قیمت میز کنفرانس در کرج
میز کنفرانس تک مدست تیپ 601M
میز کنفرانس در کرج

همانطور که از اسم آن مشخص است ، میز کنفرانس برای اتاق های مذاکره ، گفت و گو و کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرد . این نوع میز باید به گونه‌ای باشد که برگزارکنندگان جلسات که در جلسه حضور دارند ، رو به رویی همدیگر قرار گرفته و به یکدیگر تسلط داشته باشند . میز کنفرانس مهمترین وسیله در دفتر یک مدیر عامل است . داشتن میز کنفرانس با طراحی مدرن و جالب و راحتی خاص خود توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می‌کند . میز کنفرانس یکی از عناصر کلیدی در دفتر کار به شمار می‌آید .

اگر می‌‌خواهید جلسات کاری بدون مشکل برگزار شود باید حتماً میز کنفرانس را در نظر بگیرید . وجود میز کنفرانس برای همه موسسات و ادارات و مراکزی که مشغول به فعالیت هستند الزامی بوده و نمی‌‌توان آن را نادیده گرفت . یک میز کنفرانس مهم در یک اداره و ارگان می‌‌تواند گویای بسیاری از ویژگی ‌های آن مجموعه باشد . میزهای کنفرانس از اصلی ترین تجهیزات برای اتاق های مذاکره است که نحوه طراحی و ساخت آنها تاثیر زیادی بر زیبایی و گیرایی اتاق کنفرانس دارد .

اتاق کنفرانس مکانی است با ظرفیت ۲ تا ۱۲ نفر که برای نشست های مختلفی از جمله جلسات داخلی شرکت یا جلسات تجاری با شرکت ها و ارگان های دیگر استفاده می‌شود وآن دارای تجهیزاتی شامل تخته وایت برد ، پروژکتور، میز کنفرانس و غیره … می‌باشد . همان طور که مشخص است مهمترین تجهیزات کاربردی در اتاق جلسات ، میز کنفرانس است وباید بهترین ميز كنفرانس را براي محيط اداري استفاده شود . اين نوع ميزها براي استفاده خاصي طراحي نشده و فقط براي كنفرانس كاربرد دارد .

میز کنفرانس مکمل مدست

میز کنفرانس چوبی

میز کنفرانس ام دی اف

میز کنفرانس شیشه ای

این محصول یک میز کنفرانس بزرگ است که به سبک کلاسیک طراحی شده است و کاملاً انعطاف پذیری تولید شرکت را نشان می‌دهد . قسمت فوقانی از صفحه تخته چوب ساخته شده است . میزهای اداری چوبی با داشتن بسیاری از گزینه های مناسب محکم ، زیبا و شیک هستند .

میز کنفرانس ام دی اف محصولی همه دلخواه و بسیار کاربردی است که می‌تواند در هر مکانی زیبایی خود را داشته باشد . معمولا میز های کنفرانس از یک ساختار کلی پیروی می‌کنند . این ساختار شکل گرفته از دو پایه نگهدارنده که در ابتدا و انتهای میز و یک صفحه رویی که بر اساس نیاز و تعداد کاربر متفاوت می‌باشد .

میز کنفرانس شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد . طراحی زیبا و ظریف این میز های اداری باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند . استفاده از متریال شیشه در میز های کنفرانس شیشه‌ای معمولا در قسمت صفحه اصلی صورت می‌گیرد که جذابیت زیبایی را به همراه دارد . میز کنفرانس شیشه ای یک محصول زیبا و منحصربه‌فرد می‌باشد . طراحی فوق العاده مدرن همچنین ترکیب فلز و شیشه نمایی شگرف را ایجاد کرده است .

توجه به مشخصات فنی میز

ابعاد میز کنفرانس متناسب با محیط

روش های خرید میز کنفرانس

میز کنفرانس تک رکتیکال ، میز کنفرانس ، میز کنفرانس اداری ، میز جلسه ، میز گردهمایی ، قیمت میز کنفرانس ، خرید میز کنفرانس ، فروش میز کنفرانس ، قیمت میز جلسه ، فروش میز جلسه

مستطیلی

مربع

دایره‌ای یا گرد

همانطور که می‌دانید یکی از مدل های محبوب در بازار ملزومات اداری ، میز کنفرانس مدرن مستطیلی می‌باشد . این میز از طرح اشکال بسیار شیک و منحصربه‌فردی برخوردار می‌باشد . بسیاری از افراد میزهای کنفرانس که دارای اشکال و طرح های به روزیا زیبا باشند را به عنوان میزهای کنفرانس مدرن می‌شناسند میز کنفرانسی در اشکال متنوعی تولید و عرضه می‌گردد . این میزها مستطیلی از از جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبین برخوردار می‌باشد . این محصول در مدل ها ، تعداد نفرات و اجناس گوناگون تولید می‌گردد .

میز کنفرانس مربع ، به شکلی زیبا و خلاقانه طراحی شده است . اگرچه میزهای کنفرانس در مدل‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند اما بی‌شک یکی از بهترین اشکال ، فرم مربع است . این میز به عنوان میزی مدولار، مناسب شرکت هایی است که در آنها جلساتی با ظرفیتهای مختلف برگزار می‌شود .

میز کنفرانس دارای مدل های بی‌شمار و متنوع است . که میز کنفرانس گرد یا دایره‌ای یکی از آن‌ها می‌باشد . این نوع میز هواداران خاص خود را دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای محیط کار شما می‌باشد . طرح این میز کنفرانس اداری ، دایره‌ای یا گرد می‌باشد و جود طرح‌های گوناگون زیاد ، این امکان را به طرفداران می‌دهد که بنا بر پسند واحتیاج خود میز مناسب فضای کاری خود را انتخاب نمایند .

میز کنفرانس مکمل آرمز

اتاق‌های کنفرانس یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اتاق‌های موجود در یک شرکت  می‌باشد که بسیاری از قراردادهای حساس والزامی نیز در این مکان ها بسته می‌شود . به همین دلیل نیز مدیران ترجیح می‌دهند که ظاهر و نمای این اتاق‌ها بسیارجذاب و بی نقص باشد و همچنین دوست دارند تا از میز کنفرانس مدرن استفاده کرده واز سوی دیگر شیک‌تر و جذاب بودن اتاق کنفرانس ، نشان از پرستیژ اداره شما بوده و قطعا این امر اثر مثبتی را در دیدگاه شرکای شما خواهد داشت .

از مهم ترین این تجهیزات میز کنفرانس می‌باشد که از رکن  اصلی اداره بشمار می‌آید . انتخاب وخرید این تجهیزات باید با توجه به نکاتی مهم صورت گیرد که شامل موارد زیر می‌باشد .

  1. متراژ و جزییات ساختمان
  2. بودجه مورد نظر
  3. سلیقه ی فردی
  4. رسته ( جایگاه ) شغلی
میز کنفرانس مکمل رکتیکال ، میز کنفرانس ، میز کنفرانس اداری ، میز جلسه ، میز گردهمایی ، قیمت میز کنفرانس ، خرید میز کنفرانس ، فروش میز کنفرانس ، قیمت میز جلسه ، خرید میز جلسه

یکی از مهم‌ترین بخش های یک اداره و یا یک شرکت سالن کنفرانس می‌باشد که در آن سطوح مختلف مدیریتی شرکت کرده و مهم ترین اهداف خود را طرح می‌کنند . به این ترتیب نظم ، زیبایی دکوراسیون و آرامش محیط ذکرشده در اداره‌ات وشرکت‌ها دارای اهمیت خاصی می‌باشد .

  • اندازه ی سالن کنفرانس
  • نحوه‌ی طراحی و چیدمان سالن کنفرانس
  • تجهیزات سالن و میز کنفرانس
  • نورپردازی سالن کنفرانس
  • آکوستیک بودن سالن کنفرانس

اگر چه میز کنفرانس در شکل های متفاوتی ساخته می‎‌شوند . اما ارتفاع استاندارد برای آن‌‌‌ها ۷۵ سانتی متر در نظر گرفته شده است . طول میز کنفرانس بین دو متر تا چندین متر است که بر اساس ظرفیت و تعداد میهمانان جلسات طراحی می‌‎شود . میز سالن کنفرانس دارای ابعاد مختلف و طراحی های متفاوتی می‌باشند . دو نفر، حداکثر تعداد افرادی است که در پشت میز سالن کنفرانس قرار میگرند .

توجه به متراژ و اندازه اتاق یکی از نکات مهم در طراحی اتاق کنفرانس به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه‌ای نمود که بر نحوه چیدمان و انتخاب مبلمان تاثیربه سزایی می‌گذارد و چینش و نوع مبلمان را باید مناسب با اندازه اتاق انتخاب شود . از صندلی‌هایی باید استفاده شود که در فضای موجود به راحتی جابجا شود و به گونه‌‌ای میز و صندلی‌ ها چیدمان شود که جایگاه مخصوص یا همان سخنران در مقابل آنان قرار بگیرد و تمامی افراد حاضر به سخنران تسلط کامل را داشته باشند .

برای داشتن یک سالن جلسه عالی و حرفه‌ای باید تجهیزات مناسبی را بر روی میز کنفرانس ، نصب کرده و استفاده کنید . استفاده از این وسایل در میز سالن کنفرانس باعث می‌شود تا شرکت کنندگان دسترسی خوبی به همه چیز داشته باشند .

  1. میکروفن رومیزی کنفرانس
  2. پنل رومیزی VSP
  3. لیفت مانیتور

به دلیل گذراندن زمان زیاد توسط کارمندان در محیط اداری ، نورپردازی های درست و مناسب اهمیت به سزایی برای آنها و به ویژه در کیفیت کارشان خواهد داشت . میزان نور محیط اداری باید ملایم باشد و ترکیبی از نورهای طبیعی و نورهای مصنوعی باشد . نور مناسب و کافی و ترکیب نورهای طبیعی و نورهای مصنوعی باعث افزایش روحیه و آرامش کارمندان می‌شود .

آکوستیک به معنی شنیده شدن است . یکی از اساسی‌ترین الزامات طراحی و ساخت اتاق کنفرانس شفافیت صدا است . از سوی دیگر جلوگیری از ورود صداهای مزاحم بیرون از اتاق برای جلوگیری از اختلال در نظم و تمرکز افراد حاضر در اتاق اهمیت بالایی دارد .

در برخی از سالن‌های کنفرانس ماهیت جلسه در حال برگزاری به‌گونه‌ای است که عدم خروج صدا و اطلاعات از داخل سالن ضروری است. همه این دلایل سبب می‌شود در زمان طراحی سالن کنفرانس ، رعایت اصول آکوستیک صدا به یکی از مهم‌ترین وظایف طراحان و سازندگان سالن‌های کنفرانس تبدیل شود .

میز تلویزیون رکتیکال

همان طور که گفته شده مبلمان اداری یکی از مهم‌‌ترین تجهیزات و یا به نوعی سرمایه شرکت و یا ادارات محسوب می‌شود . چرا که این تجهیزات در افزایش راندمان کاری و بهره‌وری پرسنل تاثیر بسزایی دارد و البته در راستای اهداف مجموعه و قراردادهای شرکت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند . مبلمان اداری در سبک های متنوع و متفاوتی طراحی و ساخته می‌شود . شرکت آبادیس همواره آماده ارائه مشاوره برای معرفی انواع میزهای کنفرانس است که شما می‌توانید برای مشاوره و خرید انواع میزهای کنفرانس به سایت شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس مراجعه کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید