قیمت میز منشی
کانتر منشی آرمز
آشنایی با بهترین میز منشی در کرج

میز منشی در کرج برای دکوراسیون اداری به منزله ویترینی برای سازمان ، شرکت یا اداره می‌باشد . هر اندازه که این ویترین در دکوراسیون اداری با شکوه‌تر و زیباتر جلوه کند افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌نماید . بخش پذیریش در واقع منعکس کننده فرهنگ ، ماهیت و برند شرکت است .

از این رو برای طراحی این بخش باید به صورت کارشناسانه و تخصصی اقدام گردد . برای طراحی میز منشی در کرج ایده‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و گوناگونی وجود دارند . بخش پذیرش اولین مکانی است که مراجعه کنندگان با آن مواجه می‌شوند و یکی از تأثیرگذارترین مکان‌ها برای جذب افراد است .

بناربراین نباید در نگاه اول مراجعه کنندگان نامتناسب به نظر بیاید . این قسمت باید به گونه‌ای طراحی شود که اصالت و عظمت شرکت را به خوبی نمایان سازد . در صورتی که میز منشی در کرج به طور اصولی و صحیح طراحی و انتخاب شده باشد از همان ابتدا مورد پسند ارباب رجوع قرار می‌گیرد و تأثیر خود را می‌گذارد .

در غیر این صورت ممکن است که شرکت مراجعین خود را از دست بدهد . نکته دیگری که در طراحی بخش رسپشن باید به آن توجه شود این است که انتخاب طرح ، رنگ و اندازه میز باید مطابق با سبک دکوراسیون داخلی شرکت صورت پذیرد .

میز یا کانتر منشی در انواع طرح‌ها ، مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند و برای مطابقت دادن با دکوراسیون شرکت هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد . به طور کلی می‌توان گفت میز منشی اصلی‌ترین عنصر در دکوراسیون بخش پذیرش می‌باشد .

میز منشی مدرن یا کلاسیک اولین چیزی است که در هر شرکت به چشم می‌آید . بنابراین دور از ذهن نیست که بگوییم در نظر اول نقش اساسی در معرفی محیط کار به مراجعه کننده دارد . برای همین است که میز منشی شیک و ساده ، میز منشی مدرن یا میز منشی کلاسیک اخیرا بر سر زبانها افتاده است .

تفاوت اصلی میز منشی در کرج با انواع میز دیگر علاوه بر اهمیت زیبایی ظاهری ، کاربرد آن نیز است . میز منشی باید فضای کافی برای پرونده‌ها و کاغذهای اداری و سیم و کابل کامپیوتر و پرینتر و سایر لوازم برقی مورد نیاز داشته باشد .

طرفداران این نوع میز منشی در کرج هنوز کم نیستند . اما در طراحی میز منشی کلاسیک نیز می‌شود از سنگهای اکریلیک استفاده کرد . میز منشی کلاسیک در اکثر موارد چوبی است .

محیط خلوت و بدون تزئینات اضافی تمرکز را افزایش می‌دهد . همچنین  به رشد خلاقیت و نوآوری کارکنان در یک محیط اداری کمک شایانی می‌کند . به همین دلیل امروزه درصد زیادی از کارفرمایان خواستار پیاده سازی دکوراسیون مدرن در محل کار خود هستند .

این نوع میز منشی در کرج طرحی ساده و زاویه دار یا هندسی دارد . در ساختار آن کمتر از چوب و بیشتر از سنگ ، شیشه یا فلز استفاده می‌شود .

سنگ‌های اکریلیک را می‌توان با متریال های دیگر چون فلز یا چوب ترکیب کرد و میز منشی کلاسیک یا مدرن با ظاهری فوق‌العاده ساخت . طرح یک میز منشی شیک با سنگ کورین می‌تواند ساده باشد یا الگوهای رگه‌دار داشته باشد . طرحهای سنگ کورین را مشاهده کنید .

دکوراسیون مدرن محل کار می‌تواند شامل یک میز منشی شیک با سنگ کورین به همراه دیوارپوش سنگی باشد . این ترفند را می‌توان در هر دو سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک به کار برد .

کانتر منشی کیوب فریم 7

به طور معمول یک منشی در طول روز وظایف زیادی را به انجام می‌رساند . تمام این وظایف نیاز به لوازم خاص خود را دارد ، که باید در اختیار یک مشی قرار بگیرد . این لوازم باید طوری قرار گیرند که به راحتی در دسترس باشد .

به طور مثال کازیه برای مرتب سازی برگه‌های بیشماری که بر روی میز است . در بعضی از کسب و کارها منشی با حجم زیادی از مدارک کاغذی روبه‌رو است که مهم است یک کازیه بر روی میز ، به آنها نظم دهد .

جاقلمی برای قرار داد خودکار و مدادهایی که در طول روز به آن نیاز پیدا می‌کند . جا قلمی به راحتی از شلوغی میز جلوگیری می‌کند .

منشی به عنوان کسی که به مدارک دسترسی دارد ، باید میزی داشته باشد که از کشو فایل برخودار باشد . در این صورت مدارم محرمانه به راحتی بر روی میز باقی نمی‌ماند .

کانتر منشی ویو تیپ 805L

میزهای منشی سنتی از چوب ساخته می‌شوند . چوب ماده‌ای است که به راحتی در دسترس می‌باشد و امکان سفارشی سازی آن وجود دارد تا با سلیقه‌های طراحی مختلف سازگار شود . اما شما به راحتی می‌توانید میزهای تولید شده از فلز ، لمینت ، سنگ و حتی پلاستیک را تهیه کنید .

اگر می‌خواهید چیزی زیبا و درجه یک داشته باشید ، می‌توانید چوب را انتخاب کنید . چراکه ماده‌ای تطبیق پذیر می‌باشد و به راحتی در هر دکوراسیونی به کار برده می‌شود . علاوه بر این نه به اندازه فلز اما با دوام است .

کانتر منشی اینترست تیپ 806L
  • استفاده از روکش‌های ضد حریق پس از اتمام کار
  • استفاده از چسب جهت اتصال قطعات مختلف به یکدیگر به جای استفاده از میخ
  • ایجاد فضایی جهت عبور انواع کابل‌های برق و کامپیوتر
  • تنوع در رنگ و عدم یکنواختی در طرح به کار رفته در میز منشی
  • دسترسی آسان به تمامی نقاط میز
  • ایجاد فضایی امن و راحت برای منشی به گونه‌ای که ارتباط منشی با ارباب رجوع به سهولت انجام شود و منشی نیازمند به برخواستن مکرر نشود .
  • متحرک بودن بخش‌هایی مانند : صفحه کیبورد کامپیوتر
  • طراحی مناسب جهت سهولت در نظافت روزانه میز
  • ابعاد مناسب جهت قرارگیری آسان آن در مکان مربوطه

اولین و مهمترین ویژگی که باید میز منشی در کرج داشته باشد ، این است که بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده باشد . این میزها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به گردن و کمر شما آسیبی وارد نکنند .

یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید میز منشی در کرج باید به آن توجه شود ، ارتفاع میزهای خریداری شده است . لازم به ذکر است که ارتفاع این دسته از میزها را باید با توجه به صندلی استفاده شده در کنار آن‌ها مشخص نمود . قد فرد استفاده کننده نیز از اهمیت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار است . اما به طور استاندارد می‌توان گفت که ارتفاع این میزها بین ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر می‌باشد .

کانتر منشی مدست تیپ 801L

وقتی صحبت از هر صندلی و کاناپه‌ای که در قسمت پذیرش قرار می‌دهید می‌شود ، راحتی نکته‌ای قابل تامل و بررسی است . مشتریان ممکن است برای مدت طولانی منتظر بمانند . شما نمی‌خواهید آن‌ها به دلیل صندلی‌های ناراحت کننده بی‌قرار و خسته شوند .

علاوه بر این منشی شما به صورت مدوام می‌بایست با افراد مختلف صحبت کند و در جای خود بماند از این رو راحتی او بسیا مهم است . صندلی اداری منشی می‌بایست ویژگی‌های زیر را داشته باشد :

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • پشتی مناسب
  • چرخ دار بودن
  • بازوهای متحرک
  • نشیمن گاه استاندارد

در کنار طراحی زیبا ، رنگبندی میز نیز باید متناسب با طراحی دکوراسیون محیط اداری شما باشد . از طرفی دیگر فاکتور رنگ نیز بر روی قیمت میزها تاثیرگذار است . برای مثال : رنگ‌های روغنی و یا رنگ‌های ترکیبی قیمت بالاتری دارند . شما می‌توانید این میز منشی در کرج را با رنگ‌های دلخواهی که می‌خواهید سفارش دهید . یکی از ویژگی‎های میز منشی اداری این است که تنوع رنگ بسیار بالایی دارند .

کانتر منشی رکتیکال

در هر کسب و کاری قیمت‌ها طبق اصول و حساب و کتابی بالا و پایین می‌شوند . در مبلمان اداری هم همینطور است . اما در نظر داشته باشید هر ارزانی بی‌دلیل نیست . اگر جایی قیمت پایین‌تر از حد عرف را برای محصولی مشاهده کردید باید به آن بیاندیشید . قیمت میز منشی در کرج هم بر طبق اصولی متغیر است .

استفاده متریال‌های متفاوت در قیمت تاثیرگذار بوده و می‌توان اصلی‌ترین دلیل نوسان قیمت‌ها هم همین مورد دانست . به طور مثال میز منشی چوبی به دلیل استفاده از چوب گران‌تر از میز منشی ام‌دی‌اف است . استفاده از کورین در میزهای منشی و کانتر پذیرش زیباست اما مقدار کمی تفاوت قیمت با یک میز منشی ساده دارد .

کانتر منشی شیدر تیپ 804

اگر شما هم در حال طراحی دکوراسیون اداری شرکت یا سازمان خود هستید ، احتمالا این سوال را از خود پرسیده‌اید که میز منشی بهتر است یا میز کانتر ؟ چرا که اولین کاری که مراجعه کننده بعد از ورود به یک سازمان انجام میدهد این است که به دنبال میز منشی یا میز کانتر برای پاسخگویی به سوالات خود می‌گردد .

انتخاب میز منشی در کرج یا کانتر بر اساس نوع شرکت یا سازمان و خدمات کاری که ارائه میدهید است . شما می‌توانید با درک و پی بردن به اصلی‌ترین تفاوت‌های میان میزهای منشی و کانتر بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید . از مهمترین این تفاوت‌ها نیز می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد :

  • کانتر به عنوان یک پیشخوان بوده و نقش محافظه کاری را به عهده دارد .
  • از کانترها برای آگاهی مشتریان و مراجعه کنندگانی استفاده می‌شود که برای بار اول به شرکت یا سازمان شما ورود کرده‌اند .
  • طراحی و شکل ساخت کانترها در مقایسه با میزهای منشی بسیار متفاوت بوده و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند .
کانتر منشی مدست تیپ 801L

با ویژگی‌ها و انواع میز منشی در دکوراسیون اداری آشنا شدیم . واضح است که رنگ ، طرح ، جنس و چیدمان تک تک اجزاء در دکوراسیون اداری از اهمیت برخوردار هستند . در طراحی دکوراسیون اداری اصولی و کارشناسانه هیچ گزینه ای از قلم نمی‌افتد و نادیده گرفته نمی‌شود . تمامی عناصر با بررسی دقیق و به صورت علمی طراحی و پیاده سازی می‌شوند . 

گروه آبادیس با سال‌ها تجربه در دکوراسیون اداری از جمله ” میز منشی در کرج ” از مرحله طراحی تا مرحله اجرا و پیاده سازی به صورت علمی و تخصصی آماده هرگونه همکاری و مشاوره می‌باشد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید