناسب برای ساخت میزهای کلاسیک چوب است. زیرا این میز منبت و معرق کاری دارد و این طراحی ها تنها بر روی این متریال میز زیبا است.

که شما با توجه به نوع دکوراسیون می‎توانید میز مدیریت مدرن یا میز مدیریت کلاسیک خود را انتخاب نمایید.به طور کلی میز مدیریت نباید به صورت سنتی ساخته شود، دوام و زیبایی و استاندارد بودن به لحاظ اصول ارگونومی از ویژگی‎های میزهای مدیریتی امروز می‎باشد.

میز مدیریت ویزارد

برای انتخاب و خرید میز مدیریت مناسب باید دقت کنید که چه مقدار فضا برای قرار دادن میز در اختیار دارید تا متناسب با آن ابعاد و اندازه میز را انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب رنگ آن مطابق با سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون و طیف رنگی دفتر و شرکت رنگ میز را انتخاب کنید.

انواع متنوع و زیبایی برای میز ها وجود دارند که طرح و متریال های متفاوتی نیز دارند که انتخاب را برای مشتریان بسیار آسان کرده است. برای راحتی شما عزیزان عکس انواع میز های با کیفیت و جذاب را در سایت آبادیس قرار داده ایم شما می توانید از آنها دیدن کنید و به راحتی میز مورد نظر خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

در هر شرکتی جایگاه مدیر مخصوص و ویژه است از آنجايي كه ميز مديريت در مقايسه با ساير مبلمان اداري فضاي خيلي بيشتري را مي گيرد بايد خاص و زيبا باشد تا منحصربفرد بودن خود را ثابت كند. به همین علت در میان ( مبلمان اداری ) انتخاب میز مدیریت اهمیت بسیار زیادی دارد. میز مناسب در اعتبار شرکت، دکوراسیون آن و راحتی مدیران نقش بسزایی دارد.

میز های مدیریتی به نسبت میز های کارمندی بزرگتر هستند و فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر، لوگوی شرکت و … دارد تا مدیر به راحتی به کارهایش رسیدگی کند. معمولا طرح و فرم میز های مدیریتی با سایر میز ها متفاوت می باشد طرح های زیبا و خاصی دارند. این میز ها به راحتی قابلیت شستشو و تمیز کردن را دارند. این میز ها با استفاده از متریال مناسب باید دوام و استحکام بالایی داشته باشند.

بين ميز كارمندان و ميز مديريت مرزبندی چشمگيري وجود دارد و یکی از مهمترین تفاوت هاست كه باعث مي شود تا ميز مديريت نسبت به بقيه متفاوت باشد و جايگاه متفاوت و ارزشمندتري داشته باشد.

میز مناسب باید طوری باشد که فضای لازم برای فرد مورد نظر فراهم شود. بهترین موقعیت برای قرار دادن میز مدیریت به گونه ای است که روبروی در ورودی نباشد.میز های اداری مناسب باید ارتفاع استانداردی داشته باشند که شخص هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشود.

میز مدیریت اینترفیس تیپ 129L

شرکت آبادیس این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است که براساس معیارهای راحتی، استحکام، طراحی آرگونومیک و زیبایی منحصر به ‌فرد که در تمامی محصولات این شرکت وجود دارد، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم با محصولات آبادیس می‌توانید اتاق کار منحصر به ‌فردی برای خود داشته باشید.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید