بهترین کمد کوتاه
کمد درب کشویی کوتاه شیدر تیپ 1304-120
کمد کوتاه در کرج

فضاهای اداری و دفاتر تجاری به دلیل شلوغی‌ها و رفت و آمدهای زیادی که دارند ؛ نظم و سازماندهی وسایل موجود در آنها از مهم‌ترین مسائل فضاهای اداری و اداره‌ها است و باید به نکته بسیار توجه نمود . یکی از وسایل مهم و کاربردی در سازماندهی و نظم اداره‌ها و دفاترها کمد اداری است . کمدهای اداری برای ذخیره و جمع‌آوری وسایل کاربردی و ضروری ادارات است . به طور کلی کمدهای اداری شامل کمد کوتاه و کمد بلند هستند که هر کدام دارای انواع متنوع از نظر جنس و متریال ، طرح و شکل و نوع کاربری هستند .

همچنین این کمدهای اداری از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسایل طراحی مبلمان اداری می‌باشند . فضای کاری و اداری نیازمند ، چندین کمد به منظور شروع و عقد قراردادها و جمع‌آوری اسناد و پرونده‌های مشتریان است . به دلیل استقبال افراد از این محصول اداری ، خوشبختانه همانطور که در قسمت بالا گفته شد انواع مختلف و متنوعی از آنها طراحی و ساخته شده‌اند و برای هر سبک دکوراسیون و هر سلیقه‌ای موجود است .

این محصول اداری یعنی کمد کوتاه در همه‌ی شهرهای کشورمان ایران طراحی و ساخته می‌شود و عرضه می‌گردد . یکی از این شهرها ، شهر کرج است . کرج نیز از تولیدکنندگان مبلمان اداری مانند کمد کوتاه در کرج است و این شهر دارای شرکت‌های متعدد و معتبری می‌باشد یکی از این شرکت‌ها شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس است که از تولیدکنندگان کمد کوتاه در کرج است .

اکنون ما در این مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با انواع کمد کوتاه از لحاظ جنس و متریال و نوع کاربری آشنا کنیم همچنین با مزایای استفاده از کمد کوتاه و کاربردهای انواع کمد کوتاه و به‌کارگیری از آن در محیط‌های اداری و کاری آگاه و آشنا کنیم .

کمدهای کوتاه شیدر تیپ 1304-45

همانطور که گفته شد کمد کوتاه مانند سایر مبلمان اداری در انواع طرح و رنگ ، جنس و متریال ، فرم و شکل و نوع کاربری آنها طراحی و ساخته می‌شود . حال می‌خواهیم شما را با انواع کمد کوتاه از لحاظ جنس و متریال آشنا کنیم .

یکی از انواع کمد کوتاه در کرج ، کمد کوتاه MDF است . اغلب ، کمد کوتاه در کرج از جنس MDF ساخته می‌شود . چرا که جنس MDF دارای مزایای بسیاری مانند قیمت مقرون به صرفه و مناسب ، مقاومت بالا در برابر فشار و رطوبت و مستحکم بودن است . این نوع کمد کوتاه در کرج دارای انواع متنوع و شکیلی از روکش‌ها است . چرا که MDF خود به تنهایی دارای زیبایی و جذابیت خاصی نمی‌باشد و این روکش‌های MDF هستند که به آن زیبایی و تنوع بخشیده‌اند .

این نوع کمد کوتاه در کرج دارای انواع متنوعی از روکش‌ها مانند روکش اکریلیک ، روکش PVC ، روکش هایگلاس ، روکش UV ، روکش وکیوم و … است . در برخی موارد این جنس متریال یعنی MDF با دیگر متریال مانند شیشه ترکیب می‌شود و تنوع شکیلی در کمد کوتاه در کرج ایجاد می‌نماید . شما عزیزان با توجه به نیاز خود و نوع کاربری که می‎‌خواهید و نیز فضای اداری خود می‌توانید کمد کوتاه خود را انتخاب و تهیه نمایید .

این مدل کمد کوتاه در کرج دارای مقاومت بالا و استحکام بسیار است . چوب طبیعی به فضا گرما و سبکی کلاسیک و خاص می‌بخشد . کمد کوتاه چوبی که از انواع کمد کوتاه در کرج است از انواع چوب‌ها مانند چوب گردو ، چوب راش ، چوب بلوط و … طراحی و ساخته می‌شود . این مدل کمد کوتاه در کرج دارای قیمت بالایی است چرا که متریال آن طبیعی است اما با تلفیق سایر متریال‌ها شما با قیمت مناسبی می‌توانید آن را تهیه نمایید .

کمد کوتاه فلزی همانطور که از اسمش مشخص است ؛ از جنس فلز طراحی و ساخته می‌شود به همین دلیل بسیار مستحکم است . این مدل کمد کوتاه در کرج اغلب از جنس استیل ساخته می‌شود چرا که استیل از فلزاتی است که دارای زیبایی بیشتری است و نیز دچار خوردگی یا زنگ‌زدگی نمی‌شود . شما می‌توانید این نوع کمد کوتاه در کرج را در رنگ‌های مختلف مانند رنگ نقره‌ای ، طلایی ، مشکی ، سفید و … تهیه نمایید .

کمد کوتاه در انواع کاربری نیز طراحی و ساخته می‌شوند و هر کدام از آنها از مهم‌ترین لوازم طراحی مبلمان اداری محسوب می‌شود . اکنون به انواع کمد کوتاه از نظر نوع کاربری‌هایشان می‌پردازیم .

امکان اینکه اداره و محیط کاری دچار آتش سوزی شود ، وجود دارد . بنابراین باید برای حفظ پرونده‌ها و اسناد محرمانه از وسایل و کمدهای مناسب و ضد حریق استفاده نمود ؛ تا احتمال سوختن این اسناد به صفر برسد . کمدهای کوتاه پرونده‌های ضد حریق ، از جنس ضخیم‌تر و مقاوم‌تری ساخته می‌شوند تا در صورت بروز آتش‌سوزی از اسناد موجود در این کمدها نگهداری کنند . برای مشاغل اداری که اسناد مهم و محرمانه‌ای دارند ؛ وجود این مدل کمد کوتاه در کرج ، ضروری است .

این مدل کمد کوتاه در کرج از نظر سایز و ابعاد کوچک است و ظاهری کوچک دارد . در انتهای این کمد کوتاه غلتک‌هایی نصب شده‌ است که امکان جابه‌جایی آن را آسان‌تر نموده است . بنابراین می‌توانید با استفاده از این نوع کمد کوتاه در کرج ؛ فایل‎‌ها ، اسناد و مدارک موجود در اداره‌ی خود را به سادگی در دفترکار یا اداره جا به جا کنید . معمولاً این مدل کمد کوتاه در کرج از جنس MDF سبک طراحی و ساخته می‌شود .

اگر دارای فضای اداری و محیط کاری کوچکی هستید ، کمد کوتاه پایه ، گزینه‌ی مناسبی است . این نوع کمد کوتاه در کرج اغلب برای قرار گیری آن در زیر میز ساخته شده است و می‌توان در آنجا نصب نمود .

کمد کوتاه کشویی ، باعث ایجاد نظم بیشتر می‌شود چرا که به صورت کشویی است و هر کدام از کشوها را می‌توان به یک موضوع خاص و مشخص ، اختصاص داد و طبقه‌بندی کرد . بنابراین این نوع کمد کوتاه در کرج را برای نظم‌دهی بهتر و سازماندهی مشخص تمام پرونده‌ه‌ها ، اسناد و مدارک‌ها استفاده می‌کنند و با استفاده از این مدل کمد کوتاه در کرج دسترسی آسان‌تری به پرونده‌ها خواهید داشت .  

این نوع کمد کوتاه در کرج همانطور که مشخص است و از اسمش پیدا است ، به صورت قفسه‌ای ساخته شده است و درب ندارد . این کمدها وسیله‌ی مناسبی هستند تا شما وسایل کاربردی و ضروری خود را از روی میزها جمع‌آوری کنید و شلوغی میزها را از بین ببرید و به آنها نظم دهید و این مدل کمد گزینه‌ی مناسب و خوبی برای قرار گیری پرونده‌های محرمانه نیستند . همچنین کمد کوتاه قفسه‌ای به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که می‌توان دکوری و لوازم تزئینی را بر روی آنها جای داد .

کمدهای کوتاه زونکن‌خور با قفسه‌های بزرگ و گسترده‌ای ساخته شده‌اند و می‌توان پرونده‌ها و اسنادهای زیادی را که به صورت محرمانه هستند در آنها جای داد . این مدل کمدهای کوتاه دارای قفل هستند و برای نگهداری اسناد محرمانه بسیار مناسب می‌باشند . این نوع کمد کوتاه در کرج نیز فضای کمی را در اداره‌ها اشغال می‌کند .

عرض کمد باعث می‌شود ، فضای زیادی از محیط کاری شما اشغال شود ؛ پس یکی از گزینه‌های مناسب برای داشتن فضای کاری بزرگ‌تر و مساحت بیشتر استفاده از کمد کوتاه افقی است و استفاده از آن یک روش عالی و مناسب برای نگهداری پرونده‌های بیشتر در کنار یکدیگر است .

همانطور که از اسمش مشخص است ، این مدل کمد کوتاه در کرج به صورت عمودی است و فضای گسترده‌ای دارد که فضای زیادی را در بر می‌گیرد و اگر فضای بزرگی دارید گزینه‌ی مناسبی است . این کمد کوتاه در کرج نیز پرونده و اسناد زیادی را در خود جای می‌دهد و نگهداری می‌کند .

کمد کوتاه آرمز تیپ 1302-45
  1. یکی از کاربردهای این محصول اداری این است که یک کمد کوتاه توانایی این را دارد که مقادیر زیاد پرونده ها ، اسناد و مدارک‌ها را بدون استفاده از فضای زیاد در اداره‌ها نگهداری کند .
  2. داشتن انواع کمد کوتاه در کرج همچنین باعث می‌شود کارمندان دسته‌بندی و ذخیره پرونده‌ها ، پوشه ها ، زونکن‌ها و فایل باکس‌ها را انجام دهند . این امر سبب می‌شود ، بازیابی اطلاعات برای کارکنان آسان‌تر شود و بهره‌وری را افزایش می‌دهد .
  3. داشتن کلیه پرونده‌ها و پوشه‌های لازم در یک مکان ذخیره شده می‌تواند باعث از بین رفتن اطلاعات شرکت یا آسیب دیدن محتوای پرونده‌ها شود . شرکت ها همچنین می‌توانند با دریافت فایل‌های ضد حریق ، امنیت پرونده‌ها ، پوشه‌ها و مدارک‌های ذخیره شده در کمد بایگانی اداری را افزایش دهند .
  4. انوع کمد کوتاه در کرج همچنین می‌تواند با انواع مختلفی از قفل‌ها همراه شود تا امنیت اطلاعات محرمانه ذخیره شده در داخل آن‌ افزایش یابد .
  5. دو نوع کمد کوتاه وجود دارد . کمد کوتاه افقی و کمد کوتاه عمودی ؛ اگرچه ساختار این‌ها متفاوت است ، اما مزایا و خدمات یکسانی را ارائه می‌دهند . بنابراین انتخاب بین این دو به اندازه و چیدمان فضای اداری مورد نظرتان بستگی دارد .

استفاده از انواع کمد کوتاه در کرج مزایای خیلی زیادی دارد که برخی از مهم‌ترین این مزایا عبارتند از :

همانطور که تا الان گفته شد ، انواع کمد کوتاه در کرج برای ایجاد نظم و سازماندهی وسایل کاربردی در اداره‌ها ساخته شده‌اند . شما با استفاده از آن می‌توانید فضای خود را منظم کنید و همه‌ی وسایل ضروری و کاربردی خود را تقریباً در یک محوطه‌ی مشخص جمع‌آوری کنید و جای دهید . با استفاده از انواع کمد کوتاه در کرج به راحتی به همه‌ی لوازم کاربردی خود دسترسی خواهید داشت . همچنین اگر کمد کوتاه از جنس و متریال MDF باشد ، طول عمر بیشتری خواهد داشت و در طولانی مدت می‌توان از این محصول کاربردی و ضروری استفاده کرد .

استفاده از انواع کمد کوتاه در کرج فضای خشک و بی‌روح اداره‌ها را تازه و متنوع می‌کند و به فضای اداری روح می‌بخشد . به همین دلیل سبب زیبایی و جذابیت فضای کاری و اداری می‌شود . استفاده از کمد کوتاه به دلیل وجود انواع متنوعی از رنگ‌ها و طرح‌ها جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند .

انواع کمد کوتاه در کرج بهترین گزینه برای استفاده بهینه از فضاهای پرت است . این کمدها می‌توانند تبدیل به مکان‌هایی برای نگهداری لوح‌ها و تندیس‌ها یا اینکه فضایی برای چیدن دکوری‌ها و تزئینی‌ها نیز شوند و شما با استفاده از انواع کمد کوتاه در کرج ، هم به فضای خود نظم بخشیده‌اید ، هم از فضاهای پرت محیط کاری خود استفاده درست و بهینه‌ای کرده‌اید .

کمدهای کوتاه آرمز تیپ 1302-90

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس که از شرکت‌های معتبر شهر کرج است ، با استفاده از این مقاله شما عزیزان را با یکی از محصولات اداری خود یعنی کمد کوتاه و انواع آن ، کاربردها و مزایای استفاده از انواع کمد کوتاه آشنا کرد تا در هنگام خرید آگاه باشید و بهترین را برای اداره و دفتر کار خود انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید