قیمت کمد اداری در کرج
کمد درب کشویی بلند مدست تیپ 1201-120
آشنایی با کمد دیواری در کرج

واضح است که به کابینت‌های دیواری که به منظور نگهداری لباس ، لوازم و غیره بصورت دیواری استفاده می‌شود کمد دیواری می‌گویند . این کمد‌ها یا کابینت‌ها به دو صورت ثابت بر روی دیوار یا بصورت متحرک همانند یک کمد مستقل ساخته می‌شود . در گذشته اکثر کمد‌های دیواری فقط شامل چهارچوب و درب بودند و طبقه بندی آن بر روی دیوارهای ساختمان انجام می‌شد و این دارای ایراداتی بود که باعث شد نسل جدید کمدهای دیواری به سرعت بین مردم جا افتاده و استفاده شود . کمدهای قدیمی در صورتی که دیوارها دچار مشکل می‌شدند ( مثلا رطوبت یا شوره میزدند ) این مشکلات به لوازم داخل کمد سرایت می کرد .

کمد بلند آرمز تیپ 1202-45

بهتر است که از چهار چوب فلزی در کمد دیواری استفاده کنیم . زیرا چهارچوب فلزی از لحاظ استحکام بسیار محکم‎تر از چهارچوب های دوبل mdf می باشد . وقتی وسایل زیادی را داخل کمد دیواری با چهار چوب و طبقات mdf می‌چینیم ، کمد شکم می‌دهد ولی چهار چوب فلزی با توجه به استحکام بالای آن قابلیت تحمل وزن های بالا را دارا است .

کمدهای بزرگ با توجه به عمق خود وسایل زیادی را در خود جای می دهند اما شما به هنگام خرید باید به اندازه و ابعاد مکان نصب کمد نیز دقت کنید . بیشتر کمدهای لباس دارای ارتفاعی به اندازه ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتی متر هستند اما این ابعاد در انواع کمدها متفاوت است . به طور مثال : کمدهای تک درب دارای طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشند اما کمدهای دو درب و انواع دیگر کمد لباس دارای ابعاد متفاوتی هستند . یک کمد خوب باید ابعاد و اندازه مناسب و استانداردی داشته باشد تا در انواع خانه ها بتوان از آن به آسانی استفاده کرد .

از ویژگی‌های کمد خوب ، داشتن دستگیره و یراق آلات مستحکم و زیبا می‌باشد . اگر کمد دیواری کلاسیک دارید پس باید از دستگیره‌های کلاسیک استفاده کنید و اگر سبک کمد دیواری شما مدرن است پس دستگیره‌های مدرن را به کار ببرید . دستگیره‌ها و یراق آلات کمد دیواری در کرج باید به درستی بر روی درب نصب شوند تا پس از مدتی جابجا نشده و خط و خشی بر بدنه کمد به وجود نیاورند .

نحوه باز شدن درب ها در کمد‌ دیواری در کرج یا به صورت لولا است یا به صورت ریل که بسته به موقعیت کمد‌ دیواری شما در خانه دارد . اگر کمد‌هایی که داخل اتاق هستند ریلی باشند بهتر میتوان از فضای کوچک اتاق استفاده کرد چرا که درب ریلی در یک خط حرکت می‌کند و به فضای داخل اتاق وارد نمی‌شود . کمد‌ دیواری که در قسمت پذیرایی خانه نصب می‌شود سبک و تولید متفاوتی با کمد ‌دیواری داخل اتاق دارد . در کمد داخل اتاق بیشتر پر بودن فضا و در نهایت استفاده مناسب از فضا اهمیت زیادی دارد .

اما کمد داخل پذیرایی بیشتر فرم دکوری در سالن را ایفا می‌کند و از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار است . سبک کمد ‌دیواری‌هایی که در قسمت پذیرایی وجود دارد خاص‌تر است و استفاده از دستگیره و لولا مانعی ندارد . درب های آن از اندازهای کوچکتری تشکیل می‌شوند و وجود ویترین زیبایی خاصی را به کمد‌ دیواری می‌دهد . آینه کاری روی درب های کمد ‌دیواری ، قاب سازی و استفاده از ستون در کمد‌ دیواری می‌تواند زیبایی چشمگیری به کمد‌ دیواری در پذیرایی خانه شما ببخشد .

استفاده از دستگیره در کمدهای درب ریلی به صورت دستگیره تو می‌باشد زیرا هنگامی که درب ریلی در داخل خود جمع می‌شود دستگیره‌ای که از سطح چوب بیرون زده باشد مانع جمع شدن درب ریلی در داخل خود می‌شود . اما در کمد دیواری در کرج که درب به صورت لولایی باشد استفاده از دستگیره مانعی ندارد .

کمد دیواری در کرج محل مناسبی برای نگهداری اشیاء گرانبها نیست ولی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به آن باید برای امنیت کمد جای یک قفل تعبیه کرد . البته در حال حاضر کمد دیواری بدون هیچگونه قفلی ارائه می‌شود . در هنگام انتخاب کمد به داشتن جای قفل یا امکان اضافه کردن آن دقت زیادی کنید .

باید از قبل به فضای مدنظر و کاربرد کمد دیواری در کرج توجه کنید . عمق و ارتفاع یک کمد دیواری در کرج به نسبت فضا و مساحت ساختمان اندازه‌گیری می‌شود . تقسیم بندی مناسب کمد و استفاده بهینه از فضا به کارابودن کمد دیواری کمک فراوانی می‌کند .

کمدهای کوتاه مدست تیپ 1301-45

از قدیمی‌ترین متریال‌ها در تولید کمد دیواری ، چوب طبیعی می باشد . باید بدانیم که چوب به علت اصالت و قیمت بالایی که دارد ، در کاربردهای لوکس به کار می‌رود و تهیه تمام کمدهای منزل از این جنس ، کار هزینه‌بری خواهد بود . از جمله چوب‌هایی که در ساخت کمد دیواری در کرج استفاده می‌شوند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

چوب گردو که از مقاوم‌ترین و زیباترین چوب‌های مورد استفاده می‌باشد و با گذر زمان نیز تغییر رنگ ندارد . چوب درخت گیلاس ، بلوط و افرا هم از چوب‌های رایجی هستن که در طیف‌های رنگی مختلفی به کار می‌روند .

mdf یکی از پرکاربردترین نوع مواد است که می‌توان در ساخت کمد دیواری در کرج استفاده کرد . مدل‌های کمد دیواری mdf روی دیوار نصب می‌شوند و قسمت زیادی از دیوار اتاق را به خود اختصاص می‌دهند بنابراین انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری mdf بهتر است با حساسیت زیادی انجام شود تا علاوه بر ایجاد فضای ذخیره سازی لازم برای وسایل در فضای اتاق های منزل شما دکوراسیونی شیک و متفاوت ایجاد شود .

شیشه یکی از متریال‌های جذاب برای خانه است که محبوبیت بسیار زیادی در بین طراحان دکوراسیون دارد . برای افزایش زیبایی کمد دیواری شیشه‌ای از قاب mdf استفاده می‌شود و می‌توانید رنگ این قاب‌ها را با رنگ دکوراسیون خود هماهنگ کنید . این کمد دیواری به داخل دید دارد ولی می‌توانید از شیشه‌های دودی و یا رنگی برای مسدود کردن دید استفاده کنید .

در دکوراسیون اتاق خواب مدرن ، این کمد دیواری‌ها را بیش‌تر می‌توانیم پیدا کنیم . آینه به عنوان درب کمد فضای اتاق شما را بزرگ‌تر و روشن‌تر خواهد کرد و به همین دلیل ، برای اتاق خواب‌های کوچک بیش‌تر پپیشنهاد می‌شود . البته به این معنا نیست که فقط می‌توانید برای اتاق خواب‌ها از این ترفند استفاده نمایید ، این راه حل در مورد کمد شیک برای راهرو هم کاملا قابل استفاده است و فضای شما را از حالت کمد بودن خارج می‌نماید .

نوع دیگری از متریال‌هایی که جهت ساخت کمد دیواری در کرج از آن استفاده می‌کنند pvc است . این محصول بعد از mdf جایگاه بسیار مهمی دارد و جزو پرفروش ترین متریال‌های جهان جهت طراحی کمد دیواری به‌شمار می‌رود . در واقع بدنه و مغز کمدهای pvc از mdf است که با کمک روکش ضد آب pvc آن را می‌پوشانند .

شاید یکی از مقاوم‌ترین اما در عین حال گرانترین متریال‌های کمد دیواری در کرج همین pvc است که ظاهری بسیار شیک و منحصر به فردی دارد . البته با اجرای طرح‌های شیک‌تر و زیباتر روی آن قطعا زیبایی کمد دیواری pvc بیشتر خواهد بود . همچنین pvc انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و می‌تواند در برابر حرارت ، رطوبت و اشعه uv نور خورشید از خود مقاومت زیادی نشان دهد .

کمدهای دیواری آرمز

کمد دیواری برای فضاهای کوچک مخصوصا اتاق خواب از متریال‌های براق با رنگ‌های روشن ، متریال مات با رنگ‌های روشن ، کمدهای پولیشی با رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد هم چنین استفاده از آینه بر روی درب‌های کمد کمک بسیار زیادی به بزرگتر جلوه دادن فضای شما خواهد کرد . از کمد دیواری می‌توانید برای پوشش قناسی‌های خانه به همراه کمد کاربردی استفاده کنید . این بهترین راه حل استفاده بهینه از فضای خانه است .

همه‌ی افراد قد بلندی ندارند ، پس باید شرایط را طوری فراهم کرد که افراد قد کوتاه هم بتوانند از طبقات بالایی کمد استفاده کنند . اگر برایتان مقدور باشد که از نردبان‌های ریلی استفاده کنید عالی می‌شود زیرا هم سهولت جابجایی دارند و هم استایل خوبی را به خانه می‌دهند در غیر اینصورت می‌توانید از انواع چهارپایه های موجود در بازار استفاده کنید . توصیه می‌شود که از چهارپایه‌های تاشو استفاده شود تا جای کمتری را در اتاق اشغال کنند .

کمدهای بلند اینترست تیپ 1206-90

گروه کابینت و دکوراسیون آبادیس تولید کننده انواع سبک کابینت‌های مدرن و کلاسیک ، کمد دیواری ریلی و باکسی و ساخت انواع محصولات اداری آماده خدمت رسانی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشد .