کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T
کمد بایگانی در کرج

تقریباً همه دفاتر روزانه با حجم زیادی از اسناد و پرونده‌ها روبرو می‌شوند . این پرونده‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به شرکت یا مشتری باشند که برای هر کسب و کاری مهم است . به همین دلیل ، محافظت از این پرونده‌ها در از دست دادن ، سرقت یا خسارت یک اولویت اصلی به حساب می‌آید . نکته خوب این است که با وجود گزینه‌های مناسب ذخیره سازی اداری این امر به راحتی قابل دستیابی می‌باشد .

یکی از بهترین نوع سیستم‌های ذخیره سازی پرونده‌های اداری ، نگهداری آن‌ها در کمد بایگانی در کرج است . این واحدهای ذخیره سازی می‌توانند تعدادی از کارکردهایی را انجام دهند که عملیات روزمره را تقویت کند . این امر باعث می‌شود كه شركت‌ها کمد بایگانی اداری را در دفتر خود نگهداری کنند .

در این متن قصد داریم به بررسی کمد بایگانی در کرج و کاربرد آن بپردازیم . اگر مسئول حفاظت و نگهداری اسناد و مدارک زیادی می‌باشید و می‌خواهید از این اسناد و مدارک به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید ، یا اگر به دنبال وسیله‌ای برای امنیت بیشتر اسناد و مدارک می‌باشید ولی از کوچک بودن محل کار خود برای نگهداری این مدارک ناراحت هستید ، می‌توانید از کمد بایگانی در کرج کمک بگیرید . با کمک این وسیله می‌توانید به همه خواسته‌های خود برسید .

کمد دکوراتیو بلند شیدر تیپ 1104T

آرشیو اسناد یا بایگانی به ذخیره‌سازی اطلاعاتی گفته می‌شود که شما دیگر به طور منظم از آنها استفاده نمی‌کنید . بایگانی داده‌ها عملی است که بسیاری از کارمندان در محیط کار با آن روبرو می‌شوند و اغلب آنها این کار را انجام می‌دهند . اما واقعاً چند نفر آن را درک میکنند و پیامدهایی که می‌تواند در یک تجارت داشته باشد چیست ؟ بایگانی یک فرآیند حیاتی برای مدیریت سوابق است که مشاغل و کارمندان آنها باید با آن آشنا شوند . عواقب عدم درک فرآیندهای بایگانی مشاغل می‌تواند در آینده مشکلات جدی ایجاد کند .

جلوگیری از پاک شدن اطلاعات

ایجاد دسترسی به افراد مناسب

ایجاد فضای ذخیره سازی موثر

سازماندهی و دسته بندی اسناد برای دسترسی آسان

کمک به تجارت شما در حسابرسی‌های الزامی قانونی

شاید فکر کنید که اضافه کردن یک کمد یا کشو بایگانی به اتاق شما با وسایل ظریفی که دارید ، همخوانی نداشته باشد اما باید بدانید کشوهای بایگانی با اندازه مناسب برای دفتر کار خود پیدا خواهید کرد . فایل بایگانی‌‎ها با چوب طبیعی از درختان ، گیلاس و افرا ساخته می‌شوند که گزینه‌های زیبای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در اتاق کار منزل ، اتاق محل کار یا بخش بایگانی خود قرار دهید .

همچنین زمانی که در حال خرید فایل بایگانی برای کسب و کار خود هستید ، می‌خواهید آن را با کیفیتی بالا ، جنسی مرغوب و برای استفاده طولانی مدت تهیه کنید . باید بدانید که فایل بایگانی‌های فلزی ارزان‌تر و با کیفیتی کمی پایین‌تر تولید می‌شوند . بهترین و با کیفیت‌ترین آن‌ها از جنس فولاد هستند که شما باید آنها را در مکانی ثابت نگه داری کرده و برای یک اتاق کوچک و شلوغ گزینه مناسبی نیست .

کمد دکوراتیو بلند آرمز

کمد بایگانی اداری پرونده عمودی نام سیستم فایل استانداردی است که در بیشتر دفاتر مشاهده خواهید کرد. آنها به دلایلی در دفاتر سراسر دنیا جزء اصلی باقی مانده‌اند به دلیل طراحی عمودی ، محکم هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. اگر در یک دفتر کوچکتر قرار دارید یا فضای محدودی دارید ، ممکن است یک کمد بایگانی اداری پرونده عمودی یا فایل دوار برای شما مناسب باشد .

کمد بایگانی اداری کشویی همانند کمد بایگانی اداری پرونده‌های عمودی یک نیاز مشابه را رفع می‌کنند ، اما کمدهای بایگانی اداری کشویی بطور قابل توجهی گسترده‌تر هستند و در نتیجه فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. اگر جایی برای یکی از این کمد بایگانی‌های اداری سبک دارید ، آن‌ها یک سرمایه گذاری عالی هستند ، زیرا می‌توانند بیش از دو برابر تعداد کمد بایگانی اداری عمودی سنتی را داشته باشند .

نکته مهم اینجاست که عرض آن‌ها می‌تواند محل کار را در دفتر بیش‌تر اشغال کند. برای این کمد بایگانی اداری کشویی به فضای اختصاصی احتیاج خواهید داشت و تصمیم‌گیری در مورد خرید یک ست دیگر دشوار است. در عوض ، این یک روش عالی برای نگه داشتن پرونده‌های بیشتر، در مقایسه با جدا کردن پرونده‌ها در میان چندین کمد بایگانی اداری کوچکتر پرونده در کنار یگدیگر است .

آیا به چیزی کوتاه‌تر نیاز دارید که بتواند در یک اتاقک ، اتاق یا فضای اداری کوچک قرار بگیرد ؟ پس یک کمد بایگانی اداری پرونده پایه ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید. این کابینت‌ها برای قرار دادن در زیر یک میز ساخته می‌شوند ، که اغلب به عنوان بخشی از یک کمد بایگانی اداری تنظیم می‌شوند. گزینه‌های مختلف کشوهای برتر برای لوازم اداری را با زیر مجموعه‌های بزرگتر را ارائه می‌دهد .

کمد بایگانی اداری فایل غلتکی شبیه به کمد بایگانی اداری پرونده های پایه است ، زیرا اندازه آن‌ها کوچکتر است و می‌توانند در زیر یک میز قرار گیرند ، اما این‌ها روی چرخ‌ها هستند. پرونده‌ها را می‌توان به راحتی در اطراف دفتر جابه‌جا کرد یا دوباره مرتب کرد و سر و سامان داد .

کمد بایگانی اداری انباری با قفسه‌های باز و گسترده‌ای ساخته شده‌اند تا طیف گسترده‌ای از وسایل را در امان نگه دارند. مدیران دفاتر بسته به محتوا می‌توانند این کمد بایگانی اداری را قفل یا باز نگه دارند. علاوه بر این ، این موارد برای ذخیره سازی بسیار عالی هستند زیرا به راحتی می‌توان آن‌ها را متناسب با طیف گسترده‌ای از اندازه‌های شیء تنظیم کرد.

در حالی که امیدواریم هرگز با مشکل آتش روبرو نشویم ، اما همیشه این احتمال آتش سوزی وجود دارد.  کمدهای بایگانی اداری پرونده ضد حریق ، ضخیم‌تر و قوی‌تر ساخته شده‌اند تا در صورت بروز آتش سوزی یا سیل ، اسناد موجود در داخل را محافظت کنند.  برای مشاغل دارای اسناد حساس کمد بایگانی اداری پرونده‌های ضد حریق یک ضرورت است .

این نوع از کمدهای بایگانی نیز محبوبیت زیادی دارند و بسیاری از سازمانها خصوصا مدارس و دانشگاهها که پوشه و پروندهای زیادی دارند از این نوع کمد برای بایگانی استفاده میکنند. کمدهای بایگانی دوار پوشه خور از انواع متریالهای مختلف ساخته شدهاند که مهمترین آنها فولاد است. داخل کمد قفسههایی جهت نگهداری پوشهها نیز طراحی شده است. که عمدتا دارای چند طبقه مجزا بوده و هر طبقه قابلیت نگهداری از تعداد زیادی پوشه را دارد .

کمدهای بایگانی زونکن دوار از انواع کمدهای بایگانی است که در بیشتر ادارات و سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از محبوبترین انواع کمد بایگانی نوع زونکن دوار آن است. همانگونه که از نامش مشخص است این کمدها به صورت دوار طراحی شده و با چرخاندن هر طبقه میتوانید زونکن مورد نظرتان را پیدا کنید.

همچنین ابعاد قفسههای کمد طوری طراحی شده که زونکنها به راحتی در داخلش جا بگیرند. کمد بایگانی زونکن دوار به کمد چرخشی نیز معروف است. شما با استفاده از این کمد میتوانید تعداد زیادی زونکن را در کمترین فضا نگهداری کنید. به همین علت دسترسی و پیدا کردن زونکن مورد نظر بسیار راحت است .

کمد بایگانی دو در به کمد بایگانی اداری نیز معروف است و یکی از انواع کمدهای بایگانی می‌باشد که برای نگهداری فایلها طراحی شده است. این کمدها معمولا در ابعاد بسیار بزرگ موجود هستند و به صورت ایستاده تا سقف کشیده میشوند. کمدهای بایگانی فلزی دارای چندین طبقه بوده و هر طبقه آن برای نگهداری تعداد زیادی فایل کافی است .

کمد دکوراتیو کوتاه مدست تیپ 1101S

رنگ کمدهای بایگانی ، به دو صورت پودری الکترواستاتیک و هوا خشک و رنگ نیز به سفارش مشتریان گرامی انجام می‌شود .

  • رنگ پودری الکترواستاتیک در چند مرحله شستشو ، چربی گیری ، فسفاته ، رنگ انجام می‌پذیرد .  
  • رنگ پودری الکترواستاتیک ضدخش و ضربه و ضد رطوبت است .
  • رنگ هوا خشک بصورت پمپ انجام می‌شود . این رنگ از کیفیت پایینی برخوردار است .
  • در رنگ پودری الکترواستاتیک از ضخامت ۴۰-۵۰ کرون استفاده می‌شود .
  • در رنگ هوا خشک از کرون ۲۰-۳۰ استفاده می‌شود .

هنگام انتخاب یک کمد بایگانی در کرج ، به میزان فضای موجود ، حجم و ابعاد پرونده‌هایی که باید ذخیره شوند ، توجه کنید . اگر فضا محدود است ، کمد‌های درب‌دار را با درهای کشویی یا کرکره غلتکی در نظر بگیرید . اطمینان حاصل کنید که کمدهای بایگانی می‌توانند وزن وسایل ذخیره شده را بگیرند و بررسی کنید که آیا باید قفل شده و در برابر خرابکاری مقاوم باشند . در نظر بگیرید که آیا ارتفاع قفسه‌بندی کارکنان اجازه دسترسی آسان به سوابق را دارد یا خیر . در نظر بگیرید که آیا سبک یا پوشش باید با محیط اداری ترکیب شود و آیا تمیز نگه داشتن و نگهداری آن آسان است .

کمد درب کشویی کوتاه شیدر تیپ 1304-120

گروه آبادیس با سال‌ها تجربه در محصولات اداری از جمله کمد بایگانی در کرج از مرحله طراحی تا اجرا و پیاده سازی به صورت علمی و تخصصی آماده هرگونه خدمات و مشاوره می‌باشد .