بهترین کمد دکوراتیو در کرج
کمد دکوراتیو کوتاه مدست تیپ 1101S
کمد دکوراتیو در کرج

کلمه دکوراتیو یا هنر تزیینی هدفش طراحی و ساخت اشیایی است که علاوه بر زیبایی ، کاربردی هستند . استفاده از عبارت دکوراتیو چیست ؛ بیشتر از آن که برای معماری باشد ، مربوط به طراحی داخلی است . البته بخشی از هنرهای تزیینی و زیبا را می‌توان در آثاری مثل تابلوهای نقاشی ، مجسمه ، عکس و … دید . اما این اشیا بیشتر از اینکه در زندگی مورد استفاده باشند برای مشاهده و تحریک حس زیبایی‌شانسی در بیننده ایجاد می‌شوند .

کمد دکوراتیو نوعی کمد است که دارای سطح صاف و کابینت و کشوهایی است که برای قراردادن وسایل مختلف مانند قاب عکس ، اسناد ، ظرف‌های مختلف برای پذیرایی ، وسایل تزئینی و … بسیار مناسب است . این کمدها در شکل ، رنگ و انواع مختلف ساخته و عرضه می‌گردد . کمد دکوراتیو درواقع یک کمد کشیده و جادار با ارتفاع کم و پایه‌های کوتاه است که به‌صورت افقی روی زمین قرار گرفته است . این قطعه‌ی شیک و مدرن معمولا چوبی و دارای درب‌های کشویی است و در منازل مسکونی و همین‌طور محیط‌های اداری کاربرد دارد .

در محیط اداری بهترین راه برای ایجاد نظم و قرار دادن اسناد و گزارش کارها استفاده از کمدهای دکوراتیو است . همچنین از این کمدها می‌توان برای قرار دادن وسایل پذیرایی استفاده شود . اگر می‌خواهید تغییر دکوراسیون دهید بهترین پیشنهاد برای شما کمدهای دکوراتیو در کرج است . خریداران با توجه به هدف استفاده خود می‌توانند انواع مختلف آن را سفارش دهند . استفاده از این کمدها باعث ایجاد نظم و زیبایی در فضای مورد نظر می‌شود .

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

از ویژگی‌های کمد دکوراتیو می‌توان به مواردی همچون ، طراحی ظریف و متفاوتی که نسبت به سایر کمد‌ها دارا هستند ، اشاره کرد . همان طور که گفته شده است کمد دکوراتیو در اصل یک میز بلند با ارتفاع کم است که از آن برای نگهداری وسایل های مختلف استفاده می‌شود . اکثر آنها دارای پایه های کوتاه و یک سطح صاف مانند میز دارد و زیر این سطح کابینت‌ها و کشوهای متنوع با حالت‌های مختلف قرار داده شده است .

بعضی از انواع کمدها ، مخصوصا مدل‌هایی که در اداره‌ها استفاده می‌شود دارای یک کتابخانه مدیریتی است که بر روی آن نصب می‌شود . وجود کتابخانه باعث زیبایی و همچنین جای بیشتری خواهد شد . کمد دکوراتیو در اداره و خانه در حالت کلی دو کاربرد دارد . مرسوم است در منازل این کمدها در اتاق پذیرایی قرار می‌گیرد و بر روی آن وسایل مخصوص پذیرایی ، قاب عکس‌ها یا هدایای خانوادگی قرار می‌گیرد . اما امروزه می‌توان وجود این کمدها را در اتاق‌های مختلف خانه‌ها مشاهده کرد .

ترکیب فوق العاده سطح صاف مانند میز و کابینت و کشوهای موجود در آن ، باعث شده است یک گزینه عالی و ایده‌آل برای هر فضایی شود . در محیط‌های اداری از این نوع کمدها برای نگهداری و بایگانی اسناد و کاغذهای موجود استفاده می‌شود . استفاده از دکوراتیوها در دفترکار باعث ایجاد نظم و ترتیب در اسناد و کاغذهای موجود می‌شود .

این میزها مکمل خوبی برای میزهای مدیریتی هستند و می‌توان در رنگ بندی‌های یکسانی با میزهای مدیریت عرضه شوند و همچنین در ساخت از متریال مرغوب استفاده می‌شود تا نهایت زیبایی و نیک منظری ، که الهام گرفته از میز مدیریت می‌باشد را به محیط و فضای هر مجموعه‌ای ( سازمان و اداره یا شرکت‌ها ) القاء کند .

در محیط اداری ، کمدهای دکوراتیو جهت نگهداری و ساماندهی مساعد وسایل و ابزارها پدیدار شده‌اند‌ . علاوه بر سطح صاف ، یک دکوراتیو ممکن است به صورت کابینت ، قفسه ، کشو و نقاط پرکردنی دارا باشد ، که بهره گیری از آن باعث نظم و ترتیب در کار مجموعه ( شرکت یا سازمان و اداره ) می‌شود .

دکوراتیو در اتاق نشیمن مانند کنسول عمل می‌کند ؛ جایی که می‌توانید کنترل تلویزیون ، فلش ، DVD و کتاب‌های دم دستی خود را آن‌جا قرار دهید . دکوراتیو مانند میز تلویزیون ارتفاع کمی دارد و اشیاء تزئینی یا تابلوهایی را می‌توانید روی دیوار بالای آن نصب کنید .

کمدهای دکوراتیو در دفتر کار می‌تواند به عنوان یکی از مبلمان اداری میز‌تان عمل کند . از فضای داخلی آن برای نگهداری اسناد و مدارک و سایر وسائل خود استفاده می‌کنید و از فضای روی آن جهت قرار دادن لوازم مورد نیازتان و یا پرینتر بهره می‌برید . یک میز اداری مرتب و بدون پرونده‌های اضافی ، انگیزه کارمندان را برای انجام وظایف بالا می‌برد . در برخی شرکت‌ها فضای اتاق‌های اداری کم است و کمد دکوراتیو را در راهرو یا لابی قرار می‌دهند . در این حال وسایل تزئینی روی دکوراتیو قرار می‌گیرند .

اتاق یا سالن انتظار جایی است که مشتریان یک شرکت دقایقی را در آن سپری می‌کنند تا امکان ملاقات فراهم شود . برای این محیط که به نوعی یک نمای کلی از کسب و کار شما را پیش بهترین کمد دکوراتیو اداری را انتخاب کنید .

اگر مدل‌های بوفه ای را برای خرید در نظر داشته باشید می‌توان تقدیرنامه‌ها ‌، تندیس جوایز و دیگر قرار داد و آنها را در معرض دید مشتریان گذاشت . اگر مدل‌های میز مانند را برای سالن انتظار خریداری کنید می‌توانید بر روی آن روزنامه‌ها ، مجلات و خواندنی‌های دیگر را قرار دهید تا مراجعه کنندگان از آنها استفاده کنند .

برای اتاق کارمندان هم می‌توان کمد دکوراتیو تهیه کرد . این محصول جایگزین مناسبی برای کمدهای اداری معمولی هستند . همچنین می‌توانند به عنوان یک کتابخانه مورد استفاده قرار بگیرند . در برخی از مدل‌ها حتی می‌توان یخچال‌های کوچک را در کمدها جا داد .

اگر در اتاق مدیریت فضای کافی برای قرار دادن کتابخانه بزرگ را ندارید ، و یا فضایی برای نگهداری وسایل پذیرایی ندارید ، بهترین انتخاب ، استفاده از کمد دکوراتیو مدیریتی در کرج است . این کمد کوتاه علاوه بر نگهداری اشیا داخل و روی سطح خود ، به تنهایی جلوه اتاق مدیریتی شما را زیبا و مدرن‌تر جلوه می‌دهد . کمد دکوراتیو در اتاق مدیریتی به صورت ست با میز مدیریت استفاده می‌شود .

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

شیشه رنگی دکوراتیو نوعی از شیشه رنگی است که از نوع شیشه لاکوبل می‌باشد و دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح است . این شیشه‌ها دارای چسبندگی بسیار بالا و پوشش محکمی می‌باشند . شیشه‌های رنگی دکوراتیو دارای ویژگی‌های خاصی نظیر مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی و رطوبت و حرارت می‌باشند . از این شیشه‌ها بیشتر برای فضاهایی مانند حمام و میزهای شیشه‌ای و فضای بین کابینت مورد استفاده قرار می‌دهند .

استفاده از شیشه از دیرباز تاکنون مورد توجه و علاقه افراد در طراحی و معماری ساختمانی قرار می‌گرفته است . امروزه نیز شیشه یکی از متریال‌های پر کاربرد و پر طرفدار در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها به شمار می‌رود . در گذشته به دلیلی اینکه شیشه رنگی ارزان بود و به نسبت سایر متریال‌ها مقرون به صرفه‌تر بود و همچنین دارای ویژگی‌های خاص و جلوه‌ای زیبا بود ، از آن در ساخت و تولید درب و پنجره ساختمان‌ها به خصوص مساجد استفاده شده است .

در طراحی و معماری مدرن ساختمان نیز از شیشه رنگی علاوه بر ساخت درب و پنجره ، برای ساخت لوازم و وسایل تزئینی و دکوری ، ساخت پارتیشن و … استفاده می‌شود . شیشه‌های رنگی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود دارند و برای موارد خاصی مورد استفاده‌ قرار می‌گیرند . یکی از انواع این شیشه‌های رنگی شیشه لاکوبل است که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی می‌باشد .

این کمدها همواره به عنوان بروز ترین محصول در صنعت میز و مبلمان اداری ، کمد دکوراتیو مدرن می‌باشد . تنوع در طراحی و رنگ بندی‌های مختلف ، نوع و متریال مرغوب که از سبکی و راحتی به خصوص در نصب ، ارزانی و مقرون به صرفه بودن و … می‌باشد .

این محصول دارای کاربران خاصی دارند وبه دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد ، پر زرق و برق بودن در طراحی و رنگ بندی متفاوت باعث می‌شود تا حس مطلوب را در محیط و فضا برای افراد ایجاد کند و همچنین در نوع جنس و متریال ، عموما از چوب استفاده می‌شود که در نصب از سنگینی و دشواری بسیاری برخوردار است . پس می‌توان به عنوان گران‌ترین محصول در صنعت میز و مبلمان اداری است و هنگام خرید و تولید باید به آن توجه بسزایی شود .

کمد دکوراتیو بلند آرمز

با ویژگی‌ها و انواع کمد دکوراتیو در دکوراسیون اداری آشنا شدیم . واضح است که رنگ ، طرح ، جنس در دکوراسیون اداری از اهمیت‌ خاصی برخوردار هستند . در طراحی دکوراسیون اداری هیچ گزینه‌ایی نادیده گرفته نمی‌شود .

گروه طراحی مبلمان اداری آبادیس با سال‌ها تجربه در دکوراسیون کمد دکوراتیو از مرحله‌ی طراحی تا مرحله‌ی پیاده‌سازی به صورت تخصصی آماده هر گونه همکاری و مشاوره می‌باشد . هر یک از این نکاتی که در مورد خرید کمد دکوراتیو خوب بیان نمودیم به شما کمک می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین کمد دکوراتیو در کرج را بر اساس نیاز خود خریداری کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید