قیمت میز کنفرانس و گردهمایی
میز گردهمایی رکتیکال تیپ 703U ، میز گردهمایی رکتیکال ، میز گردهمایی ، میز جلسه ، خرید میز جلسه ، خرید میز گردهمایی ، فروش میز جلسه ، قیمت میز جلسه ، فروش میز گردهمایی ، قیمت میز گردهمایی
آشنایی با میز جلسه در کرج

همیشه انتخاب کردن یک میز مناسب برای محیط کار اهمیت بسیار زیادی دارد . میزها علاوه‌ بر این که تاثیر بسزایی بر روی ظاهر و دکوراسیون محیط و کار دارند می‌توانند باعث راحتی و معذبی افراد نیز شوند . نمونه‌ای از این میزهای اداری ، میز جلسه در کرج می‌باشد . از آنجایی‌ که آن‌ها مورد استفاده برخی از افراد قرار می‌گیرند باید حتما دارای استانداردها و نکاتی باشند . میزهای جلسه و مذاکره همانطور که از نام آن‌ها مشخص است ، برای تعداد زیادی از اشخاص طراحی شده‌اند .

میز جلسه در کرج قابلیت پوشش دادن چهار نفر به بالا را دارند . همچنین باید توجه داشته باشید که انتخاب یک میز جلسه و مذاکره باید به نوعی باشد که تمام افراد بتوانند به ‌خوبی پشت آن بنشینند بدون آنکه برخوردی با یکدیگر داشته باشند . شما می‌توانید برای تکمیل اطلاعات خود در راستای راهنمای میز جلسه در کرج تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

میز جلسه در کرج یا گردهمایی اصلی‌ترین المان و پایه دکوراسیون اتاق مذاکره خواهد بود . انتخاب یک میز مناسب نه تنها هزینه و زمان صرف شده را بهینه می‌کند ، بلکه در افزایش بهره‌وری جلسه نیز موثر خواهد بود .

میز گردهمایی ویو تیپ 705U

کاربرد میز جلسه در کرج را می‌توان در عناوین زیر خلاصه نمود :

  • میز جلسه در کرج برای برگزاری همایش‎‌‌ها و جلسات
  • میز جلسه در کرج جهت جلسات گروهی و تیمی در داخل شرکت
  • میز جلسه در کرج جهت انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت‌‌‌ها
میز گردهمایی آرمز تیپ 702C
  1. اتاق جلسه فضایی اختصاص یافته برای برگزاری رویدادهای مختلف است .
  2. در انواع اتاق جلسه معمولاً میزی بزرگ به همراه چند صندلی دور آن قرار دارد تا تعامل و ارتباط به صورت رو در رو انجام شود .
  3. این اتاق برای جلسات ویدئویی یا حضوری کارمندان ، مشتری‌ها ، هیئت مدیره و جلسات آموزشی ، مصاحبه و سایر مذاکرات برنامه‌ریزی شده است .
  4. اصولا در این اتاق ، بحث‌های مدیریتی و سایر موقعیت‌های مهم تصمیم‌گیری استفاده می‌شود .
  5. یک اتاق جلسه به شما فرصت می‌دهد با تمامی کارمندان و مشتریان خود در هر نقطه‌ای از اتاق که نشسته باشند ، ارتباط برقرار کنید ، زیرا این اتاق کاملاً مجهز به تجهیزات گردهمایی و فناوری برای استفاده است .
  6. اندازه اتاق معمولاً متوسط ​​یا بزرگ است که می‌توان ماهانه جلسات مختلف با تعداد افراد زیاد را در این مکان به راحتی برگزار کرد .
  7. اتاق جلسه باید به قدری بزرگ باشد که بتواند کل کارمندان را در آن جا دهد .
میز گردهمایی اینترست تیپ 706C

میزهای در فرم‌های مستطیلی ، مربعی ، دایره ، نیم‌دایره ، U شکل و … هر شکلی که شما مد نظر دارید تولید می‌شوند . وجود طرح‌ها و شکل‌های گوناگون امکان انتخاب میز جلسه متناسب و هماهنگ با محیط کاری را برای شما بسیار آسان کرده است . شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های محیط کار و سلیقه خود هر شکل و ابعادی را برای میز جلسه در کرج خود انتخاب کنید .

در طراحی و ساخت میز گردهمایی باید جنس آن را در نظر بگیرید . همچنین فاکتورهای ظاهری و دکوراسیون اداری خود را می‌توانید در ساخت این میزها به کار ببرید ‌. میز جلسه و انواع آن معمولا از mdf ساخته می‌شوند . استفاده از mdf در ساخت میزهای گردهمایی علاوه بر کیفیت و مقاومتی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از چوب می‌شود . علاوه بر این روی برخی از میزهای جلسه شیشه کار گذاشته می‌شود .

این نوع میز جلسه در کرج بیشتر برای افرادی مناسب است که در جلسات خود پذیرایی هم انجام می‌دهند . اگر نیازی به پذیرایی در اتاق گردهمایی نباشد معمولا برای ارزان‌تر شدن قیمت میز از شیشه استفاده نمی‌کنند . میز جلسه در کرج باید از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشد زیرا محل نشست و برخاست افراد بسیار زیادی می‌باشد و ممکن است با ضربه دیدن دچار مشکل شود . اگر کیفیت میز بالا باشد از این اتفاق جلوگیری می‌شود و در نتیجه طول عمر محصول افزایش می‌یابد .

استانداردهای میز کنفرانس

رنگی که برای این میز اداری انتخاب می‌شود در دکوراسیون اتاق جلسه بسیار حائز اهمیت است . رنگ میز جلسه باید متفاوت از سایر رنگ‌های اتاق جلسه باشد . در صورتی که اگر در طراحی اتاق خود بیشتر از رنگ‌های تیره استفاده کرده‌اید بهتر است در انتخاب رنگ میز خود از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید . همچنین اگر اتاق گردهمایی شما طیف رنگ روشنی دارد با انتخاب میز جلسه تیره می‌توانید اقتدار خاصی به میز جلسه خود بدهید .

امروزه از میز جلسه در کلاس‌های درسی و کلاس‌هایی برای گردهمایی دانشجویان برخی از دانشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود که استاد و دانشجویان در یک سطح واقع شده و به راحتی به تبادل اطلاعات و دانش می‌پردازند . میزهای جلسه در طراحی‌های بسیار شیک و مدرن روانه بازار می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به علاقه و ابعادی که نیاز دارید ، یکی از آن‌ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید .

توجه داشته باشید که انتخاب میز گردهمایی مناسب نقش زیادی را در زیبایی و شیک بودن اتاق جلسه شما خواهد داشت و بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که میز جلسه مورد انتخاب شما با سایر چیدمان اتاق گردهمایی‌تان همگونی بی‌نظیری داشته باشد .

بیشتر مدیران برای اینکه این میز با صندلی‌ها و سایر چیدمان اتاق همگونی داشته باشد ، اقدام به سفارش میز گردهمایی برای جلسات طولانی دارند و شما نیز می‌توانید با توجه به ابعاد و رنگ مدل نظر خود سفارش خود را انجام دهید .

میز گردهمایی مدست

گزینه‌های زیادی برای چیدمان اتاق گردهمایی خود در اختیار خواهید داشت . برخی چیدمان‌های اتاق و میز جلسه ، بیشتر برای معطوف کردن توجه به بخش خاصی طراحی می‌شوند و برخی دیگر برای تعاملی برابر . بیایید تا با هم برخی چیدمان‌های رایج اتاق جلسه را بررسی کنیم :

ساده‌ترین نوع میزهای اجلاس در واقع همین میز مستطیلی شکل است . این سبک میزها برای بررسی موضوعات و جلسات هماهنگی میان کارمندان و رئیس‌ها و همچنین ویدئو گردهمایی‌ها مناسب هستند . رئیس و مدیر شرکت‌ها در راس و دیگر افراد در طول این میز قرار می‌گیرند .

افرادی که در ازای طول این میز می‌نشینند ، اشخاص دیگر در همان ردیف را به خوبی نمی‌بینند و در مقابل ، اشخاصی که در عرض مستطیل می‌نشینند تقریبا بر دیگر اشخاص نظارت کامل دارند . این سبک میزها به راحتی تا ۲۵ نفر را پوشش می‌دهند .

یکی از رایج‌ترین میزهایی که در جلسات مورد استفاده قرار می‌گیرد ، میز یو شکل است که محبوبیت زیادی هم دارد . این میز‌ها علاوه‌بر شکل زیبایی که به فضای جلسه می‌بخشند ، کارایی بسیار زیادی هم دارند و توجه بسیاری از سازمان‌ها و ادارات را به خود جلب کرده‌اند . یکی از امکانات این میزها ، قابلیت قرار دادن مانیتور در قسمت میانی دو ردیف است .

فضای میانی این نوع میزها نباید کمتر از 80 سانتی‌متر باشد و ابعاد کلی آن بسته به اندازه اتاق شما قابلیت تغییر دارد . همچنین این میزها بسته به انتخاب شما از شیشه یا چوب باکیفیت mdf هم ساخته می‌شوند .

یکی از مهم‌ترین انواع میز گردهمایی ، میزهای دایره‌ای یا گرد هستند . این میزها معمولا ابعاد و کارایی مختلفی دارند و باعث افزایش زیبایی بصری فضای جلسه هم می‌شوند . موارد مختلفی از جمله ؛ ام دی اف ، فلز ، شیشه و … برای ساخت میز جلسه دایره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد .

همچنین نوع پایه به کار رفته در آنها معمولا از نوع استیل یا چوبی است . ابعاد این میزها هم محدودیت خاصی ندارد و با توجه به تعداد نفرات حاضر در جلسه و ابعاد کلی اتاق تعیین می‌شود .

هدف از ساخت میز جلسه قایقی برگزاری جلسات بزرگ با شرایط ایده‌آل بوده است . کمتر میزی را می‌توان پیدا کرد که از این نظر بتواند با نمونه‌های قایقی رقابت کند . به این خاطر اصطلاح قایقی را برای این مدل از محصولات به کار می‌برند که عرض میز در قسمت میانه آن بیشتر از سایر بخش‌ها است .

به عبارت دیگر هر چه به سمت دو طرف میز می‌رویم از عرض آن کاسته می‌شود . به‌ این‌ ترتیب محصول ظاهری شبیه به یک قایق پارویی پیدا می‌کند . دلیل این شیوۀ طراحی آن است که حضار بتوانند بدون نیاز به جابه‌جایی سایر افراد حاضر را ببیند .

این سبکی است که برای یک گردهمایی کلاسیک و بیشتر گفتگوهای TED معروف به صحنه تئاتر در نظر گرفته می‌شود . مانند یک تئاتر که در مرکز سخنران وجود دارد و مخاطبین به صورت مستقیم یا نیمه مدور روی صحنه هستند .

این مدل برای جایی که نیاز به تعامل دو طرفه کمتر است ، مناسب می‌باشد . در این مدل بیشتر جلسه شما احتمالاً در یک اتاق جلسه به سبک سالن اجتماعات برگزار می‌شود ، جایی که سخنرانان موضوعات خود را مطرح می‌کنند و از حضار سوال می‌پرسند .

صندلی میز جلسه هم یکی از اجزای مهم آن می‌باشد که باید دارای ویژگی‌های مناسبی باشد مانند طراحی با اصول ارگونومیک که سبب راحتی حاضرین باشد خستگی و خواب آلودگی ایجاد نکند . همچنین باید از جنسی ساخته شود که سبب تعریق نشود .

می‌دانید که در گذشته بیشتر جلسات در هتل‌ها برگزار می‌شده است ، البته امروزه نیز برخی شرکت‌ها جلسات خود را در هتل ، رستوران و دیگر مکان‌های مناسب برگزار می‌کنند .

با این حال در صورتی که یک میز اجلاس شیک در محل کار خود داشته باشید ، نیازی به برگزاری و رزرو مکان برای همایش‌های خود ندارید . برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها در شرکت شخصی خودتان در هزینه‌های شما صرفه‌جویی چشمگیری می‌کند .

در این مقاله سعی کردیم برای شما مواردی که در میز جلسات وجود دارد را به بهترین شکل شرح دهیم و شما باید بدانید که از این نوع میزها برای جلسات و همایش‌هایی که در اداره‌ها برگزار می‌شود استفاده می‌شود ولی در زمان خرید شما باید به نوع دکوراسیون اداره و سازمان و سلیقه خود توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین میز جلسه در کرج را خریداری کنید .

مجموعه مبلمان اداری آبادیس یکی از مراکز معتبر برای ارائه‌ی مشاوره‌های دقیق و هوشمندانه به شمار می‌رود که با بهره برداری از این مشاوره‌ها می‌توانید بهترین و ماندگارترین خریدها را برای خود رقم بزنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید