قیمت میز منشی
کانتر منشی آرمز
آشنایی با بهترین میز منشی در کرج

میز منشی در کرج برای دکوراسیون اداری به منزله ویترینی برای سازمان ، شرکت یا اداره می‌باشد . هر اندازه که این ویترین در دکوراسیون اداری با شکوه‌تر و زیباتر جلوه کند افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌نماید . بخش پذیرش در واقع منعکس‌کننده فرهنگ ، ماهیت و برند شرکت است . از این رو برای طراحی این بخش باید به صورت کارشناسانه و تخصصی اقدام گردد . برای طراحی میز منشی در کرج ایده‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و گوناگونی وجود دارند .

بخش پذیرش اولین مکانی است که مراجعه‌کنندگان با آن مواجه می‌شوند و یکی از تأثیرگذارترین مکان‌ها برای جذب افراد است . بنابراین نباید در نگاه اول مراجعه‌کنندگان نامتناسب به نظر بیاید . این قسمت باید به گونه‌ای طراحی شود که اصالت و عظمت شرکت را به خوبی نمایان سازد . در صورتی که میز منشی در کرج به طور اصولی و صحیح طراحی و انتخاب شده باشد از همان ابتدا مورد پسند ارباب رجوع قرار می‌گیرد و تأثیر خود را می‌گذارد .

در غیر این صورت ممکن است که شرکت مراجعین خود را از دست بدهد . نکته دیگری که در طراحی بخش رسپشن باید به آن توجه شود این است که انتخاب طرح ، رنگ و اندازه میز باید مطابق با سبک دکوراسیون داخلی شرکت صورت پذیرد . میز یا کانتر منشی در انواع طرح‌ها ، مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند و برای مطابقت دادن با دکوراسیون شرکت هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد . به طور کلی می‌توان گفت میز منشی اصلی‌ترین عنصر در دکوراسیون بخش پذیرش می‌باشد .

میز منشی مدرن یا کلاسیک اولین چیزی است که در هر شرکت به چشم می‌آید . بنابراین دور از ذهن نیست که بگوییم در نظر اول نقش اساسی در معرفی محیط کار به مراجعه‌کننده دارد . برای همین است که میز منشی شیک و ساده ، میز منشی مدرن یا میز منشی کلاسیک اخیرا بر سر زبان‌ها افتاده است .

تفاوت اصلی میز منشی در کرج با انواع میز دیگر علاوه بر اهمیت زیبایی ظاهری ، کاربرد آن نیز است . میز منشی باید فضای کافی برای پرونده‌ها و کاغذهای اداری و سیم و کابل کامپیوتر و پرینتر و سایر لوازم برقی مورد نیاز داشته باشد .

طرفداران این نوع میز منشی در کرج هنوز کم نیستند . اما در طراحی میز منشی کلاسیک نیز می‌شود از سنگ‌های اکریلیک استفاده کرد . میز منشی کلاسیک در اکثر موارد چوبی است .

محیط خلوت و بدون تزئینات اضافی تمرکز را افزایش می‌دهد . همچنین به رشد خلاقیت و نوآوری کارکنان در یک محیط اداری کمک شایانی می‌کند . به همین دلیل امروزه درصد زیادی از کارفرمایان خواستار پیاده سازی دکوراسیون مدرن در محل کار خود هستند . این نوع میز منشی در کرج طرحی ساده و زاویه دار یا هندسی دارد . در ساختار آن کمتر از چوب و بیشتر از سنگ ، شیشه یا فلز استفاده می‌شود .

سنگ‌های اکریلیک را می‌توان با متریال‌های دیگر چون فلز یا چوب ترکیب کرد و میز منشی کلاسیک یا مدرن با ظاهری فوق‌العاده ساخت . طرح یک میز منشی شیک با سنگ کورین می‌تواند ساده باشد یا الگوهای رگه‌دار داشته باشد . طرح‌های سنگ کورین را مشاهده کنید .

دکوراسیون مدرن محل کار می‌تواند شامل یک میز منشی شیک با سنگ کورین به همراه دیوارپوش سنگی باشد . این ترفند را می‌توان در هر دو سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک به کار برد .

کانتر منشی کیوب فریم 7

به طور معمول یک منشی در طول روز وظایف زیادی را به انجام می‌رساند . تمام این وظایف نیاز به لوازم خاص خود را دارد ، که باید در اختیار یک منشی قرار بگیرد . این لوازم باید طوری قرار گیرند که به راحتی در دسترس باشد .

به طور مثال کازیه برای مرتب‌سازی برگه‌های بیشماری که بر روی میز است . در بعضی از کسب و کارها منشی با حجم زیادی از مدارک کاغذی روبه‌رو است که مهم است یک کازیه بر روی میز ، به آنها نظم دهد .

جاقلمی برای قرار داد خودکار و مدادهایی که در طول روز به آن نیاز پیدا می‌کند . جا قلمی به راحتی از شلوغی میز جلوگیری می‌کند .

منشی به عنوان کسی که به مدارک دسترسی دارد ، باید میزی داشته باشد که از کشو فایل برخوردار باشد . در این صورت مدارک محرمانه به راحتی بر روی میز باقی نمی‌ماند .

کانتر منشی ویو تیپ 805L

میزهای منشی سنتی از چوب ساخته می‌شوند . چوب ماده‌ای است که به راحتی در دسترس می‌باشد و امکان سفارشی سازی آن وجود دارد تا با سلیقه‌های طراحی مختلف سازگار شود . اما شما به راحتی می‌توانید میزهای تولید شده از فلز ، لمینت ، سنگ و حتی پلاستیک را تهیه کنید .

اگر می‌خواهید چیزی زیبا و درجه یک داشته باشید ، می‌توانید چوب را انتخاب کنید . چراکه ماده‌ای تطبیق‌پذیر می‌باشد و به راحتی در هر دکوراسیونی به کار برده می‌شود . علاوه بر این نه به اندازه فلز اما با دوام است .

کانتر منشی اینترست تیپ 806L
  • استفاده از روکش‌های ضد حریق پس از اتمام کار
  • استفاده از چسب جهت اتصال قطعات مختلف به یکدیگر به جای استفاده از میخ
  • ایجاد فضایی جهت عبور انواع کابل‌های برق و کامپیوتر
  • تنوع در رنگ و عدم یکنواختی در طرح به کار رفته در میز منشی
  • دسترسی آسان به تمامی نقاط میز
  • ایجاد فضایی امن و راحت برای منشی به گونه‌ای که ارتباط منشی با ارباب رجوع به سهولت انجام شود و منشی نیازمند به برخواستن مکرر نشود .
  • متحرک بودن بخش‌هایی مانند : صفحه کیبورد کامپیوتر
  • طراحی مناسب جهت سهولت در نظافت روزانه میز
  • ابعاد مناسب جهت قرارگیری آسان آن در مکان مربوطه

اولین و مهمترین ویژگی که باید میز منشی در کرج داشته باشد ، این است که بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده باشد . این میزها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به گردن و کمر شما آسیبی وارد نکنند .

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید میز منشی در کرج باید به آن توجه شود ، ارتفاع میزهای خریداری شده است . لازم به ذکر است که ارتفاع این دسته از میزها را باید با توجه به صندلی استفاده شده در کنار آن‌ها مشخص نمود . قد فرد استفاده‌کننده نیز از اهمیت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار است . اما به طور استاندارد می‌توان گفت که ارتفاع این میزها بین ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر می‌باشد .

کانتر منشی مدست تیپ 801L

وقتی صحبت از هر صندلی و کاناپه‌ای که در قسمت پذیرش قرار می‌دهید می‌شود ، راحتی نکته‌ای قابل تامل و بررسی است . مشتریان ممکن است برای مدت طولانی منتظر بمانند . شما نمی‌خواهید آن‌ها به دلیل صندلی‌های ناراحت‌کننده بی‌قرار و خسته شوند . علاوه بر این منشی شما به صورت مداوم می‌بایست با افراد مختلف صحبت کند و در جای خود بماند از این رو راحتی او بسیار مهم است . صندلی اداری منشی می‌بایست ویژگی‌های زیر را داشته باشد :

قابلیت تنظیم ارتفاع

پشتی مناسب

چرخ‌دار بودن

بازوهای متحرک

نشیمنگاه استاندارد

در کنار طراحی زیبا ، رنگبندی میز نیز باید متناسب با طراحی دکوراسیون محیط اداری شما باشد . از طرفی دیگر فاکتور رنگ نیز بر روی قیمت میزها تاثیرگذار است . برای مثال : رنگ‌های روغنی و یا رنگ‌های ترکیبی قیمت بالاتری دارند . شما می‌توانید این میز منشی در کرج را با رنگ‌های دلخواهی که می‌خواهید سفارش دهید . یکی از ویژگی‌های میز منشی اداری این است که تنوع رنگ بسیار بالایی دارند .

کانتر منشی رکتیکال

در هر کسب و کاری قیمت‌ها طبق اصول و حساب و کتابی بالا و پایین می‌شوند . در مبلمان اداری هم همینطور است . اما در نظر داشته باشید هر ارزانی بی‌دلیل نیست . اگر جایی قیمت پایین‌تر از حد عرف را برای محصولی مشاهده کردید باید به آن بیاندیشید . قیمت میز منشی در کرج هم بر طبق اصولی متغیر است .

استفاده متریال‌های متفاوت در قیمت تاثیرگذار بوده و می‌توان اصلی‌ترین دلیل نوسان قیمت‌ها هم همین مورد دانست . به طور مثال میز منشی چوبی به دلیل استفاده از چوب گران‌تر از میز منشی ام‌دی‌اف است . استفاده از کورین در میزهای منشی و کانتر پذیرش زیباست اما مقدار کمی تفاوت قیمت با یک میز منشی ساده دارد .

کانتر منشی شیدر تیپ 804

اگر شما هم در حال طراحی دکوراسیون اداری شرکت یا سازمان خود هستید ، احتمالا این سوال را از خود پرسیده‌اید که میز منشی بهتر است یا میز کانتر ؟ چرا که اولین کاری که مراجعه‌کننده بعد از ورود به یک سازمان انجام می‌دهد این است که به دنبال میز منشی یا میز کانتر برای پاسخگویی به سوالات خود می‌گردد .

انتخاب میز منشی در کرج یا کانتر براساس نوع شرکت یا سازمان و خدمات کاری که ارائه می‌دهید است . شما می‌توانید با درک و پی بردن به اصلی‌ترین تفاوت‌های میان میزهای منشی و کانتر بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید . از مهمترین این تفاوت‌ها نیز می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد :

  • کانتر به عنوان یک پیشخوان بوده و نقش محافظه کاری را به عهده دارد .
  • از کانترها برای آگاهی مشتریان و مراجعه کنندگانی استفاده می‌شود که برای بار اول به شرکت یا سازمان شما ورود کرده‌اند .
  • طراحی و شکل ساخت کانترها در مقایسه با میزهای منشی بسیار متفاوت بوده و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند .
کانتر منشی مدست تیپ 801L

با ویژگی‌ها و انواع میز منشی در دکوراسیون اداری آشنا شدیم . واضح است که رنگ ، طرح ، جنس و چیدمان تک تک اجزاء در دکوراسیون اداری از اهمیت برخوردار هستند . در طراحی دکوراسیون اداری اصولی و کارشناسانه هیچ گزینه‌ای از قلم نمی‌افتد و نادیده گرفته نمی‌شود . تمامی عناصر با بررسی دقیق و به صورت علمی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند . 

گروه آبادیس با سال‌ها تجربه در دکوراسیون اداری از جمله ” میز منشی در کرج ” از مرحله طراحی تا مرحله اجرا و پیاده‌سازی به صورت علمی و تخصصی آماده هر گونه همکاری و مشاوره می‌باشد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید