قیمت کانتر بانکی
کانتر بانکی مدست
آشنایی با میز کانتر بانکی

بهره‌گیری از میز کانتر بانکی باعث می‌شود که فضای اداری بانک زیبا و منظم تر به نظر برسد و برای قسمت پذیرش و ارتباط با ارباب رجوع ضروری است . این نوع از کانتر اداری معمولاً به شکل مستطیل و کشیده و بعضاً به شکل هلالی طراحی و تولید می‌شوند .

ارتفاع این کانتر‌ها باید به اندازه‌ای باشد که مشتری بتواند بر روی صندلی بنشیند و کارهای بانکی خود را بتواند به راحتی بر روی آن انجام دهد . معمولاً این ارتفاع به‌اندازهٔ ۷۵ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود . البته برخی از مجموعه‌ها از ارتفاع بیشتری مانند ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر استفاده می‌کنند تا مشتری ایستاده به انجام کارهای خود بپردازد و این امر موجب سرعت بخشیدن به امور بانکی خواهد شد .

در کانتر بانکی ، باید ایمنی کامل کانتر ، محفوظ بودن متصدی بانک و اطلاعاتش ، امکان عبور کابل برق و کابل های شبکه ، امکان اتصال دزدگیر و فضای مناسب کاربری در نظر گرفته شود و مجهز به فضای کافی برای قرار گرفتن پرینتر ، پول شمار ، رایانه و غیره باشد .

کانتر بانکی آرمز تیپ 902

میز کانتر بانکی به نوعی از کانتر‌های پیشخوان می‌گویند که کاربر و ارباب رجوع روبروی هم بتوانند کار خود را به راحتی انجام دهند . این نوع میزهای پذیرش در بانک‌ها  و صرافی‌ها ، مراکز پیشخوان دولت ، پلیس +10 ، ادارات و مجموعه‌های این چنین مورد استفاده قرار می‌گیرند .

عوامل بسیار زیادی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید میز کانتر بانکی تاثیر بسزایی خواهند داشت . خرید موفقیت‌آمیز برای مدیران ، زمانی رخ می دهد که افراد با آگاهی کامل نسبت به خصوصیات و ویژگی های یک میز مرغوب ، اقدام به خرید آن نمایند . با همراهی ما در این مقاله ، می‌توانید با راهکارهای خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز این نوع از میزها آشنایی پیدا کنید . پس پیشنهاد ما بر این است که همراه ما باشید و از مزایای خرید جذاب کانتر بانکی بهره مند گردید .

کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

زیبایی و آراستگی ظاهری میز بانکی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خصوص انتخاب و خرید آن ها بوده و تاثیر فراوانی در جلب توجه و رضایتمندی مراجعین خواهد داشت .

زیبایی ظاهری میز کانتر بانکی چیست ؟ این سوال یکی از سوالات متداول در خصوص انتخاب ، سفارش و خرید میز کانترهای بانکی است . زیبایی ظاهری پیشخوان های بانکی بستگی به عوامل مختلفی مانند رنگ ، جنس ، درج لوگو و طراحی کانتر داشته و توسط طراحان دکوراسیون داخلی اجرا می‌شود .

وقتی صحبت از ارگونومی می‌شود ، بیشتر افراد روی صندلی تمرکز می‌کنند . غالباً از یک موضوع مهم دیگر یعنی میز کانتر بانکی غافل می شوند . یک میز ارگونومیک خوب وابسته به وضعیت مناسب نشستن ، محل قرارگیری مناسب دست‌ها روی میز و … است . کانتر بانکی آرگونومیک یک میز مهندسی شده علمی است که با توجه به علم ارگونومیک موقعیت راحت‌تر و طبیعی‌تری را در اختیار کارمند قرار می‌دهد .

نشستن برای ساعت‌های طولانی در وضعیت ناخوشایند یا غیر طبیعی می‌تواند به درد گردن و کمر منجر شود . اگراصول ارگونومی در محیط کار لحاظ نشود ، کارکنان دائما با این موارد روبه‌رو می‌شوند . عدم دسترسی به ابزار و تجهیزات ، فشار بیش‌ازحد بر بدن و چشم‌ها ، وضعیت نامناسب بدن و در معرض لرزش قرار‌گرفتن هستند .

ویژگی‌های کانتر آرگونومیک :

  • یک میز ارگونومیک خوب به کاربر اجازه می دهد تا با ارتفاع و زاویه مناسب پشت میز قرار گیرد و به درستی از کیبورد استفاده کند .
  • مانیتور را با زاویه مناسب دید تنظیم کند .
  • همچنین باید فضای مناسب برای قرار گیری پاها داشته باشد .
  • متعلقات تحریر و رایانه در محل مناسب خود قرار گیرند تا فضا را برای کاربرد محدود نسازند .
  • میز باید یک سطح کار پایدار داشته باشد و  سطح کار میز تا جای ممکن  مات باشد ، تا به حداقل رساندن بازتاب و درخشش کمک کند .
کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

یکی دیگر از عوامل بسیار مؤثر در خرید میز بانکی ، کیفیت موادی است که برای ساخت این کانتر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد . هرچه کیفیت متریال استفاده شده در ساخت کانتر بالاتر باشد ، طول عمر آن نیز بیشتر است . البته باید عنوان کرد که این میزها به دلیل استفاده روزانه احتمال آسیب و یا فرسایش آن‌ها نیز بیشتر از سایر ملزومات بانکی است .

بنابراین هرچه کیفیت اجناس بالاتر باشد ، طول عمر بیشتری داشته و مجبور نخواهید بود به صورت مکرر و مستمر میز کانتر را تعویض نمایید و نیز محصولات با کیفیت بالاتر ، قیمت بیشتری را دارند ولی توصیه می‌کنیم کیفیت را فدای بهای کمتر نکرده و از جنس‌های مرغوب برای میز کانتر بانکی بهره بگیرید . انواع متریال های استفاده شده در این میزها ، عبارتند از : چوب ، MDF و… .

چوب یکی از محبوب‌ترین متریال‌‌ها برای ساخت میز بانکی است . چوب‌ها انواع و اقسام بسیار زیادی دارند ، که بر اساس مرغوبیت آن‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند . هرچه چوب مورد نظر خشک‌تر بوده و از مناطق آب و ‌هوایی معتدل و خشک‌تری آمده باشد ، گران‌تر محسوب می‌شود .

نکته قابل توجهی که درباره ساخت میز کانتر بانکی چوبی وجود دارد این است که معمولاً بخاطر وجود بافت‌های ناهمگون چوب طبیعی ، نمی‌توان صفحه‌ای با وزن متناسب ایجاد کرد که مرکز ثیقل مشخص و شکل یکپارچه‌ای داشته باشد . بنابراین در میز کانتر بانکی بیشتر از جنس ام دی اف استفاده می شود .

کانتر های ام دی اف اغلب با روکش های PVC ساخته می شوند و میتوان لوگو و مواردی از این دست را با کیفیتی بالا بر روی سطح آن چاپ کرد . از دلایل استفاده از ام دی اف برای ساخت میز کانتر بانکی می توان به سبک بودن آن ، مقرون به‌صرفه بودن و در عین حال مقاومت بالای ام دی اف در برابر خظ و خش اشاره کرد .

البته  علاوه بر موارد ذکر شده ، مقاومت و تحمل در برابر فشار و قفسه بندی به منظور نظم بیشتر هنگام نگهداری مدارک و قابلیت جمع شدن نیز دارند . این نوع از میز‌های کانتر را می توان با روکش های گلاسه و ترکیب با فلز به شکل امروزی تر و مدرن در آورد که این مدل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است .

کانتر بانکی ویو تیپ 905

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت استفاده ازمیز کانتر بانکی این است که با این کار می‌توان بهترین حریم خصوصی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان ساخت .

این میزها برای هر کارمند و مشتری یک حریم خصوصی مناسب را به وجود می آورد و علاوه بر ایجاد و حفظ حریم خصوصی افراد ، با استفاده از این کانترها ، انتقال انواع بیماری‌های ویروسی به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد و در نتیجه سلامت عمومی جامعه به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند .

این کانترها از آنجا که دارای شیشه شفافی هستند و طرفین می‌توانند یکدیگر را ببینند با استفاده از این کانترهای بانکی ارتباط چشمی لازم و مناسب میان افراد به خوبی فراهم می‌شود . این شیشه‌ها به گونه ای طراحی می‌شوند که کارمند بانک و مراجعه کننده بتوانند اسناد و مدارک مورد نیاز را میان خود رد و بدل کنند .

برای این کار بر روی این صفحات شیشه‌ای در مکان مناسب دریچه هایی با برش های دقیق و کاربردی ایجاد می‌کنند .  برای جلوگیری از مشکلات اساسی و ایمن نگه داشتن همه کارمندان در بانک ، اقدامات امنیتی همچون گیشه بانکی ضد ضربه و ضد گلوله می‌تواند کمک بسیار بزرگی باشد .

همان طور که بیان شد ؛ دریچه‌های گیشه‌های بانکی به شکل‌های دایره‌ای ، مربعی ، نیم دایره‌ای ، مستطیلی همراه با حفره هایی برای انتقال صدا هستند .

از دیگر مواردی که در خرید میز کانتر بانکی حائزاهمیت است ، رنگ میز بانکی است ؛ بنابراین بهتر است که رنگ کانتر مناسب خود را با‌ توجه به رنگ دکوراسیون مجموعه خود انتخاب کنید ؛ مثلاً : متناسب با رنگ مبلمان و یا رنگ دیوارها ، میز کانتر بانکی متناسب با آن‌ها را خریداری کنید .

زیرا با استفاده درست و اصولی از رنگ‌ها می‌توان احساسات متفاوتی در فضای بانکی ایجاد کرد . انرژی ، نشاط ، احساس امنیت و آرامش تماما مواردی هستند که رنگ‌ها می‌توانند به افراد القا کنند . به همین دلیل باید در انتخاب رنگ‌های کانتر بانکی دقت بیشتری شود تا رنگ‌هایی با انرژی بالا انتخاب و اجرا شوند .

کانتر بانکی رکتیکال

برای دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ی مختلف کاری ، استفاده از تخصص ، دانش و تجربه افراد حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت بوده است . شما عزیزان برای اینکه بتوانید از یک طراحی محیط کار جذاب و منحصر به فرد برخوردار شوید ، بهتر است از مشاوره‌های تخصصی و کاربردی در این زمینه ، غافل نشوید .

مجموعه مبلمان اداری آبادیس یکی از مراکز معتبر برای ارائه‌ی مشاوره‌های دقیق و هوشمندانه به شمار می‌رود که با بهره برداری از این مشاوره‌ها می‌توانید بهترین و ماندگارترین خریدها را برای خود رقم بزنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید