بهترین کمد پرینتر در کرج
کمد پرینتر مدست تیپ 1801
کمد پرینتر در کرج

کمد پرینتر یکی از اجزا و ابزار طراحی مبلمان اداری است و یکی از کمدهای ضروری در ادارات است که برای فضاها و شرکت‌های اداری مناسب است و طراحی می‌شود و یک نیاز دقیق برای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود . در بسیاری از فضاها و مکان‌های اداری از یک پرینتر مرکزی و اصلی استفاده می‌شود و مورد استفاده تمامی افراد یک بخش به طور مداوم می‌باشد . از این رو باید به این محصول اداری بسیار توجه نمود .

دستگاه پرینتر ، نیازمند قسمت‌هایی برای قرار دادن وسایل جانبی و دکوری است و در بخش متریال مورد نیاز آن مانند قفسه‌ای ، برای نگهداری استفاده می شود . مجموع این موارد طراحی دکوراسیون داخلی را نیاز به یک میز پرینتر و در کنار آن کمد پرینتر ملزم می‌نماید . همانطور که در قسمت بالا ذکر شد ؛ کمد پرینتر جزء کمدهای اداری محسوب می‌شود و در طراحی مبلمان اداری از الزامات است و بسیار ضروری می‌باشد .

کمد پرینتر در انواع متنوعی از لحاظ سایز و ابعاد ، جنس و متریال ، طرح و رنگ ، سبک دکوراسیون فضای اداری و حتی مدل پرینتر طراحی و ساخته شده است و می‌شود . امروزه ، ایران یکی از کشورهای تولیدکننده‌ی مبلمان اداری است که بسیار موفق بوده است . این فعالیت‌ها اغلب در شهرهای بزرگ و صنعتی ایران انجام می‌شود ؛ یکی از این کلانشهرها ، شهر کرج است . در کرج نیز تعداد بسیاری تولیدکننده‌ی معتبر مبلمان اداری وجود دارد که یکی از آنها شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس است .

همانطور که تا الان گفته شده است ؛ کمد پرینتر از جمله وسایل طراحی مبلمان اداری می‌باشد . بنابراین کمد پرینتر در کرج از محصولاتی است که در شرکت آبادیس طراحی و ساخته می‌شود . شرکت آبادیس در این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با انواع کمد پرینتر در کرج ، مزایای استفاده از کمد پرینتر در کرج ، قیمت و نکات مهم در خرید کمد پرینتر در کرج آشنا کند .

کمد پرینتر آرمز تیپ 1802

کمد پرینتر در کرج از نظر متریال مانند سایر ابزار طراحی دکوراسیون داخلی مانند میز و صندلی ، مبل راحتی و اداری ، کتابخانه ، جاکفشی ، میز تلویزیون ، کمد و … در انواع مختلف طراحی و ساخته شده است اما اغلب آنها از جنس چوب و MDF می‌باشد . چرا که چوب و MDF هم ، مقاومت بالایی دارند و مستحکم هستند و هم ، طراحی و ساخت آنها به عنوان کمد پرینتر در کرج آسان است و به راحتی می‌توان قفسه‌های موجود در طراحی آنها را برش زد و به مرحله‌ی ساخت رساند .

استفاده از چوب و MDF در بعضی از میزهای پرینتر به صورت کل است ؛ یعنی هم بدنه و هم پایه‌های آن از این نوع جنس ساخته شده است اما در بعضی از آنها بدنه از جنس چوب و انواع MDF مانند MDF ساده ، هایگلاس ، ملامینه و … ساخته می‌شود و پایه‌ها از جنس فلز است و به دلیل مقاومت جنس فلز و دوام آن ، این مدل کمد پرینتر اغلب برای دستگاه‌های پرینتر در سایز و ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می‌شود .

به این دلیل که وزن پرینتر بالا و پرینتر سنگین است و برای نگهداری آن نیاز به پایه‌های مقاوم تری نسبت به چوب و MDF است که فلز بهترین گزینه می‌باشد . اغلب فلزهای استفاده شده در طراحی و ساخت این مدل از کمد پرینتر در کرج از جنس استیل می‌باشد چرا که در دکوراسیون ، استیل نسبت به سایر فلزات هم زیبایی خاص و مدرنی دارد و هم مقاوم و مستحکم است . استیل‌های استفاده شده در طراحی و ساخت آنها از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی است که طبق جنس و مدل چوب و MDF انتخاب می‌شود .

اکنون می‌خواهیم به انواع کمد پرینتر در کرج از نظر مدل آنها بپردازیم تا شما نسبت به آنها آگاه شوید .

این سبک از کمد پرینتر در کرج جزء مدل‌های پرطرفدار می‌باشد که در دنیای دکوراسیون امروز ، بسیار طراحی و ساخته شده است و می‌شود . میز پرینتر دارای درب‌های لولایی در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها ، جنس و متریال طراحی و تولید شده است ؛ که هر کدام از آنها دارای سبک خاص و منحصر به فردی می‌باشد .

همچنین برخی از آنها دارای درب‌های ترکیبی از چوب یا MDF با شیشه هستند که مناسب برای فضاهای مدرن و دلباز است و مناسب افرادی است که می‌خواهند وسایل ضروری خود را بدون نیاز به بازکردن درب‌ها مشاهده نمایند . شما عزیزان می‌توانید با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی فضا و مکان مورد استفاده‌ی خود انتخاب نمایید .

کمد پرینتر دکوراتیو همانطور که از اسمش مشخص است ، اغلب دارای درب نیست و به همین دلیل مناسب برای فضاها و ادارات کوچک می‌باشد چرا که نیاز به باز و بسته کردن درب‌ها نیست و فضای اضافه‌ای برای انجام این امر اشغال نمی‌شود . از این رو برای محیط‌های اداری و دفاتر کوچک توصیه می‌شود . کمد پرینتر دکوراتیو همانطور که مشخص است ؛ دارای قفسه‌هایی برای دکور و وسایل دکوری به جهت زیبایی طراحی دکوراسیون مبلمان اداری می‌باشد .

انتخاب این مدل از کمد پرینتر به فضای مورد نطر شما روح می‌بخشد و تنوع زیبا و جذابی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری ایجاد می‌کند . همچنین استفاده از این مدل کمد پرینتر در کرج در طراحی مبلمان اداری باعث ایجاد فضایی زیبا و متنوع می‌شود . این مدل کمد پرینتر در کرج در انواع طرح و رنگ و روکش‌های مختلف MDF طراحی و ساخته می‌شود . شما با توجه به سلایق ، نیاز و فضای اداری خود می‌توانید آن را انتخاب نمایید .

‌همانطور که از نام این محصول مشخص است ، این مدل کمد پرینتر در کرج دارای کشو است که به دلیل وجود کشو در این نوع کمد پرینتر در کرج محل جای‌گیری بسیار مناسبی برای پرونده‌ها ، مدارک و کاغذهای مورد استفاده در انجام کار پرینت است . کمد پرینتر کشویی به فضای اطراف دستگاه پرینتر نظم می‌بخشد و وسایل و ابزار کاربردی را سازماندهی می‌کند . با استفاده از این مدل کمد پرینتر می‌توانید به راحتی به وسایل و ابزار ضروری و کاربردی در هنگام کار دسترسی داشته باشید .

همانطور که از نام و اسمش پیدا است ؛ این مدل کمد پرینتر دارای چرخ‌هایی در قسمت زیر کمد و یا پایه‌های کمد است . کمد پرینتر چرخ‌دار ، اغلب برای دستگاه‌های پرینتر سایز بزرگ ساخته می‌شود ؛ از این رو کمد دارای ابعاد بزرگتری است و وزن سنگینی نسبت به تمامی کمدهای پرینتر دارد ، بنابراین جابجایی و حمل آنها سخت است برای سهولت این امر چرخ‌هایی در قسمت زیر کمد طراحی کرده‌اند و به همین دلیل دارای طرفداران خاص خود می‌باشد و در طراحی مبلمان اداری بسیار پر فروش هستند .

با توجه به نکات فوق باید گفت که در هنگام خرید کمد پرینتر ضمن اینکه به سبک دکوراسیون فضا و شرکت مورد نظر باید توجه‌ ویژه‌ای داشت تا بهترین گزینه را در انواع این مدل میز انتخاب نمایید می‌بایست به جنس اجزای استفاده شده در ساخت کمد پرینتر توجه کرد .

به عنوان مثال کمد پرینتر ریلی ، همانطور که پیدا است دارای درب‌های ریلی است و به دلیل اصطکاک در عملکر باز و بسته کردن درب‌ها باید ریل‌های استفاده شده در طراحی و ساخت آن با دوام باشند و عمر طولانی داشته باشند . بنابراین شما عزیزان باید از شرکتی خریداری نمایید که معتبر باشد و اجناس با کیفیتی داشته باشد و برای ساخت محصولات خود از متریال و یراق‌آلات با کیفیت و مرغوب استفاده نماید .

کمد پرینتر ریلی یکی دیگر از انواع کمدهای پرینتر است . این مدل از کمد پرینتر به دلیل ریلی بودن درب‌های آن مورد استقبال افراد مدرن و مینیمال پسند در دنیای دکوراسیون می‌باشد و فضای کمی نسبت به سایر مدل‌های کمد پرینتر اشغال می‌کند . برای راحت باز و بسته شدن درب‌ها و حرکت ریل‌ها بهتر است ؛ هر چند وقت یکبار روغن‌کاری شوند تا به راحتی و آسانی از آنها استفاده کنید .

کمد پرینتر آرمز تیپ 1802

به طور کلی استفاده از کمد پرینتر باعث می‌شود که افراد دیگر برای پرینت کردن و استفاده از دستگاه‌های پرینتر دچار مشکلاتی نشوند و به آسانی به انجام این کار بپردازند ، چرا که معمولاً اغلب ادارات دارای یک پرینتر مرکزی هستند که با جای‌گیری و قرار گیری آن با استفاده از کمد پرینتر اشخاص به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند این یعنی کمدهای پرینتر محل و جای دستگاه‌های پرینتر هستند .

همچنین استفاده از کمد پرینتر باعث می‌شود که کارمندان هنگام استفاده از دستگاه پرینتر به وسایل جانبی و ضروری آن دسترسی داشته باشند و بدون مکث و مشکلی به کار خود بپردازند . همانطور که گفته شد ، کمدهای پرینتر اغلب از جنس چوب و MDF طراحی و ساخته می‌شوند که محصولات اداری با این متریال خود به تنهایی مزایایی دارند .

  1. استفاده محصولات چوبی در فضاهای اداری به فضا گرمی و جذابیت خاصی می‌بخشد .
  2. چوب دارای انواع متنوعی است که هر کدام دارای ویژگی‌هایی می‌باشند و اصلی‌ترین مزایا آنها مقاومت و طول عمر بالای آنها است .
  3. کمدهای پرینتر MDF وزن سبکی نسبت به سایر کمدها با دیگر متریال دارند به همین دلیل حمل آنها دشوار نیست .
  4. کمدهای پرینتر MDF به دلیل جنس مرغوبشان مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند ؛ از این رو دارای انواع متنوعی از روکش‌ها اعم از روکش ساده ، روکش هایگلاس ، روکش وکیوم و … که هر کدام از آنها دارای انواع رنگ‌های متنوع و شکیل هستند .
  5. در ساخت کمدهای پرینتر MDF به راحتی می‌توان از دیگر متریال‌ها استفاده نمود و طرحی جدید و بروز به وجود آورد .
  6. کمدهای پرینتر MDF قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند .
  7. طرح این جنس کمد پرینتر مناسب برای همه‌ی فضا و همه سبک دکوراسیونی است .
  8. کمد های پرینتر چوبی مناسب برای فضاهای سلطنتی و سنتی هستند و سبک کلاسیکی به فضای اداری می‌بخشند .

کمد پرینتر در کرج مانند تمامی محصولات اداری دارای عواملی است که بر روی قیمت آنها تأثیرگذار است و تقریباً در همه‌ی شهرها در یک سطح است . جنس و متریال کمد پرینتر از جمله عواملی است که بر قیمت آن تأثیرگذار است ؛ به عنوان مثال اگر جنس این کمد اداری از MDF باشد ، همانطور که گفته شد دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای است اما اگر این جنس یعنی MDF با دیگر متریال مانند شیشه ترکیب شود قیمت بالاتری خواهد داشت و نیز بستگی به نوع شیشه دارد .

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت این محصول اداری نوع یراق‌آلات استفاده شده در ساخت آن است که اگر با کیفیت باشد قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت . همچنین سایز و ابعاد و اصول طراحی کمد پرینتر بر قیمت و تعیین قیمت آن مؤثر است و تأثیر می‌گذارد .

شما عزیزان در هنگام خرید کمد پرینتر باید توجه داشته باشید که چه مدل و چه نوع کمد پرینتری مناسب سبک دکوراسیون و فضای اداری شما است و نیز در هنگام خرید باید به یراق‌آلات کمد پرینتر مورد نظرتان توجه نمایید چرا باید جنس باکیفیتی داشته باشد تا طول عمر بیشتر و دوام زیادی داشته باشد .

کمد پرینتر مدست تیپ 1801

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس که یکی از تولیدکنندگان کمد پرینتر در کرج است ، با استفاده از این مقاله شما عزیزان را با یک محصولات اداری کاربردی و ضروری در ادارات در یکی از شهرهای ایران یعنی کمد پرینتر در کرج ، انواع آن در شهر کرج و مزایا و نکات مهم در قیمت و خرید این محصول اداری آشنا کرد تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید و بهترین کمد پرینتر را طبق نیاز خود ، سبک دکوراسیون و سلیقه‌ی خود برای اداره‌ی خود انتخاب و تهیه نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید