قیمت میز کارگروهی در کرج
میز های کارگروهی مدست
میز کارگروهی در کرج

میز کارگروهی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز در بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌های امروزی می‌باشد که امروزه در انواع طرح‌ها و مدل‌های بسیار مختلف طراحی و عرضه می‌شوند با بهره‌برداری طراحان خبره و حرفه‌ای سعی کرده تا انواع میز کارگروهی از دو نفره تا 8 نفره را به صورت مدرن و شیک طراحی و در بازار به فروش برسانیم . در زمان طراحی این میزهای کارگروهی علاوه بر لوکس بودن اقتصادی بودن آنها نیز مدنظر بوده است .

میز کارگروهی میزی است که همه کارمندان به طور همگانی گرد یک میز اداری کار کنند . اگر در گذشته هر کارمند پشت میزی جدا قرار می‌گرفت ، با پیشرفته شدن کسب و کارها ، دکوراسیون فضای اداری و مبلمان اداری هم دچار دگرگونی شده است . به طور کلی این فرصت به وجود آمده است که در قسمتی از سازمان که روند کاری منعطف‌تری دارد افراد بتوانند از یک میز عمومی بهره ببرند .

تحقیقات نشان داده است که یک فضای اداری مشترک باعث بهبود روابط همکاران ، جریان کار و بهره‌وری کلی می‌شود . میزهای‌کارگروهی هم در ابتدا به نظر کاربردی نبودند . اما طی تحقیقات انجام شده در حوزه کسب و کار خلاقیت و تعامل مثبت در میان کارمندان که میز کار گروهی داشتند ، افزایش پیدا کرد .

میز کارگروهی ویو تیپ 1005H

ابعاد میز گروهی به میزان فضا و نیاز شما و اینکه چند نفر استفاده  بستگی دارد . ولی میز کارگروهی‌های رایج در بازار بیشتر میز کار دو و چهار نفره هستند .

امروزه اداره ها و شرکت ها کوچک تر شده‌اند و کسانی که صاحب مشاغل هستند و برای کاهش هزینه ها باید از فضای کوچک تر استفاده کنند . اداره هایی که می‌خواهند کارمندان زیادی را در فضای کم جا بدهند حتما باید از این میزهای‌کارگروهی استفاده کنند . میزکارگروهی ساده به یک میز اداری گفته می‌شود ، که همزمان می‌تواند فضای کار برای چند نفر را مهیا کند . این مدل میزها برای مشاعل مدرن که اغلب با رایانه سروکار دارند ، بسیار جذاب و مفید است .

دیوایدر میز اداری به این منظور که یک میزکارگروهی را تقسیم بندی کند ، کاربرد خواهد داشت . این اکسسوری اداری را می‌توان در دسته تجهیزات مدرن اداری تقسیم بندی کرد .

این مدل میزکارگروهی که به میزکارگروهی کمد دار نیز معروف است ، دارای یک کمد زونکن در هر سمت میز و یک ویترین در قسمت وسط میز می‌باشد . این محصول با پایه های فلزی طراحی شده است .

میز کارگروهی اینترست تیپ 1006H
  1. تعامل بیشتر پرسنل با یکدیگر
  2. مناسب برای فضاهای کوچک
  3. بهترین گزینه برای ایجاد یک فضای مدرن
  4. استفاده از فایلینگ در زیر میز و امکان استفاده اشتراکی
  5. استفاده از فضاهای پرت به عنوان محل قرار گیری کامپیوتر
  6. استفاده از الکتریک باکس مرکزی

متریال

چوب

فلز

اندازه

عملکرد

طول عمر

استایل و رنگ

میزکارگروهی به دليل داشتن انعطاف در طراحی و نوع چینش بر پایه تعداد كاربران و فضای اداری موجود یکی از پرفروش ترين فرآورده ها در زمینه مبلمان اداری می‌باشد . میزکارگروهی در واقع ترکیبی ساده از میزهای انفرادی و پارتیشن می‌باشد . این میزها باید عملکرد مناسب را داشته باشند و گنجایش آن به‌گونه‌ای باشد که افراد و کاربران آن بتوانند به‌سادگی به‌صورت گروهی با هم سروکار داشته و به مشورت و تبادل‌نظر بپردازند ، بلکه باید از نظر زیبایی با دکوراسیون اداری فضای کارنیز متناسب باشد .

زمانی که کار طراحی و دکوراسیون اداری دفتر کار شما شروع می‌شود افراد به دنبال تعویض بهترین روشها برای رها شدن از وضعیت گذشته می‌باشند و یکی از بروزترین روشها در دنیای امروز می‌تواند استفاده از میزکارگروهی و جابجایی آن بجای میزهای قدیمی خصوصی باشد . این به روز شدن می‌تواند باعث بهره‌وری و مرتب‌تر شدن و افزایش نظم در سازمان می‌شود .

معمولا بدنه میزهایی که مخصوص کارگروهی طراحی می‌شوند از MDF ساخته می‌شود . این ورق‌ها هم کیفیت بالایی دارند ؛ هم انعطاف‌پذیرهستند و هم نسبت به قیمت ، طول عمرشان بالاست . یکی از مشخصات اصلی این میزها ، ظرفیت آنها محسوب می‌شود . میزهای‌گروهی معمولا بر اساس ظرفیت به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند .

این میزها برای استفاده دو نفر تا چندین نفر براساس میزان نیاز هر شرکت ساخته می‌گردند و همچنین با تغییر ظرفیت ، ابعاد میز نیز تغییر می‌کند . دیگر مشخصاتی که برای این میزها می‌توان به آنها اشاره کرد . برای حفظ حریم شخصی کارمندان در بین میزها از دیوارهای جداکننده یا دیوایدر استفاده می‌نمایند . ارتفاع دیوایدرها زیاد نیست و اغلب حدود 40 الی 50 سانتی متر می‌باشد .

جنس آن شیشه ، ام دی اف می‌باشد و عبور شبکه کامپیوتر، نت و تلفن به راحتی صورت می‌گیرد . این میز باید در بهترین فضا با سیستم های سرمایشی ، گرمایشی و میزان نور مطلوب باشد ، قرارگیرد . اگر این چنین نباشد احساس آرامش کارمندان از بین می‌رود و دچار پریشانی های بی‌مورد خواهند شد .

اگر شما هدف راه اندازی یک کسب و کار را دارید و برای آن به چند نفر پرسنل نیاز دارید . اگر بخواهید برای هر یک اتاقی جداگانه به همراه میز و لوازم تهیه کنید ، هزینه بسیار بالایی را در پی خواهد داشت ؛ اما با استفاده از انواع مختلف میزهای‌کارگروهی ، می‌توانید به سادگی هزینه های خود را کاهش دهید و کسب و کاری موفق داشته باشید .

سازمان ، نهادی اجتماعی است که موفقیت آن در دستیابی به اهدافش ، همکاری موثر بین کارکنان و هم‌افزایی تلاش‌های آن‌ها را می‌طلبد و بهبود تعامل کارکنان ، در شکل‌گیری این همکاری نقش مهمی دارد و با استفاده از این میزها فاصله میان کارمندان را کاهش خواهید داد و باعث افزایش تعامل میان کارکنان خواهید شد . طبق تحقیقات که اخیر تعامل میان کارکنان در رشد روند کاری آن ها بسیار اثر گذار خواهد بود . همچنین آن‌ ها را به انجام کار گروهی تشویق خواهد کرد .

هنگامی که کارکنان ساده در کنار مدیر ها و رئیس ها قرار می‌گیرند ، فضایی صمیمی ایجاد خواهد شد که حس برابری را در میان تمام کارمندان ایجاد می‌کند . حس برابری موجب اتحاد بیشتر پرسنل می‌شود و علاوه بر فضایی دوستانه ، بازده کاری هم افزایش پیدا خواهد کرد .

هنگامی که دکوراسیون دفتر خود را با استفاده از میزهای‌کارگروهی انتخاب می‌کنید ، در صورت نیاز ، می‌توانید میزها و جایگاه کارمندان را تغییر دهید . واکنشی که در میان کارمندان شکل می‌گیرد را به صورت درستی هدایت کنید .

هنگامی که تمام فرایندهای کاری در یک شرکت شکل می‌گیرد ، مشتری به سادگی شاهد آن خواهد بود و تمامی روند را چک خواهد کرد . در این صورت هیچ شکایتی وجود ندارد و حتی این چیدمان در طریقه ی جذب مشتری نیز اثر گذار خواهد بود .

حریم خصوصی یک حق انسانی است که نتیجه‌ی رعایت و حفظ آن احساس امنیت و آرامش افراد در یک جامعه و غیره …می‌باشد . در یک جامعه و یا محیط افراد از طریق حریم خصوصی می‌توانند حد و مرز ارتباطات خود را با دنیای بیرون تعیین کرده و از کنترل اطلاعات خود توسط دیگران جلوگیری کنند .

فرقی ندارد که مدیر باشید یا پرسنل که در یک شرکت  کار می‌کنید . صدای صفحه کیبورد ، بلند صحبت کردن مدیر عامل ، صحبت همکاران با یکدیگر، زنگ صدای تلفن و هر اتفاق دیگر که ممکن است در طی ساعات کاری حواستان را از کار کردن پرت کند و عدم تمرکز در محیط کار می‌تواند آینده شغلی شما را به خطر بیندازد . و همچنین افزایش تمرکز در محیط کار سبب می‌شود که شما با دقت بیشتری کارهای خود را انجام دهید و در نتیجه به افزایش حقوق تان امیدوار شوید .

میز کارگروهی رک فریم تیپ 1008t 1

حفظ حریم خصوصی در محیط کار این امکان را به شما می‌دهد تا حرفه‌ای تر و سنجیده تر در محل مشغول به کار شوید . حفظ حریم خصوصی در محیط کار باعث می‌شود تا مجموعه ای هماهنگ و دور از حاشیه برقرار شود . در این میان اگر همکار شما سوالی بپرسد که از نظر شما در راستای برهم زدن حریم شخصی شما است ، بهتر است به او پاسخ دهید که دانستن جواب این سوال برای او بی ضرورت است و تغییری در روند پیشرفت هیچ یک از شما در محیط کار ایجاد نمی کند .

برای ساده‌تر کردن تلاش‌های شما ، ما سه عامل اصلی موثر بر بهبود عملکرد کارکنان را شناسایی کردیم که سزاوار توجه فوری هستند : فرهنگ ، ارتباطات و رهبری . در حالی که این عناصر برای توسعه کامل زمان می‌برد ، ثابت شده است که تاثیر بسزایی در تعامل کارمندان دارد . با کمی ‌برنامه ریزی ، شاهد پیشرفت‌هایی در سازمانتان خواهید بود . همچنین با انجام تغییرات همراه با پاداش‌های کارمندان و به رسمیت شناختن انگیزه ها ، می‌توانید حاصل کارمندان را برای آینده افزایش دهید .

میز کارگروهی رک فریم تیپ 1008t 3

تمامی افراد برای خرید به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستند ، یکی از مناسب ترین خرید ها خرید اینترنتی محصولات می‌باشد . شما می‌توانید محصولات و انواع میزهای‌کارگروهی را با هم از نظر کیفیت ، قیمت و دیگر ویژگی ها بررسی و مقایسه کنید و انتخاب کنید . گروه کابینت ودکوراسیون آبادیس تولید کننده انواع سبک میزهای مدرن و کلاسیک و ساخت انواع محصولات اداری آماده خدمت رسانی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشد . امیدواریم اطلاعات کافی برای خریدی مناسب را در اختیارتان قرار داده باشیم .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید