بهترین کمد کردنزا در کرج
کمد دکوراتیو کوتاه مدست تیپ 1101S
کمد کردنزا در کرج

کمد کردنزا از انواع کمد اداری است که دارای سطحی صاف و ترکیبی از کابینت و کشو است که برای قرار دادن وسایل مختلف مانند اسناد ، مدارک ، لوازم کاربردی و ضروری ، لوازم تزئینی و … مورد استفاده قرار می‌‍‌‌گیرد . این کمدها در طرح و شکل ، سایز و ابعاد ، جنس و متریال ، رنگ طراحی و ساخته می‌شوند و عرضه می‌گردند . شما عزیزان با توجه به نیاز ، سلیقه و فضای اداری خود می‌توانید آن را انتخاب و تهیه نمایید .

استفاده از این کمدها باعث ایجاد نظم و زیبایی در فضای اداری می شود و لوازم کاربردی کارمندان را سازماندهی می‌کند . از این کمدها می‌توان در منازل نیز استفاده کرد . در دفتر کار بهترین راه و مکان برای ایجاد نظم و قرار دادن اسناد و گزارش کارها استفاده از کمدهای کردنزا است ؛ بنابراین استفاده از آنها در دکوراسیون فضای اداری امری و مهم و ضروری است . همچنین از این کمدها می‌توان برای قراردادن وسایل پذیرایی استفاده کرد و اگر می خواهید تغییر دکوراسیون دهید بهترین پیشنهاد برای شما کمدهای کردنزا هستند .

این محصول اداری مهم و کاربردی در ادارات همانطور که گفته شد ، در انواع مختلف و متنوعی طراحی و ساخته می‌شود و نیز در شهرهای مختلف ایران تولید و عرضه می‌گردد . یکی از این شهرها که دارای شرکت‌های معتبر است شهر کرج است .

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس یکی از این شرکت‌های معتبر در شهر کرج می‌باشد که از تولیدکنندگان کمد کردنزا در کرج است و با استفاده از این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با کمد کردنزا ، انواع کمد کردنزا در کرج ، کاربردها و ویژگی‌های کمد کردنزا در کرج آشنا کند . اکنون می‌خواهیم به معنی کلمه‌ی کردنزا و ریشه‌ی این کلمه بپردازیم .

کمد دکوراتیو کوتاه آرمز

ریشه Credenza از کلمه‌ی یونانی credential به معنی اطمینان و اعتماد است . در قرون وسطی و رنسانس ، همواره خطر مسموم شدن اعضای یک خانواده نجیب یا سلطنتی توسط دشمنان وجود داشت . لذا رسم بر این بود که خدمتکاران خانه ، غذاها و نوشیدنی‌ها را از بعد از خروج از آشپزخانه و قبل از سرو ، بچشند ؛ در نتیجه میزهایی وجود داشته که غذاها روی آنها چیده و تست می‌شد که به کردنزا معروف شد . بعد از گذشت زمان ، این میزها جزئی از مبلمان خانگی و اداری شدند و  روی آنها وسائل تزئینی و اکسسوری چیده شد .

کمد کردنزا در کرج مانند تمامی محصولات دکوراسیون و اداری در انواع مختلف طراحی و ساخته می‌شود . کمد کردنزا در کرج اغلب از جنس و متریال چوب و MDF ساخته می‌شود . چوب‌هایی که در ساخت لوازمی از این قبیل استفاده می‌شوند چوب‌های با دوام و عمر بالا ، مقاوم و مستحکم ، دارای بافت زیبا و … هستند مانند چوب گردو ، چوب بلوط ، چوب راش .

MDF دارای انواع متنوعی از روکش‌ها مانند روکش هایگلاس ، روکش ساده ، روکش لمینیت ، روکش اکریلیک ، روکش وکیوم و … است و هر کدام از آنها دارای انواع متنوعی از طرح رنگ هستند و دست شما در انتخاب باز است .

کمد دکوراتیو کوتاه آرمز

به طور کلی کمد کردنزا در کرج دارای دو نوع اصلی هستند :

  1. برای نگهداری : کمد کردنزا در کرج که کشوهایی برای قرار دادن فایل ندارد و اکثراً مخصوص نگهداری وسایل‌هایی است که بهتر است در دید قرار نگیرد ، وسایل‌هایی که ممکن است در اتاق کنفرانس یا پذیرایی منازل ترتیب چیدمان را برهم زند و در کل این نوع کمد دارای کشو نمی‌باشد و برای نگهداری وسایل شخصی ساخته شده است .
  2. کتابخانه‌های مدیریتی : این نوع کمد کردنزا در کرج در واقع مخصوص اداره و دفتر کار طراحی شده است تا فایل‌ها و اسناد متنوع و فراوانی که وجود دارد را نگهداری کند و نظم را در اداره ایجاد نماید . نوع و مدل این نوع کمد کردنزا در کرج با توجه به هدف و نوع استفاده آنها متفاوت است .

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد ، کمدهای کردنزا در ادارات و منازل قرار می‌گیرند و کاربرد دارند . اکنون می‌خواهیم به انواع آنها از نظر جای‌گیری‌هایشان و محل نصب آنها در ادارات و منازل بپردازیم .

کمد کردنزا در دفتر کار می‌تواند به عنوان یکی از مبلمان اداری میز‌ کار و اداری شما عمل کند . از فضای داخلی آن برای نگهداری اسناد و مدارک و سایر وسایل مورد نیاز و کاربردی خود استفاده می‌کنید و از فضای روی آن جهت قراردادن لوازم مورد نیازتان و یا پرینتر استفاده می‌کنید .

فضای اداری و میز اداری مرتب و با نطم باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می‌شود و بر بهبود روند کاری و سرعت عمل آنها تأثیر می‌گذارد . در برخی شرکت‌ها فضای اتاق‌های اداری کوچک است و کمد کردنزا را در قسمت راهروها یا لابی قرار می‌دهند و شما می‌توانید وسایل تزئینی بر روی آن قرار دهید .

کمد کردنزا در کرج همانطور که در ادارات کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد در قسمت‌های مختلف منازل نیز بسیار کاربردی است . یکی از این فضاها و قسمت‌ها اتاق خواب است ، کمد کردنزا در اتاق خواب معمولاً در قسمت زیر پنجره قرار می‌گیرد و برای جای‌گیری و نگهداری پتوها ، بالشت و لوازم‌هایی که در فصل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد ، به کاربرده می‌شود . همچنین اگر این کمد دارای کشو باشد برای قرارگیری لباس‌ها و لوازم شخصی و نیز اسباب‌بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

کمد کردنزا در قسمت نشیمن منازل بسیار پرکاربرد است و نقش کنسول را در این قسمت منازل ایفا می‌کند . همچنین اگر دارای ارتفاع کمی است شما می‌توانید به عنوان میز تلویزیون از آن استفاده نمایید و وسایلی همچون کنترل تلویزیون ، فلش ، CD ، کتاب و … را در آن قرار دهید . با قرار گیری وسایل تزئینی بر روی آن و نصب تابلوهای جذاب بر روی دیوار بالای آن فضای منزل به یک فضای زیبا و منحصر به فرد تبدیل می‌شود .

کمد کردنزا را در قسمت آشپزخانه و ناهارخوری می‌توان قرار داد و می‌توان گفت مکان اصلی قرارگیری این کمد در منازل قسمت آشپزخانه و ناهارخوری است و برای قرار دادن و نگهداری نوشابه ، تنقلات ، حبوبات ، مواد غذایی خشک و نیز ظروف پذیرایی ، چینی و کریستالی از آن استفاده می‌شود . همانطور که گفته شد شما عزیزان می‌توانید بر اساس سلیقه ، نیاز و سبک فضای اداری و منزل خود این کمد را انتخاب نمایید و این کمد در انواع سایز و ابعاد طراحی و ساخته می‌شود و برای هر مساحتی موجود است .

کمد دکوراتیو بلند رکتیکال

کمدهای کردنزا در ادارات و منازل در حالت کلی دو کاربرد دارد . مرسوم است در منازل این کمدها در اتاق پذیرایی قرار گیرد و بر روی آن وسایل مخصوص پذیرایی ، قاب عکس‌ها یا هدایای خانوادگی قرار گیرد . اما امروزه می‌توان وجود این کمدها را در اتاق و قسمت‌های مختلف منازل مشاهده کرد . به طور کلی می‌توان گفت کمد کردنزا همان کنسول در منازل است . ترکیب فوق العاده‌ی سطح صاف مانند میز و کابینت و کشوهای موجود در آن ، باعث شده است یک گزینه‌ی عالی و ایده‌آل برای هر فضایی شود .

در محیط‌های اداری از این نوع کمدها برای نگهداری و بایگانی اسناد ، مدارک ، لوازم ضروری و کاربردی و کاغذهای موجود استفاده می‌شود . استفاده از کردنزاها در دفتر کار باعث ایجاد نظم و ترتیب در اسناد و کاغذهای موجود می‌شود . کمدهای کردنزا به دلیل طراحی متفاوت آنها با دیگر کمدهای اداری و ظرفیت بیشتر آنها نسبت به سایر کمدها معمولاً در قسمت پشت میزهای مدیریت قرار می‌گیرد .

از این نوع کمد اداری در اتاق کنفرانس استفاده می‌شود و اغلب لوازم و وسایل پذیرایی را بر روی آن قرار می‌دهند . از فضای داخلی این کمد برای قرار دادن وسایل مهم و ضروری و اسناد و از فضای خارجی آن برای قرار دادن لوح ، مجسمه و لوازم دکوری استفاده می‌شود .

کمدهای اداری درست مثل میز مدیریت و سایر اجزای مبلمان اداری مدل‌ها و طرح‌های متنوعی دارند و استفاده از هر کدام مزایای خاص خودش را دارد . کتابخانه اداری بلند ، کمد شلف اداری و فایل اداری همگی از انواع کمد اداری مدرن هستند . اما اگر امکان استفاده از کتابخانه‌ای بزرگ را ندارید و یا فضایی برای نگهداری وسایل پذیرایی ندارید ، هوشمندانه‌ترین انتخاب ، استفاده از کمدهای کردنزا می‌باشد .

استفاده از کمدهای کردنزا فقط میان طرفداران سبک مدرنیته محبوبیت ندارد ؛ بلکه به دلیل ارتفاع مناسب و فضای کمی که اشغال می‌کند میان اغلب افراد و انواع سلایق محبوبیت دارد . نکته جالب درباره‌ی کمد کردنزا این است که درون آن کشوها و کابینت‌های مخصوصی تعبیه شده است . قفسه‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا از کمد کردنزا هم به عنوان کتابخانه‌ای کوچک ، برای نگهداری لوازم پذیرایی و هم برای بایگانی اسناد و مدارک خود استفاده کنید .

کمد دکوراتیو بلند شیدر تیپ 1104T

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس که از تولیدکنندگان کمد کردنزا در کرج است ، با کمک این مقاله شما عزیزان را با این کمد و انواع کمد کردنزا در کرج و کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فرد کمد کردنزا در کرج آشنا کرد تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید و بهترین را برای اداره و دفتر کاری خود انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید